Ашық сабақ: Мен санап үйренемін.Сандар құпиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Мен санап үйренемін.Сандар құпиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал тақырыбы: Мен санап үйренемін. Сандар құпиясы. Бұл мектепалды сыныптарда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыпатастыру пәні бойынша өтілетін ашық сабақ презентациясы. Қосымша көрнекіліктерді пайдалана отырып сабақ барысында презентация арқылы сабақ жүргізу заман талабы. Сонымен бірге жас ерекшелігін ескере отырып, сабақты жүргізудің жаңа мазмұнды бағыты бойынша бұл өте тиімді және оқушыға берері мол. Түрлі анимация арқылы бала өткен білімді тереңірек меңгеріп, жаңа мәліметпен таныс болады. Мектепалды сыныптардың жетекшілеріне таптырмас құрал бола алады деп есептеймін.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

#1 слайд
Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

1 слайд

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру

Тақырыбы: Мен санай аламын. 1-ден 10-ға дейінгі сандар Мақсаты: 10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. Заттарды

#2 слайд
  Тақырыбы: Мен санай аламын. 1-ден 10-ға дейінгі сандар Мақсаты: 10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атау. Сандардың алдыңғы, кейінгі тұрғанын анықтау Математикалық сандарды пайдалана отырып, ойлау, есте сақтау дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру

2 слайд

  Тақырыбы: Мен санай аламын. 1-ден 10-ға дейінгі сандар Мақсаты: 10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атау. Сандардың алдыңғы, кейінгі тұрғанын анықтау Математикалық сандарды пайдалана отырып, ойлау, есте сақтау дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру

Күтілетін нәтиже Барлық тəрбиеленушілер: -10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды. Сандардың ретін біледі. Санай алад

#3 слайд
Күтілетін нәтиже Барлық тəрбиеленушілер: -10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды. Сандардың ретін біледі. Санай алады және жаза алады. Көптеген тəрбиеленушілер: -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды. Кейбір тəрбиеленушілер: -заттарды саны бойынша салыстырып, ара- арасынан олардың реттік нөмірін атайды.

3 слайд

Күтілетін нәтиже Барлық тəрбиеленушілер: -10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санайды. Сандардың ретін біледі. Санай алады және жаза алады. Көптеген тəрбиеленушілер: -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды. Кейбір тəрбиеленушілер: -заттарды саны бойынша салыстырып, ара- арасынан олардың реттік нөмірін атайды.

Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту: -өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген ке

#4 слайд
Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту: -өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады . Пəндік лексика жəне терминология: бір, екі, …,он. Жазу: Үзік сызықтарды бастырып жазу, біріктіру.

4 слайд

Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту: -өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагог пен тəрбиеленушілердің сұрақтарына жауап берген кезде сөйлемде лексика мен терминологияны пайдалана алады . Пəндік лексика жəне терминология: бір, екі, …,он. Жазу: Үзік сызықтарды бастырып жазу, біріктіру.

Б а л а л а р ға су р ет т егі зат т ү р л ер ін ің əр қ а й сы сы н са н а п , ол а р д ы ң са н ы н а сəй к ес к ел

#5 слайд
Б а л а л а р ға су р ет т егі зат т ү р л ер ін ің əр қ а й сы сы н са н а п , ол а р д ы ң са н ы н а сəй к ес к ел ет ін қ а ж ет т і ц и ф р д ы сәй к ест ен д ір уд і ұ сы н ы л а д ы .

5 слайд

Б а л а л а р ға су р ет т егі зат т ү р л ер ін ің əр қ а й сы сы н са н а п , ол а р д ы ң са н ы н а сəй к ес к ел ет ін қ а ж ет т і ц и ф р д ы сәй к ест ен д ір уд і ұ сы н ы л а д ы .

(Ж ) « К ө р ш іс ін т а п » о й ы н ы . О й ы н ш а р т ы т ү с ін д ір іл е д і. К ө р с е т іл ге н с а н д а р д ы ң

#6 слайд
(Ж ) « К ө р ш іс ін т а п » о й ы н ы . О й ы н ш а р т ы т ү с ін д ір іл е д і. К ө р с е т іл ге н с а н д а р д ы ң а л д ы ң ғы ж ә н е к е й ін гіс ін а т ау ы к е р е к

6 слайд

(Ж ) « К ө р ш іс ін т а п » о й ы н ы . О й ы н ш а р т ы т ү с ін д ір іл е д і. К ө р с е т іл ге н с а н д а р д ы ң а л д ы ң ғы ж ә н е к е й ін гіс ін а т ау ы к е р е к

... 2... ...4... ...9... ...8...

#7 слайд
... 2... ...4... ...9... ...8...

7 слайд

... 2... ...4... ...9... ...8...

Ауызша т ура жəне кері санаймыз!

#8 слайд
Ауызша т ура жəне кері санаймыз!

8 слайд

Ауызша т ура жəне кері санаймыз!

Сергіту сəті. «Мен қазақпын» әніне видеоролик бойынша би қимылдарын жасайды.

#9 слайд
Сергіту сəті. «Мен қазақпын» әніне видеоролик бойынша би қимылдарын жасайды.

9 слайд

Сергіту сəті. «Мен қазақпын» әніне видеоролик бойынша би қимылдарын жасайды.

(Т) Логикалық сұрақтар: а) Қолғапта неше саусақ бар? ә) Аспанда неше күн бар? б)Адамда неше көз бар? в)Төртбұрышты фигурада неше

#10 слайд
(Т) Логикалық сұрақтар: а) Қолғапта неше саусақ бар? ә) Аспанда неше күн бар? б)Адамда неше көз бар? в)Төртбұрышты фигурада неше бұрыш бар? г)1-10 дейінгі сандарды орыс тілінде ата (один, два, три, четыре, пять, шесть, семь, восемь, девять, десять) ғ)1-10 дейінгі сандарды ағылшын тілінде ата (one, two, three , four, five, six, seven, eight, nine, ten .

10 слайд

(Т) Логикалық сұрақтар: а) Қолғапта неше саусақ бар? ә) Аспанда неше күн бар? б)Адамда неше көз бар? в)Төртбұрышты фигурада неше бұрыш бар? г)1-10 дейінгі сандарды орыс тілінде ата (один, два, три, четыре, пять, шесть, семь, восемь, девять, десять) ғ)1-10 дейінгі сандарды ағылшын тілінде ата (one, two, three , four, five, six, seven, eight, nine, ten .

 Рефлексия.  Сабақ қорытындысы  Бағалау.  Үй тапсырмасы

#11 слайд
 Рефлексия.  Сабақ қорытындысы  Бағалау.  Үй тапсырмасы

11 слайд

 Рефлексия.  Сабақ қорытындысы  Бағалау.  Үй тапсырмасы

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! !

#12 слайд
Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! !

12 слайд

Н а з а р л а р ы ң ы з ғ а р а х м е т ! ! !

Файл форматы:
pptx
20.02.2019
700
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі