Материалдар / Ашық сабақ М.Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы. Қайтқанда
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ М.Әуезов "Абай жолы" роман-эпопеясы. Қайтқанда

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Ақпан 2023
505
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
М.Әуезов «Абай жолы» роман – эпопеясы. Қайтқанда

1 слайд
М.Әуезов «Абай жолы» роман – эпопеясы. Қайтқанда

ОҚУ МАҚСАТЫ:  11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;  11.2.2.1

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ:  11.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;  11.2.2.1 шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу, түгендеу. • Оқушыларды топтарға біріктіру.

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңі • Оқушылармен амандасу, түгендеу. • Оқушыларды топтарға біріктіру.

«Ой шақыру» сұрақтары https://wordwall.net/ru/resource/51915868

4 слайд
«Ой шақыру» сұрақтары https://wordwall.net/ru/resource/51915868

ЖАҢА САБАҚ https://www.youtube.com/watch?v=99fSDyZGvSg

5 слайд
ЖАҢА САБАҚ https://www.youtube.com/watch?v=99fSDyZGvSg

Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. 1.Басталуы 2. Байланысы 3.Шиеленісуі 4.Шарықтау шегі 5.Аяқталуы 1- тапсырм

6 слайд
Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасау. 1.Басталуы 2. Байланысы 3.Шиеленісуі 4.Шарықтау шегі 5.Аяқталуы 1- тапсырма

Жалпы - 3 балл.  Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды;  Мәтінді түсінеді;  Жанрлық ерекшелігін таниды; ДЕСКРИП

7 слайд
Жалпы - 3 балл.  Шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды;  Мәтінді түсінеді;  Жанрлық ерекшелігін таниды; ДЕСКРИПТОР

2-тапсырма « Тыңдайтын үштіктер» әдісі Спикер-өзінің пікірін білдіреді Интервьюер-сұрақтар қояды Хатшы-кері байланыс жасайды

8 слайд
2-тапсырма « Тыңдайтын үштіктер» әдісі Спикер-өзінің пікірін білдіреді Интервьюер-сұрақтар қояды Хатшы-кері байланыс жасайды

ДЕСКРИПТОР Жалпы – 4 балл.  Мәтіннен сұрақтар қояды  Автор идеясының өмір шындығына байланысын талдайды.

9 слайд
ДЕСКРИПТОР Жалпы – 4 балл.  Мәтіннен сұрақтар қояды  Автор идеясының өмір шындығына байланысын талдайды.

3 - т а п с ы р м а «Мен таныған тұлғалар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

10 слайд
3 - т а п с ы р м а «Мен таныған тұлғалар» әдісі Шығармадағы кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалау

ДЕСКРИПТОР Жалпы - 3 балл.  Мәтінді оқиды  Мәтіндегі жағымды,жағымсыз кейіпкерлерді таниды  Кейіпкерлердің іс- әрекетін ба

11 слайд
ДЕСКРИПТОР Жалпы - 3 балл.  Мәтінді оқиды  Мәтіндегі жағымды,жағымсыз кейіпкерлерді таниды  Кейіпкерлердің іс- әрекетін бағалай біледі.

«Зерде әдісі» Кері байланыс Білім Зерттеу еңбектер арқылы алған ақпараттары Эмоция Кейіпкер тағдыры және менің көңіл күйім Баға

12 слайд
«Зерде әдісі» Кері байланыс Білім Зерттеу еңбектер арқылы алған ақпараттары Эмоция Кейіпкер тағдыры және менің көңіл күйім Баға Автор шығармашылығына беретін бағам Сын Автор шығармаларының мен үшін маңызы Идея Оқырман ретінде автор шығармаларын насихаттап ұсынатын идеям

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §Қат-қабатта,Жолда тарауларын оқу

13 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА §Қат-қабатта,Жолда тарауларын оқу