2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ: Объектілердің 3D моделдері 6 сынып

Ашық сабақ: Объектілердің 3D моделдері 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Объектілердің 3D моделдері 6 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
21 Қаңтар 2025
108
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Объектілердің 3D моделдері

1 слайд
Объектілердің 3D моделдері

1 слайд

Объектілердің 3D моделдері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 6.2.1.2. 3д – редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құр

2 слайд
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 6.2.1.2. 3д – редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану 6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру; Сабақтың мақсаты: •Барлық оқушылар үшін: 3D редактордағы объектілердің модельдеріне анықтама бере алады; •Көпшілік оқушылар үшін: 3D редактордағы объектілердің модельдерін құра алады; •Кейбір оқушылар: 3D редакторында жұмыс жасауда 3D моделінің үш өлшемді кітапханасын пайдаланып жұмыс жасайды.

2 слайд

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 6.2.1.2. 3д – редакторының графикалық примитивтерді құруға арналған құралдарын пайдалану 6.3.1.5 3D-редактордағы объектілердің модельдерін құру; Сабақтың мақсаты: •Барлық оқушылар үшін: 3D редактордағы объектілердің модельдеріне анықтама бере алады; •Көпшілік оқушылар үшін: 3D редактордағы объектілердің модельдерін құра алады; •Кейбір оқушылар: 3D редакторында жұмыс жасауда 3D моделінің үш өлшемді кітапханасын пайдаланып жұмыс жасайды.

3 слайд

3 слайд

«Шашу» әдісі. Шеңберде тұрған оқушыларға мұғалім екі түрлі конфет шашады. Өздеріне ұнаған конфетті бір бірден ала

4 слайд
«Шашу» әдісі. Шеңберде тұрған оқушыларға мұғалім екі түрлі конфет шашады. Өздеріне ұнаған конфетті бір бірден алады да жанындағы оқушыға тілек айтып береді. Конфет түсіне қарай топқа бөлінеді. І топ: «Компьютер», ІІ топ: «Монитор»

4 слайд

«Шашу» әдісі. Шеңберде тұрған оқушыларға мұғалім екі түрлі конфет шашады. Өздеріне ұнаған конфетті бір бірден алады да жанындағы оқушыға тілек айтып береді. Конфет түсіне қарай топқа бөлінеді. І топ: «Компьютер», ІІ топ: «Монитор»

1.3D графика деген не? 2. 2D жә не 3D графикаларға арналған қандай программаларды білесіңдер? 3. SketchUp програм

5 слайд
1.3D графика деген не? 2. 2D жә не 3D графикаларға арналған қандай программаларды білесіңдер? 3. SketchUp программасы туралы не білесіңдер? 4. SketchUp программасының басқа 3D про граммалардан қандай айырмашылығы бар? 5. Программада қандай шаблондар бар? 6. Қандай 3д моделдерді білесің? 7. Олардың мүмкіндіктері қандай? 8. Өзара айырмашылықтары бар ма? 9. SketchUp программасын қалай іске қосамыз? 10. SketchUp программасының құралдарын ата 11. Линия қызметі қандай? 12. SketchUp программасының құралдары қандай бөліктерден тұрады? 13. Негізгі құралдарды ата? 14. Сызу құралдарына қандай құралдар жатады? 16. Орындалатын жұмыс құралдары қандай?

5 слайд

1.3D графика деген не? 2. 2D жә не 3D графикаларға арналған қандай программаларды білесіңдер? 3. SketchUp программасы туралы не білесіңдер? 4. SketchUp программасының басқа 3D про граммалардан қандай айырмашылығы бар? 5. Программада қандай шаблондар бар? 6. Қандай 3д моделдерді білесің? 7. Олардың мүмкіндіктері қандай? 8. Өзара айырмашылықтары бар ма? 9. SketchUp программасын қалай іске қосамыз? 10. SketchUp программасының құралдарын ата 11. Линия қызметі қандай? 12. SketchUp программасының құралдары қандай бөліктерден тұрады? 13. Негізгі құралдарды ата? 14. Сызу құралдарына қандай құралдар жатады? 16. Орындалатын жұмыс құралдары қандай?

