Ашық сабақ "Өсімдік тіршілігіне не қажет?" 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Пән:
Жаратылыстану
Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы:
Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?
Айтымова Нургуль Жаркеновна
Павлодар облысы,Аққулы ауданы, Қазы ЖОББМ-нің
Бастауыш сынып мұғаліміСабаққа н e гізделген оқу мақсаты:
1.2.1.4. Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды зерттеу
Сабақ
м a қсаттары: Барлық оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне
қажетті жағдайларды анықтайды.
Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне
қажетті жағдайларды зерттеу үшін қарапайым
тәжірибе жасайды.
Кейбір оқушылар: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті
жағдайлар мен нысандарының ерекшелігін
ажырата отырып,дәлелдер келтіреді.
1 слайд
Пән: Жаратылыстану Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер тіршілігіне не қажет? Айтымова Нургуль Жаркеновна Павлодар облысы,Аққулы ауданы, Қазы ЖОББМ-нің Бастауыш сынып мұғаліміСабаққа н e гізделген оқу мақсаты: 1.2.1.4. Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу Сабақ м a қсаттары: Барлық оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды. Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу үшін қарапайым тәжірибе жасайды. Кейбір оқушылар: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайлар мен нысандарының ерекшелігін ажырата отырып,дәлелдер келтіреді.
2 слайд
Саралау әдістері
Диалог және
қолдау
өсімдіктердің
тіршілігіне не қажет
екенін әңгімелейді.
-Суреттегі
өсімдіктердің
айырмашылығын
тап?
-Екінші суреттегі
өсімдіктерге не
болғанын түсіндір?
-Оларға не жетпеді?
-Өсімдіктердің
солып қалмауы үшін
не қажет? . Тапсырма бойынша
саралау:
А «Бақылау
күнделік» әдісі
бойынша алаңқай және
шөлді жерлерде өсетін
өсімдіктерді
анықтап,салыстырады.
В «Зертте» суреттегі
өсімдіктердің қандай
жағдайда өскенін
сипаттап,тәжірибе
жасайды.
С «Венн диаграмма»
әдісі бойынша мәдени
және жабайы
өсімдіктердің
айырмашылығы мен
ұқсастықтарын
салыстырып,дәлелдер
келтіреді. Қарқын бойынша
саралау:
Тапсырма:
«Сәйкестендір»
суреттегі
өсімдіктерді сөз
тіркестерімен
сәйкестендіреді.
Қосымша
бойынша
саралау:
Өсімдіктердің
негізгі атауын
сөздің бастапқы
әріптерімен
жазып,көрсетеді.
Г-гүл,с-сабақ,т-
тамыр,ж-жапырақ
2 слайд
Саралау әдістері Диалог және қолдау өсімдіктердің тіршілігіне не қажет екенін әңгімелейді. -Суреттегі өсімдіктердің айырмашылығын тап? -Екінші суреттегі өсімдіктерге не болғанын түсіндір? -Оларға не жетпеді? -Өсімдіктердің солып қалмауы үшін не қажет? . Тапсырма бойынша саралау: А «Бақылау күнделік» әдісі бойынша алаңқай және шөлді жерлерде өсетін өсімдіктерді анықтап,салыстырады. В «Зертте» суреттегі өсімдіктердің қандай жағдайда өскенін сипаттап,тәжірибе жасайды. С «Венн диаграмма» әдісі бойынша мәдени және жабайы өсімдіктердің айырмашылығы мен ұқсастықтарын салыстырып,дәлелдер келтіреді. Қарқын бойынша саралау: Тапсырма: «Сәйкестендір» суреттегі өсімдіктерді сөз тіркестерімен сәйкестендіреді. Қосымша бойынша саралау: Өсімдіктердің негізгі атауын сөздің бастапқы әріптерімен жазып,көрсетеді. Г-гүл,с-сабақ,т- тамыр,ж-жапырақ
3 слайд
Сабақтың басыБелсенді әдістер:Ширату
“ Қолдың жайлы қимылдары”
«Самал жел»-қолдарын жоғары
көтеріп,тербелту.Бұған иық,білек,қол
басы қатысады.
«Ленталар» –оң,сол қолмен кезекпен
жоғары-төмен тербелте қимыл жасау.
