Материалдар / Ашық сабақ "Өсімдік тіршілігіне не қажет?" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Өсімдік тіршілігіне не қажет?" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2020
553
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Пән: Жаратылыстану Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер тіршілігіне не қажет? Айтымова Нургуль Жаркеновна Павлодар облысы,Ақ

1 слайд
Пән: Жаратылыстану Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер тіршілігіне не қажет? Айтымова Нургуль Жаркеновна Павлодар облысы,Аққулы ауданы, Қазы ЖОББМ-нің Бастауыш сынып мұғаліміСабаққа н e гізделген оқу мақсаты: 1.2.1.4. Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу Сабақ м a қсаттары: Барлық оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды. Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу үшін қарапайым тәжірибе жасайды. Кейбір оқушылар: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайлар мен нысандарының ерекшелігін ажырата отырып,дәлелдер келтіреді.

1 слайд

Пән: Жаратылыстану Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы: Өсімдіктер тіршілігіне не қажет? Айтымова Нургуль Жаркеновна Павлодар облысы,Аққулы ауданы, Қазы ЖОББМ-нің Бастауыш сынып мұғаліміСабаққа н e гізделген оқу мақсаты: 1.2.1.4. Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу Сабақ м a қсаттары: Барлық оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды. Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу үшін қарапайым тәжірибе жасайды. Кейбір оқушылар: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайлар мен нысандарының ерекшелігін ажырата отырып,дәлелдер келтіреді.

Саралау әдістері Диалог және қолдау өсімдіктердің тіршілігіне не қажет екенін әңгімелейді. -Суреттегі өсімдіктердің айырма

2 слайд
Саралау әдістері Диалог және қолдау өсімдіктердің тіршілігіне не қажет екенін әңгімелейді. -Суреттегі өсімдіктердің айырмашылығын тап? -Екінші суреттегі өсімдіктерге не болғанын түсіндір? -Оларға не жетпеді? -Өсімдіктердің солып қалмауы үшін не қажет? . Тапсырма бойынша саралау: А «Бақылау күнделік» әдісі бойынша алаңқай және шөлді жерлерде өсетін өсімдіктерді анықтап,салыстырады. В «Зертте» суреттегі өсімдіктердің қандай жағдайда өскенін сипаттап,тәжірибе жасайды. С «Венн диаграмма» әдісі бойынша мәдени және жабайы өсімдіктердің айырмашылығы мен ұқсастықтарын салыстырып,дәлелдер келтіреді. Қарқын бойынша саралау: Тапсырма: «Сәйкестендір» суреттегі өсімдіктерді сөз тіркестерімен сәйкестендіреді. Қосымша бойынша саралау: Өсімдіктердің негізгі атауын сөздің бастапқы әріптерімен жазып,көрсетеді. Г-гүл,с-сабақ,т- тамыр,ж-жапырақ

2 слайд

Саралау әдістері Диалог және қолдау өсімдіктердің тіршілігіне не қажет екенін әңгімелейді. -Суреттегі өсімдіктердің айырмашылығын тап? -Екінші суреттегі өсімдіктерге не болғанын түсіндір? -Оларға не жетпеді? -Өсімдіктердің солып қалмауы үшін не қажет? . Тапсырма бойынша саралау: А «Бақылау күнделік» әдісі бойынша алаңқай және шөлді жерлерде өсетін өсімдіктерді анықтап,салыстырады. В «Зертте» суреттегі өсімдіктердің қандай жағдайда өскенін сипаттап,тәжірибе жасайды. С «Венн диаграмма» әдісі бойынша мәдени және жабайы өсімдіктердің айырмашылығы мен ұқсастықтарын салыстырып,дәлелдер келтіреді. Қарқын бойынша саралау: Тапсырма: «Сәйкестендір» суреттегі өсімдіктерді сөз тіркестерімен сәйкестендіреді. Қосымша бойынша саралау: Өсімдіктердің негізгі атауын сөздің бастапқы әріптерімен жазып,көрсетеді. Г-гүл,с-сабақ,т- тамыр,ж-жапырақ

Сабақтың басыБелсенді әдістер:Ширату “ Қолдың жайлы қимылдары” «Самал жел»-қолдарын жоғары көтеріп,тербелту.Бұған иық,білек,қол

3 слайд
Сабақтың басыБелсенді әдістер:Ширату “ Қолдың жайлы қимылдары” «Самал жел»-қолдарын жоғары көтеріп,тербелту.Бұған иық,білек,қол басы қатысады. «Ленталар» –оң,сол қолмен кезекпен жоғары-төмен тербелте қимыл жасау. «Толқын»-бір қолмен жоғары –төмен тербелте қимыл жасау «Пазл әдісі » бойынша оқушыларды суреттердің бөліктерін үлестіріп,топқа бөлінеді.Ағаш,бұта,шөп «Алтын шеңбер» әдісі - Оқушылар шеңбер бойымен тұрады; - Оқушылар тізбектей «өсімдік» сөзін қатыстырып, сөйлем құрап айтады; -Оқушылар шеңберде тұрып, өсімдіктерге не қажет екенін бір-бір сөйлемнен айтып шығады. “ (Ж). « Суреттер сөйлейді» ” Тірек сөздерді пайдаланып 3- 4 сөйлем құрап жазу арқылы өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайлардың ерекшелігін ажырата отырып, дәлелде. .

3 слайд

Сабақтың басыБелсенді әдістер:Ширату “ Қолдың жайлы қимылдары” «Самал жел»-қолдарын жоғары көтеріп,тербелту.Бұған иық,білек,қол басы қатысады. «Ленталар» –оң,сол қолмен кезекпен жоғары-төмен тербелте қимыл жасау. «Толқын»-бір қолмен жоғары –төмен тербелте қимыл жасау «Пазл әдісі » бойынша оқушыларды суреттердің бөліктерін үлестіріп,топқа бөлінеді.Ағаш,бұта,шөп «Алтын шеңбер» әдісі - Оқушылар шеңбер бойымен тұрады; - Оқушылар тізбектей «өсімдік» сөзін қатыстырып, сөйлем құрап айтады; -Оқушылар шеңберде тұрып, өсімдіктерге не қажет екенін бір-бір сөйлемнен айтып шығады. “ (Ж). « Суреттер сөйлейді» ” Тірек сөздерді пайдаланып 3- 4 сөйлем құрап жазу арқылы өсімдіктер тіршілігіне қажетті жағдайлардың ерекшелігін ажырата отырып, дәлелде. .

Критериалды бағалау «Бағдаршам »«Стикер» арқылы бірін- бірі бағалау Топтық жұмыс «Мұғалімнің қолпаштауы» Жарайсың! Керемет!

4 слайд
Критериалды бағалау «Бағдаршам »«Стикер» арқылы бірін- бірі бағалау Топтық жұмыс «Мұғалімнің қолпаштауы» Жарайсың! Керемет! Тамаша! «Бағалау жетондары» әдісі«Индекс карточкалары » топ бірін-бірі бағалайды Түрлі-түсті шамдарҚалыптастырушы бағалау әдістері

4 слайд

Критериалды бағалау «Бағдаршам »«Стикер» арқылы бірін- бірі бағалау Топтық жұмыс «Мұғалімнің қолпаштауы» Жарайсың! Керемет! Тамаша! «Бағалау жетондары» әдісі«Индекс карточкалары » топ бірін-бірі бағалайды Түрлі-түсті шамдарҚалыптастырушы бағалау әдістері

Бағалау критерийі - Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану Критериалды

5 слайд
Бағалау критерийі - Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Дд Бағалау критерийі - Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды(ауа,су,жарық,жылу,қорек) Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну.Жоғары деңгей дағдылары Тапсырма: - бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жаса; Дескриптор Бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жасайды.

5 слайд

Бағалау критерийі - Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Дд Бағалау критерийі - Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды(ауа,су,жарық,жылу,қорек) Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну.Жоғары деңгей дағдылары Тапсырма: - бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жаса; Дескриптор Бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жасайды.

Ықшам сабақтың ықпалы Мүмкіндік берді: Оқу мақсатын Смарт форматында жасау керек екенін білдім.Дескрипторларды критерийлерге с

6 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы Мүмкіндік берді: Оқу мақсатын Смарт форматында жасау керек екенін білдім.Дескрипторларды критерийлерге сай қою туралы,саралау тапсырмаларын әр сабақта беріліп отыруы туралы ұсыныс білдірді. Үйрендім: Жаңа бағдарлама бойынша орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспар құруда.Тақырыптарға сай келетін әдіс-тәсілдерді анықтауды.Кері байланыс беріліп,критериалды бағалау,дескриптор құрудың жүйелі түрін үйрендім. Б o лаш a қта : - Болашақта жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарымды осы негізінде жоспарлаймын; -Оқытуды сапалы ету үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарымды түрлендіруді; -Қалыптастырушы бағалауды түрлендіру; -Саралау әдісіндегі тапсырмаларды тиімді пайдалану.

6 слайд

Ықшам сабақтың ықпалы Мүмкіндік берді: Оқу мақсатын Смарт форматында жасау керек екенін білдім.Дескрипторларды критерийлерге сай қою туралы,саралау тапсырмаларын әр сабақта беріліп отыруы туралы ұсыныс білдірді. Үйрендім: Жаңа бағдарлама бойынша орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспар құруда.Тақырыптарға сай келетін әдіс-тәсілдерді анықтауды.Кері байланыс беріліп,критериалды бағалау,дескриптор құрудың жүйелі түрін үйрендім. Б o лаш a қта : - Болашақта жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарымды осы негізінде жоспарлаймын; -Оқытуды сапалы ету үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарымды түрлендіруді; -Қалыптастырушы бағалауды түрлендіру; -Саралау әдісіндегі тапсырмаларды тиімді пайдалану.