Материалдар / Ашық сабақ: Менің сүйікті ертегім
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Менің сүйікті ертегім

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақта қыз бен мысық ертегісі. Балалар ертегідегі жануарды бейнелей білуге үйрете отырып шығармашылық қабілеттерін,ой өрісін дамыту.Ұқыптылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2022
764
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жамбыл облысы Шу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің «Өнер мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі. Бейнелеу өнері пәні. Аш

1 слайд
Жамбыл облысы Шу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің «Өнер мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.   Бейнелеу өнері пәні. Ашық сабақ тақырыбы: “ Менің сүйікті ертегім” Орындаған үйірме жетекшісі: Ахметжанова Г.К. 2021-2022 оқу жылы

1 слайд

Жамбыл облысы Шу ауданы әкімдігінің білім бөлімінің «Өнер мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.   Бейнелеу өнері пәні. Ашық сабақ тақырыбы: “ Менің сүйікті ертегім” Орындаған үйірме жетекшісі: Ахметжанова Г.К. 2021-2022 оқу жылы

2 слайд

2 слайд

Ашық сабақтын мақсаты : Балалар ертегідегі жануарды бейнелей білуге үйрете отырып шығармашылық қабілеттерін, ой өрісін дам

3 слайд
Ашық сабақтын мақсаты : Балалар ертегідегі жануарды бейнелей білуге үйрете отырып шығармашылық қабілеттерін, ой өрісін дамыту. Ұқыптылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.

3 слайд

Ашық сабақтын мақсаты : Балалар ертегідегі жануарды бейнелей білуге үйрете отырып шығармашылық қабілеттерін, ой өрісін дамыту. Ұқыптылыққа,тазалыққа тәрбиелеу.

Дидактикалық құралдар: мысық суреті, үлгі,қылқалам,су, бояу,сүрткіш,қыл қалам қойғыш,альбом.

4 слайд
Дидактикалық құралдар: мысық суреті, үлгі,қылқалам,су, бояу,сүрткіш,қыл қалам қойғыш,альбом.

4 слайд

Дидактикалық құралдар: мысық суреті, үлгі,қылқалам,су, бояу,сүрткіш,қыл қалам қойғыш,альбом.

Сабақтың өту барысы: • Ұйымдастыру кезеңі. • Жаңа тақырыпты түсіндіру. • Тапсырмаларды орындау. • Сабақты бекіту. • Үйге тапсырм

5 слайд
Сабақтың өту барысы: • Ұйымдастыру кезеңі. • Жаңа тақырыпты түсіндіру. • Тапсырмаларды орындау. • Сабақты бекіту. • Үйге тапсырма.

5 слайд

Сабақтың өту барысы: • Ұйымдастыру кезеңі. • Жаңа тақырыпты түсіндіру. • Тапсырмаларды орындау. • Сабақты бекіту. • Үйге тапсырма.

Сөздік жұмыс: Мысықтың дене бөліктері Алдын-ала жұмыс және оқу іс-әрекетіне дайындық : ертегіні кейіпкерлендіру

6 слайд
Сөздік жұмыс: Мысықтың дене бөліктері Алдын-ала жұмыс және оқу іс-әрекетіне дайындық : ертегіні кейіпкерлендіру

6 слайд

Сөздік жұмыс: Мысықтың дене бөліктері Алдын-ала жұмыс және оқу іс-әрекетіне дайындық : ертегіні кейіпкерлендіру

. I кезең- мотивациялық- қозғаушы -Балаларға жұмбақ жасыру: От басында құмған, Екі көзін жұмған.Ол не? -Мысық қай ертегіде кез

7 слайд
. I кезең- мотивациялық- қозғаушы -Балаларға жұмбақ жасыру: От басында құмған, Екі көзін жұмған.Ол не? -Мысық қай ертегіде кездеседі? Балалар мұқият тыңдайды. Жұмбақтың жауабын айтады.

7 слайд

. I кезең- мотивациялық- қозғаушы -Балаларға жұмбақ жасыру: От басында құмған, Екі көзін жұмған.Ол не? -Мысық қай ертегіде кездеседі? Балалар мұқият тыңдайды. Жұмбақтың жауабын айтады.

IIкезең-проблемалық -ізденушілік -Балалар бұл ертегіні жазған Ы.Алтынсарин.Ол кісі балаларға арнап көп ертегі,әңгі мелер жазға

8 слайд
IIкезең-проблемалық -ізденушілік -Балалар бұл ертегіні жазған Ы.Алтынсарин.Ол кісі балаларға арнап көп ертегі,әңгі мелер жазған. -Ертегі кейіпкерлерін атап шығайықшы? -Осы ертегіде негізгі кейіпкер не? -Балалар бүгін біз осы ертегідегі мысықтын бейнесін саламыз. -Мұғалім мысықтын салу жолын көрсетеді. -Мысықтын денесі мен құлағы қай пішінге ұқсайды? -Мысықтын басы мен аяғы қай пішінге ұқсайды?

8 слайд

IIкезең-проблемалық -ізденушілік -Балалар бұл ертегіні жазған Ы.Алтынсарин.Ол кісі балаларға арнап көп ертегі,әңгі мелер жазған. -Ертегі кейіпкерлерін атап шығайықшы? -Осы ертегіде негізгі кейіпкер не? -Балалар бүгін біз осы ертегідегі мысықтын бейнесін саламыз. -Мұғалім мысықтын салу жолын көрсетеді. -Мысықтын денесі мен құлағы қай пішінге ұқсайды? -Мысықтын басы мен аяғы қай пішінге ұқсайды?

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

III кезең- Рефлексивті- түзеуші -Балалар бүгін біз нені бейнеледік? -Мысық қай ертегіде кездеседі? Жақсы салған балаларды мад

13 слайд
III кезең- Рефлексивті- түзеуші -Балалар бүгін біз нені бейнеледік? -Мысық қай ертегіде кездеседі? Жақсы салған балаларды мадақтау. Балалар мысықтын бейнесін деп жауап береді. Мақта қыз бен мысық ертегісінде.

13 слайд

III кезең- Рефлексивті- түзеуші -Балалар бүгін біз нені бейнеледік? -Мысық қай ертегіде кездеседі? Жақсы салған балаларды мадақтау. Балалар мысықтын бейнесін деп жауап береді. Мақта қыз бен мысық ертегісінде.

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

Күтілетін нәтиже : Ұғынады: Мысықтын дене бөліктері қай пішін� Үйге тапсырма беру: Ұнаған кейіпкерлерінің суретін салып к

17 слайд
Күтілетін нәтиже : Ұғынады: Мысықтын дене бөліктері қай пішін� Үйге тапсырма беру: Ұнаған кейіпкерлерінің суретін салып келу.

17 слайд

Күтілетін нәтиже : Ұғынады: Мысықтын дене бөліктері қай пішін� Үйге тапсырма беру: Ұнаған кейіпкерлерінің суретін салып келу.

18 слайд

18 слайд