Материалдар / Ашық сабақ "Мен сенің өміріңнің жалғасымын" 10 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Мен сенің өміріңнің жалғасымын" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Негізгі мақсаты отбасы түсіністік, сыйластық, құрметті арттыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2021
1433
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МЕН СЕНІҢ ӨМІРІҢНІҢ ЖАЛҒАСЫМЫНСАБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Б.МОМЫШҰЛЫ АТЫНДАҒЫ № 45 ҚАЗАҚ КЛАССИКАЛЫҚ ГИМНАЗИЯСЫ

1 слайд
МЕН СЕНІҢ ӨМІРІҢНІҢ ЖАЛҒАСЫМЫНСАБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Б.МОМЫШҰЛЫ АТЫНДАҒЫ № 45 ҚАЗАҚ КЛАССИКАЛЫҚ ГИМНАЗИЯСЫ

1 слайд

МЕН СЕНІҢ ӨМІРІҢНІҢ ЖАЛҒАСЫМЫНСАБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Б.МОМЫШҰЛЫ АТЫНДАҒЫ № 45 ҚАЗАҚ КЛАССИКАЛЫҚ ГИМНАЗИЯСЫ

САБАҚ МАҚСАТЫ:  Біліктілік: отбасы, туыстық тақырыптарына қатысты сөздерді қайталау, бекіту. Тіл үйренушілердің осы сөздерді қ

2 слайд
САБАҚ МАҚСАТЫ:  Біліктілік: отбасы, туыстық тақырыптарына қатысты сөздерді қайталау, бекіту. Тіл үйренушілердің осы сөздерді қолдану дағдысын қалыптастыру.  Дамытушылық: тілді үйрену белсенділігін арттыруға түрлі әдістәсілдер арқылы жағдай жасау, логикалық ойлау жүйесінің есте сақтау қабілетінің дамуына күнделікті өмірде қажетіне байланысты қолдана білуге жол ашу  Тәрбиелік: Ұлттық дәстүрмен таныстыру, туыстық қарым- қатынасты сақтау, үзбеу сияқты адам тәбиелеуде үлгі болатын әдет-ғұрыптарды білгізуге жағдай жасау, имандылыққа адами қасиеттерді сыйлауға тәрбиелеу  Сабақ түрі:Интелектуалдық білімді бекіту, жүйелеу сабағы  Әдіс-тәсілдер: аралас, (аударма, натуралды) – комуникативті, ойландыру, анализ, синтез  Пәнаралық байлыс: Қазақ әдебиеті, қазақстан тарихы

2 слайд

САБАҚ МАҚСАТЫ:  Біліктілік: отбасы, туыстық тақырыптарына қатысты сөздерді қайталау, бекіту. Тіл үйренушілердің осы сөздерді қолдану дағдысын қалыптастыру.  Дамытушылық: тілді үйрену белсенділігін арттыруға түрлі әдістәсілдер арқылы жағдай жасау, логикалық ойлау жүйесінің есте сақтау қабілетінің дамуына күнделікті өмірде қажетіне байланысты қолдана білуге жол ашу  Тәрбиелік: Ұлттық дәстүрмен таныстыру, туыстық қарым- қатынасты сақтау, үзбеу сияқты адам тәбиелеуде үлгі болатын әдет-ғұрыптарды білгізуге жағдай жасау, имандылыққа адами қасиеттерді сыйлауға тәрбиелеу  Сабақ түрі:Интелектуалдық білімді бекіту, жүйелеу сабағы  Әдіс-тәсілдер: аралас, (аударма, натуралды) – комуникативті, ойландыру, анализ, синтез  Пәнаралық байлыс: Қазақ әдебиеті, қазақстан тарихы

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРҒА АТА – АНАНЫҢ ҚАДІРІ ТУРАЛЫ АЙТА ОТЫРЫП, СҮЙІСПЕНШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫНЫҢ МӘНІН АШУ. АТА-АНАСЫН С

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРҒА АТА – АНАНЫҢ ҚАДІРІ ТУРАЛЫ АЙТА ОТЫРЫП, СҮЙІСПЕНШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫНЫҢ МӘНІН АШУ.  АТА-АНАСЫН СЫЙЛАУҒА, ҚҰРМЕТТЕУГЕ ҮЙРЕТУ.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: ОҚУШЫЛАРҒА АТА – АНАНЫҢ ҚАДІРІ ТУРАЛЫ АЙТА ОТЫРЫП, СҮЙІСПЕНШІЛІК ҚҰНДЫЛЫҒЫНЫҢ МӘНІН АШУ.  АТА-АНАСЫН СЫЙЛАУҒА, ҚҰРМЕТТЕУГЕ ҮЙРЕТУ.

