1 слайд
Пән:
Жаратылыстану
Сынып: 1 Сабақтың тақырыбы:
Өсімдіктер тіршілігіне не қажет?
Айтымова Нургуль Жаркеновна
Павлодар облысы,Аққулы ауданы, Қазы ЖОББМ-нің
Бастауыш сынып мұғаліміСабаққа н e гізделген оқу мақсаты:
1.2.1.4. Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды зерттеу
Сабақ
м a қсаттары: Барлық оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне
қажетті жағдайларды анықтайды.
Көптеген оқушылар: Өсімдіктердің тіршілігіне
қажетті жағдайларды зерттеу үшін қарапайым
тәжірибе жасайды.
Кейбір оқушылар: Өсімдіктер тіршілігіне қажетті
жағдайлар мен нысандарының ерекшелігін
ажырата отырып,дәлелдер келтіреді.
2 слайд
Саралау әдістері
Диалог және
қолдау
өсімдіктердің
тіршілігіне не қажет
екенін әңгімелейді.
-Суреттегі
өсімдіктердің
айырмашылығын
тап?
-Екінші суреттегі
өсімдіктерге не
болғанын түсіндір?
-Оларға не жетпеді?
-Өсімдіктердің
солып қалмауы үшін
не қажет? . Тапсырма бойынша
саралау:
А «Бақылау
күнделік» әдісі
бойынша алаңқай және
шөлді жерлерде өсетін
өсімдіктерді
анықтап,салыстырады.
В «Зертте» суреттегі
өсімдіктердің қандай
жағдайда өскенін
сипаттап,тәжірибе
жасайды.
С «Венн диаграмма»
әдісі бойынша мәдени
және жабайы
өсімдіктердің
айырмашылығы мен
ұқсастықтарын
салыстырып,дәлелдер
келтіреді. Қарқын бойынша
саралау:
Тапсырма:
«Сәйкестендір»
суреттегі
өсімдіктерді сөз
тіркестерімен
сәйкестендіреді.
Қосымша
бойынша
саралау:
Өсімдіктердің
негізгі атауын
сөздің бастапқы
әріптерімен
жазып,көрсетеді.
Г-гүл,с-сабақ,т-
тамыр,ж-жапырақ
3 слайд
Сабақтың басыБелсенді әдістер:Ширату
“ Қолдың жайлы қимылдары”
«Самал жел»-қолдарын жоғары
көтеріп,тербелту.Бұған иық,білек,қол
басы қатысады.
«Ленталар» –оң,сол қолмен кезекпен
жоғары-төмен тербелте қимыл жасау.
«Толқын»-бір қолмен жоғары –төмен
тербелте қимыл жасау «Пазл әдісі » бойынша
оқушыларды суреттердің
бөліктерін үлестіріп,топқа
бөлінеді.Ағаш,бұта,шөп
«Алтын шеңбер» әдісі
- Оқушылар шеңбер бойымен
тұрады;
- Оқушылар тізбектей
«өсімдік» сөзін қатыстырып,
сөйлем құрап айтады;
-Оқушылар шеңберде тұрып,
өсімдіктерге не қажет екенін
бір-бір сөйлемнен айтып
шығады. “ (Ж). « Суреттер сөйлейді» ”
Тірек сөздерді пайдаланып 3-
4 сөйлем құрап жазу арқылы
өсімдіктер тіршілігіне қажетті
жағдайлардың ерекшелігін
ажырата отырып, дәлелде.
.
4 слайд
Критериалды бағалау
«Бағдаршам
»«Стикер»
арқылы бірін-
бірі бағалау
Топтық жұмыс «Мұғалімнің
қолпаштауы»
Жарайсың!
Керемет!
Тамаша!
«Бағалау
жетондары»
әдісі«Индекс
карточкалары »
топ бірін-бірі
бағалайды
Түрлі-түсті
шамдарҚалыптастырушы бағалау әдістері
5 слайд
Бағалау критерийі
- Уақытты тиімді пайдалану туралы әңгімелейді
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
Дд Бағалау критерийі
- Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті
жағдайларды(ауа,су,жарық,жылу,қорек)
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну.Жоғары деңгей
дағдылары
Тапсырма: - бөлме өсімдіктерімен
қарапайым тәжірибе жаса;
Дескриптор
Бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жасайды.
6 слайд
Ықшам сабақтың ықпалы
Мүмкіндік берді: Оқу мақсатын Смарт форматында жасау керек екенін
білдім.Дескрипторларды критерийлерге сай қою туралы,саралау
тапсырмаларын әр сабақта беріліп отыруы туралы ұсыныс білдірді.
Үйрендім: Жаңа бағдарлама бойынша орта мерзімді,қысқа мерзімді жоспар
құруда.Тақырыптарға сай келетін әдіс-тәсілдерді анықтауды.Кері байланыс
беріліп,критериалды бағалау,дескриптор құрудың жүйелі түрін үйрендім.
Б o лаш a қта : - Болашақта жаңартылған бағдарлама бойынша сабақтарымды осы
негізінде жоспарлаймын;
-Оқытуды сапалы ету үшін жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана отырып,сабақтарымды
түрлендіруді;
-Қалыптастырушы бағалауды түрлендіру;
-Саралау әдісіндегі тапсырмаларды тиімді пайдалану.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз