Материалдар / Ашық сабақ Мынау-мектеп 1-сынып

Ашық сабақ Мынау-мектеп 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен ашық сабақ презентациясы орыс сыныбындағы оқушылар үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2024
199
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы. Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімі

1 слайд
Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы. Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімі болса-сөзден жаңылмас. Махмуд Кашғари

1 слайд

Мұғалім-бүкіл білім беру жүйесінің негізі,жаны мен жүрегі. Нұрсұлтан Назарбаев Әбішұлы. Белгісі болса-жолдан жаңылмас, Білімі болса-сөзден жаңылмас. Махмуд Кашғари

• 1-сынып •

2 слайд
• 1-сынып • Қазақ тілі мен әдебиеті пәні •Бөлім атауы: Менің мектебім. •Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: •1.1.1.1Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) •1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру • Сабақтың тақырыбы: Мынау-мектеп Сабақтың мақсаты: Сұрақ қою үлгілерін қолдана алады, сұрақтарға дұрыс жауап бере алады, сөйлесу жағдаятында өзін еркін сезінеді. Оқу мақсаты: 1.8.3.1-мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе сүреттер бойынша қарапайым сұрақтар қою және қысқаша жауап беру

2 слайд

• 1-сынып • Қазақ тілі мен әдебиеті пәні •Бөлім атауы: Менің мектебім. •Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары: •1.1.1.1Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет ету (қимыл, ым-ишараны қолдану, іс-әрекет жасау) •1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну және түрлі тәсілмен әрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру • Сабақтың тақырыбы: Мынау-мектеп Сабақтың мақсаты: Сұрақ қою үлгілерін қолдана алады, сұрақтарға дұрыс жауап бере алады, сөйлесу жағдаятында өзін еркін сезінеді. Оқу мақсаты: 1.8.3.1-мұғалімнің қолдауымен мәтін немесе сүреттер бойынша қарапайым сұрақтар қою және қысқаша жауап беру

Сабақты жақсы көңіл-күймен бастаймыз.Шаттық шеңберін құрамыз.

3 слайд
Сабақты жақсы көңіл-күймен бастаймыз.Шаттық шеңберін құрамыз.

3 слайд

Сабақты жақсы көңіл-күймен бастаймыз.Шаттық шеңберін құрамыз.

«Суреттер желісі» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты ашамыз.

4 слайд
«Суреттер желісі» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты ашамыз.

4 слайд

«Суреттер желісі» әдісі арқылы бүгінгі тақырыпты ашамыз.

МЫНАУ -МЕКТЕП

5 слайд
МЫНАУ -МЕКТЕП

5 слайд

МЫНАУ -МЕКТЕП

МЕКТЕП ҚАНДАЙ? ҮЛКЕН КІШКЕНТАЙ

6 слайд
МЕКТЕП ҚАНДАЙ? ҮЛКЕН КІШКЕНТАЙ

6 слайд

МЕКТЕП ҚАНДАЙ? ҮЛКЕН КІШКЕНТАЙ

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылармен сұхбат құрамыз. 1.Сурет не туралы? 2.Суретте кімдер бар? 3.Мұгалім не істеп жатыр? 4.Оқуш

7 слайд
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылармен сұхбат құрамыз. 1.Сурет не туралы? 2.Суретте кімдер бар? 3.Мұгалім не істеп жатыр? 4.Оқушылар,балалар не істеп жатыр? 5.Олар қай жерде?

7 слайд

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушылармен сұхбат құрамыз. 1.Сурет не туралы? 2.Суретте кімдер бар? 3.Мұгалім не істеп жатыр? 4.Оқушылар,балалар не істеп жатыр? 5.Олар қай жерде?

Сабағымызды пысықтау үшін сөздікпен жұмыс жасаймыз. Н

8 слайд
Сабағымызды пысықтау үшін сөздікпен жұмыс жасаймыз. Н

8 слайд

Сабағымызды пысықтау үшін сөздікпен жұмыс жасаймыз. Н

Бағалау критерийі •Берілген сүреттерден мектеп туралы екенін біледі,түсінеді. •«Сұрақ-жауап» әдісі •Берілген сүреттерден пай

9 слайд
Бағалау критерийі •Берілген сүреттерден мектеп туралы екенін біледі,түсінеді. •«Сұрақ-жауап» әдісі •Берілген сүреттерден пайдаланып өз ойын жеткізеді. •Дұрыс-бұрыс әдісі •Айтқан жауаптырының дұрыс немесе бұрыс екенін түсінеді. •Дескриптор •Берілген сүреттерден сабақтың тақырыбын ашады. •Мектептің үлкен-кіші екенін айтады. •Диалог бойынша сөйлеседі. •Берілген сөздіктерді қайталайды,есте сақтайды.

9 слайд

Бағалау критерийі •Берілген сүреттерден мектеп туралы екенін біледі,түсінеді. •«Сұрақ-жауап» әдісі •Берілген сүреттерден пайдаланып өз ойын жеткізеді. •Дұрыс-бұрыс әдісі •Айтқан жауаптырының дұрыс немесе бұрыс екенін түсінеді. •Дескриптор •Берілген сүреттерден сабақтың тақырыбын ашады. •Мектептің үлкен-кіші екенін айтады. •Диалог бойынша сөйлеседі. •Берілген сөздіктерді қайталайды,есте сақтайды.

Сергіту сәті Бала,бала балақан Қәне қайсы алақан. Саусақтарың әйбат Былай-былай ойнат. Топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық Жаса

10 слайд
Сергіту сәті Бала,бала балақан Қәне қайсы алақан. Саусақтарың әйбат Былай-былай ойнат. Топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық Жаса-жаса алтын күн Жаса-жаса жарқын күн.

10 слайд

Сергіту сәті Бала,бала балақан Қәне қайсы алақан. Саусақтарың әйбат Былай-былай ойнат. Топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық Жаса-жаса алтын күн Жаса-жаса жарқын күн.

Сабақ соңында «Сұрақтар ұшады» әдісін қолдану.Оқушылар жұптасып бугінгі мектеп тақырыбы бойынша өзара бір-бірлеріне сұрақ қоя

11 слайд
Сабақ соңында «Сұрақтар ұшады» әдісін қолдану.Оқушылар жұптасып бугінгі мектеп тақырыбы бойынша өзара бір-бірлеріне сұрақ қояды. Кері байланыс.

11 слайд

Сабақ соңында «Сұрақтар ұшады» әдісін қолдану.Оқушылар жұптасып бугінгі мектеп тақырыбы бойынша өзара бір-бірлеріне сұрақ қояды. Кері байланыс.

Үйге тапсырма. Оқушылардың арнайы №1 жұмыс дәптері және оқулықтан беремін.

12 слайд
Үйге тапсырма. Оқушылардың арнайы №1 жұмыс дәптері және оқулықтан беремін.

12 слайд

Үйге тапсырма. Оқушылардың арнайы №1 жұмыс дәптері және оқулықтан беремін.

пр

13 слайд
пр

13 слайд

пр

ЗЕЙІН ҚОЙЫП

14 слайд
ЗЕЙІН ҚОЙЫП

14 слайд

ЗЕЙІН ҚОЙЫП

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