Ашық сабақ Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:1.Жанды табиғат
Оқу мақсаты: 3.1.1.1 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну,
1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар
қатарындағы орнын анықтау.
Барлық оқушылар: 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды
тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау.
Көптеген оқушылар: Жүздіктердің құрылу жолын түсінеді,жүздіктерді тура және кері
санауды біледі.Разрядтық кластарға жіктей алады.
Кейбір оқушылар: Жүздіктердің құрылу жолын түсінеді,мысалдар келтіре
алады,Жүздіктерді тура және кері санауды жылдам әрі ауызша айта алады.Натурал
сандар қатарын тапсырма кезінде көрсетіп бере алады.Пән: Математика
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
Бөлімі: 1. 1000 көлеміндегі сандар және шамалар.Қосу және азайту
Бөлімше:1.1 Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер.
Күні:
Сынып: 3
Мектеп:
Мұғалімнің аты-жөні:
Сабақтың мақсаты:
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:1.Жанды табиғат Оқу мақсаты: 3.1.1.1 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. Барлық оқушылар: 1000-ға дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну, 1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. Көптеген оқушылар: Жүздіктердің құрылу жолын түсінеді,жүздіктерді тура және кері санауды біледі.Разрядтық кластарға жіктей алады. Кейбір оқушылар: Жүздіктердің құрылу жолын түсінеді,мысалдар келтіре алады,Жүздіктерді тура және кері санауды жылдам әрі ауызша айта алады.Натурал сандар қатарын тапсырма кезінде көрсетіп бере алады.Пән: Математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бөлімі: 1. 1000 көлеміндегі сандар және шамалар.Қосу және азайту Бөлімше:1.1 Натурал сандар және 0 саны.Бөлшектер. Күні: Сынып: 3 Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың мақсаты:
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
Белсенді оқу әдістері оқушылардың белсенді қызметпен айналысу арқылы мұғалімнің
берген ақпараттың мәнін ұғынып,алған білімдерін есте сақтап қолдану.
«бекіту және
қолданысқа енгізу» «Постермен жұмыс» әдісі Сұрыптау
«Дереккөздер» «Шынжыр» әдісі Байланыс орнату
« Қорытынды
шығару және есте
сақтау » « Алма » әдісі Шара қабылдау «нұсқау беру және
айту» «Шаттық шеңбері» ойын әдісі
«Құбыр ойын» әдісі Ретке келтіру
«Сұрақтар қою
және талқылау» «Ыстық картоп! » әдісі Зерттеуге
дайындық
«зерттеу және
зерделеу» « Миға шабуыл» әдісі зерттеу
2 слайд
Белсенді оқу әдістері Белсенді оқу әдістері оқушылардың белсенді қызметпен айналысу арқылы мұғалімнің берген ақпараттың мәнін ұғынып,алған білімдерін есте сақтап қолдану. «бекіту және қолданысқа енгізу» «Постермен жұмыс» әдісі Сұрыптау «Дереккөздер» «Шынжыр» әдісі Байланыс орнату « Қорытынды шығару және есте сақтау » « Алма » әдісі Шара қабылдау «нұсқау беру және айту» «Шаттық шеңбері» ойын әдісі «Құбыр ойын» әдісі Ретке келтіру «Сұрақтар қою және талқылау» «Ыстық картоп! » әдісі Зерттеуге дайындық «зерттеу және зерделеу» « Миға шабуыл» әдісі зерттеу
3 слайд
2.Зерттеуге дайындық.Т.Берілген сұрақтарға жауап
береді:
-
Бүгін нешінші күн?
-
Сенің жасың нешеде?
-
Сол күнге өз жасыңызды қосыңыз.
-
Ол қандай сандар?
-
Разрядтық кластарын атаңыз.
-
Шыққан санға құрдасыңыздың жасын қосыңыз.
-
Сол санды 10 есе арттырыңыз
-
Шыққан санның құрылымын анықтаңыз
3.Зерттеу.
Т. «Миға шабуыл» Жазба дыбысты мұқият тыңдау.Бір
Отбасында 5 адам бар.Үлкені атасы-70жаста,әжесі -
60жаста.Әкесінің жасы атасынан 30жасқа ал
әжесінен 20жасқа кіші.Ал баланың анасынан 7 жасқа
ұлкен.Ал анасы баласынан 30жасқа үлкен.Кімдердің
жасы белгісіз?Сол жастарды анықтап бір-біріне
қосыңыз.Және шыққан санды Отбасы мүшелеріне
арттырыңыз.Шыққан санды тура және кері
санап,разрядтық кластарға жіктеңіз. «Қарқын»
«жіктеу»
«сұрақ қою және
талқылау»Саралау әдістері
Әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен
нұсқауларды,материал мен әдіс –тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі.
3 слайд
2.Зерттеуге дайындық.Т.Берілген сұрақтарға жауап береді: - Бүгін нешінші күн? - Сенің жасың нешеде? - Сол күнге өз жасыңызды қосыңыз. - Ол қандай сандар? - Разрядтық кластарын атаңыз. - Шыққан санға құрдасыңыздың жасын қосыңыз. - Сол санды 10 есе арттырыңыз - Шыққан санның құрылымын анықтаңыз 3.Зерттеу. Т. «Миға шабуыл» Жазба дыбысты мұқият тыңдау.Бір Отбасында 5 адам бар.Үлкені атасы-70жаста,әжесі - 60жаста.Әкесінің жасы атасынан 30жасқа ал әжесінен 20жасқа кіші.Ал баланың анасынан 7 жасқа ұлкен.Ал анасы баласынан 30жасқа үлкен.Кімдердің жасы белгісіз?Сол жастарды анықтап бір-біріне қосыңыз.Және шыққан санды Отбасы мүшелеріне арттырыңыз.Шыққан санды тура және кері санап,разрядтық кластарға жіктеңіз. «Қарқын» «жіктеу» «сұрақ қою және талқылау»Саралау әдістері Әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес тапсырма мен нұсқауларды,материал мен әдіс –тәсілдерді іріктеп қолдану үдерісі.
