Ашық сабақ "Өсімдіктер әлемі" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Өсімдіктер әлемі" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өсімдіктер туралы көп нәрсе үйренді, ойларын жаза білді
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

#1 слайд
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

1 слайд

Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1.Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2.Ом

#2 слайд
Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1.Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2.Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады. Бағалау критерийлері Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады. Әдеби тілдік норма бойынша: сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б. төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

2 слайд

Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1.Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2.Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады. Бағалау критерийлері Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады. Әдеби тілдік норма бойынша: сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б. төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

•Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? •Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам ж

#3 слайд
•Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? •Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам жасаңыздар. •Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта пайдаланғанын білесіздер ме?

3 слайд

•Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? •Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам жасаңыздар. •Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта пайдаланғанын білесіздер ме?

1-тапсырма. «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы

#4 слайд
1-тапсырма. «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ құрастырыңыз. •1. Қарапайым сұрақтар - жадының жұмыс істеуіне, нақты фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. •2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін, «Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты сұрақтар. •Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт бойынша бағалаңыздар.

4 слайд

1-тапсырма. «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ құрастырыңыз. •1. Қарапайым сұрақтар - жадының жұмыс істеуіне, нақты фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. •2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін, «Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты сұрақтар. •Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт бойынша бағалаңыздар.

Рефлекторлық экран •Менде бәрі сәтті шықты ... •Мен үйрендім ... •Сабақта мен орындай алдым ... •Бәрінен маған ұнағаны ... •Бәрі

#5 слайд
Рефлекторлық экран •Менде бәрі сәтті шықты ... •Мен үйрендім ... •Сабақта мен орындай алдым ... •Бәрінен маған ұнағаны ... •Бәрінен маған қиын болғаны ...

5 слайд

Рефлекторлық экран •Менде бәрі сәтті шықты ... •Мен үйрендім ... •Сабақта мен орындай алдым ... •Бәрінен маған ұнағаны ... •Бәрінен маған қиын болғаны ...

Файл форматы:
pptx
07.00.2018
719
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі