Материалдар / Ашық сабақ "Өсімдіктер әлемі" 5 сынып

Ашық сабақ "Өсімдіктер әлемі" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
өсімдіктер туралы көп нәрсе үйренді, ойларын жаза білді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2018
527
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

1 слайд
Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

1 слайд

Сіздер пайдалы өсімдіктерді білесіздер ме? Олар несімен пайдалы?

Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1. М әтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2.

2 слайд
Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1. М әтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2. Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады. Бағалау критерийлері Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады. Әдеби тілдік норма бойынша: сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б. төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

2 слайд

Өсімдіктер әлемі Сабақтың мақсаты 1. М әтін мазмұнын түсініп, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады; 2. Омоним, синоним сөздерді орынды қолданады. Бағалау критерийлері Тыңдалым, айтылым мақсаты бойынша: қарапайым, анықтауыштық сұрақтар құрастырады. Әдеби тілдік норма бойынша: сөздердің синонимдерін табады, омонимдерді түсіндіреді. Тақырыпқа байланысты тірек сөздер: ат, ақ, бас, ауыр, бөл, от, жас, қыс, тән, мал, қанат, қала, т.б. төзімді, ұшар басы, бағалы, жер бетіндегі, сусымалы, өзіне тән т.б. Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: менің ойымша..., мен бұл пікірмен келісемін / келіспеймін

• Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? • Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам

3 слайд
• Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? • Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам жасаңыздар. • Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта пайдаланғанын білесіздер ме?

3 слайд

• Өсімдіктерді мұқият қарап, иісі, түр-түсі бойынша атын анықтай аласыздар ма? • Оқитын мәтініміз не туралы болатынына болжам жасаңыздар. • Бұл өсімдіктерді халқымыз қандай мақсатта пайдаланғанын білесіздер ме?

1-тапсырма . «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағ

4 слайд
1-тапсырма . «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ құрастырыңыз. • 1. Қарапайым сұрақтар - ж адының жұмыс істеуіне, нақты фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. • 2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін, «Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты сұрақтар. • Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт бойынша бағалаңыздар.

4 слайд

1-тапсырма . «Қазақстан шөлдерінде қандай өсімдіктер өседі?» тақырыбындағы мәтінді оқыңыз. 2-тапсырма. Бірнеше қарапайым, тағы бірнеше анықтауыштық сұрақ құрастырыңыз. • 1. Қарапайым сұрақтар - ж адының жұмыс істеуіне, нақты фактілерді білуді талап ететін сұрақтар. Кім? Не? Қашан? Қайда? деген сұрақтарға жауап беруді сұрайды. • 2. Анықтауыш сұрақтар - дәл мәтіндегідей емес, оқығанын түсініп, обьектілерді салыстыру, негізгі идеяны анықтауды мақсат ететін, «Менің түсінгенімше», «Сізді дұрыс түсіндім бе?» деген сияқты сұрақтар. • Сұрақтарды қаншалықты дұрыс құрастырғандарыңызды жұпта кілт бойынша бағалаңыздар.

Рефлекторлық экран • Менде бәрі сәтті шықты ... • Мен үйрендім ... • Сабақта мен орындай алдым ... • Бәрінен маған ұнағаны ... •

5 слайд
Рефлекторлық экран • Менде бәрі сәтті шықты ... • Мен үйрендім ... • Сабақта мен орындай алдым ... • Бәрінен маған ұнағаны ... • Бәрінен маған қиын болғаны ...

5 слайд

Рефлекторлық экран • Менде бәрі сәтті шықты ... • Мен үйрендім ... • Сабақта мен орындай алдым ... • Бәрінен маған ұнағаны ... • Бәрінен маған қиын болғаны ...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