I. ТӘРТІП. II. ТАЛАП III. ТЫНЫШТЫҚ IV. ТАЗАЛЫҚ. V. ТАТУЛЫҚ. «ӨЗІҢІЗГЕ ТІЛЕГЕНДІ БАСҚАЛАРҒА ТІЛЕҢІЗ!» ӘР ОҚУШЫҒА 10-15 СЕКУНД У

4 слайд
I. ТӘРТІП. II. ТАЛАП III. ТЫНЫШТЫҚ IV. ТАЗАЛЫҚ. V. ТАТУЛЫҚ. «ӨЗІҢІЗГЕ ТІЛЕГЕНДІ БАСҚАЛАРҒА ТІЛЕҢІЗ!» ӘР ОҚУШЫҒА 10-15 СЕКУНД УАҚЫТ АРАЛЫҒЫНДА ІШІНДЕ ӨЗІНЕ БІР НЕМЕСЕ БІРНЕШЕ ІЗГІ ТІЛЕК ТІЛЕУ ТАПСЫРЫЛАДЫ. СОДАН КЕЙІН ҚАТЫСУШЫЛАР ЖҰПҚА БӨЛІНІП, БІР- БІРІНІҢ ҚОЛЫНАН АЛЫП, ЖАҢАҒЫ ӨЗІНЕ ТІЛЕГЕНДІ ЖҰПТАСЫНА АЙТУ КЕРЕК. ТІЛЕК: Т – ЕРЕЖЕСІ

4 слайд

I. ТӘРТІП. II. ТАЛАП III. ТЫНЫШТЫҚ IV. ТАЗАЛЫҚ. V. ТАТУЛЫҚ. «ӨЗІҢІЗГЕ ТІЛЕГЕНДІ БАСҚАЛАРҒА ТІЛЕҢІЗ!» ӘР ОҚУШЫҒА 10-15 СЕКУНД УАҚЫТ АРАЛЫҒЫНДА ІШІНДЕ ӨЗІНЕ БІР НЕМЕСЕ БІРНЕШЕ ІЗГІ ТІЛЕК ТІЛЕУ ТАПСЫРЫЛАДЫ. СОДАН КЕЙІН ҚАТЫСУШЫЛАР ЖҰПҚА БӨЛІНІП, БІР- БІРІНІҢ ҚОЛЫНАН АЛЫП, ЖАҢАҒЫ ӨЗІНЕ ТІЛЕГЕНДІ ЖҰПТАСЫНА АЙТУ КЕРЕК. ТІЛЕК: Т – ЕРЕЖЕСІ

АТА-АНА ҚАДІРІН БІЛМЕГЕН ЕЛ ҚАДІРІН БІЛЕ АЛМАС Б .МОМЫШҰЛЫ Б.Момышұлы (24 желтоқсан

5 слайд
АТА-АНА ҚАДІРІН БІЛМЕГЕН ЕЛ ҚАДІРІН БІЛЕ АЛМАС Б .МОМЫШҰЛЫ Б.Момышұлы (24 желтоқсан 1910 – 10 маусым 1982 жыл) – кеңес одағының батыры, жазушы, Екінші дүние жүзілік соғыстың даңқты жауынгері, әскери қолбасшы. Адам қай уақытта ата-ананың үмітін ақтай алады? Өзің шеше алмаған мәселелерді ата-анамен еркін бөлісе аласың ба? Анаңыз немесе әкеңіз қай уақытта қуанттыңыз? Дәйексөздерден не ойға түйгеніңіз?

5 слайд

АТА-АНА ҚАДІРІН БІЛМЕГЕН ЕЛ ҚАДІРІН БІЛЕ АЛМАС Б .МОМЫШҰЛЫ Б.Момышұлы (24 желтоқсан 1910 – 10 маусым 1982 жыл) – кеңес одағының батыры, жазушы, Екінші дүние жүзілік соғыстың даңқты жауынгері, әскери қолбасшы. Адам қай уақытта ата-ананың үмітін ақтай алады? Өзің шеше алмаған мәселелерді ата-анамен еркін бөлісе аласың ба? Анаңыз немесе әкеңіз қай уақытта қуанттыңыз? Дәйексөздерден не ойға түйгеніңіз?

МҰҒАЛІМ СЫЙЫ Әке қадірі

6 слайд
МҰҒАЛІМ СЫЙЫ Әке қадірі

6 слайд

МҰҒАЛІМ СЫЙЫ Әке қадірі

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС: Абай ( Ибраһим ) Құнанбайұлы (1845-1904) – ақын, ағартушы, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, филос

7 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС: Абай  ( Ибраһим )  Құнанбайұлы  (1845-1904) – ақын, ағартушы, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер. ТАМАҒЫ ТОҚТЫҚ, ЖҰМЫСЫ ЖОҚТЫҚ, АЗДЫРАР АДАМ БАЛАСЫН. Эссе жазу

7 слайд

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС: Абай  ( Ибраһим )  Құнанбайұлы  (1845-1904) – ақын, ағартушы, қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы, саяси қайраткер. ТАМАҒЫ ТОҚТЫҚ, ЖҰМЫСЫ ЖОҚТЫҚ, АЗДЫРАР АДАМ БАЛАСЫН. Эссе жазу

Топпен ән ӘКЕ – АНА

8 слайд
Топпен ән ӘКЕ – АНА

8 слайд

Топпен ән ӘКЕ – АНА

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА № 20 – САБАҚ. 4- ТАПСЫРМА ОРЫНДАУ КЕЛЕСІ САБАҚ №21. “ОЛ – ТУҒАН ХАЛҚЫНЫҢ КЕМЕҢГЕРІ” МӘТІНІН ОҚЫП КЕЛУ.

9 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА № 20 – САБАҚ. 4- ТАПСЫРМА ОРЫНДАУ КЕЛЕСІ САБАҚ №21. “ОЛ – ТУҒАН ХАЛҚЫНЫҢ КЕМЕҢГЕРІ” МӘТІНІН ОҚЫП КЕЛУ.

9 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА № 20 – САБАҚ. 4- ТАПСЫРМА ОРЫНДАУ КЕЛЕСІ САБАҚ №21. “ОЛ – ТУҒАН ХАЛҚЫНЫҢ КЕМЕҢГЕРІ” МӘТІНІН ОҚЫП КЕЛУ.

РЕФЛЕКСИЯ - ӨТЕ ЖАҚСЫ - ЖАҚСЫ - ҰНАМАЙДЫ

10 слайд
РЕФЛЕКСИЯ - ӨТЕ ЖАҚСЫ - ЖАҚСЫ - ҰНАМАЙДЫ

10 слайд

РЕФЛЕКСИЯ - ӨТЕ ЖАҚСЫ - ЖАҚСЫ - ҰНАМАЙДЫ

Сабақтың қорытынды сәті. Әрбір отбасы мүшесінің өз құқы мен міндеттері бар, оны байыппен қалтқысыз орындау, отбасын бақытты ет

11 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Әрбір отбасы мүшесінің өз құқы мен міндеттері бар, оны байыппен қалтқысыз орындау, отбасын бақытты етеді. Отбасында балалардың алдындағы перзенттік міндеттерді борышты орындау өте маңызды. Үлкендерді құрметтеудәстүрінің тамыры тереңде жатыр. Отбасында ата-әжеге, әке-шешеге бауырға риясыз, адал қызмет етуіміз – бұл отбасылық өмірдің іргетасы, ондағы бақыт пен бірліктің отбасы өркендеуінің негізі болмақ.

11 слайд

Сабақтың қорытынды сәті. Әрбір отбасы мүшесінің өз құқы мен міндеттері бар, оны байыппен қалтқысыз орындау, отбасын бақытты етеді. Отбасында балалардың алдындағы перзенттік міндеттерді борышты орындау өте маңызды. Үлкендерді құрметтеудәстүрінің тамыры тереңде жатыр. Отбасында ата-әжеге, әке-шешеге бауырға риясыз, адал қызмет етуіміз – бұл отбасылық өмірдің іргетасы, ондағы бақыт пен бірліктің отбасы өркендеуінің негізі болмақ.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА КӨП РАҚМЕТ!

12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА КӨП РАҚМЕТ!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА КӨП РАҚМЕТ!