Материалдар / Ашық сабақ: "Омоним дегеніміз не?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Омоним дегеніміз не?"

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сынып оқушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2020
597
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
НЕЛІКТЕН ЕЖЕЛГІ АДАМДАР ЛАСКО ҮҢГІРІНІҢ ҚАБЫРҒАЛАРЫНА СУРЕТ САЛҒАН?Саба қтың тақырыбы

1 слайд
НЕЛІКТЕН ЕЖЕЛГІ АДАМДАР ЛАСКО ҮҢГІРІНІҢ ҚАБЫРҒАЛАРЫНА СУРЕТ САЛҒАН?Саба қтың тақырыбы

1 слайд

НЕЛІКТЕН ЕЖЕЛГІ АДАМДАР ЛАСКО ҮҢГІРІНІҢ ҚАБЫРҒАЛАРЫНА СУРЕТ САЛҒАН?Саба қтың тақырыбы

ОҚУ МАҚСАТЫ  5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;  5.2.1.2 – тот

2 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫ  5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;  5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

2 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫ  5.2.2.1– ежелгі адамдардың тұрмыс салтын сипаттау үшін «алғашқы қауымдық өнер» ұғымын пайдалану;  5.2.1.2 – тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

1-ТАПСЫРМА Жұпта талқылып, сұрақтарға жауап жазыңыз Алғаш осы суреттерді тапқанда олар:  Не көрді?  Не сезінді?

6 слайд
1-ТАПСЫРМА Жұпта талқылып, сұрақтарға жауап жазыңыз Алғаш осы суреттерді тапқанда олар:  Не көрді?  Не сезінді?

6 слайд

1-ТАПСЫРМА Жұпта талқылып, сұрақтарға жауап жазыңыз Алғаш осы суреттерді тапқанда олар:  Не көрді?  Не сезінді?

2-ТАПСЫРМА  Аңшылықты бейнелейтін жартастағы және қазіргі суреттерді салыстырып , қ андай аңдарды көруге мүмкін болатындығы

7 слайд
2-ТАПСЫРМА  Аңшылықты бейнелейтін жартастағы және қазіргі суреттерді салыстырып , қ андай аңдарды көруге мүмкін болатындығы туралы ойланыңыз.

7 слайд

2-ТАПСЫРМА  Аңшылықты бейнелейтін жартастағы және қазіргі суреттерді салыстырып , қ андай аңдарды көруге мүмкін болатындығы туралы ойланыңыз.

3-ТАПСЫРМА Суреттерден сол тарихи кезеңде өмір сүрген адамдардың өмірі туралы нені білуге болатындығын талқылаңыздар.

8 слайд
3-ТАПСЫРМА Суреттерден сол тарихи кезеңде өмір сүрген адамдардың өмірі туралы нені білуге болатындығын талқылаңыздар.

8 слайд

3-ТАПСЫРМА Суреттерден сол тарихи кезеңде өмір сүрген адамдардың өмірі туралы нені білуге болатындығын талқылаңыздар.

НЕЛІКТЕН ЕЖЕЛГІ АДАМДАР ҮҢГІРЛЕРДІҢ ҚАБЫРҒАЛАРЫНА СУРЕТТЕР САЛҒАН?  Аңшылық сәтті болу үшін.  Адамдар суреттерді тауып алмас

9 слайд
НЕЛІКТЕН ЕЖЕЛГІ АДАМДАР ҮҢГІРЛЕРДІҢ ҚАБЫРҒАЛАРЫНА СУРЕТТЕР САЛҒАН?  Аңшылық сәтті болу үшін.  Адамдар суреттерді тауып алмас үшін үңгірлердің қуыстарына жасырылған, олар туралы тек кейбір адамдар ғана білген. Демек, үңгірлер мен ондағы суреттер арнайы салтанатты шаралар үшін қолданылған.  Суретшілер өз түсініктерін суреттерде бейнелеп көрсетуге тырысқан. Мысалы, жылқыны леопардқа ұқсатып салған, мұндай жылқылардың 25000 жыл бұрын тіршілік еткені туралы дәлелдер жоқ.  Суретшілердің дағдыларын көрсету үшін.  Сурет салушылар аңшылық туралы ақпарат беру үшін бір жануарды (фильм, комикс, т.б.) бірнеше нұсқада салған.

9 слайд

НЕЛІКТЕН ЕЖЕЛГІ АДАМДАР ҮҢГІРЛЕРДІҢ ҚАБЫРҒАЛАРЫНА СУРЕТТЕР САЛҒАН?  Аңшылық сәтті болу үшін.  Адамдар суреттерді тауып алмас үшін үңгірлердің қуыстарына жасырылған, олар туралы тек кейбір адамдар ғана білген. Демек, үңгірлер мен ондағы суреттер арнайы салтанатты шаралар үшін қолданылған.  Суретшілер өз түсініктерін суреттерде бейнелеп көрсетуге тырысқан. Мысалы, жылқыны леопардқа ұқсатып салған, мұндай жылқылардың 25000 жыл бұрын тіршілік еткені туралы дәлелдер жоқ.  Суретшілердің дағдыларын көрсету үшін.  Сурет салушылар аңшылық туралы ақпарат беру үшін бір жануарды (фильм, комикс, т.б.) бірнеше нұсқада салған.

4-ТАПСЫРМА  Терминдердің анықтамаларын суреттермен сәйкестендіріңіздер.

10 слайд
4-ТАПСЫРМА  Терминдердің анықтамаларын суреттермен сәйкестендіріңіздер.

10 слайд

4-ТАПСЫРМА  Терминдердің анықтамаларын суреттермен сәйкестендіріңіздер.

РЕФЛЕКСИЯ  Жасыл карточка – барлығы түсінікті.  Сары карточка – тақырып бойынша сұрақтар үшін.  Қызыл карточка – сабақ бойы

11 слайд
РЕФЛЕКСИЯ  Жасыл карточка – барлығы түсінікті.  Сары карточка – тақырып бойынша сұрақтар үшін.  Қызыл карточка – сабақ бойынша ескертпелер үшін.

11 слайд

РЕФЛЕКСИЯ  Жасыл карточка – барлығы түсінікті.  Сары карточка – тақырып бойынша сұрақтар үшін.  Қызыл карточка – сабақ бойынша ескертпелер үшін.