Материалдар / Ашық сабақ мектеп алды даярлық сынып Көлік түрлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ мектеп алды даярлық сынып Көлік түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Көлік құралдарының көп түрлілігі,белгілі жұмыс түрін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсінік беру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2021
875
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Атырау облысы, Исатай ауданы, Аққыстау ауылы Аққыстау орта мектебінің мектепалды даярлық тобының тә

1 слайд
Атырау облысы, Исатай ауданы, Аққыстау ауылы Аққыстау орта мектебінің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Жумагалиева Акмарал Сериковна Білім беру саласы: «Әлеумет» Бөлімі: Қоршаған ортамен танысу ҰОҚ тақырыбы: Көлік түрлері Оқу мақсаты: Көлік құралымдарының көп түрлілігі, белгілі жұмыс түрлерін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсінік беру . Смарт мақсаты: Көліктер түрлерін ажыратады,атқа ратын қызметін біледі. Нәтиже: Талдауға,диалогке, белсенді қатынасып, өз таңдауын жасай алады және көлікті жалпы белгілеріне қарай топтастыра алады.

1 слайд

Атырау облысы, Исатай ауданы, Аққыстау ауылы Аққыстау орта мектебінің мектепалды даярлық тобының тәрбиешісі Жумагалиева Акмарал Сериковна Білім беру саласы: «Әлеумет» Бөлімі: Қоршаған ортамен танысу ҰОҚ тақырыбы: Көлік түрлері Оқу мақсаты: Көлік құралымдарының көп түрлілігі, белгілі жұмыс түрлерін орындау үшін олардың жабдықтары жайлы түсінік беру . Смарт мақсаты: Көліктер түрлерін ажыратады,атқа ратын қызметін біледі. Нәтиже: Талдауға,диалогке, белсенді қатынасып, өз таңдауын жасай алады және көлікті жалпы белгілеріне қарай топтастыра алады.

Оқу қызметіне тарту әдістері Шаттық шеңбері

2 слайд
Оқу қызметіне тарту әдістері Шаттық шеңбері Арайлы таң атты , Алтын сәуле таратты . Жарқырайды жүзіміз , Жайнай берсін күніміз .Жұмбақ: Қойны толы жеміске, Көк майсалы еңіске. Көбелек қуып ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың?(Жаз мезгілі) (4к ашық сұрақтар,сыни ойлау,креативтілік) Жылдың ең ыстық мезгілі қай мезгілі екен? Жаз айларын ата? Жазда кун қандай болады? Табиғат қысқы ұйқысынан оянғанда бақтарда қандай ерекшеліктер болады? Жаз айының ауасы қандай болады? Жаз айында адамдарда бақшамен жұмыс көбейе ме Жеміс-жидектер пісе ме? Жазда балалар не істейді? Ал,сендер балалар, жазда қайда барасыңдар? Қайда барғыларың келеді? Қандай жоспарларың бар? Балаларға жұмбақ жасыру арқылы топқа бөлдім.Шешуін табуы арқылы қай топ қандай атаумен аталатынын анықтадым.(4к модельінің “Бала үні ”естілді,командалық жұмыс жүрді) 1 топ –Жер көлігі тобы 2 топ - Әуе көлігі тобы 3топ - Су көлігі тобы Интерактивті тақта арқылы балаларға көлік туралы бейне жазба көрсету.(Тақырып ашу мақсатында) https://youtu.be/4cz9SYqDg6E Сұрақ-жауап әдісі .( “Бала үні ”ескерілді,комуникативтігі,креатив тілігі дамиды)

2 слайд

Оқу қызметіне тарту әдістері Шаттық шеңбері Арайлы таң атты , Алтын сәуле таратты . Жарқырайды жүзіміз , Жайнай берсін күніміз .Жұмбақ: Қойны толы жеміске, Көк майсалы еңіске. Көбелек қуып ойнайтын, Қай мезгіл деп ойлайсың?(Жаз мезгілі) (4к ашық сұрақтар,сыни ойлау,креативтілік) Жылдың ең ыстық мезгілі қай мезгілі екен? Жаз айларын ата? Жазда кун қандай болады? Табиғат қысқы ұйқысынан оянғанда бақтарда қандай ерекшеліктер болады? Жаз айының ауасы қандай болады? Жаз айында адамдарда бақшамен жұмыс көбейе ме Жеміс-жидектер пісе ме? Жазда балалар не істейді? Ал,сендер балалар, жазда қайда барасыңдар? Қайда барғыларың келеді? Қандай жоспарларың бар? Балаларға жұмбақ жасыру арқылы топқа бөлдім.Шешуін табуы арқылы қай топ қандай атаумен аталатынын анықтадым.(4к модельінің “Бала үні ”естілді,командалық жұмыс жүрді) 1 топ –Жер көлігі тобы 2 топ - Әуе көлігі тобы 3топ - Су көлігі тобы Интерактивті тақта арқылы балаларға көлік туралы бейне жазба көрсету.(Тақырып ашу мақсатында) https://youtu.be/4cz9SYqDg6E Сұрақ-жауап әдісі .( “Бала үні ”ескерілді,комуникативтігі,креатив тілігі дамиды)

Саралау әдістері Топтық жұмыс: 1 –топ Ұшақтың суретін салады. 2-топ Кеме туралы тақпақ айту. 3-топ геметриялық пішіндерден

3 слайд
Саралау әдістері Топтық жұмыс: 1 –топ Ұшақтың суретін салады. 2-топ Кеме туралы тақпақ айту. 3-топ геметриялық пішіндерден көліктер құрастыру. Топтар бір -бірін бас бармақ арқылы бағалайды. (4К модельі аясында коммуникативтік тілдік дағдысын дамытатын, бала үнін тыңдаймын). Жеке баламен жұмыс: Ə ліппе-д ə птермен жұмыс Бұл жерде жеке баламен саралау жұмысын жүргіздім Өзің тұратын жерде қандай көлік түрлері жүреді? Ауадағы, судағы және жердегі көлік түрлерінің біреуін белгіле. (Жердегі көлік) “ Оң қадам” әдісі арқылы. ( “Бала үні ”естілді) Көліктер бар сөздерді айту. Жұбымен мына көліктердің қайсыларын«арнайы көлік» деп атайды? Белгіле. Себебін түсіндір.Себебі арнайы көліктер адамдарға өте қажет.ұшатын ұшпайтын заттарды қосу.Қайысыұшады,қайысы ұшпайды. Креативтілік : «Дауысынан таны»ойыны шарты: Үнтаспадан көлік түрлерінің (пойыздың Ойындар жинағы. Көліктердің дауыстары жазылған үнтаспа.гудогі, ұшақтың, кеменің т.б.) дауыстары тыңдатылады. Дыбыстар қай көліктің түрі екенін ажыратады. Жұппен жұмыс:

3 слайд

Саралау әдістері Топтық жұмыс: 1 –топ Ұшақтың суретін салады. 2-топ Кеме туралы тақпақ айту. 3-топ геметриялық пішіндерден көліктер құрастыру. Топтар бір -бірін бас бармақ арқылы бағалайды. (4К модельі аясында коммуникативтік тілдік дағдысын дамытатын, бала үнін тыңдаймын). Жеке баламен жұмыс: Ə ліппе-д ə птермен жұмыс Бұл жерде жеке баламен саралау жұмысын жүргіздім Өзің тұратын жерде қандай көлік түрлері жүреді? Ауадағы, судағы және жердегі көлік түрлерінің біреуін белгіле. (Жердегі көлік) “ Оң қадам” әдісі арқылы. ( “Бала үні ”естілді) Көліктер бар сөздерді айту. Жұбымен мына көліктердің қайсыларын«арнайы көлік» деп атайды? Белгіле. Себебін түсіндір.Себебі арнайы көліктер адамдарға өте қажет.ұшатын ұшпайтын заттарды қосу.Қайысыұшады,қайысы ұшпайды. Креативтілік : «Дауысынан таны»ойыны шарты: Үнтаспадан көлік түрлерінің (пойыздың Ойындар жинағы. Көліктердің дауыстары жазылған үнтаспа.гудогі, ұшақтың, кеменің т.б.) дауыстары тыңдатылады. Дыбыстар қай көліктің түрі екенін ажыратады. Жұппен жұмыс:

Бағалау формасы Рефлекция «Бағдаршам әдісімен» кері байланыс орнату.Балаларғакөліктердіүш түрлі түсті қарындашпен бояп шығуға

4 слайд
Бағалау формасы Рефлекция «Бағдаршам әдісімен» кері байланыс орнату.Балаларғакөліктердіүш түрлі түсті қарындашпен бояп шығуға ұсыныс жасайдым: 1 (бір) деңгей – ештеңе түсінбедім қызыл түс; 2 (екі) деңгей – түсіндім, бірақ түсіндіріп бере алмаймын сары түс; 3 (үш) деңгей – бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын жасыл түс.Тақырып бойынша бақылау парағын жүрігемін. Жазба жүргізу әдісі қолданылады.

4 слайд

Бағалау формасы Рефлекция «Бағдаршам әдісімен» кері байланыс орнату.Балаларғакөліктердіүш түрлі түсті қарындашпен бояп шығуға ұсыныс жасайдым: 1 (бір) деңгей – ештеңе түсінбедім қызыл түс; 2 (екі) деңгей – түсіндім, бірақ түсіндіріп бере алмаймын сары түс; 3 (үш) деңгей – бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын жасыл түс.Тақырып бойынша бақылау парағын жүрігемін. Жазба жүргізу әдісі қолданылады.

ҰОҚ жоспарлау бойынша қорытындылау Маған тренер ҰОҚ жоспарымда оқу мақсатына сай күтілетін нәтижелерді нақтылай отырып, саб

5 слайд
ҰОҚ жоспарлау бойынша қорытындылау Маған тренер ҰОҚ жоспарымда оқу мақсатына сай күтілетін нәтижелерді нақтылай отырып, сабақтың жоспарын SMART форматында ұсынудың тиімділігін, тәрбиешіге арналған үш құжатты үлгілік оқу бағдарламасы, үлгілік оқу жоспары және мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын пайдаланып, Оқуға тарту тәсілдерін ҰОҚ мақсатына бағыттау және балалардың қажеттіліктерін ескердім. Әріптестерімнің кері байланысы арқылы топтастыру тапсырмалары кезінде ойындардың үш түрін ОҚМ тақырыбын ашатындай етіп, дағдыларды дамыта отырып қолдандым. Болашақта 4К моделін, бала үнін, ойын тәсілдерін, саралау әдістерін, бақылау формаларын “Тұтас бала бейнесін” оқу үдерісімнің барысында тиімді пайдаланып, қолданамын.

5 слайд

ҰОҚ жоспарлау бойынша қорытындылау Маған тренер ҰОҚ жоспарымда оқу мақсатына сай күтілетін нәтижелерді нақтылай отырып, сабақтың жоспарын SMART форматында ұсынудың тиімділігін, тәрбиешіге арналған үш құжатты үлгілік оқу бағдарламасы, үлгілік оқу жоспары және мемлекеттік жалпыға міндетті стандартын пайдаланып, Оқуға тарту тәсілдерін ҰОҚ мақсатына бағыттау және балалардың қажеттіліктерін ескердім. Әріптестерімнің кері байланысы арқылы топтастыру тапсырмалары кезінде ойындардың үш түрін ОҚМ тақырыбын ашатындай етіп, дағдыларды дамыта отырып қолдандым. Болашақта 4К моделін, бала үнін, ойын тәсілдерін, саралау әдістерін, бақылау формаларын “Тұтас бала бейнесін” оқу үдерісімнің барысында тиімді пайдаланып, қолданамын.