«Толқын»-бір қолмен жоғары –төмен
тербелте қимыл жасау «Пазл әдісі » бойынша
оқушыларды суреттердің
бөліктерін үлестіріп,топқа
бөлінеді.Ағаш,бұта,шөп
«Алтын шеңбер» әдісі
- Оқушылар шеңбер бойымен
тұрады;
- Оқушылар тізбектей
«өсімдік» сөзін қатыстырып,
сөйлем құрап айтады;
-Оқушылар шеңберде тұрып,
өсімдіктерге не қажет екенін
бір-бір сөйлемнен айтып
шығады. “ (Ж). « Суреттер сөйлейді» ”
Тірек сөздерді пайдаланып 3-
4 сөйлем құрап жазу арқылы
өсімдіктер тіршілігіне қажетті
жағдайлардың ерекшелігін
ажырата отырып, дәлелде.
.
3 слайд
Сабақтың басыБелсенді әдістер:Ширату “ Қолдың жайлы қимылдары” «Самал жел»-қолдарын жоғары көтеріп,тербелту.Бұған иық,білек,қол басы қатысады. «Ленталар» –оң,сол қолмен кезекпен жоғары-төмен тербелте қимыл жасау. «Толқын»-бір қолмен жоғары –төмен тербелте қимыл жасау «Пазл әдісі » бойынша оқушыларды суреттердің бөліктерін үлестіріп,топқа бөлінеді.Ағаш,бұта,шөп «Алтын шеңбер» әдісі - Оқушылар шеңбер бойымен тұрады; - Оқушылар тізбектей «өсімдік» сөзін қатыстырып, сөйлем құрап айтады; -Оқушылар шеңберде тұрып, өсімдіктерге не қажет екенін бір-бір сөйлемнен айтып шығады. “ (Ж). « Суреттер сөйлейді» ” Тірек сөздерді пайдаланып 3- 4 сөйлем құрап жазу арқылы өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайлардың ерекшелігін ажырата отырып, дәлелде. .
4 слайд
Критериалды бағалау
«Бағдаршам
»«Стикер»
арқылы бірін-
бірі бағалау
Топтық жұмыс «Мұғалімнің
қолпаштауы»
Жарайсың!
Керемет!
Тамаша!
«Бағалау
жетондары»
әдісі«Индекс
карточкалары »
топ бірін-бірі
бағалайды
Түрлі-түсті
шамдарҚалыптастырушы бағалау әдістері
4 слайд
Критериалды бағалау «Бағдаршам »«Стикер» арқылы бірін- бірі бағалау Топтық жұмыс «Мұғалімнің қолпаштауы» Жарайсың! Керемет! Тамаша! «Бағалау жетондары» әдісі«Индекс карточкалары » топ бірін-бірі бағалайды Түрлі-түсті шамдарҚалыптастырушы бағалау әдістері
5 слайд
Бағалау критерийі
- Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
Дд Бағалау критерийі
- Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды(ауа,су,жарық,жылу,қорек)
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну.Жоғары деңгей
дағдылары
Тапсырма: - бөлме өсімдіктерімен
қарапайым тәжірибе жаса;
Дескриптор
Бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жасайды.
5 слайд
Бағалау критерийі - Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Дд Бағалау критерийі - Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды(ауа,су,жарық,жылу,қорек) Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну.Жоғары деңгей дағдылары Тапсырма: - бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жаса; Дескриптор Бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жасайды.
6 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы
Мүмкіндік берді: Оқу мақсатын Смарт форматында жасау керек екенін
білдім.Дескрипторларды критерийлерге сай қою туралы,саралау
тапсырмаларын әр сабақта беріліп отыруы туралы ұсыныс білдірді.
Үйрендім: Жаңа бағдарлама бойынша орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспар
құруда.Тақырыптарға сай келетін әдіс-тәсілдерді анықтауды.Кері байланыс
беріліп,критериалды бағалау,дескриптор құрудың жүйелі түрін үйрендім.
Б o лаш a қта : - Болашақта жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарымды осы
негізінде жоспарлаймын;
-Оқытуды сапалы ету үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарымды
түрлендіруді;
-Қалыптастырушы бағалауды түрлендіру;
-Саралау әдісіндегі тапсырмаларды тиімді пайдалану.
6 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Мүмкіндік берді: Оқу мақсатын Смарт форматында жасау керек екенін білдім.Дескрипторларды критерийлерге сай қою туралы,саралау тапсырмаларын әр сабақта беріліп отыруы туралы ұсыныс білдірді. Үйрендім: Жаңа бағдарлама бойынша орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспар құруда.Тақырыптарға сай келетін әдіс-тәсілдерді анықтауды.Кері байланыс беріліп,критериалды бағалау,дескриптор құрудың жүйелі түрін үйрендім. Б o лаш a қта : - Болашақта жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарымды осы негізінде жоспарлаймын; -Оқытуды сапалы ету үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарымды түрлендіруді; -Қалыптастырушы бағалауды түрлендіру; -Саралау әдісіндегі тапсырмаларды тиімді пайдалану.