Ашық сабақ М.Шаханов "Төрт ана" 4-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
№110 мектеп-лицейі
2 слайд
№110 мектеп-лицейі
3 слайд
Аты – жөні: Оразбекова Түймегүл
Туған жылы, айы: 25 мамыр 1975 жыл
Білімі: Жоғары
Бітірген оқу орны: “Сейхун”академиясы
Қызмет орны: №110 мектеп-лицейі
Еңбек өтілі: 20 жыл
Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі
Педагогикалық ұстанымы: Жаңа технология әдістерін
пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын
арттыру
3 слайд
Аты – жөні: Оразбекова Түймегүл Туған жылы, айы: 25 мамыр 1975 жыл Білімі: Жоғары Бітірген оқу орны: “Сейхун”академиясы Қызмет орны: №110 мектеп-лицейі Еңбек өтілі: 20 жыл Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі Педагогикалық ұстанымы: Жаңа технология әдістерін пайдалану арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру
4 слайд
Ана тілі
3-сынып
4 слайд
Ана тілі 3-сынып
5 слайд
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Барша жанды
Құрметтеп,
Бас иеміз біз!
5 слайд
Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз. Барша жанды Құрметтеп, Бас иеміз біз!
6 слайд
1-2-3
Бойға жинап күш.
Жалқаулықты тастайық,
Бүгінгі сабақты бастайық!
6 слайд
1-2-3 Бойға жинап күш. Жалқаулықты тастайық, Бүгінгі сабақты бастайық!
7 слайд
Аймақ құру:
Қаламсап
Кітап
Домбыра
7 слайд
Аймақ құру: Қаламсап Кітап Домбыра
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Зерттеушілер
аймағы
9 слайд
Зерттеушілер аймағы
10 слайд
Құдіретті төрт ана Құдіретті төрт ана
10 слайд
Құдіретті төрт ана Құдіретті төрт ана
11 слайд
Жазушылар
аймағы
11 слайд
Жазушылар аймағы
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Ақындар
аймағы
13 слайд
Ақындар аймағы
14 слайд
Қайрат туралы білгенімізді
топтастырайық.
1. Әке-шешесінің аты кім?
2. Жасы нешеде? Қай облыста туған?
3. Тірі болғанда кім болар еді?
4. Желтоқсанда жас өмірін жалау еткен
қандай батыр?
5. Қандай ұл?
6. Қандай атақ берілді?
14 слайд
Қайрат туралы білгенімізді топтастырайық. 1. Әке-шешесінің аты кім? 2. Жасы нешеде? Қай облыста туған? 3. Тірі болғанда кім болар еді? 4. Желтоқсанда жас өмірін жалау еткен қандай батыр? 5. Қандай ұл? 6. Қандай атақ берілді?
15 слайд
Желтоқсан құрбаны- Қайрат Рұсқұлбеков Алматы
архитектура құрылыс институтының студенті.
1988 жылы КСРО Жоғарғы Кеңесі оған берілген ату
жазасын 20 жыл бас бостандығынан айыру жазасымен
ауыстырды.1988 жылғы мамырда-қайтыс болды.
1996 жылғы 9 желтоқсан – «Халық қаһарманы» атағы
берілді.
15 слайд
Желтоқсан құрбаны- Қайрат Рұсқұлбеков Алматы архитектура құрылыс институтының студенті. 1988 жылы КСРО Жоғарғы Кеңесі оған берілген ату жазасын 20 жыл бас бостандығынан айыру жазасымен ауыстырды.1988 жылғы мамырда-қайтыс болды. 1996 жылғы 9 желтоқсан – «Халық қаһарманы» атағы берілді.
16 слайд
Ләззат Асанова 1970 жылы қазіргі
Алматы облысы Жаркент ауданына
қарасты Айдарлы ауылында
дүниеге келген. Жастайынан зерек
өскен бала орта мектепті үздік
бітіріп, Алматыдағы Чайковский
атындағы музыка училищесіне өз
талантымен оқуға түсті.
16 слайд
Ләззат Асанова 1970 жылы қазіргі Алматы облысы Жаркент ауданына қарасты Айдарлы ауылында дүниеге келген. Жастайынан зерек өскен бала орта мектепті үздік бітіріп, Алматыдағы Чайковский атындағы музыка училищесіне өз талантымен оқуға түсті.
17 слайд
Сабира Мухамеджанова
Желтоқсан оқиғасының тағы
бір қызғалдақ құрбаны-
Сабира Мухамеджанова.
Ол 1970 жылы Шығыс Қазақстан облысы
Тарбағатай ауданы, Ақмектеп ауылындағы
Ленин жолы атындағы 8 жылдық мектепті
үздік бітірді, қоғамдық жұмыстарға белсене
қатысты,
осы арқылы мұғалімдер мен оқушылар
арасында зор беделге ие болды.
1985 жылы сегіз жылдықты үздік бітірісімен,
Өскемен қаласында мұғалімдер
даярлайтын оқу орнының қазақ бөлімінде
оқиды. 1986 жылдың
19 желтоқсанында Өскемен қаласындағы
әмбебап дүкенінің маңайына
жиналған жастар Алматы оқиғасының
шындығын білуге, ізгі-тілек, ниетін білдіруге
барған.
17 слайд
Сабира Мухамеджанова Желтоқсан оқиғасының тағы бір қызғалдақ құрбаны- Сабира Мухамеджанова. Ол 1970 жылы Шығыс Қазақстан облысы Тарбағатай ауданы, Ақмектеп ауылындағы Ленин жолы атындағы 8 жылдық мектепті үздік бітірді, қоғамдық жұмыстарға белсене қатысты, осы арқылы мұғалімдер мен оқушылар арасында зор беделге ие болды. 1985 жылы сегіз жылдықты үздік бітірісімен, Өскемен қаласында мұғалімдер даярлайтын оқу орнының қазақ бөлімінде оқиды. 1986 жылдың 19 желтоқсанында Өскемен қаласындағы әмбебап дүкенінің маңайына жиналған жастар Алматы оқиғасының шындығын білуге, ізгі-тілек, ниетін білдіруге барған.
18 слайд
-Балалар, қазақта қасиетті сандар
бар, сол сияқты 21 санының
Қайраттың өмірінде қандай із
қалдырды?
-• 21 жасында тұтқындалды
• 21 күн сот алдында тергелді
• Семейдегі абақтыдағы 21 камерасында
тұтқында отырды
• 1988 жылдың 21 мамырында қайтыс болды
• Бес жыл өткен соң, 21 - ақпанда ақталды
18 слайд
-Балалар, қазақта қасиетті сандар бар, сол сияқты 21 санының Қайраттың өмірінде қандай із қалдырды? -• 21 жасында тұтқындалды • 21 күн сот алдында тергелді • Семейдегі абақтыдағы 21 камерасында тұтқында отырды • 1988 жылдың 21 мамырында қайтыс болды • Бес жыл өткен соң, 21 - ақпанда ақталды
19 слайд
19 слайд
20 слайд
20 слайд
21 слайд
Сөзжұмбақ шешейік!
1.Қазақ халқының киелі
сандарының бірі.
2.Өмірдегі ең қымбат жан.
21 слайд
Сөзжұмбақ шешейік! 1.Қазақ халқының киелі сандарының бірі. 2.Өмірдегі ең қымбат жан.
22 слайд
Төрт
ана
22 слайд
Төрт ана
23 слайд
Құдіретті
төрт ана
23 слайд
Құдіретті төрт ана
24 слайд
Жер ана
Күн ана
Су ана
Ауа ана
24 слайд
Жер ана Күн ана Су ана Ауа ана
25 слайд
Табиғат ана
Ұстаз ана
Мектеп ана
Тіл ана
25 слайд
Табиғат ана Ұстаз ана Мектеп ана Тіл ана
26 слайд
Он бірінші желтоқсан
Мұхтар Шаханов
Төрт ана
26 слайд
Он бірінші желтоқсан Мұхтар Шаханов Төрт ана
27 слайд
Сабақтың мақсаты:
а) Өз туған жерін, ана тілін , салт-дәстүрін, тарихын білу
парыз екенін түсіндіру, білімдерін кеңейту.
ә) Оқушыларды Қазақстандық патриотизм рухында
тәрбиелеу, туған жерін сүюге, ана тілін көзінің
қарашығындай сақтауға, туған ел тарихын, салт-дәстүрін
білуге , озығын жалғастыра білуге ықпал ету.
б) Ой ұшқырлығын шыңдау, тұлға белсенділігін арттыру,
әр жақты дамыған тұлға қалыптастыру
27 слайд
Сабақтың мақсаты: а) Өз туған жерін, ана тілін , салт-дәстүрін, тарихын білу парыз екенін түсіндіру, білімдерін кеңейту. ә) Оқушыларды Қазақстандық патриотизм рухында тәрбиелеу, туған жерін сүюге, ана тілін көзінің қарашығындай сақтауға, туған ел тарихын, салт-дәстүрін білуге , озығын жалғастыра білуге ықпал ету. б) Ой ұшқырлығын шыңдау, тұлға белсенділігін арттыру, әр жақты дамыған тұлға қалыптастыру
28 слайд
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың типі: топтық,ұжымдық
Пәнаралық байланыс:
Қазақ тілі,музыка,дүниетану
Әдіс- тәсілдер: түсіндіру, сұрақ жауап
Көрнекілігі: cуреттер ,интербелсенді
тақта
28 слайд
Сабақтың түрі: Аралас сабақ Сабақтың типі: топтық,ұжымдық Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі,музыка,дүниетану Әдіс- тәсілдер: түсіндіру, сұрақ жауап Көрнекілігі: cуреттер ,интербелсенді тақта
29 слайд
Төрт Ана
29 слайд
Төрт Ана
30 слайд
30 слайд
31 слайд
Өмір жолы
Туған жылы: 1942 жыл 2 шілде
Туған жері: Оңтүстік Қазақстан облысы, Отырар ауданы, Шілік
ауылы
Қызмет жолы:
– трактордың тіркеушісі;
– Облыстық «Оңтүстік Қазақстан» газетінде корректор, әдеби
қызметкер;
– «Лениншіл жас» газетінде оңтүстік облыстар бойынша меншікті
тілші;
– Қазақстан Жазушылар одағы басқармасының хатшысы;
– Республикалық «Жалын» журналының бас редакторы;
– КСРО халық депутаты, КСРО Жоғары Кеңесінің мүшесі, ҚР
халық депутаты;
– Қырғыз Республикасының Халық ақыны (1994ж.)
– Қазақстанның халық жазушысы (1996ж.)
31 слайд
Өмір жолы Туған жылы: 1942 жыл 2 шілде Туған жері: Оңтүстік Қазақстан облысы, Отырар ауданы, Шілік ауылы Қызмет жолы: – трактордың тіркеушісі; – Облыстық «Оңтүстік Қазақстан» газетінде корректор, әдеби қызметкер; – «Лениншіл жас» газетінде оңтүстік облыстар бойынша меншікті тілші; – Қазақстан Жазушылар одағы басқармасының хатшысы; – Республикалық «Жалын» журналының бас редакторы; – КСРО халық депутаты, КСРО Жоғары Кеңесінің мүшесі, ҚР халық депутаты; – Қырғыз Республикасының Халық ақыны (1994ж.) – Қазақстанның халық жазушысы (1996ж.)
32 слайд
ТӨРТ АНА
Тағдырыңды тамырсыздық індетінен қалқала,
Мазмұн жоқта мазмұнсыздық шыға келер ортаға.
Әр адамда өз анасынан басқа да,
Ғұмырына етер мәңгі астана,
Демеп жүрер, жебеп жүрер арқада,
Болу керек құдіретті төрт ана:
ТУҒАН ЖЕРІ – түп қазығы, айбыны,
ТУҒАН ТІЛІ – мәңгі өнеге айдыны,
ЖАН БАЙЛЫҒЫ, САЛТ-ДӘСТҮРІ – тірегі.
Қадамына шуақ шашар үнемі,
Және ТУҒАН ТАРИХЫ,
Еске алуға қаншама
Ауыр әрі қасіретті болса да.
Құдірет жоқ төрт анаға тең келер,
Онсыз санаң қаңбаққа ұқсап сенделер.
Өзге ананың ұлылығын танымас,
Төрт анасын менсінбеген пенделер.
Төрт анадан сенім таба алмаған
Тамырсыздың басы қайда қалмаған?!
Төрт анасын сыйламаған халықтың
Ешқашанда бақ жұлдызы жанбаған.
Қасиетті бұл төрт ана – тағдырыңың тынысы,
Төрт ана үшін болған күрес – күрестердің ұлысы!
32 слайд
ТӨРТ АНА Тағдырыңды тамырсыздық індетінен қалқала, Мазмұн жоқта мазмұнсыздық шыға келер ортаға. Әр адамда өз анасынан басқа да, Ғұмырына етер мәңгі астана, Демеп жүрер, жебеп жүрер арқада, Болу керек құдіретті төрт ана: ТУҒАН ЖЕРІ – түп қазығы, айбыны, ТУҒАН ТІЛІ – мәңгі өнеге айдыны, ЖАН БАЙЛЫҒЫ, САЛТ-ДӘСТҮРІ – тірегі. Қадамына шуақ шашар үнемі, Және ТУҒАН ТАРИХЫ, Еске алуға қаншама Ауыр әрі қасіретті болса да. Құдірет жоқ төрт анаға тең келер, Онсыз санаң қаңбаққа ұқсап сенделер. Өзге ананың ұлылығын танымас, Төрт анасын менсінбеген пенделер. Төрт анадан сенім таба алмаған Тамырсыздың басы қайда қалмаған?! Төрт анасын сыйламаған халықтың Ешқашанда бақ жұлдызы жанбаған. Қасиетті бұл төрт ана – тағдырыңың тынысы, Төрт ана үшін болған күрес – күрестердің ұлысы!
33 слайд
«Көкірегімде
төрт сәуле бар
төрт бақыттан
тұратын...»
33 слайд
«Көкірегімде төрт сәуле бар төрт бақыттан тұратын...»
34 слайд
“М
ені түсін” ойыны:
Өлеңнен түйінді сөздерді табу.
34 слайд
“М ені түсін” ойыны: Өлеңнен түйінді сөздерді табу.
35 слайд
Ақын атаған төрт ана
Туған жер Туған тіл Салт- дәстүр Туған тарих
Ақынның ол
туралы пікірі
Ақынның ол
туралы пікірі
Ақынның ол
туралы пікірі
Ақынның ол
туралы пікірі
Сенің пікірің Сенің пікірің Сенің пікірің Сенің пікірің
35 слайд
Ақын атаған төрт ана Туған жер Туған тіл Салт- дәстүр Туған тарих Ақынның ол туралы пікірі Ақынның ол туралы пікірі Ақынның ол туралы пікірі Ақынның ол туралы пікірі Сенің пікірің Сенің пікірің Сенің пікірің Сенің пікірің
36 слайд
Сергіту сәтіСергіту сәті
Аспанға қарап айды көрдім,Аспанға қарап айды көрдім,
Төмен қарап жерді көрдім.Төмен қарап жерді көрдім.
Оңға, солға бұрылып,Оңға, солға бұрылып,
Егеменді елді көрдім.Егеменді елді көрдім.
36 слайд
Сергіту сәтіСергіту сәті Аспанға қарап айды көрдім,Аспанға қарап айды көрдім, Төмен қарап жерді көрдім.Төмен қарап жерді көрдім. Оңға, солға бұрылып,Оңға, солға бұрылып, Егеменді елді көрдім.Егеменді елді көрдім.
37 слайд
Төрт ана
Үш топ жоба қорғайды
37 слайд
Төрт ана Үш топ жоба қорғайды
38 слайд
“Жалғастыр”
ойыны
38 слайд
“Жалғастыр” ойыны
39 слайд
1.Құртақандай торғай да,
.............................................
2.Отансыз адам,………………..
3.Қонақтың алтынын алма,
………………………..
5.Алты жыл аш болсаң да,
………………………… ...
6.Жаңбырменен жер көгерер,
……………………………… .…..
39 слайд
1.Құртақандай торғай да, ............................................. 2.Отансыз адам,……………….. 3.Қонақтың алтынын алма, ……………………….. 5.Алты жыл аш болсаң да, ………………………… ... 6.Жаңбырменен жер көгерер, ……………………………… .…..
40 слайд
1.Құртақандай торғай да, өз ұясын
қорғайды.
2.Отансыз адам, ормансыз бұлбұл.
3.Қонақтың алтынын алма,
алғысын ал.
5.Алты жыл аш болсаң да,
ата салтыңды ұмытпа.
6.Жаңбырменен жер көгерер,
Батаменен ел көгерер.
40 слайд
1.Құртақандай торғай да, өз ұясын қорғайды. 2.Отансыз адам, ормансыз бұлбұл. 3.Қонақтың алтынын алма, алғысын ал. 5.Алты жыл аш болсаң да, ата салтыңды ұмытпа. 6.Жаңбырменен жер көгерер, Батаменен ел көгерер.
41 слайд
Төрт ана
Поэзия минуты
Өлеңді үш тілде мәнерлеп оқу
41 слайд
Төрт ана Поэзия минуты Өлеңді үш тілде мәнерлеп оқу
42 слайд
42 слайд
43 слайд
«Кімде-кім өз ұлтын жойылудан сақтағысы
келсе,
Бабаларының сан ғасырлық үміт-сенімін
ақтағысы келсе,
Өшіргісі келмесе тірліктен халқының рухани
ізін,
Өз ана тілінде оқытуға міндетті ұлы мен
қызын!»
М.Шаханов
43 слайд
«Кімде-кім өз ұлтын жойылудан сақтағысы келсе, Бабаларының сан ғасырлық үміт-сенімін ақтағысы келсе, Өшіргісі келмесе тірліктен халқының рухани ізін, Өз ана тілінде оқытуға міндетті ұлы мен қызын!» М.Шаханов
44 слайд
Бата-тілек.
Қазақ халқының салт-дәстүрлерінің ішінде өзінің
құндылығын жоймай ғасырдан — ғасырға өтіп келе
жатқаны -Бата –тілек.
Олай болса сабақты батамен аяқтайық:
Ана сүтін ақтай біліңіздер
Төрт ананы сақтай біліңіздер
Қоятын бағаларыңыз тек «4» пен «5» болсын
Көрінетін биіктеріңіз көп болсын.
Оқушыларыңыз 100 пайыз балл жиып
Төбеңіз көкке жетсін.
Менің берген батам емес, пайғамбардың батасы
Оның болмас қатасы.
Аумин!
44 слайд
Бата-тілек. Қазақ халқының салт-дәстүрлерінің ішінде өзінің құндылығын жоймай ғасырдан — ғасырға өтіп келе жатқаны -Бата –тілек. Олай болса сабақты батамен аяқтайық: Ана сүтін ақтай біліңіздер Төрт ананы сақтай біліңіздер Қоятын бағаларыңыз тек «4» пен «5» болсын Көрінетін биіктеріңіз көп болсын. Оқушыларыңыз 100 пайыз балл жиып Төбеңіз көкке жетсін. Менің берген батам емес, пайғамбардың батасы Оның болмас қатасы. Аумин!
45 слайд
Қорытынды:
Бағалау
Не білдік?
Не үйрендік?
45 слайд
Қорытынды: Бағалау Не білдік? Не үйрендік?
46 слайд
Үй тапсырмасы:
Төрт ана
Ш
ығарма жазып келу,
мақал-мәтелдер жаттау.
46 слайд
Үй тапсырмасы: Төрт ана Ш ығарма жазып келу, мақал-мәтелдер жаттау.
47 слайд
47 слайд
48 слайд
48 слайд