Ашық сабақ "Өсімдіктер әлемі" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме?
Олар несімен пайдалы?
1 слайд
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?
2 слайд
Өсімдіктер әлемі
Сабақтың мақсаты
1.Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған
сұрақтар құрастырады;
2.Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады.
Бағалау критерийлері
Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша:
қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады.
Әдеби тілдік норма бойынша:
сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді.
Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от,
жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б.
төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б.
Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:
менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін
2 слайд
Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1.Мәтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2.Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады. Бағалау критерийлері Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады. Әдеби тілдік норма бойынша: сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б. төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін
3 слайд
•Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі
бойынша атын анықтай аласыздар ма?
•Оқитын мәтініміз не туралы болатынына
болжам жасаңыздар.
•Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта
пайдаланғанын білесіздер ме?
3 слайд
•Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? •Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам жасаңыздар. •Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта пайдаланғанын білесіздер ме?
4 слайд
1-тапсырма. «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?»
тақырыбындағы мәтінді оқыңыз.
2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ
құрастырыңыз.
•1. Қарапайым сұрақтар - жадының жұмыс істеуіне, нақты
фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда?
деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды.
•2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп,
обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін,
«Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты
сұрақтар.
•Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт
бойынша бағалаңыздар.
4 слайд
1-тапсырма. «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ құрастырыңыз. •1. Қарапайым сұрақтар - жадының жұмыс істеуіне, нақты фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. •2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін, «Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты сұрақтар. •Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт бойынша бағалаңыздар.
5 слайд
Рефлекторлық экран
•Менде бәрі сәтті шықты ...
•Мен үйрендім ...
•Сабақта мен орындай алдым ...
•Бәрінен маған ұнағаны ...
•Бәрінен маған қиын болғаны ...
5 слайд
Рефлекторлық экран •Менде бәрі сәтті шықты ... •Мен үйрендім ... •Сабақта мен орындай алдым ... •Бәрінен маған ұнағаны ... •Бәрінен маған қиын болғаны ...