Үй тапсырмасын бекіту: https://learningapps.org/27672415 тапсырма орындайды

6 слайд
Үй тапсырмасын бекіту: https://learningapps.org/27672415 тапсырма орындайды

6 слайд

Үй тапсырмасын бекіту: https://learningapps.org/27672415 тапсырма орындайды

Жаңа сабақ «Түрткі сұрақтар» әдісі. (дәптермен жұмыс) Объект ­ модельдері­– Объектные модели – Оbject models

7 слайд
Жаңа сабақ «Түрткі сұрақтар» әдісі. (дәптермен жұмыс) Объект ­ модельдері­– Объектные модели – Оbject models

7 слайд

Жаңа сабақ «Түрткі сұрақтар» әдісі. (дәптермен жұмыс) Объект ­ модельдері­– Объектные модели – Оbject models

«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету. Бейнежазбаны көру арқылы түсіндіріп өтемін.

8 слайд
«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету. Бейнежазбаны көру арқылы түсіндіріп өтемін.

8 слайд

«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету. Бейнежазбаны көру арқылы түсіндіріп өтемін.

«Ойлаң, топтас, бөліс» әдісі Топтық тапсырма Қазіргі заманда объектілерді 3D программаларда модельдеу не үшін қа

9 слайд
«Ойлаң, топтас, бөліс» әдісі Топтық тапсырма Қазіргі заманда объектілерді 3D программаларда модельдеу не үшін қажет? Себебін түсіндіріңдер

9 слайд

«Ойлаң, топтас, бөліс» әдісі Топтық тапсырма Қазіргі заманда объектілерді 3D программаларда модельдеу не үшін қажет? Себебін түсіндіріңдер

Білгенге маржан» әдісі. (тобыңмен ақылдас әр топ өз ойларын айтады ) І топ: Конус туралы айтады және қолмен пла

10 слайд
Білгенге маржан» әдісі. (тобыңмен ақылдас әр топ өз ойларын айтады ) І топ: Конус туралы айтады және қолмен плакатқа салады ІІ топ: Цилиндр туралы айтады және қолмен плакатқа салады (А4 қағазына жазып мұғалімге тапсырады)

10 слайд

Білгенге маржан» әдісі. (тобыңмен ақылдас әр топ өз ойларын айтады ) І топ: Конус туралы айтады және қолмен плакатқа салады ІІ топ: Цилиндр туралы айтады және қолмен плакатқа салады (А4 қағазына жазып мұғалімге тапсырады)

Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.

11 слайд
Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.

11 слайд

Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.

Қауіпсіздік ережесін

12 слайд
Қауіпсіздік ережесін

12 слайд

Қауіпсіздік ережесін

«Білімді қолданайық» әдісі (компьютермен жұмыс) І топ: Конус моделін жасайды ІІ топ: Цилиндр моделін жасайды

13 слайд
«Білімді қолданайық» әдісі (компьютермен жұмыс) І топ: Конус моделін жасайды ІІ топ: Цилиндр моделін жасайды

13 слайд

«Білімді қолданайық» әдісі (компьютермен жұмыс) І топ: Конус моделін жасайды ІІ топ: Цилиндр моделін жасайды

Сабақты бекіту:

14 слайд
Сабақты бекіту:

14 слайд

Сабақты бекіту:

15 слайд

15 слайд

Үй тапсырмасы Дәптерге өз үйлеріңнің моделін салып келіңдер Объектілердің 3D моделдері

16 слайд
Үй тапсырмасы Дәптерге өз үйлеріңнің моделін салып келіңдер Объектілердің 3D моделдері

16 слайд

Үй тапсырмасы Дәптерге өз үйлеріңнің моделін салып келіңдер Объектілердің 3D моделдері

Министірлікпен келісілген курстар тізімі