Материалдар / Ашық сабақ, ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ, ОҚУ ПРОЦЕСІНДЕ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ.

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучқа керек, коучинг өткізгенге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2019
209
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Егер сіз шаршыны таңдасаңыз: Ұйымдастырушылық қабілетіңіз жоғары. Өмірде ұстанатын қағидаларды қатаң ұстап, аналитикалық жағын

1 слайд
Егер сіз шаршыны таңдасаңыз: Ұйымдастырушылық қабілетіңіз жоғары. Өмірде ұстанатын қағидаларды қатаң ұстап, аналитикалық жағынан ойлай білесіз. Қандай жағдай болмасын, фактілерге сүйенесіз. Сіз салқын қанды, үнемшіл, тұрақты шешім қабылдайтын жансыз. Оған тән қасиеттеріңіз: ұқыптылық, тазалық, нақтылық. Кәсіби білімі жоғары, еңбекқор және саясаткерсіз. Достарыңыз, таныстарыңыз көп.

1 слайд

Егер сіз шаршыны таңдасаңыз: Ұйымдастырушылық қабілетіңіз жоғары. Өмірде ұстанатын қағидаларды қатаң ұстап, аналитикалық жағынан ойлай білесіз. Қандай жағдай болмасын, фактілерге сүйенесіз. Сіз салқын қанды, үнемшіл, тұрақты шешім қабылдайтын жансыз. Оған тән қасиеттеріңіз: ұқыптылық, тазалық, нақтылық. Кәсіби білімі жоғары, еңбекқор және саясаткерсіз. Достарыңыз, таныстарыңыз көп.

Үшбұрышты таңдасаңыз: Жетекші болуға бейімсіз. Билікке ұмтылушылығыңыз және атаққұмарлық қасиетіңіз де жоқ емес. Әрбір әрекеті

2 слайд
Үшбұрышты таңдасаңыз: Жетекші болуға бейімсіз. Билікке ұмтылушылығыңыз және атаққұмарлық қасиетіңіз де жоқ емес. Әрбір әрекетін жеңіске ғана бағытталуы тиіс деп ойлайсыз. Мәселенің түпкі себебін анықтауды әдетке айналдырғансыз. Өзіңізге сенімді, шешім қабылдай білетін, қызба, мықты, тәуекелшіл, жұмысқа қабілеттілігіңіз жоғары. Бірақ, шыдамсыздықтың арқасында өз ісіңізге кедергі келтіріп жатасыз. Дегенмен де, керемет саясаткерсіз. Өте алғыр адамсыз.

2 слайд

Үшбұрышты таңдасаңыз: Жетекші болуға бейімсіз. Билікке ұмтылушылығыңыз және атаққұмарлық қасиетіңіз де жоқ емес. Әрбір әрекетін жеңіске ғана бағытталуы тиіс деп ойлайсыз. Мәселенің түпкі себебін анықтауды әдетке айналдырғансыз. Өзіңізге сенімді, шешім қабылдай білетін, қызба, мықты, тәуекелшіл, жұмысқа қабілеттілігіңіз жоғары. Бірақ, шыдамсыздықтың арқасында өз ісіңізге кедергі келтіріп жатасыз. Дегенмен де, керемет саясаткерсіз. Өте алғыр адамсыз.

“ ”БІРІККЕН ТІЛЕКТЕР

3 слайд
“ ”БІРІККЕН ТІЛЕКТЕР

3 слайд

“ ”БІРІККЕН ТІЛЕКТЕР

СЕРГІТУ СӘТІ

4 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ

4 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

САУСАҚТАРЫҢЫЗДЫ БІР-БІРІМЕН АЙҚАСТЫРЫҢЫЗ.

5 слайд
САУСАҚТАРЫҢЫЗДЫ БІР-БІРІМЕН АЙҚАСТЫРЫҢЫЗ.

5 слайд

САУСАҚТАРЫҢЫЗДЫ БІР-БІРІМЕН АЙҚАСТЫРЫҢЫЗ.

БІР КӨЗІҢІЗДІ ЖҰМЫП, КЕЗ КЕЛГЕН НЫСАНАҒА ДӘЛДЕП КӨЗДЕҢІЗ

6 слайд
БІР КӨЗІҢІЗДІ ЖҰМЫП, КЕЗ КЕЛГЕН НЫСАНАҒА ДӘЛДЕП КӨЗДЕҢІЗ

6 слайд

БІР КӨЗІҢІЗДІ ЖҰМЫП, КЕЗ КЕЛГЕН НЫСАНАҒА ДӘЛДЕП КӨЗДЕҢІЗ

ҚОЛЫҢЫЗДЫ КЕУДЕҢІЗГЕ АЙҚАСТЫРЫҢЫЗ.

7 слайд
ҚОЛЫҢЫЗДЫ КЕУДЕҢІЗГЕ АЙҚАСТЫРЫҢЫЗ.

7 слайд

ҚОЛЫҢЫЗДЫ КЕУДЕҢІЗГЕ АЙҚАСТЫРЫҢЫЗ.

КӨЛДЕНЕҢ ШАПАЛАҚТАҢЫЗ

8 слайд
КӨЛДЕНЕҢ ШАПАЛАҚТАҢЫЗ

8 слайд

КӨЛДЕНЕҢ ШАПАЛАҚТАҢЫЗ

Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз: «2222» - (жүз пайыз оңақай) – мінезі тұрақты, консерватизм, біреулер

9 слайд
Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз: «2222» - (жүз пайыз оңақай) – мінезі тұрақты, консерватизм, біреулермен шиеленісуден, ұрсысудан қашады. «2221» - ең үлкен кемшілігі – батылсыздық, тартыншақтық. «2212» - өте ашық, кез келген адаммен тіл табысып кетеді. «2111» - тұрақсыздық, жалтақтағыш, біреудің қолдауы мен пікіріне тәуелді, өзіне сеніп үйрену керек. «2211» - мұндай үйлесім көп кездесе бермейді. Ашық адамдар, жақсы қарым-қатынас жасайды, әрі мінездері жұмсақ. «2122» - бұндай адамдарда аналитикалық ақыл-ой жүйесі қалыптасқан, мінезі жұмсақ. Бәріне сақтықпен қарайды, адамдармен өзін салқынқанды ұстайды. «2121» - бұл тіркес те сирек кездеседі, қорғансыздық, адамдардың ықпалына ұшырап тұрады. «1112» - өте әсершіл, қайратты әрі батыл адамдар. «1222» - жиі кездесетін мінез. Әсершіл, алайда өмірлік сұрақтарды шешуде жігерлік пен батылдық жетпей жатады, басқалардың ықпалына көніп кетеді. Өте ашық, адамдар өздері тартылады. «1221» - әсершіл, батылдық жетіспейді, мінезі жұмсақ, аңғал. «1122» - досжанды адамдар, бірақ сонымен қатар аңғал және қарапайым. Істерін саралап, өз-өзін қазбалауға құмар. Қызығушылығы көп, бірақ уақыты жете бермейді. «1121» - адамдарға қатты сенеді және мінезі өте жұмсақ. Көбіне шығармашылыққа бейім адамдар. «1111» - (жүз пайыз солақай) – кертартпа адамдар. Шығармашылыққа өте бейім. Көптеген заттарға ерекше көзқараспен қарайды. Өте әсершіл, дарашылдық, эгоизм басым. Қыңыр әрі өзімшіл, бірақ бұл оларға өмір сүруге кедергі емес. «1212» - рухы мықты адамдар. Бірбеткей десе де болады, қойған мақсаттарына жетеді. «1211» - өз-өзін қазбалауға құмар, тұйық адамдар, көпке ашылмайды, бірақ рухы мықты, алдына мақсат қойса ештеңеден тайсалмайды. «2112» - жайдары, еркін мінезді, достарды тез табады, танысуы да оңай және қызығушылықтарын да жиі ауыстырады.

9 слайд

Қорытындысын сандардың орналасу тәртібі бойынша анықтаңыз: «2222» - (жүз пайыз оңақай) – мінезі тұрақты, консерватизм, біреулермен шиеленісуден, ұрсысудан қашады. «2221» - ең үлкен кемшілігі – батылсыздық, тартыншақтық. «2212» - өте ашық, кез келген адаммен тіл табысып кетеді. «2111» - тұрақсыздық, жалтақтағыш, біреудің қолдауы мен пікіріне тәуелді, өзіне сеніп үйрену керек. «2211» - мұндай үйлесім көп кездесе бермейді. Ашық адамдар, жақсы қарым-қатынас жасайды, әрі мінездері жұмсақ. «2122» - бұндай адамдарда аналитикалық ақыл-ой жүйесі қалыптасқан, мінезі жұмсақ. Бәріне сақтықпен қарайды, адамдармен өзін салқынқанды ұстайды. «2121» - бұл тіркес те сирек кездеседі, қорғансыздық, адамдардың ықпалына ұшырап тұрады. «1112» - өте әсершіл, қайратты әрі батыл адамдар. «1222» - жиі кездесетін мінез. Әсершіл, алайда өмірлік сұрақтарды шешуде жігерлік пен батылдық жетпей жатады, басқалардың ықпалына көніп кетеді. Өте ашық, адамдар өздері тартылады. «1221» - әсершіл, батылдық жетіспейді, мінезі жұмсақ, аңғал. «1122» - досжанды адамдар, бірақ сонымен қатар аңғал және қарапайым. Істерін саралап, өз-өзін қазбалауға құмар. Қызығушылығы көп, бірақ уақыты жете бермейді. «1121» - адамдарға қатты сенеді және мінезі өте жұмсақ. Көбіне шығармашылыққа бейім адамдар. «1111» - (жүз пайыз солақай) – кертартпа адамдар. Шығармашылыққа өте бейім. Көптеген заттарға ерекше көзқараспен қарайды. Өте әсершіл, дарашылдық, эгоизм басым. Қыңыр әрі өзімшіл, бірақ бұл оларға өмір сүруге кедергі емес. «1212» - рухы мықты адамдар. Бірбеткей десе де болады, қойған мақсаттарына жетеді. «1211» - өз-өзін қазбалауға құмар, тұйық адамдар, көпке ашылмайды, бірақ рухы мықты, алдына мақсат қойса ештеңеден тайсалмайды. «2112» - жайдары, еркін мінезді, достарды тез табады, танысуы да оңай және қызығушылықтарын да жиі ауыстырады.

О ҚУ ПРОЦЕСІНДЕ С ЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

10 слайд
О ҚУ ПРОЦЕСІНДЕ С ЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

10 слайд

О ҚУ ПРОЦЕСІНДЕ С ЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ӘДІСТЕРІН ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

М А Қ С А Т Ы Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен және оқу

11 слайд
М А Қ С А Т Ы Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен және оқу процесінде СТО әдісін қолдану тиімділігімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.

11 слайд

М А Қ С А Т Ы Мұғалімдерді сын тұрғысынан ойлауға үйрету модулінің мақсаттары, негізгі ұғымдары, әдіс-тәсілдерімен және оқу процесінде СТО әдісін қолдану тиімділігімен таныстырып, іс-тәжірибесінде пайдалануға бағыттау.

Сын тұрғысынан ойлау – Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік.

12 слайд
Сын тұрғысынан ойлау – Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік.

12 слайд

Сын тұрғысынан ойлау – Қазақстандағы білім беруді дамыту үшін маңызды болып табылатын ең басты педагогикалық түсінік.

Сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігінің элементі Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде өз тәжірибесін қалыптастыруға ықпа

13 слайд
Сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігінің элементі Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде өз тәжірибесін қалыптастыруға ықпал ететін ойлау үдерісін жүзеге асыру Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдыларЛогикалық зерттеу мен пайымдау әдістерін білу

13 слайд

Сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігінің элементі Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде өз тәжірибесін қалыптастыруға ықпал ететін ойлау үдерісін жүзеге асыру Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдыларЛогикалық зерттеу мен пайымдау әдістерін білу

Ақылдың алты қалпағы Эдвард де Боно Дананың кілттері Тони Райан Жауап беруді та- лап ететін сұрақтар- ды жазу Марилис Ви

14 слайд
Ақылдың алты қалпағы Эдвард де Боно Дананың кілттері Тони Райан Жауап беруді та- лап ететін сұрақтар- ды жазу Марилис Витт Сананың әдеттері Ойлау карта- лары Дэвид Айрль Тікелей назар аударуға арналған ойлау құралы Эдвард де БоноАрт КостаСананың әдеттері

14 слайд

Ақылдың алты қалпағы Эдвард де Боно Дананың кілттері Тони Райан Жауап беруді та- лап ететін сұрақтар- ды жазу Марилис Витт Сананың әдеттері Ойлау карта- лары Дэвид Айрль Тікелей назар аударуға арналған ойлау құралы Эдвард де БоноАрт КостаСананың әдеттері

Сын тұрғысынан ойлаудың әдіс-тәсілдері Миға шабуылҚызығушы- лықты ояту Мағынаны тани білу Инсерт Ой толғаныс Топтық пікіртала

15 слайд
Сын тұрғысынан ойлаудың әдіс-тәсілдері Миға шабуылҚызығушы- лықты ояту Мағынаны тани білу Инсерт Ой толғаныс Топтық пікірталас

15 слайд

Сын тұрғысынан ойлаудың әдіс-тәсілдері Миға шабуылҚызығушы- лықты ояту Мағынаны тани білу Инсерт Ой толғаныс Топтық пікірталас

Сын тұрғысынан ойлаудың әдіс-тәсілдері Блум сұрақтары Автор орындығы Галереяны шарлау Жигсо Венн диаграммасы Б-Б-Б (Білемін-

16 слайд
Сын тұрғысынан ойлаудың әдіс-тәсілдері Блум сұрақтары Автор орындығы Галереяны шарлау Жигсо Венн диаграммасы Б-Б-Б (Білемін-Білгім келеді-Білдім)Басты терминдер Синквейн Жетілдіріл ген дәріс Кластер Жигсо Венн диаграммасы

16 слайд

Сын тұрғысынан ойлаудың әдіс-тәсілдері Блум сұрақтары Автор орындығы Галереяны шарлау Жигсо Венн диаграммасы Б-Б-Б (Білемін-Білгім келеді-Білдім)Басты терминдер Синквейн Жетілдіріл ген дәріс Кластер Жигсо Венн диаграммасы

1. Салфетка (5 түрлі) 2. Ақ бет (1 штук) 3. Клей 4. Қайшы 5. Фломастер 6. Кисть Ескерту: Басқа топпен 1 затты ғана ауыстыру

17 слайд
1. Салфетка (5 түрлі) 2. Ақ бет (1 штук) 3. Клей 4. Қайшы 5. Фломастер 6. Кисть Ескерту: Басқа топпен 1 затты ғана ауыстыруға болады.

17 слайд

1. Салфетка (5 түрлі) 2. Ақ бет (1 штук) 3. Клей 4. Қайшы 5. Фломастер 6. Кисть Ескерту: Басқа топпен 1 затты ғана ауыстыруға болады.

Р Е Ф Л Е К С И Я 1. Күн - бұл мaғaн ұнaды 2. Бұлт - ocы туpaлы oйлaндым 3. Үй - жұмыcтa қoлдaнaмын 4. Жoл - ocы туpaлы

18 слайд
Р Е Ф Л Е К С И Я 1. Күн - бұл мaғaн ұнaды 2. Бұлт - ocы туpaлы oйлaндым 3. Үй - жұмыcтa қoлдaнaмын 4. Жoл - ocы туpaлы көбipeк бiлгiм кeлeдi

18 слайд

Р Е Ф Л Е К С И Я 1. Күн - бұл мaғaн ұнaды 2. Бұлт - ocы туpaлы oйлaндым 3. Үй - жұмыcтa қoлдaнaмын 4. Жoл - ocы туpaлы көбipeк бiлгiм кeлeдi

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет !

19 слайд
Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет !

19 слайд

Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет !