Материалдар / Ашық сабақ М.Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы. Қайтқанда
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ М.Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы. Қайтқанда

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2023
675
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
М.Әуезов «Абай жолы» роман – эпопеясы. Қайтқанда

1 слайд
М.Әуезов «Абай жолы» роман – эпопеясы. Қайтқанда

1 слайд

М.Әуезов «Абай жолы» роман – эпопеясы. Қайтқанда

ОҚУ МАҚСАТЫ:  11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;  11.2.2.1

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ:  11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;  11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

2 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ:  11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;  11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу, түгендеу. • Оқушыларды топтарға біріктіру.

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу, түгендеу. • Оқушыларды топтарға біріктіру.

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу, түгендеу. • Оқушыларды топтарға біріктіру.

«Ой шақыру» сұрақтары https://wordwall.net/ru/resource/51915868

4 слайд
«Ой шақыру» сұрақтары https://wordwall.net/ru/resource/51915868

4 слайд

«Ой шақыру» сұрақтары https://wordwall.net/ru/resource/51915868

ЖАҢА САБАҚ https://www.youtube.com/watch?v=99fSDyZGvSg

5 слайд
ЖАҢА САБАҚ https://www.youtube.com/watch?v=99fSDyZGvSg

5 слайд

ЖАҢА САБАҚ https://www.youtube.com/watch?v=99fSDyZGvSg

Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. 1.Басталуы 2. Байланысы 3.Шиеленісуі 4.Шарықтау шегі 5.Аяқталуы 1- тапсырм

6 слайд
Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. 1.Басталуы 2. Байланысы 3.Шиеленісуі 4.Шарықтау шегі 5.Аяқталуы 1- тапсырма

6 слайд

Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. 1.Басталуы 2. Байланысы 3.Шиеленісуі 4.Шарықтау шегі 5.Аяқталуы 1- тапсырма

Жалпы - 3 балл.  Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды;  Мәтінді түсінеді;  Жанрлық ерекшелігін таниды; ДЕСКРИП

7 слайд
Жалпы - 3 балл.  Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды;  Мәтінді түсінеді;  Жанрлық ерекшелігін таниды; ДЕСКРИПТОР

7 слайд

Жалпы - 3 балл.  Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды;  Мәтінді түсінеді;  Жанрлық ерекшелігін таниды; ДЕСКРИПТОР

2-тапсырма « Тыңдайтын үштіктер» әдісі Спикер-өзінің пікірін білдіреді Интервьюер-сұрақтар қояды Хатшы-кері байланыс жасайды

8 слайд
2-тапсырма « Тыңдайтын үштіктер» әдісі Спикер-өзінің пікірін білдіреді Интервьюер-сұрақтар қояды Хатшы-кері байланыс жасайды

8 слайд

2-тапсырма « Тыңдайтын үштіктер» әдісі Спикер-өзінің пікірін білдіреді Интервьюер-сұрақтар қояды Хатшы-кері байланыс жасайды

ДЕСКРИПТОР Жалпы – 4 балл.  Мәтіннен сұрақтар қояды  Автор идеясының өмір шындығына байланысын талдайды.

9 слайд
ДЕСКРИПТОР Жалпы – 4 балл.  Мәтіннен сұрақтар қояды  Автор идеясының өмір шындығына байланысын талдайды.

9 слайд

ДЕСКРИПТОР Жалпы – 4 балл.  Мәтіннен сұрақтар қояды  Автор идеясының өмір шындығына байланысын талдайды.

3 - т а п с ы р м а «Мен таныған тұлғалар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

10 слайд
3 - т а п с ы р м а «Мен таныған тұлғалар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

10 слайд

3 - т а п с ы р м а «Мен таныған тұлғалар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

ДЕСКРИПТОР Жалпы - 3 балл.  Мәтінді оқиды  Мәтіндегі жағымды,жағымсыз кейіпкерлерді таниды  Кейіпкерлердің іс- әрекетін ба

11 слайд
ДЕСКРИПТОР Жалпы - 3 балл.  Мәтінді оқиды  Мәтіндегі жағымды,жағымсыз кейіпкерлерді таниды  Кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалай біледі.

11 слайд

ДЕСКРИПТОР Жалпы - 3 балл.  Мәтінді оқиды  Мәтіндегі жағымды,жағымсыз кейіпкерлерді таниды  Кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалай біледі.

«Зерде әдісі» Кері байланыс Білім Зерттеу еңбектер арқылы алған ақпараттары Эмоция Кейіпкер тағдыры және менің көңіл күйім Баға

12 слайд
«Зерде әдісі» Кері байланыс Білім Зерттеу еңбектер арқылы алған ақпараттары Эмоция Кейіпкер тағдыры және менің көңіл күйім Баға Автор шығармашылығына беретін бағам Сын Автор шығармаларының мен үшін маңызы Идея Оқырман ретінде автор шығармаларын насихаттап ұсынатын идеям

12 слайд

«Зерде әдісі» Кері байланыс Білім Зерттеу еңбектер арқылы алған ақпараттары Эмоция Кейіпкер тағдыры және менің көңіл күйім Баға Автор шығармашылығына беретін бағам Сын Автор шығармаларының мен үшін маңызы Идея Оқырман ретінде автор шығармаларын насихаттап ұсынатын идеям

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §Қат-қабатта,Жолда тарауларын оқу

13 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §Қат-қабатта,Жолда тарауларын оқу

13 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §Қат-қабатта,Жолда тарауларын оқу