Ашық сабақ М.Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы. Қайтқанда

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ М.Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы. Қайтқанда

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
М.Әуезов «Абай жолы» роман – эпопеясы. Қайтқанда

#1 слайд
М.Әуезов «Абай жолы» роман – эпопеясы. Қайтқанда

1 слайд

М.Әуезов «Абай жолы» роман – эпопеясы. Қайтқанда

ОҚУ МАҚСАТЫ:  11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;  11.2.2.1

#2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ:  11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;  11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

2 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ:  11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;  11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу, түгендеу. • Оқушыларды топтарға біріктіру.

#3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу, түгендеу. • Оқушыларды топтарға біріктіру.

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу, түгендеу. • Оқушыларды топтарға біріктіру.

«Ой шақыру» сұрақтары https://wordwall.net/ru/resource/51915868

#4 слайд
«Ой шақыру» сұрақтары https://wordwall.net/ru/resource/51915868

4 слайд

«Ой шақыру» сұрақтары https://wordwall.net/ru/resource/51915868

ЖАҢА САБАҚ https://www.youtube.com/watch?v=99fSDyZGvSg

#5 слайд
ЖАҢА САБАҚ https://www.youtube.com/watch?v=99fSDyZGvSg

5 слайд

ЖАҢА САБАҚ https://www.youtube.com/watch?v=99fSDyZGvSg

Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. 1.Басталуы 2. Байланысы 3.Шиеленісуі 4.Шарықтау шегі 5.Аяқталуы 1- тапсырм

#6 слайд
Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. 1.Басталуы 2. Байланысы 3.Шиеленісуі 4.Шарықтау шегі 5.Аяқталуы 1- тапсырма

6 слайд

Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. 1.Басталуы 2. Байланысы 3.Шиеленісуі 4.Шарықтау шегі 5.Аяқталуы 1- тапсырма

Жалпы - 3 балл.  Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды;  Мәтінді түсінеді;  Жанрлық ерекшелігін таниды; ДЕСКРИП

#7 слайд
Жалпы - 3 балл.  Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды;  Мәтінді түсінеді;  Жанрлық ерекшелігін таниды; ДЕСКРИПТОР

7 слайд

Жалпы - 3 балл.  Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды;  Мәтінді түсінеді;  Жанрлық ерекшелігін таниды; ДЕСКРИПТОР

2-тапсырма « Тыңдайтын үштіктер» әдісі Спикер-өзінің пікірін білдіреді Интервьюер-сұрақтар қояды Хатшы-кері байланыс жасайды

#8 слайд
2-тапсырма « Тыңдайтын үштіктер» әдісі Спикер-өзінің пікірін білдіреді Интервьюер-сұрақтар қояды Хатшы-кері байланыс жасайды

8 слайд

2-тапсырма « Тыңдайтын үштіктер» әдісі Спикер-өзінің пікірін білдіреді Интервьюер-сұрақтар қояды Хатшы-кері байланыс жасайды

ДЕСКРИПТОР Жалпы – 4 балл.  Мәтіннен сұрақтар қояды  Автор идеясының өмір шындығына байланысын талдайды.

#9 слайд
ДЕСКРИПТОР Жалпы – 4 балл.  Мәтіннен сұрақтар қояды  Автор идеясының өмір шындығына байланысын талдайды.

9 слайд

ДЕСКРИПТОР Жалпы – 4 балл.  Мәтіннен сұрақтар қояды  Автор идеясының өмір шындығына байланысын талдайды.

3 - т а п с ы р м а «Мен таныған тұлғалар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

#10 слайд
3 - т а п с ы р м а «Мен таныған тұлғалар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

10 слайд

3 - т а п с ы р м а «Мен таныған тұлғалар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

ДЕСКРИПТОР Жалпы - 3 балл.  Мәтінді оқиды  Мәтіндегі жағымды,жағымсыз кейіпкерлерді таниды  Кейіпкерлердің іс- әрекетін ба

#11 слайд
ДЕСКРИПТОР Жалпы - 3 балл.  Мәтінді оқиды  Мәтіндегі жағымды,жағымсыз кейіпкерлерді таниды  Кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалай біледі.

11 слайд

ДЕСКРИПТОР Жалпы - 3 балл.  Мәтінді оқиды  Мәтіндегі жағымды,жағымсыз кейіпкерлерді таниды  Кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалай біледі.

«Зерде әдісі» Кері байланыс Білім Зерттеу еңбектер арқылы алған ақпараттары Эмоция Кейіпкер тағдыры және менің көңіл күйім Баға

#12 слайд
«Зерде әдісі» Кері байланыс Білім Зерттеу еңбектер арқылы алған ақпараттары Эмоция Кейіпкер тағдыры және менің көңіл күйім Баға Автор шығармашылығына беретін бағам Сын Автор шығармаларының мен үшін маңызы Идея Оқырман ретінде автор шығармаларын насихаттап ұсынатын идеям

12 слайд

«Зерде әдісі» Кері байланыс Білім Зерттеу еңбектер арқылы алған ақпараттары Эмоция Кейіпкер тағдыры және менің көңіл күйім Баға Автор шығармашылығына беретін бағам Сын Автор шығармаларының мен үшін маңызы Идея Оқырман ретінде автор шығармаларын насихаттап ұсынатын идеям

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §Қат-қабатта,Жолда тарауларын оқу

#13 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §Қат-қабатта,Жолда тарауларын оқу

13 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §Қат-қабатта,Жолда тарауларын оқу

Файл форматы:
pptx
03.02.2023
1128
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі