Материалдар / Ашық сабақ Монеталар 4сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Монеталар 4сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Күнделікті өмірдегі есептеулер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
259
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қарағанды облысы, Шет ауданы Қарасаз бастауыш мектебінің мұғалімі Байбалина Гүлшахар Курмангалиевна Сабақтың тақырыбы: Монет

1 слайд
Қарағанды облысы, Шет ауданы Қарасаз бастауыш мектебінің мұғалімі Байбалина Гүлшахар Курмангалиевна Сабақтың тақырыбы: Монеталар Ортақ тақырып: Күнделікті өмірдегі есептеулер Бөлім: 4А бөлім «Күнделікті өмірдегі есептеулер» Бөлімше: 1.3 «Шамалар және олардың өлшем бірліктері» Оқу мақсаты: •1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг,10 тг, 20 теңгелік монеталармен түрліше төлем жасау. Сабақ мақсаттары: •Барлық оқушылар: Теңге мен монеталардың құнын түсіну, бір-бірімен салыстыру арқылы қымбат монетаны арзан монетадан ажырата біледі •Көптеген оқушылар: Монеталарды құны бойынша салыстыруға үйренеді •Кейбір оқушылар: Теңге мен монеталарды номиналды құны бойынша бір-бірінен ажырата білуді меңгереді

1 слайд

Қарағанды облысы, Шет ауданы Қарасаз бастауыш мектебінің мұғалімі Байбалина Гүлшахар Курмангалиевна Сабақтың тақырыбы: Монеталар Ортақ тақырып: Күнделікті өмірдегі есептеулер Бөлім: 4А бөлім «Күнделікті өмірдегі есептеулер» Бөлімше: 1.3 «Шамалар және олардың өлшем бірліктері» Оқу мақсаты: •1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг,10 тг, 20 теңгелік монеталармен түрліше төлем жасау. Сабақ мақсаттары: •Барлық оқушылар: Теңге мен монеталардың құнын түсіну, бір-бірімен салыстыру арқылы қымбат монетаны арзан монетадан ажырата біледі •Көптеген оқушылар: Монеталарды құны бойынша салыстыруға үйренеді •Кейбір оқушылар: Теңге мен монеталарды номиналды құны бойынша бір-бірінен ажырата білуді меңгереді

Бағалау критерийлері Д е с к р и п т о р : - екі монетаның құнын салыстырады; - бірнеше монеталар жиынтығының құнын салы

2 слайд
Бағалау критерийлері Д е с к р и п т о р : - екі монетаның құнын салыстырады; - бірнеше монеталар жиынтығының құнын салыстырады; - >, <, = таңбаларын дұрыс қолданады; - құны әр түрлі монеталарды қолдана отырып, қажетті соманы түрлі тәсілмен жинақтайды. 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып, қажетті соманы жинақтайды. Монеталар мен олардың тобын салыстырады.

2 слайд

Бағалау критерийлері Д е с к р и п т о р : - екі монетаның құнын салыстырады; - бірнеше монеталар жиынтығының құнын салыстырады; - >, <, = таңбаларын дұрыс қолданады; - құны әр түрлі монеталарды қолдана отырып, қажетті соманы түрлі тәсілмен жинақтайды. 1тг, 2тг, 5тг, 10тг, 20 теңгелік монеталарды қолданып, қажетті соманы жинақтайды. Монеталар мен олардың тобын салыстырады.

Сабақтың басы белсенді топ Ш и р а т у ж а т т ы ғ у ы . Теңге монеталары (1, 2, 5, 10, 20, 50, 100) бар қалтаны қағып дыбыс

3 слайд
Сабақтың басы белсенді топ Ш и р а т у ж а т т ы ғ у ы . Теңге монеталары (1, 2, 5, 10, 20, 50, 100) бар қалтаны қағып дыбыс шығарады. Оқушыларға сұрақтар қойылады: - Балалар, қалтада не бар? - Кешегі сабақ барысында монета туралы не білдік? Құны аз монеталардан бастап қалтадан біртіндеп шығарады. - Мынау қай монета? Бұл монетаның номиналды құнын білесіңдер ме? (Монетада жазылғын сан оның номиналды құнын білдіреді.) Оқушыларды екі топқа бөлемін. Әр топқа ішінде әр түрлі монеталары бар қапшық беремін. Монеталарды қапшықтан алып, құны бойынша өсу ретімен орналастыруды ұсынамын. Құндылықтар: ұжымшылдыққа жауапкершідік, сыйластық өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру. «Монеталар пойызы» ойыны. Әр топ құндары әр түрлі бес түрлі монета алады. Алдарына пойыздың вагондары сияқты 1-ден 7-ге дейінгі сандармен нөмірленген тіктөртбұрышты пішінді конверттер таратамын. Оқушыларға теңгелерді құнының кему ретімен конверттердің ішіне салуды ұсынамын.

3 слайд

Сабақтың басы белсенді топ Ш и р а т у ж а т т ы ғ у ы . Теңге монеталары (1, 2, 5, 10, 20, 50, 100) бар қалтаны қағып дыбыс шығарады. Оқушыларға сұрақтар қойылады: - Балалар, қалтада не бар? - Кешегі сабақ барысында монета туралы не білдік? Құны аз монеталардан бастап қалтадан біртіндеп шығарады. - Мынау қай монета? Бұл монетаның номиналды құнын білесіңдер ме? (Монетада жазылғын сан оның номиналды құнын білдіреді.) Оқушыларды екі топқа бөлемін. Әр топқа ішінде әр түрлі монеталары бар қапшық беремін. Монеталарды қапшықтан алып, құны бойынша өсу ретімен орналастыруды ұсынамын. Құндылықтар: ұжымшылдыққа жауапкершідік, сыйластық өзара түсіністік құндылықтарды қалыптастыру. «Монеталар пойызы» ойыны. Әр топ құндары әр түрлі бес түрлі монета алады. Алдарына пойыздың вагондары сияқты 1-ден 7-ге дейінгі сандармен нөмірленген тіктөртбұрышты пішінді конверттер таратамын. Оқушыларға теңгелерді құнының кему ретімен конверттердің ішіне салуды ұсынамын.

Сабақтың ортасы 1-топ Оқулықтағы 1 тапсырма Әмияндағы монеталарды салыстыр Ақшаны сана 2-топ Оқулықтағы 2 тапсырма Қанша мон

4 слайд
Сабақтың ортасы 1-топ Оқулықтағы 1 тапсырма Әмияндағы монеталарды салыстыр Ақшаны сана 2-топ Оқулықтағы 2 тапсырма Қанша монета? Шығарып көр С а р а л а у Осы тапсырмалардың нәтижесі арқылы оқушылардың қарқындылығын саралаймын. Қолдауды қажет ететін оқушыларға диалог арқылы қолдау көрсетемін.

4 слайд

Сабақтың ортасы 1-топ Оқулықтағы 1 тапсырма Әмияндағы монеталарды салыстыр Ақшаны сана 2-топ Оқулықтағы 2 тапсырма Қанша монета? Шығарып көр С а р а л а у Осы тапсырмалардың нәтижесі арқылы оқушылардың қарқындылығын саралаймын. Қолдауды қажет ететін оқушыларға диалог арқылы қолдау көрсетемін.

Оқулықтағы 1 тапсырма Оқулықтағы 2 тапсырма Әмияндағы монеталарды салыстыр Қанша монета? Ақшаны сана Шығарып көр

5 слайд
Оқулықтағы 1 тапсырма Оқулықтағы 2 тапсырма Әмияндағы монеталарды салыстыр Қанша монета? Ақшаны сана Шығарып көр

5 слайд

Оқулықтағы 1 тапсырма Оқулықтағы 2 тапсырма Әмияндағы монеталарды салыстыр Қанша монета? Ақшаны сана Шығарып көр

Сабақтың соңы Сұ рақ тар Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін тексеру мақсатында мынадай сұрақтар қойылады: - Құны ең кішкента

6 слайд
Сабақтың соңы Сұ рақ тар Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін тексеру мақсатында мынадай сұрақтар қойылады: - Құны ең кішкентай монета қандай? - Құны ең үлкен монетаны ата. - Монеталарды құны бойынша кему ретімен айт. - Құны 20 теңгелік монета қандай монеталардан артық, қандай монеталардан кем? - 20 теңге алу үшін неше 1 теңгелік монета керек? - 10 теңге алу үшін неше 5 теңгелік монета керек? Ба ға лау Жұмыс дәптеріндегі «Жетістік баспалдағы» бойынша өзін-өзі бағалау

6 слайд

Сабақтың соңы Сұ рақ тар Оқушылардың тақырыпты түсіну деңгейін тексеру мақсатында мынадай сұрақтар қойылады: - Құны ең кішкентай монета қандай? - Құны ең үлкен монетаны ата. - Монеталарды құны бойынша кему ретімен айт. - Құны 20 теңгелік монета қандай монеталардан артық, қандай монеталардан кем? - 20 теңге алу үшін неше 1 теңгелік монета керек? - 10 теңге алу үшін неше 5 теңгелік монета керек? Ба ға лау Жұмыс дәптеріндегі «Жетістік баспалдағы» бойынша өзін-өзі бағалау

Оқу барысында саралауды жоспарлау кезінде кемшіліктерд і түзеттім Сабақты жоспарлау кезінде әріптестердің кері байланыс

7 слайд
Оқу барысында саралауды жоспарлау кезінде кемшіліктерд і түзеттім Сабақты жоспарлау кезінде әріптестердің кері байланысынан тиімді әсер алдым Белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалануды үйрендім, сабақта оқытудың әдіс –тәсілдерін оқу мақсатына қолданамын Жеке, топтық жұмыстарды ң барысында оқушыларды ң ерекшеліктер ін ескере отырып сабақ өткізуді жоспарлап отырмын Ықшам сабақ бойынша қорытынды

7 слайд

Оқу барысында саралауды жоспарлау кезінде кемшіліктерд і түзеттім Сабақты жоспарлау кезінде әріптестердің кері байланысынан тиімді әсер алдым Белсенді оқу әдістерін тиімді пайдалануды үйрендім, сабақта оқытудың әдіс –тәсілдерін оқу мақсатына қолданамын Жеке, топтық жұмыстарды ң барысында оқушыларды ң ерекшеліктер ін ескере отырып сабақ өткізуді жоспарлап отырмын Ықшам сабақ бойынша қорытынды