1 слайд
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме?
Олар несімен пайдалы?
2 слайд
Өсімдіктер әлемі
Сабақтың мақсаты
1. М әтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған
сұрақтар құрастырады;
2. Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады.
Бағалау критерийлері
Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:
қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады.
Әдеби тілдік норма бойынша:
сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді.
Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от,
жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б.
төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б.
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін
3 слайд
•
Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі
бойынша атын анықтай аласыздар ма?
•
Оқитын мәтініміз не туралы болатынына
болжам жасаңыздар.
•
Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта
пайдаланғанын білесіздер ме?
4 слайд
1-тапсырма . «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?»
тақырыбындағы мәтінді оқыңыз.
2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ
құрастырыңыз.
•
1. Қарапайым сұрақтар - ж адының жұмыс істеуіне, нақты
фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда?
деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды.
•
2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп,
обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін,
«Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты
сұрақтар.
•
Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт
бойынша бағалаңыздар.
5 слайд
Рефлекторлық экран
•
Менде бәрі сәтті шықты ...
•
Мен үйрендім ...
•
Сабақта мен орындай алдым ...
•
Бәрінен маған ұнағаны ...
•
Бәрінен маған қиын болғаны ...
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз