1 слайд
Қош
келіпсіздер!
2 слайд
Әдебиеттік оқу
3 сынып
Сабақтың тақырыбы:
Отамалы
М.Әуезов
3 слайд
Сабақтың мақсаты : мәтінді түсініп
оқып,мазмұны мен идеясын ашу;
Ауа-райы туралы халықтық
болжамдар арқылы танымдық
қабілеттерін арттыру.
Күтілетін нәтижелер:
1. . Ойларын еркін жеткізе алады, қорытынды
жасай білуге үйренеді.
2.Оқушылардың танымдық қабілеттері
артады.
4 слайд
Сабақтың жоспары
І.Кіріспе
а)Ұйымдастыру кезеңі.
ә)Үй тапсырмасын пысықтау.
ІІ.Негізгі бөлім.
Жаңа сабақ.
ІІІ.Сергіту сәті.
IV . Қорытынды.
V .Үй тапсырмасы.
VI .Кері байланыс.
VII .Бағалау.
5 слайд
Ынтымақтастық
атмосферасы
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз,
Дүниені аралап,
Оқып,білім аламыз!
6 слайд
Үй тапсырмасы:
Жаз.Ы.Алтынсарин.
“ Серпілген сауалдар”
әдісі
7 слайд
“ Серпілген сауалдар” әдісі
1
Сәуір айындағы табиғат
құбылыстарын ата.
2
“ Бір малы шаруаның екеу болып”
дегенді қалай түсінесің?
3
Сәуірде ел қыстаудан шығып
қайда барады?
8 слайд
Өзіңді тексер:
1
Көктем айларын ата.
2
Көктем мезгілі туралы не білесің?
3
Жаз айларын ата.
9 слайд
Венн диаграммасы
Жаз
Көктем
10 слайд
Жаңа сабақ
Отамалы. М.Әуезов
11 слайд
Қызығушылықты ояту.
Ребус шешу арқылы
тақырыпты ашу.
12 слайд
Керек дерек:
Отамалы.Көктемнің бас кезіндегі ауа-райының
ең жайсыз мерзімі.Бұл қыс пен көктемнің
алмасу кезеңі.Мерзімі жағынан қазіргі сәуір
айына сәйкес келеді. Ота”сөзі –жоқ қылу,құрту
деген мағынаны білдіреді. Отамалы
өтпей,малшылар сақтығын жоғалтпайды.
Бұл атаудың төркіні түркі тілінің “от” яғни
“шөп”деген мағыныны білдіреді.Отамалы
айында көк шығып,көтеріледі.
13 слайд
Мағынаны тану
14 слайд
М.Әуезов
(1897-1961) Автор туралы мәлімет .
15 слайд
16 слайд
17 слайд
Мәтінмен жұмыс.
Мәтінді “Түртіп алу”
әдісі бойынша
түсіндіріп оқу.
18 слайд
Сөздік жұмысы
Қарабас- Құнанбайдың
атқосшысы,көмекшісі.
Күн қайыру- алдағы күн райының қалай
болатынын болжау.
Пақыр- байғұс деген сөз,Қарабастың аузы
осы сөзге әдеттеніп кеткендіктен жиі
қайталайды.
Діні қатты кәпір-бірбеткей,айтқанынан
қайтпайтын.қырсық адам.
19 слайд
Сергіту сәті
20 слайд
21 слайд
Ойтолғаныс
22 слайд
Күн райы туралы болжамдар
1.Қыс аязды болса-жаз ыстық
болады.
2.Тұман түссе-күн жылынады.
3.Мысық жылы жерді паналаса-аяз
болады
4.Аспанда жұлдыз көп болса-күн
ыстық болады.
5.Қайыңнан аққан шырын көп болса-
жаз жаңбырлы болады.
6.Түтін аспанға тік көтерілсе-
аяз болады.
23 слайд
Қорытынды
“ Жұппен талқылау”
әдісі
24 слайд
Күн райы туралы болжамдар
1.Қыс аязды болса-жаз ыстық
болады.
2.Тұман түссе-күн жылынады.
3.Мысық жылы жерді паналаса-аяз
болады
4.Аспанда жұлдыз көп болса-күн
ыстық болады.
5.Қайыңнан аққан шырын көп болса-
жаз жаңбырлы болады.
6.Түтін аспанға тік көтерілсе-
аяз болады.
25 слайд
ЖАҢБЫР ЖАУАДЫ
— күн көзінің айналасы
торланса;
— күн батарда аспан сұрланса;
— ертеңгісін шөп басы өте
құрғақ болса;
— таңертең шық тамшысы
жапырақтың ұшында не шөп
басында мөлтілдеп тұрса;
— таңертең кемпірқосақ
көрінсе;
— кешкісін жел күшейсе;
26 слайд
Мақал-мәтелдер
Сәуір болса,күн
күркірер,
Күн күркіресе көк
дүркірер.
Сәуір болмай-тәуір
болмас.
Нөсер алдында
найзағай күркірейді. .
27 слайд
Қорытынды
28 слайд
“ Блум түймедағы”
11
Қарапайым сұрақтар.
1
А 2
3
Бағалайтын сұрақтар. Анықтаушы сұрақтар.
29 слайд
“ Блум түймедағы”
14
Шығармашылық сұрақтар.
1
А 5
6
Практикалық сұрақтар. Қорытынды сұрақтар.
30 слайд
1.Мәтіннің авторы кім?
2. Мәтінге тақырып болған
оқиғаның әңгімеленуіне не себеп
болды?
3. “Отамалы”сөзінің мәні қандай?
4.Абай ауылындағы сәуір сипатын
“Жаз”өлеңіндегі табиғатпен
салыстыра әңгімеле.
5. Қарабас Абайға қандай оқиға
айтты?
6.Егер сен Отамалы қойшының
орнында болғанда не істер едің?
31 слайд
32 слайд
. ҮІІІ
.
Рефлексия
33 слайд
Үйге тапсырма
Мәтінді түсініп оқу
34 слайд
Кері байланыс
35 слайд
Бағал
ау
36 слайд
36
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз