Материалдар / Ашық сабақ "Өсімдіктер әлемі" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Өсімдіктер әлемі" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өсімдіктер туралы көп нәрсе үйренді, ойларын жаза білді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2018
549
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

1 слайд
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

1 слайд

Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1.Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2.Ом

2 слайд
Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1.Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2.Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады. Бағалау критерийлері Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады. Әдеби тілдік норма бойынша: сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б. төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

2 слайд

Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1.Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2.Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады. Бағалау критерийлері Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады. Әдеби тілдік норма бойынша: сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б. төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

•Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? •Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам ж

3 слайд
•Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? •Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам жасаңыздар. •Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта пайдаланғанын білесіздер ме?

3 слайд

•Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? •Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам жасаңыздар. •Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта пайдаланғанын білесіздер ме?

1-тапсырма. «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы

4 слайд
1-тапсырма. «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ құрастырыңыз. •1. Қарапайым сұрақтар - жадының жұмыс істеуіне, нақты фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. •2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін, «Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты сұрақтар. •Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт бойынша бағалаңыздар.

4 слайд

1-тапсырма. «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ құрастырыңыз. •1. Қарапайым сұрақтар - жадының жұмыс істеуіне, нақты фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. •2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін, «Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты сұрақтар. •Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт бойынша бағалаңыздар.

Рефлекторлық экран •Менде бәрі сәтті шықты ... •Мен үйрендім ... •Сабақта мен орындай алдым ... •Бәрінен маған ұнағаны ... •Бәрі

5 слайд
Рефлекторлық экран •Менде бәрі сәтті шықты ... •Мен үйрендім ... •Сабақта мен орындай алдым ... •Бәрінен маған ұнағаны ... •Бәрінен маған қиын болғаны ...

5 слайд

Рефлекторлық экран •Менде бәрі сәтті шықты ... •Мен үйрендім ... •Сабақта мен орындай алдым ... •Бәрінен маған ұнағаны ... •Бәрінен маған қиын болғаны ...