Ашық сабақ Мен және менің отбасым 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу мақсаты:
1.1.1.1 Түрлі
дереккөздерді
зерттей отырып,"
отбасы" ұғымын
түсіну және мәнін
түсіндіру.
1.1.1.2
Отбасындағы
өзге мүшелерге
қатысты өзінің
туыстық
байлыаныстар
жүйесіндегі орнын
анықтау. Пәні: Дүниетану Мектеп : №12 мектеп
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым және достарым
Күні: 22.06.2018 ж Мұғалімнің аты-жөні: Қордабаева К
Сыныбы 1
Барлық оқушылар орындайды :
* Отбасы ұғымы туралы біледі.
* Отбасындағы дәстүрлерді
атайды.
•
Отбасы мүшелері туралы
әңгімелейді.
Көптеген оқушылар орындайды:
* Отбасындағы өзге мүшелермен
туыстық байланысын анықтайды.
* Отбасылық шежіре бойынша
өзінің орнын табады.
Кейбір оқушылар орындайды:
* Отбасы мүшелерінің
қаншалықты қымбат екендігін
түсіндіреді. Бағалау
критерийлері
* Туыстық
қатынастарда өз
орнын анықтайды.
* Отбасы
мүшелеріне
қатысты туыстық
атауларды
ажыратады
* "Отбасы"
ұғымының
мағынасын
түсіндіреді.
1 слайд
Оқу мақсаты: 1.1.1.1 Түрлі дереккөздерді зерттей отырып," отбасы" ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру. 1.1.1.2 Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байлыаныстар жүйесіндегі орнын анықтау. Пәні: Дүниетану Мектеп : №12 мектеп Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің отбасым және достарым Күні: 22.06.2018 ж Мұғалімнің аты-жөні: Қордабаева К Сыныбы 1 Барлық оқушылар орындайды : * Отбасы ұғымы туралы біледі. * Отбасындағы дәстүрлерді атайды. • Отбасы мүшелері туралы әңгімелейді. Көптеген оқушылар орындайды: * Отбасындағы өзге мүшелермен туыстық байланысын анықтайды. * Отбасылық шежіре бойынша өзінің орнын табады. Кейбір оқушылар орындайды: * Отбасы мүшелерінің қаншалықты қымбат екендігін түсіндіреді. Бағалау критерийлері * Туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды. * Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық атауларды ажыратады * "Отбасы" ұғымының мағынасын түсіндіреді.
2 слайд
Сабақ басында:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Ширату жаттығуы: «Түймедақ» ойыны.
Түймедақтың ортасына " отбасы " сөзі
жазылады.
Оқушылар әр күлтешесіне осы сөзге қатысты
сөздерді жазып шығады.Отбасы тақырыбына
байланысты әңгіме жүргізіледі.
- Отбасы деген не?
- Қандай туыстық атауларды білесің?
- Қамқорлық деген не?
- Отбасына қандай қамқорлық көрсетесің? Кері байланыс: «Ашық микрафон»
•
Отбасындағы басқа адамдар тобынан
айырмашылығы неде?
•
Біздің сыныбымызды отбасы деп атауға
бола ма?
Топқа бөлу:
І топ- әке
ІІ топ- ана
ІІІ топ- бала
ІҮ топ - отбасы
Ұжымдық жұмыс.
Оқушыларға отбасы суретін мұқият қарап, өз
ойын айтуды ұсыну. Олар суреттегі адамдарды
не біріктіріп тұрғаны және бұл отбасындағы
қарым-қатынас туралы тұжырым жасайды.
Оқулықтағы мәтінді оқып шығып, тірек
сөздерге назар аударады.
Отбасы - ең жақын және туыс адамдар. Әр
отбасында жақсы қарым - қатынас болуы өте
маңызды. Отбасы мүшелерін отбасылық
дәстүрлер біріктіреді . Кері байланыс: «Ашық микрафон»
•
Отбасында кімдер болады?
•
Ең үлкені кімдер?
2 слайд
Сабақ басында: І. Ұйымдастыру кезеңі. Ширату жаттығуы: «Түймедақ» ойыны. Түймедақтың ортасына " отбасы " сөзі жазылады. Оқушылар әр күлтешесіне осы сөзге қатысты сөздерді жазып шығады.Отбасы тақырыбына байланысты әңгіме жүргізіледі. - Отбасы деген не? - Қандай туыстық атауларды білесің? - Қамқорлық деген не? - Отбасына қандай қамқорлық көрсетесің? Кері байланыс: «Ашық микрафон» • Отбасындағы басқа адамдар тобынан айырмашылығы неде? • Біздің сыныбымызды отбасы деп атауға бола ма? Топқа бөлу: І топ- әке ІІ топ- ана ІІІ топ- бала ІҮ топ - отбасы Ұжымдық жұмыс. Оқушыларға отбасы суретін мұқият қарап, өз ойын айтуды ұсыну. Олар суреттегі адамдарды не біріктіріп тұрғаны және бұл отбасындағы қарым-қатынас туралы тұжырым жасайды. Оқулықтағы мәтінді оқып шығып, тірек сөздерге назар аударады. Отбасы - ең жақын және туыс адамдар. Әр отбасында жақсы қарым - қатынас болуы өте маңызды. Отбасы мүшелерін отбасылық дәстүрлер біріктіреді . Кері байланыс: «Ашық микрафон» • Отбасында кімдер болады? • Ең үлкені кімдер?
3 слайд
Топтық жұмыс. «Менің отбасым»
І топ- «Қонақ күту дәстүрлері» (көрініс )
“Қонақжайлылық” ойынын өткізеді. Әр оқушы
өзара әже, ата, ана, әке, балалар, қонақтар
рөлдерін бөліседі. Рөлдерді бөліскеннен кейін
ойын өткізіледі және оны талқылайды.
ІІ топ- «Сен білесің бе ?» Оқушыларға өздеріне
таныс суреттерді көрсету. Наурыз,тұсау
кесу,шашу. Өз өмірінде болған оқиғаларды
әңгімелеп, бұл дәстүрдің қайсысын көргенін
айтады.
ІІІ топ- Сәйкестендіру тесті . Берілген туыстық
атауларды суреттермен сәйкестендіреді .
ІҮ топ- «Шежіре»
Қима сөздерді құрастыру арқылы шежіре
құрастырады.
Әке
Бала
Немере
Шөбере
Шөпшек
Немене
Туажат
Дереккөздерді пайдаланып дұрыс жауабын
анықтайды.
- "Отбасылық шежіре" сөзінің мағынасын қалай
түсінесіңдер?
-Әр әулеттің өз тарихы бар. Сенің әулетіңнің
тарихы-ата - бабаңның өмірі.Отбасының мұндай
тарихын шежіре деп атайды екен. Жеке жұмыс: : " Мәуелі
ағаш" Мәуелі ағаш
отбасының нышаны.
Дәптермен жұмыс
Өздері әкелген отбасы
суреттерін мәуелі ағашқа
орналастырады.
Кері байланыс:
•
Отбасы мүшелерің қалай
орналастырдың?
Бағалау.
Смайликпен
бағалау.Кері байланыс: «Ашық
микрафон» әдісі
•
Отбасы тірегі кім деп
ойлайсыңдар?
•
Отбасында қандай
отбасылық дәстүрлер
ұйымдасытырылады?
•
Отбасында өзің қандай
рөль атқарасың?
•
Отбасылық шежіре
сөзінің мағынасын қалай
түсінесіңдер?
15-мамыр Халықаралық
Отбасы күні. Қазақстанда
отбасы күнін қыркүйекте
мерекелейді.
Бағалау.
«Шапалақ» әдісі
3 шапалақ – өте
жақсы
2 шапалақ – жақсы
1 шапалақ – орташа
3 слайд
Топтық жұмыс. «Менің отбасым» І топ- «Қонақ күту дәстүрлері» (көрініс ) “Қонақжайлылық” ойынын өткізеді. Әр оқушы өзара әже, ата, ана, әке, балалар, қонақтар рөлдерін бөліседі. Рөлдерді бөліскеннен кейін ойын өткізіледі және оны талқылайды. ІІ топ- «Сен білесің бе ?» Оқушыларға өздеріне таныс суреттерді көрсету. Наурыз,тұсау кесу,шашу. Өз өмірінде болған оқиғаларды әңгімелеп, бұл дәстүрдің қайсысын көргенін айтады. ІІІ топ- Сәйкестендіру тесті . Берілген туыстық атауларды суреттермен сәйкестендіреді . ІҮ топ- «Шежіре» Қима сөздерді құрастыру арқылы шежіре құрастырады. Әке Бала Немере Шөбере Шөпшек Немене Туажат Дереккөздерді пайдаланып дұрыс жауабын анықтайды. - "Отбасылық шежіре" сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер? -Әр әулеттің өз тарихы бар. Сенің әулетіңнің тарихы-ата - бабаңның өмірі.Отбасының мұндай тарихын шежіре деп атайды екен. Жеке жұмыс: : " Мәуелі ағаш" Мәуелі ағаш отбасының нышаны. Дәптермен жұмыс Өздері әкелген отбасы суреттерін мәуелі ағашқа орналастырады. Кері байланыс: • Отбасы мүшелерің қалай орналастырдың? Бағалау. Смайликпен бағалау.Кері байланыс: «Ашық микрафон» әдісі • Отбасы тірегі кім деп ойлайсыңдар? • Отбасында қандай отбасылық дәстүрлер ұйымдасытырылады? • Отбасында өзің қандай рөль атқарасың? • Отбасылық шежіре сөзінің мағынасын қалай түсінесіңдер? 15-мамыр Халықаралық Отбасы күні. Қазақстанда отбасы күнін қыркүйекте мерекелейді. Бағалау. «Шапалақ» әдісі 3 шапалақ – өте жақсы 2 шапалақ – жақсы 1 шапалақ – орташа
4 слайд
1-Тапсырма
Суретке мұқият қара.
Бұл адамдарды не
біріктіреді? «Отбасы»
дегенді қалай түсінесің?
• Өз отбасың туралы
әңгімеле. Суретін сал.
Дескриптор
- «отбасы» ұғымына түсінік
береді;
- өз отбасы туралы
әңгімелейді. 2-Тапсырма
Сызбаға мұқият қара.
Сұрақтардың көмегімен өзіңе
қатысты туыстық атауларды
анықтап, жаз.
• Әкеңнің әкесі саған кім болады?
• Анаңның анасы саған кім
болады?
• Оларға сен кім боласың?
Дескриптор:
- туыстық атауларды
дұрыс анықтайды. Қалыптастырушы бағалау
парағы.
* "Отбасы" ұғымының
мағынасын түсіндіреді. * Туыстық қатынастарда өз
орнын анықтайды.
* Отбасы мүшелеріне
қатысты туыстық атауларды
ажыратады
Ойлау дағдыларының деңгейі :
Білу және түсіну. Қолдану Рефлексия.
1. Дайын отбасы суретіндегі отбасы
мүшелерін анықтау.
2. Менің отбасым сауалнама:
Менің атым---------------------
Менің әкемнің аты---------------
Менің анамның аты-----------------
Менің атамның аты--------------
Менің әжемнің аты-----------------
Менің ағамның аты----------------
Менің әпкемнің аты-----------------
Менің қарындасымның аты-------
Менің інімнің аты---------------
Біздің үйде кішкентай нәресте бар,оның аты
---- Саралау
4 слайд
1-Тапсырма Суретке мұқият қара. Бұл адамдарды не біріктіреді? «Отбасы» дегенді қалай түсінесің? • Өз отбасың туралы әңгімеле. Суретін сал. Дескриптор - «отбасы» ұғымына түсінік береді; - өз отбасы туралы әңгімелейді. 2-Тапсырма Сызбаға мұқият қара. Сұрақтардың көмегімен өзіңе қатысты туыстық атауларды анықтап, жаз. • Әкеңнің әкесі саған кім болады? • Анаңның анасы саған кім болады? • Оларға сен кім боласың? Дескриптор: - туыстық атауларды дұрыс анықтайды. Қалыптастырушы бағалау парағы. * "Отбасы" ұғымының мағынасын түсіндіреді. * Туыстық қатынастарда өз орнын анықтайды. * Отбасы мүшелеріне қатысты туыстық атауларды ажыратады Ойлау дағдыларының деңгейі : Білу және түсіну. Қолдану Рефлексия. 1. Дайын отбасы суретіндегі отбасы мүшелерін анықтау. 2. Менің отбасым сауалнама: Менің атым--------------------- Менің әкемнің аты--------------- Менің анамның аты----------------- Менің атамның аты-------------- Менің әжемнің аты----------------- Менің ағамның аты---------------- Менің әпкемнің аты----------------- Менің қарындасымның аты------- Менің інімнің аты--------------- Біздің үйде кішкентай нәресте бар,оның аты ---- Саралау
5 слайд
Менің түйгенім
Осы курс барысында тренердің
және әріптестерімнің маған
берген кері байланысының
нәтижесінде оқу
бағдарламалары мен оқу
жоспарын басшылыққа ала
отырып, қысқа мерзімді
жоспар құрудың жаңа
үлгілерін үйрендім және
оқушылардың қабілеттеріне
қарай сараланған
жаттығуларды жоспарлаудың
тиімділігін ұғындым.
Әрбір тапсырмаға
қалыптастырушы бағалаудың
жүргізілетінін түсіндім.
Осы курста алған білімімді
жетілдіріп оқу жоспарын
жүзеге асыруда ізденіп
тиімді іс-әрекеттермен
ұйымдастыруды
жоспарлаймын және
оқушының белсенді оқуын
жүзеге асырамын.Не үйрендім? Болашақта
5 слайд
Менің түйгенім Осы курс барысында тренердің және әріптестерімнің маған берген кері байланысының нәтижесінде оқу бағдарламалары мен оқу жоспарын басшылыққа ала отырып, қысқа мерзімді жоспар құрудың жаңа үлгілерін үйрендім және оқушылардың қабілеттеріне қарай сараланған жаттығуларды жоспарлаудың тиімділігін ұғындым. Әрбір тапсырмаға қалыптастырушы бағалаудың жүргізілетінін түсіндім. Осы курста алған білімімді жетілдіріп оқу жоспарын жүзеге асыруда ізденіп тиімді іс-әрекеттермен ұйымдастыруды жоспарлаймын және оқушының белсенді оқуын жүзеге асырамын.Не үйрендім? Болашақта