Материалдар / Ашық сабақ Отбасы құқығы 4-курс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Отбасы құқығы 4-курс

Материал туралы қысқаша түсінік
Құқық негіздері пәнінен "Отбасы құқығы негіздері" тақырыбынан ашық сабақ материалдары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Наурыз 2021
865
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Отбасы құқығы негіздері

1 слайд
Отбасы құқығы негіздері

1 слайд

Отбасы құқығы негіздері

Азамат Отбасы Мемлекет

2 слайд
Азамат Отбасы Мемлекет

2 слайд

Азамат Отбасы Мемлекет

«Мейірім мекені»Сыйластық тағылым Бірлік Құрмет Келісім Бақыт Ынтымақ Отбасы Мейірім Табыс МіндетҚұқық Қамқор БайлықУәдеӘрекет Н

3 слайд
«Мейірім мекені»Сыйластық тағылым Бірлік Құрмет Келісім Бақыт Ынтымақ Отбасы Мейірім Табыс МіндетҚұқық Қамқор БайлықУәдеӘрекет Неке АзаматЖоспар Жауапты ақша Тәрбие Саналы ұрпақ Махаббат Татулық

3 слайд

«Мейірім мекені»Сыйластық тағылым Бірлік Құрмет Келісім Бақыт Ынтымақ Отбасы Мейірім Табыс МіндетҚұқық Қамқор БайлықУәдеӘрекет Неке АзаматЖоспар Жауапты ақша Тәрбие Саналы ұрпақ Махаббат Татулық

15-20 балл: « 5 » 10-15 балл: « 4 » 5-10 балл: « 3 »

4 слайд
15-20 балл: « 5 » 10-15 балл: « 4 » 5-10 балл: « 3 »

4 слайд

15-20 балл: « 5 » 10-15 балл: « 4 » 5-10 балл: « 3 »

Үй тапсырмасы: Азаматтық құқық негіздері 1-деңгей: «Сұрақ ілмегі» әдісі (2 балл) Әр топ үйге берілген тапсы

5 слайд
Үй тапсырмасы: Азаматтық құқық негіздері 1-деңгей: «Сұрақ ілмегі» әдісі (2 балл) Әр топ үйге берілген тапсырма негізінде бір- біріне сұрақтар қойып, жауап алынады. “ Азамат” “ Мемлеткет” “ Отбасы” 1. 2. 3. 4. 5. 1. 2. 3. 4. 5. 1. 2. 3. 4. 5.

5 слайд

Үй тапсырмасы: Азаматтық құқық негіздері 1-деңгей: «Сұрақ ілмегі» әдісі (2 балл) Әр топ үйге берілген тапсырма негізінде бір- біріне сұрақтар қойып, жауап алынады. “ Азамат” “ Мемлеткет” “ Отбасы” 1. 2. 3. 4. 5. 1. 2. 3. 4. 5. 1. 2. 3. 4. 5.

2-деңгей: «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі (3 балл) Сұрақ «Азамат» Азаматтық құқық Қандай? Азаматтық құқықпен қандай қаты

6 слайд
2-деңгей: «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі (3 балл) Сұрақ «Азамат» Азаматтық құқық Қандай? Азаматтық құқықпен қандай қатынас түрлері реттеледі? Қалай? Азаматтық құқық қағидалары шынайы өмірде қалай қолданылады? Қайда? Азаматтық құқыққа қатысты ұғымдарды сіз бұрынырақта қайда кездестіріп едіңіз?

6 слайд

2-деңгей: «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі (3 балл) Сұрақ «Азамат» Азаматтық құқық Қандай? Азаматтық құқықпен қандай қатынас түрлері реттеледі? Қалай? Азаматтық құқық қағидалары шынайы өмірде қалай қолданылады? Қайда? Азаматтық құқыққа қатысты ұғымдарды сіз бұрынырақта қайда кездестіріп едіңіз?

