Ашық сабақ Математика Жазбаша көбейту және бөлу




1 слайд
Заречный ауылы №12 мектеп мектепке дейінгі
шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық
мекемесі
Математика
3 “А” сынып
Мұғалім: Исаева Майра Кдырбаевна
2021-2022 оқу жылы
1 слайд
Заречный ауылы №12 мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен мемлекеттік коммуналдық мекемесі Математика 3 “А” сынып Мұғалім: Исаева Майра Кдырбаевна 2021-2022 оқу жылы

2 слайд
Ашық сабақ
Бөлім:3 С Жазбаша көбейту
және бөлу
Тақырыбы:
Разрядтан аттамай үш таңбалы
санды бір таңбалы санға
жазбаша көбейту.
2 слайд
Ашық сабақ Бөлім:3 С Жазбаша көбейту және бөлу Тақырыбы: Разрядтан аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту.

3 слайд
Сәуірдің 26-сы
Сынып жұмысы
3 слайд
Сәуірдің 26-сы Сынып жұмысы

4 слайд
Оқу мақсаты:
•3.1.2.10 Екі таңбалы немесе үш
таңбалы сандарды бір таңбалы
санға жазбаша көбейту мен бөлу
алгоритмдерін қолдану.
4 слайд
Оқу мақсаты: •3.1.2.10 Екі таңбалы немесе үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.

5 слайд
•Психологиядық дайындық
Сабақты біз
бастаймыз
.............................
.............................
Психолгиялық дайындық
5 слайд
•Психологиядық дайындық Сабақты біз бастаймыз ............................. ............................. Психолгиялық дайындық

6 слайд
Топтарға бөлінейік
1-топ: Ондықтар класына қатысты
сандарды өсу ретімен орналастыр
2-топ: Бірліктер класына қатысты
сандарды кему ретімен орналастыр
3-топ: Жүздіктер класына қатысты
сандарды өсу ретімен орналастыр
4-топ: Мыңдықтар класына қатысты
сандарды кему ретімен орналастыр
6 слайд
Топтарға бөлінейік 1-топ: Ондықтар класына қатысты сандарды өсу ретімен орналастыр 2-топ: Бірліктер класына қатысты сандарды кему ретімен орналастыр 3-топ: Жүздіктер класына қатысты сандарды өсу ретімен орналастыр 4-топ: Мыңдықтар класына қатысты сандарды кему ретімен орналастыр

7 слайд
I топ- «Талап» III топ - «Қанағат»
II топ- «Еңбек» IVтоп -«Рақым»
7 слайд
I топ- «Талап» III топ - «Қанағат» II топ- «Еңбек» IVтоп -«Рақым»

8 слайд
Өткен сабақты
бекіту
Жаңа сабаққа
кіріспе
125*2= 235*2=
214*2= 36*2=
323*2=
8 слайд
Өткен сабақты бекіту Жаңа сабаққа кіріспе 125*2= 235*2= 214*2= 36*2= 323*2=

9 слайд
•Абай (Ибраһим) Құнан
байұлы
қазақтың
ұлы ақыны,
ағартушысы, жазба қазақ
әдебиетінің,
қазақ әдеби тілінің негізін
қалаушы, философ,
композитор,
аудармашы, саяси қайраткер,
қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген
реформатор.
1950 жылы Абайдың өмірбаяны атты
еңбек
жазған Мұхтар Әуезов: Абай осы күнгі
Семей облысындағы Шыңғыс деген тауды
жайлаған Тобықты руының ішінде, 1845
жылы туған. Абайдың өз әкесі Құнанбай,
оның әкесі Өскембай, үшінші атасы
Ырғызбай. Бұлардың барлығы да ру ішінде
үлкен үстемдік жүргізген адамдар.
Өскембай — Ырғызбайдың өзге
балаларының ішінде ең дәмелісі болды.
Сол кездегі Кеңгірбай маңайындағы
ағайын-туысқан, іні-баласының бәрінен
пысық, епті болыпты.
9 слайд
•Абай (Ибраһим) Құнан байұлы қазақтың ұлы ақыны, ағартушысы, жазба қазақ әдебиетінің, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер, қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген реформатор. 1950 жылы Абайдың өмірбаяны атты еңбек жазған Мұхтар Әуезов: Абай осы күнгі Семей облысындағы Шыңғыс деген тауды жайлаған Тобықты руының ішінде, 1845 жылы туған. Абайдың өз әкесі Құнанбай, оның әкесі Өскембай, үшінші атасы Ырғызбай. Бұлардың барлығы да ру ішінде үлкен үстемдік жүргізген адамдар. Өскембай — Ырғызбайдың өзге балаларының ішінде ең дәмелісі болды. Сол кездегі Кеңгірбай маңайындағы ағайын-туысқан, іні-баласының бәрінен пысық, епті болыпты.

10 слайд
Бағалау парағын
таныстыру
10 слайд
Бағалау парағын таныстыру

11 слайд
Жеке жұмыс
•2.Амалдардың орындалу ретін анықта. Оларды
баған түрінде есепте және жаз
•А)800-223*3= Ә) 444*2-378=
•
•3. Есепті шығару
•Шарты
•Сұрағы
•Шешуі
•Жауабы
11 слайд
Жеке жұмыс •2.Амалдардың орындалу ретін анықта. Оларды баған түрінде есепте және жаз •А)800-223*3= Ә) 444*2-378= • •3. Есепті шығару •Шарты •Сұрағы •Шешуі •Жауабы

12 слайд
•2.Амалдардың орындалу ретін анықта. Оларды
баған түрінде есепте және жаз
•А)800-223*3=131 Ә) 444*2-378=510
•3. Есепті шығару
•Шарты: 112 оқушылар-3 кітап
• 114 оушылар-2 кітап
• Барлығы- ? кітап
•Шешуі :(112*3)+(114*2)=228+336=564
•Жауабы:Барлығы 564 кітап
Кері байланыс
12 слайд
•2.Амалдардың орындалу ретін анықта. Оларды баған түрінде есепте және жаз •А)800-223*3=131 Ә) 444*2-378=510 •3. Есепті шығару •Шарты: 112 оқушылар-3 кітап • 114 оушылар-2 кітап • Барлығы- ? кітап •Шешуі :(112*3)+(114*2)=228+336=564 •Жауабы:Барлығы 564 кітап Кері байланыс

13 слайд
13 слайд

14 слайд
“Кім жылдам”
ойыны
•2 ц 60 кг = кг
•2 ц 6 кг = кг
•520 кг= ц кг
•98 дм= м дм
•2 сағ 2 мин= мин
•3 сағ 4 мин= мин
• 7 сағ 30 мин= мин
•3 м = дм = см
14 слайд
“Кім жылдам” ойыны •2 ц 60 кг = кг •2 ц 6 кг = кг •520 кг= ц кг •98 дм= м дм •2 сағ 2 мин= мин •3 сағ 4 мин= мин • 7 сағ 30 мин= мин •3 м = дм = см

15 слайд
25-35 ұпай
15-24 ұпай
5-14 ұпай
15 слайд
25-35 ұпай 15-24 ұпай 5-14 ұпай

16 слайд
1-мысал
Топ басшыға
2-мысал
Кері байланыс
3-мысал Топтық
Жұмыс
4, 5 -мысалдар
6,А Ә
7-мысал 8-мысал
1-мысал
Топ басшыға
2-мысал
Кері байланыс
3-мысал Топтық
Жұмыс
4, 5 -мысалдар
6,А Ә
7-мысал 8-мысал
1-мысал
Топ басшыға
2-мысал
Кері байланыс
3-мысал Топтық
Жұмыс
4, 5 -мысалдар
6,А Ә
7-мысал 8-мысал
16 слайд
1-мысал Топ басшыға 2-мысал Кері байланыс 3-мысал Топтық Жұмыс 4, 5 -мысалдар 6,А Ә 7-мысал 8-мысал 1-мысал Топ басшыға 2-мысал Кері байланыс 3-мысал Топтық Жұмыс 4, 5 -мысалдар 6,А Ә 7-мысал 8-мысал 1-мысал Топ басшыға 2-мысал Кері байланыс 3-мысал Топтық Жұмыс 4, 5 -мысалдар 6,А Ә 7-мысал 8-мысал