Материалдар / Ашық сабақ Мынау-мектеп 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Мынау-мектеп 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен ашық сабақ презентациясы орыс сыныбындағы оқушылар үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2024
242
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы. Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімі

1 слайд
Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы. Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімі болса-сөзден жаңылмас. Махмуд Кашғари

1 слайд

Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы. Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімі болса-сөзден жаңылмас. Махмуд Кашғари

• 1-сынып •

2 слайд
• 1-сынып • Қазақ тілі мен әдебиеті пәні •Бөлім атауы: Менің мектебім. •Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: •1.1.1.1Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) •1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру • Сабақтың тақырыбы: Мынау-мектеп Сабақтың мақсаты: Сұрақ қою үлгілерін қолдана алады, сұрақтарға дұрыс жауап бере алады, сөйлесу жағдаятында өзін еркін сезінеді. Оқу мақсаты: 1.8.3.1-мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе сүреттер бойынша қарапайым сұрақтар қою және қысқаша жауап беру

2 слайд

• 1-сынып • Қазақ тілі мен әдебиеті пәні •Бөлім атауы: Менің мектебім. •Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: •1.1.1.1Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) •1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру • Сабақтың тақырыбы: Мынау-мектеп Сабақтың мақсаты: Сұрақ қою үлгілерін қолдана алады, сұрақтарға дұрыс жауап бере алады, сөйлесу жағдаятында өзін еркін сезінеді. Оқу мақсаты: 1.8.3.1-мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе сүреттер бойынша қарапайым сұрақтар қою және қысқаша жауап беру

Сабақты жақсы көңіл-күймен бастаймыз.Шаттық шеңберін құрамыз.

3 слайд
Сабақты жақсы көңіл-күймен бастаймыз.Шаттық шеңберін құрамыз.

3 слайд

Сабақты жақсы көңіл-күймен бастаймыз.Шаттық шеңберін құрамыз.

«Суреттер желісі» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты ашамыз.

4 слайд
«Суреттер желісі» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты ашамыз.

4 слайд

«Суреттер желісі» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты ашамыз.

МЫНАУ -МЕКТЕП

5 слайд
МЫНАУ -МЕКТЕП

5 слайд

МЫНАУ -МЕКТЕП

МЕКТЕП ҚАНДАЙ? ҮЛКЕН КІШКЕНТАЙ

6 слайд
МЕКТЕП ҚАНДАЙ? ҮЛКЕН КІШКЕНТАЙ

6 слайд

МЕКТЕП ҚАНДАЙ? ҮЛКЕН КІШКЕНТАЙ

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылармен сұхбат құрамыз. 1.Сурет не туралы? 2.Суретте кімдер бар? 3.Мұгалім не істеп жатыр? 4.Оқуш

7 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылармен сұхбат құрамыз. 1.Сурет не туралы? 2.Суретте кімдер бар? 3.Мұгалім не істеп жатыр? 4.Оқушылар,балалар не істеп жатыр? 5.Олар қай жерде?

7 слайд

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылармен сұхбат құрамыз. 1.Сурет не туралы? 2.Суретте кімдер бар? 3.Мұгалім не істеп жатыр? 4.Оқушылар,балалар не істеп жатыр? 5.Олар қай жерде?

Сабағымызды пысықтау үшін сөздікпен жұмыс жасаймыз. Н

8 слайд
Сабағымызды пысықтау үшін сөздікпен жұмыс жасаймыз. Н

8 слайд

Сабағымызды пысықтау үшін сөздікпен жұмыс жасаймыз. Н

Бағалау критерийі •Берілген сүреттерден мектеп туралы екенін біледі,түсінеді. •«Сұрақ-жауап» әдісі •Берілген сүреттерден пай

9 слайд
Бағалау критерийі •Берілген сүреттерден мектеп туралы екенін біледі,түсінеді. •«Сұрақ-жауап» әдісі •Берілген сүреттерден пайдаланып өз ойын жеткізеді. •Дұрыс-бұрыс әдісі •Айтқан жауаптырының дұрыс немесе бұрыс екенін түсінеді. •Дескриптор •Берілген сүреттерден сабақтың тақырыбын ашады. •Мектептің үлкен-кіші екенін айтады. •Диалог бойынша сөйлеседі. •Берілген сөздіктерді қайталайды,есте сақтайды.

9 слайд

Бағалау критерийі •Берілген сүреттерден мектеп туралы екенін біледі,түсінеді. •«Сұрақ-жауап» әдісі •Берілген сүреттерден пайдаланып өз ойын жеткізеді. •Дұрыс-бұрыс әдісі •Айтқан жауаптырының дұрыс немесе бұрыс екенін түсінеді. •Дескриптор •Берілген сүреттерден сабақтың тақырыбын ашады. •Мектептің үлкен-кіші екенін айтады. •Диалог бойынша сөйлеседі. •Берілген сөздіктерді қайталайды,есте сақтайды.

Сергіту сәті Бала,бала балақан Қәне қайсы алақан. Саусақтарың әйбат Былай-былай ойнат. Топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық Жаса

10 слайд
Сергіту сәті Бала,бала балақан Қәне қайсы алақан. Саусақтарың әйбат Былай-былай ойнат. Топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық Жаса-жаса алтын күн Жаса-жаса жарқын күн.

10 слайд

Сергіту сәті Бала,бала балақан Қәне қайсы алақан. Саусақтарың әйбат Былай-былай ойнат. Топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық Жаса-жаса алтын күн Жаса-жаса жарқын күн.

Сабақ соңында «Сұрақтар ұшады» әдісін қолдану.Оқушылар жұптасып бугінгі мектеп тақырыбы бойынша өзара бір-бірлеріне сұрақ қоя

11 слайд
Сабақ соңында «Сұрақтар ұшады» әдісін қолдану.Оқушылар жұптасып бугінгі мектеп тақырыбы бойынша өзара бір-бірлеріне сұрақ қояды. Кері байланыс.

11 слайд

Сабақ соңында «Сұрақтар ұшады» әдісін қолдану.Оқушылар жұптасып бугінгі мектеп тақырыбы бойынша өзара бір-бірлеріне сұрақ қояды. Кері байланыс.

Үйге тапсырма. Оқушылардың арнайы №1 жұмыс дәптері және оқулықтан беремін.

12 слайд
Үйге тапсырма. Оқушылардың арнайы №1 жұмыс дәптері және оқулықтан беремін.

12 слайд

Үйге тапсырма. Оқушылардың арнайы №1 жұмыс дәптері және оқулықтан беремін.

пр

13 слайд
пр

13 слайд

пр

ЗЕЙІН ҚОЙЫП

14 слайд
ЗЕЙІН ҚОЙЫП

14 слайд

ЗЕЙІН ҚОЙЫП