Сұрақ «Мемлекет» Шарт Қандай? Шарт жасалу уақытысына байланысты қандай түрлерге бөлінеді? Қалай? Шарт еркіндігінің қағ

7 слайд
Сұрақ «Мемлекет» Шарт Қандай? Шарт жасалу уақытысына байланысты қандай түрлерге бөлінеді? Қалай? Шарт еркіндігінің қағидасы қалай жүзеге асады? Қайда? Сіз қайда және қашан белгілі бір шартқа қол қойдыңыз? Сол шарттағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін атап өтіңіз.

7 слайд

Сұрақ «Мемлекет» Шарт Қандай? Шарт жасалу уақытысына байланысты қандай түрлерге бөлінеді? Қалай? Шарт еркіндігінің қағидасы қалай жүзеге асады? Қайда? Сіз қайда және қашан белгілі бір шартқа қол қойдыңыз? Сол шарттағы тараптардың құқықтары мен міндеттерін атап өтіңіз.

Сұрақ «Отбасы» Меншік Қандай? Меншіктің заңдастырылған қандай түрлері бар? Қалай? Меншік құқығы қалай жүзеге асырыл

8 слайд
Сұрақ «Отбасы» Меншік Қандай? Меншіктің заңдастырылған қандай түрлері бар? Қалай? Меншік құқығы қалай жүзеге асырылады? Қайда? Меншіктің иелену, пайдалану, билік ету құқығын сіз күнделікті өмірде қайда кездестіресіз?

8 слайд

Сұрақ «Отбасы» Меншік Қандай? Меншіктің заңдастырылған қандай түрлері бар? Қалай? Меншік құқығы қалай жүзеге асырылады? Қайда? Меншіктің иелену, пайдалану, билік ету құқығын сіз күнделікті өмірде қайда кездестіресіз?

ҚАНДАЙ ҚҰНДЫЛЫҚ КӨРІП ТҰРСЫЗ?

9 слайд
ҚАНДАЙ ҚҰНДЫЛЫҚ КӨРІП ТҰРСЫЗ?

9 слайд

ҚАНДАЙ ҚҰНДЫЛЫҚ КӨРІП ТҰРСЫЗ?

«Балаға берілетін бірінші тәрбие ата - анасын, туған - туысын, жолдасын сыйлауға үйретуден басталады. Себебі ата - анасын сыйл

10 слайд
«Балаға берілетін бірінші тәрбие ата - анасын, туған - туысын, жолдасын сыйлауға үйретуден басталады. Себебі ата - анасын сыйламаған бала жолдасына да, қоғамға да пайда келтіре алмайды» . Ыбырай АлтынсаринОтбасы құқығы негіздері

10 слайд

«Балаға берілетін бірінші тәрбие ата - анасын, туған - туысын, жолдасын сыйлауға үйретуден басталады. Себебі ата - анасын сыйламаған бала жолдасына да, қоғамға да пайда келтіре алмайды» . Ыбырай АлтынсаринОтбасы құқығы негіздері

Жоспар: 1. Отбасылық құқықтық қатынастар, субъектілер, принциптер 2. Неке, некеге тұрудың шарттары, тәртібі және некені қорға

11 слайд
Жоспар: 1. Отбасылық құқықтық қатынастар, субъектілер, принциптер 2. Неке, некеге тұрудың шарттары, тәртібі және некені қорғау 3. Ерлі-зайыптылардың, ата-аналардың, баланың құқықтары 4. мен міндеттері. 5. Некенің тоқтатылуы 6. Қорғаншылық және қамқоршылық.

11 слайд

Жоспар: 1. Отбасылық құқықтық қатынастар, субъектілер, принциптер 2. Неке, некеге тұрудың шарттары, тәртібі және некені қорғау 3. Ерлі-зайыптылардың, ата-аналардың, баланың құқықтары 4. мен міндеттері. 5. Некенің тоқтатылуы 6. Қорғаншылық және қамқоршылық.

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

Юрисдикциялық Отбасы құқығын, бұзылған немесе таласқа салынған құқықтарын қорғау бойынша өкілетті мемлекеттік ор

15 слайд
Юрисдикциялық      Отбасы құқығын, бұзылған немесе таласқа салынған құқықтарын қорғау бойынша өкілетті мемлекеттік органдардың тартылуымен қорғау. (сот, прокуратура, тіркеу органы, қамқоршылық, ішкі істер органы) Юрисдикциялық емес Отбасылық құқықтар мен мүдделерді қорғау бойынша ұйымдар мен азаматтардың әрекеті.Бұл әрекеттер көмек сұрап мемлекеттік органдарға жүгінусіз, азаматтардың өз бетімен жүзеге асырылады.Неке және отбасыны қорғау нысандары

15 слайд

Юрисдикциялық      Отбасы құқығын, бұзылған немесе таласқа салынған құқықтарын қорғау бойынша өкілетті мемлекеттік органдардың тартылуымен қорғау. (сот, прокуратура, тіркеу органы, қамқоршылық, ішкі істер органы) Юрисдикциялық емес Отбасылық құқықтар мен мүдделерді қорғау бойынша ұйымдар мен азаматтардың әрекеті.Бұл әрекеттер көмек сұрап мемлекеттік органдарға жүгінусіз, азаматтардың өз бетімен жүзеге асырылады.Неке және отбасыны қорғау нысандары

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

18 слайд

18 слайд

19 слайд

19 слайд

20 слайд

20 слайд

21 слайд

21 слайд

22 слайд

22 слайд

23 слайд

23 слайд

Қазақстан Республикасының “Неке және отбасы” туралы заңы 1998 ж 17-желтоқсанда №321- I қабылданды. Ол 7-бөлім, 28-тарау, 213-

24 слайд
Қазақстан Республикасының “Неке және отбасы” туралы заңы 1998 ж 17-желтоқсанда №321- I қабылданды. Ол 7-бөлім, 28-тарау, 213-баптан тұрады

24 слайд

Қазақстан Республикасының “Неке және отбасы” туралы заңы 1998 ж 17-желтоқсанда №321- I қабылданды. Ол 7-бөлім, 28-тарау, 213-баптан тұрады

Талдау: «Әңгімелесетін әріптестер» • жаңа оқылған 3 факті туралы; • жеңіл болып көрінгендер туралы • қиын болып көрінгендер тур

25 слайд
Талдау: «Әңгімелесетін әріптестер» • жаңа оқылған 3 факті туралы; • жеңіл болып көрінгендер туралы • қиын болып көрінгендер туралыV. Ой толғаныс:

25 слайд

Талдау: «Әңгімелесетін әріптестер» • жаңа оқылған 3 факті туралы; • жеңіл болып көрінгендер туралы • қиын болып көрінгендер туралыV. Ой толғаныс:

«Азамат» тобы: 7.7.1 әдісі бойынша отбасылық құқықтық қатынастар, субъектілер, принциптер, қамқоршылық және патронат тура

26 слайд
«Азамат» тобы: 7.7.1 әдісі бойынша отбасылық құқықтық қатынастар, субъектілер, принциптер, қамқоршылық және патронат туралы жазу. VІ.Жаңа сабақты бекіту: “Жұптық жұмыс”

26 слайд

«Азамат» тобы: 7.7.1 әдісі бойынша отбасылық құқықтық қатынастар, субъектілер, принциптер, қамқоршылық және патронат туралы жазу. VІ.Жаңа сабақты бекіту: “Жұптық жұмыс”

«Мемлекет» тобы: “ Баланс шеңбері” бойынша неке туралы жалпы түсінікті толтыру екненгекнекненеНекені

27 слайд
«Мемлекет» тобы: “ Баланс шеңбері” бойынша неке туралы жалпы түсінікті толтыру екненгекнекненеНекені Некені қорғау тоқтату Некеге тұрудың тәртібі Неке

27 слайд

«Мемлекет» тобы: “ Баланс шеңбері” бойынша неке туралы жалпы түсінікті толтыру екненгекнекненеНекені Некені қорғау тоқтату Некеге тұрудың тәртібі Неке

«Отбасы» тобы «Ұғымдар аспектісі» бойынша: Ерлі-зайыптылардың, ата-аналардың, баланың құқықтары мен міндеттерін жазу Ұғым Аспе

28 слайд
«Отбасы» тобы «Ұғымдар аспектісі» бойынша: Ерлі-зайыптылардың, ата-аналардың, баланың құқықтары мен міндеттерін жазу Ұғым Аспекті Ерлі- зайыптылар Ата-аналар Балалар Құқығы Міндеті Құндылығы Проблемасы

28 слайд

«Отбасы» тобы «Ұғымдар аспектісі» бойынша: Ерлі-зайыптылардың, ата-аналардың, баланың құқықтары мен міндеттерін жазу Ұғым Аспекті Ерлі- зайыптылар Ата-аналар Балалар Құқығы Міндеті Құндылығы Проблемасы

Жағдаяттар талдау, 3 балл “ Азамат” тобы: Қарттар үйінде тұрып жатырған Бекзат ата атақты еңбек ері,

29 слайд
Жағдаяттар талдау, 3 балл “ Азамат” тобы: Қарттар үйінде тұрып жатырған Бекзат ата атақты еңбек ері, зейнеткер, 5 баланың әкесі, 9 немеренің атасы. Балаларына жақсы  тәрбие, білім беріп өсірген.Бекзат ата күнде таңертең терезеге қарайды да, ойланып отырады. Не жөнінде ойлап отыр деп ойлайсыз?VІІ.Қорытындылау

29 слайд

Жағдаяттар талдау, 3 балл “ Азамат” тобы: Қарттар үйінде тұрып жатырған Бекзат ата атақты еңбек ері, зейнеткер, 5 баланың әкесі, 9 немеренің атасы. Балаларына жақсы  тәрбие, білім беріп өсірген.Бекзат ата күнде таңертең терезеге қарайды да, ойланып отырады. Не жөнінде ойлап отыр деп ойлайсыз?VІІ.Қорытындылау

“ Мемлекет” тобы: Сіздің жақын туысыңыз бар. Ол- тамаша-ақ, тек бала тәрбиесіне келгенде көп қателік жіб

30 слайд
“ Мемлекет” тобы: Сіздің жақын туысыңыз бар. Ол- тамаша-ақ, тек бала тәрбиесіне келгенде көп қателік жібереді. Баласымен сырласпақ түгіл, мүлдем түсінісе алмайды. Тіпті оны түсінуге тырыспайды да. Кез келген қателігін бетіне басып, ашуға салады. Өтпелі кезеңді басынан өткізіп жатқан оның баласы, күнен – күнге тұйықталып барады, іштей агрессивті. Өз үй-ішінен қолдау көрмеген бала, шарасыздан Сізге келіп көмек сұрайды. Сіз не істер едіңіз?

30 слайд

“ Мемлекет” тобы: Сіздің жақын туысыңыз бар. Ол- тамаша-ақ, тек бала тәрбиесіне келгенде көп қателік жібереді. Баласымен сырласпақ түгіл, мүлдем түсінісе алмайды. Тіпті оны түсінуге тырыспайды да. Кез келген қателігін бетіне басып, ашуға салады. Өтпелі кезеңді басынан өткізіп жатқан оның баласы, күнен – күнге тұйықталып барады, іштей агрессивті. Өз үй-ішінен қолдау көрмеген бала, шарасыздан Сізге келіп көмек сұрайды. Сіз не істер едіңіз?

“ Отбасы” тобы: Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс-әрекетіне көңілі толмай: «сен істей алмайсың, қ

31 слайд
“ Отбасы” тобы: Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс-әрекетіне көңілі толмай: «сен істей алмайсың, қолыңнан келмейді», - деп айтып жататынын байқаймыз. Балаға осылайша баға беруге ата-ана жалпы құқылы ма? Баланың келешегін кемелдендіруге осы әдіс тосқауыл қояды дегенге келісесіз бе?

31 слайд

“ Отбасы” тобы: Кейбір ата-аналардың баласының әрбір істеген іс-әрекетіне көңілі толмай: «сен істей алмайсың, қолыңнан келмейді», - деп айтып жататынын байқаймыз. Балаға осылайша баға беруге ата-ана жалпы құқылы ма? Баланың келешегін кемелдендіруге осы әдіс тосқауыл қояды дегенге келісесіз бе?

Бейнебаян : «Отбасы құндылығы» https://www.youtube.com/watch?v=YCP5f16N Ezg  Бейнебаяннан не байқадыңыз?  Қандай тұжырымға к

32 слайд
Бейнебаян : «Отбасы құндылығы» https://www.youtube.com/watch?v=YCP5f16N Ezg  Бейнебаяннан не байқадыңыз?  Қандай тұжырымға келдіңіздер?  Бір сөйлеммен түйіндеңіз

32 слайд

Бейнебаян : «Отбасы құндылығы» https://www.youtube.com/watch?v=YCP5f16N Ezg  Бейнебаяннан не байқадыңыз?  Қандай тұжырымға келдіңіздер?  Бір сөйлеммен түйіндеңіз

Үй тапсырмасы: 1-деңгей: тақырыпты оқу және соңындағы сұрақтарға жауап жазу 2-деңгей: оқулықтан тыс жұмыс, отбасы

33 слайд
Үй тапсырмасы: 1-деңгей: тақырыпты оқу және соңындағы сұрақтарға жауап жазу 2-деңгей: оқулықтан тыс жұмыс, отбасы және отбасы тәрбиесі туралы қазақ мақалдарын тауып, олардың мағынасын түсіндіру.

33 слайд

Үй тапсырмасы: 1-деңгей: тақырыпты оқу және соңындағы сұрақтарға жауап жазу 2-деңгей: оқулықтан тыс жұмыс, отбасы және отбасы тәрбиесі туралы қазақ мақалдарын тауып, олардың мағынасын түсіндіру.

Бағалау: «Бағалаушының» қалыптастырушы бағасымен санау Кері байланыс: Студенттер сабақтан алған әсерлерін стикерге

34 слайд
Бағалау: «Бағалаушының» қалыптастырушы бағасымен санау Кері байланыс: Студенттер сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ілу

34 слайд

Бағалау: «Бағалаушының» қалыптастырушы бағасымен санау Кері байланыс: Студенттер сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, ілу

«Мұғалімге жеделхат» тақтасына айтылған ойды жалғастырыңыздар: 1) Бүгінгі сабақта мен...........түсіндім, ........

35 слайд
«Мұғалімге жеделхат» тақтасына айтылған ойды жалғастырыңыздар: 1) Бүгінгі сабақта мен...........түсіндім, ..........білдім, ................................................ ......көзімді жеткіздім. 2) Бүгін сабақта қуантқаны............................................ 3) Мен өзімді....................................үшін мақтар едім. 4) Маған ерекше ұнағаны................................................... 5) Сабақтан соң маған................................................келд і. 6) Б үгін маған........ ........................................... ..сәті түсті. 7) Қ ызықты болғаны. ........................................................ .... .... ................................................... ..қиындық тудырды. 8) М енің түсінгенім... ......................................................... .. 9) Е нді мен.... ........................................................ .. бо ламын.

35 слайд

«Мұғалімге жеделхат» тақтасына айтылған ойды жалғастырыңыздар: 1) Бүгінгі сабақта мен...........түсіндім, ..........білдім, ................................................ ......көзімді жеткіздім. 2) Бүгін сабақта қуантқаны............................................ 3) Мен өзімді....................................үшін мақтар едім. 4) Маған ерекше ұнағаны................................................... 5) Сабақтан соң маған................................................келд і. 6) Б үгін маған........ ........................................... ..сәті түсті. 7) Қ ызықты болғаны. ........................................................ .... .... ................................................... ..қиындық тудырды. 8) М енің түсінгенім... ......................................................... .. 9) Е нді мен.... ........................................................ .. бо ламын.