4 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалау-табысқа жету баспалдағы ,
оқушылармен үздіксіз кері байланыс ағыны.
БК Дескриптор
1.Жүздіктердің
құрылу жолын
түсіну.
2.Мыңдықтарды
тура және кері
санау,натурал
сандар
қатарындағы
орнын анықтау. -Сұрақтарға жауап
береді.
-Жүздіктердің
құрылу жолын
айтады.
-Зерттеп алынған
сандарға тура және
кері санау
жүргізеді.
-Разрядтық
кластарға жіктеп
жазады.
-әр топ өз
жұмыстаын
қорғайды.
КБ:«Алма» әдісі арқылы топтар бірін-
бірі ынталандырады 2.Зерттеуге дайындық.Т.Берілген сұрақтарға
жауап береді:
-
Бүгін нешінші күн?
-
Сенің жасың нешеде?
-
Сол күнге өз жасыңызды қосыңыз.
-
Ол қандай сандар?
-
Разрядтық кластарын атаңыз.
-
Шыққан санға құрдасыңыздың жасын
қосыңыз.
-
Сол санды 10 есе арттырыңыз
-
Шыққан санның құрылымын анықтаңыз
3.Зерттеу.
Т. «Миға шабуыл» Жазба дыбысты мұқият
тыңдау.Бір Отбасында 5 адам бар.Үлкені
атасы-70жаста,әжесі -60жаста.Әкесінің жасы
атасынан 30жасқа ал әжесінен 20жасқа
кіші.Ал баланың анасынан 7 жасқа ұлкен.Ал
анасы баласынан 30жасқа үлкен.Кімдердің
жасы белгісіз?Сол жастарды анықтап бір-
біріне қосыңыз.Және шыққан санды Отбасы
мүшелеріне арттырыңыз.Шыққан санды тура
және кері санап,разрядтық кластарға жіктеңіз.
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау-табысқа жету баспалдағы , оқушылармен үздіксіз кері байланыс ағыны. БК Дескриптор 1.Жүздіктердің құрылу жолын түсіну. 2.Мыңдықтарды тура және кері санау,натурал сандар қатарындағы орнын анықтау. -Сұрақтарға жауап береді. -Жүздіктердің құрылу жолын айтады. -Зерттеп алынған сандарға тура және кері санау жүргізеді. -Разрядтық кластарға жіктеп жазады. -әр топ өз жұмыстаын қорғайды. КБ:«Алма» әдісі арқылы топтар бірін- бірі ынталандырады 2.Зерттеуге дайындық.Т.Берілген сұрақтарға жауап береді: - Бүгін нешінші күн? - Сенің жасың нешеде? - Сол күнге өз жасыңызды қосыңыз. - Ол қандай сандар? - Разрядтық кластарын атаңыз. - Шыққан санға құрдасыңыздың жасын қосыңыз. - Сол санды 10 есе арттырыңыз - Шыққан санның құрылымын анықтаңыз 3.Зерттеу. Т. «Миға шабуыл» Жазба дыбысты мұқият тыңдау.Бір Отбасында 5 адам бар.Үлкені атасы-70жаста,әжесі -60жаста.Әкесінің жасы атасынан 30жасқа ал әжесінен 20жасқа кіші.Ал баланың анасынан 7 жасқа ұлкен.Ал анасы баласынан 30жасқа үлкен.Кімдердің жасы белгісіз?Сол жастарды анықтап бір- біріне қосыңыз.Және шыққан санды Отбасы мүшелеріне арттырыңыз.Шыққан санды тура және кері санап,разрядтық кластарға жіктеңіз.
5 слайд
Ықшам сабақ
Не білдім?
Не үйрендім?
Болашаққа қадам! Өз сабағымды оқу тәсілдерінің тиімді жолдарын ала
отырып,21 ғасыр дағдыларын болашақта оқушылардың бойына баулимын. Қалыптастырушы бағалаудың
тапсырмасын құрастыру кезінде
бағалау критерийінен дескриптор
шығаруға болатынын үйрендім .Тренердің түсіндіруі бойынша,оқу
мақсатынан сабақ мақсатына
сараланатынын түсіндім.Оқу мақсатынан
сабақ мақсатының,сабақ мақсатынан
бағалау критериіне байланысты
тапсырмаларды таңдап,жүйелі құрастыруды
білдім.
5 слайд
Ықшам сабақ Не білдім? Не үйрендім? Болашаққа қадам! Өз сабағымды оқу тәсілдерінің тиімді жолдарын ала отырып,21 ғасыр дағдыларын болашақта оқушылардың бойына баулимын. Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасын құрастыру кезінде бағалау критерийінен дескриптор шығаруға болатынын үйрендім .Тренердің түсіндіруі бойынша,оқу мақсатынан сабақ мақсатына сараланатынын түсіндім.Оқу мақсатынан сабақ мақсатының,сабақ мақсатынан бағалау критериіне байланысты тапсырмаларды таңдап,жүйелі құрастыруды білдім.