Ашық сабақ. п3.8. Жай бөлшектерді косу және азайту-5 сағаты
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Мұғалім: Молдагалиева Зауре Хайруллаевна
Санаты: зерттеуші-педагог
Сыныбы: 5 сыныпп.3.8. Жай бөлшектерді косу және азайту-5 сағаты Атырау облысы,Исатай ауданы Жалпы білім беретін
Новобогат орта мектебі КММ
1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мұғалім: Молдагалиева Зауре Хайруллаевна Санаты: зерттеуші-педагог Сыныбы: 5 сыныпп.3.8. Жай бөлшектерді косу және азайту-5 сағаты Атырау облысы,Исатай ауданы Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі КММ
2 слайд
Оқу мақсаттары:
5.1.2.17- бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды
орындау;
5.1.2.18- бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды
орындау; 5.1.2.19- натурал саннан
жай бөлшекті азайтуды орындау;
2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.1.2.17- бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18- бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.19- натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
3 слайд
Сабақтың мақсаттары:
Білім алушылар:
Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса және азайта
алады;
Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіруді біледі;
Бөлімдері бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қоса және
азайта алады;
Натурал саннан жай бөлшектерді азайтуды біледі;
Теориялық алған білімін практикада қолдана алады ..
3 слайд
Сабақтың мақсаттары: Білім алушылар: Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса және азайта алады; Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіруді біледі; Бөлімдері бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қоса және азайта алады; Натурал саннан жай бөлшектерді азайтуды біледі; Теориялық алған білімін практикада қолдана алады ..
4 слайд
“ Сұрақтар жаңбыры” әдісі
.1.Жай бөлшектерді жазуда қолданылатын бөлшек сызығы қандай амалды
білдіреді?
2.Бөлшектің негізгі қасиеті қалай айтылады?
3.Жай бөлшекті қысқарту деген не?
4.Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады?
5.Бөлшекті қысқартуға болатын ең үлкен сан не?
6.Дұрыс бөлшек деген не? Мысал келтіріңіз.
7.Бұрыс бөлшек деген не? Мысал келтіріңіз.
8.Дұрыс және бұрыс бөлшектерді 1-мен салыстырыңыз.
9.Қандай сан аралас сан деп аталады? Мысал келтіріңіз.
10.Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде қалай жазады? Мысалы жазыңыз.
11. Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде қалай жазады? Мысал жазыңыз.
12.Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді?
13.Жай бөлшектерді қалай салыстырады? а) бөлімдері бірдей;
ә) алымдары бірдей; б) бөлімдері де,алымдары да әртүрлі
болса.
14. Аралас сандарды қалай салыстырады?
15. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады және азайтады?.
16.Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосады және азайтады?
Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді-1
Бағалау : Мадақтау сөздер
4 слайд
“ Сұрақтар жаңбыры” әдісі .1.Жай бөлшектерді жазуда қолданылатын бөлшек сызығы қандай амалды білдіреді? 2.Бөлшектің негізгі қасиеті қалай айтылады? 3.Жай бөлшекті қысқарту деген не? 4.Қандай бөлшек қысқартылмайтын бөлшек деп аталады? 5.Бөлшекті қысқартуға болатын ең үлкен сан не? 6.Дұрыс бөлшек деген не? Мысал келтіріңіз. 7.Бұрыс бөлшек деген не? Мысал келтіріңіз. 8.Дұрыс және бұрыс бөлшектерді 1-мен салыстырыңыз. 9.Қандай сан аралас сан деп аталады? Мысал келтіріңіз. 10.Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде қалай жазады? Мысалы жазыңыз. 11. Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде қалай жазады? Мысал жазыңыз. 12.Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге қалай келтіреді? 13.Жай бөлшектерді қалай салыстырады? а) бөлімдері бірдей; ә) алымдары бірдей; б) бөлімдері де,алымдары да әртүрлі болса. 14. Аралас сандарды қалай салыстырады? 15. Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай қосады және азайтады?. 16.Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қалай қосады және азайтады? Дескриптор: Сұрақтарға дұрыс жауап береді-1 Бағалау : Мадақтау сөздер
5 слайд
“ Дөңгелек үстел” әдісі – топтық жұмыс
Дескриптор: -Жай бөлшектерді азайтады-1
-
Жай бөлшектерді қосады-1
-
Жай бөлшектерді қосудың қасиеттерін қолданады-1
Бағалау: Өзара бағалау
5 слайд
“ Дөңгелек үстел” әдісі – топтық жұмыс Дескриптор: -Жай бөлшектерді азайтады-1 - Жай бөлшектерді қосады-1 - Жай бөлшектерді қосудың қасиеттерін қолданады-1 Бағалау: Өзара бағалау
6 слайд
“ Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі - Жұптық жұмыс
Дескриптор: -Белгісіз қосылғышты табады-1
-
Белгісіз азайғышты табады-1
Бағалау: “Көршімде қалай?”
6 слайд
“ Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі - Жұптық жұмыс Дескриптор: -Белгісіз қосылғышты табады-1 - Белгісіз азайғышты табады-1 Бағалау: “Көршімде қалай?”
7 слайд
Амалды орында
Жауап А В С D
1
2
1
1 Тест “Өз біліміңді тексер”
Жауабы: 1. А 2. С 3. А 4. Д
Дескриптор: -Амалдарды орындайды-1
-Жауабын табады-1 Бағалау: ”Шаршы” әдісі
7 слайд
Амалды орында Жауап А В С D 1 2 1 1 Тест “Өз біліміңді тексер” Жауабы: 1. А 2. С 3. А 4. Д Дескриптор: -Амалдарды орындайды-1 -Жауабын табады-1 Бағалау: ”Шаршы” әдісі
8 слайд
Үйге тапсырма: п.3.8
Тақырып түйіндерін жаттау
№ 520-есеп.
8 слайд
Үйге тапсырма: п.3.8 Тақырып түйіндерін жаттау № 520-есеп.
9 слайд
.
Кері
байланыс
«Сөйлемді жалғастыр»
- Маған ең ұнағаны ...
- Мен үшін күрделі болғаны …
- Келесіде мен міндетті түрде орындай
аламын…
- Мақсатқа … деп ойлаймын.
9 слайд
. Кері байланыс «Сөйлемді жалғастыр» - Маған ең ұнағаны ... - Мен үшін күрделі болғаны … - Келесіде мен міндетті түрде орындай аламын… - Мақсатқа … деп ойлаймын.