Ашық сабақ "Пифагор теоремасы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
8.1.3.3 Пифагор теоремасын қолданып,есептер шығару
Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты Атырау қаласы.Т.Амандосов атындағы орта мектеп. Математика пәні мұғалімі:Жумалиева С.
Сабақтың тақырыбы:
Пифагор теоремасы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы :
Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар
Пифагор теоремасын қолданып,есептер шығара білу
Пифагор теоремасын ж ә не о ған кері теореманы есептер шығаруда тиімді қолдану
Логикалық ойлау қабілетімен есептеу дағдыларын жетілдіру
Пифагор теоремасын қолданып,есептер шығара алады
Пифагор теоремасын ж ә не о ған кері теореманы есептер шығаруда тиімді қолданады
Логикалық ойлау қабілетімен есептеу дағдыларын жетілдіреді Бағалау критерийі
1 слайд
8.1.3.3 Пифагор теоремасын қолданып,есептер шығару Сабақтың мақсаты Оқу мақсаты Атырау қаласы.Т.Амандосов атындағы орта мектеп. Математика пәні мұғалімі:Жумалиева С. Сабақтың тақырыбы: Пифагор теоремасы Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы : Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатыстар Пифагор теоремасын қолданып,есептер шығара білу Пифагор теоремасын ж ә не о ған кері теореманы есептер шығаруда тиімді қолдану Логикалық ойлау қабілетімен есептеу дағдыларын жетілдіру Пифагор теоремасын қолданып,есептер шығара алады Пифагор теоремасын ж ә не о ған кері теореманы есептер шығаруда тиімді қолданады Логикалық ойлау қабілетімен есептеу дағдыларын жетілдіреді Бағалау критерийі
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ
Ұжымдық
жұмыс
Топтық
жұмысҰжымдық
жұмыс•
Сыныптың
психологиялық ахуалын
қалыптастыру« Жақсы
көңіл күй
сыйлай
білейік»
•
Оқушыны жылдам әрі
тұжырымды ойлауға
дағдыландыру« Сұрақтар
жауыны»
әдісі
•
Бірлесе отырып
есептерді талдап,
шығару«Бинго»
ойыны »
“Түзетулер”
әдісі Белсенді оқу іс-әрекет арқылы көңілді оқу
Нұсқау беру және айту
Көрсету және модельдеу
Түсіндіру және сипаттау
Сұрақ қою және
талқылау
Зерделеу және зерттеу
Бекіту және қолданысқа
енгізу
Рефлексия және бағамдау
Қорытынды шығару
және есте сақтау
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІСТЕРІ Ұжымдық жұмыс Топтық жұмысҰжымдық жұмыс• Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру« Жақсы көңіл күй сыйлай білейік» • Оқушыны жылдам әрі тұжырымды ойлауға дағдыландыру« Сұрақтар жауыны» әдісі • Бірлесе отырып есептерді талдап, шығару«Бинго» ойыны » “Түзетулер” әдісі Белсенді оқу іс-әрекет арқылы көңілді оқу Нұсқау беру және айту Көрсету және модельдеу Түсіндіру және сипаттау Сұрақ қою және талқылау Зерделеу және зерттеу Бекіту және қолданысқа енгізу Рефлексия және бағамдау Қорытынды шығару және есте сақтау
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕР І
Әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру
•
Сабақ мақсатына байланысты
қарапайымнан күрделіге қарай
саралай бердімТапсырм
а
•
Әр түрлі ресурстарды қолдану.
Кестелер, бейнежазбалар,
үлестірмелі парақшаларДереккөз
дер
•
Оқушылардың
қажеттіліктеріне қарай
қосымша тапсырмалар мен
уақыт берілді .Қарқын
•
Оқушыларға бағыт бере отырып
өздеріне не күтілетіндігін
түсінуне көз жеткіземінҚорыты
нды
•
Сұрақтар беру арқылы диалог
орнатып , қолдау көрсетіп,
ынталандырып отырамынДиалог және
қолдау
көрсету
•
Бағалау сабақтың өң бойына
жүіріп отырады .Бағалау
•
Оқушыларды болжамды
міндетіне қарай жіктедім.Жіктеу Оқушылардың
барлығы Тікбұрышты үшбұрыштың бір
катеті 12 см, ал гипотенузасы 13см.
Белгісіз каттетті тап
Оқушылардың
көпшілігі Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір
қабырғасы 15 см, табан
қабырғасының ұзындығы 24 см.
Табанына түсірілген биіктікті тап.
Оқушылардың
кейбіреуі Тең бүйірлі трапецияның
табандары 5м және 11м,ал бүйір
қыры 5м. Трапецияның биіктігін
табыңдар Сараланған тапсырма
(Ө) “Бинго” ойыны
Дескриптор:
Бір катеті мен гипотенузасы арқылы екінші катетті таба
біледі
- Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы ,табан
қабырғасының ұзындығы арқылы,табанына түсірілген
биіктікті таба біледі
- Тең бүйірлі трапецияның табандары , бүйір қыры
арқылы. Трапецияның биіктігін таба алады
3 слайд
САРАЛАУ ӘДІСТЕР І Әр оқушының оқудағы қажеттіліктерін қанағаттандыру • Сабақ мақсатына байланысты қарапайымнан күрделіге қарай саралай бердімТапсырм а • Әр түрлі ресурстарды қолдану. Кестелер, бейнежазбалар, үлестірмелі парақшаларДереккөз дер • Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қосымша тапсырмалар мен уақыт берілді .Қарқын • Оқушыларға бағыт бере отырып өздеріне не күтілетіндігін түсінуне көз жеткіземінҚорыты нды • Сұрақтар беру арқылы диалог орнатып , қолдау көрсетіп, ынталандырып отырамынДиалог және қолдау көрсету • Бағалау сабақтың өң бойына жүіріп отырады .Бағалау • Оқушыларды болжамды міндетіне қарай жіктедім.Жіктеу Оқушылардың барлығы Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті 12 см, ал гипотенузасы 13см. Белгісіз каттетті тап Оқушылардың көпшілігі Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы 15 см, табан қабырғасының ұзындығы 24 см. Табанына түсірілген биіктікті тап. Оқушылардың кейбіреуі Тең бүйірлі трапецияның табандары 5м және 11м,ал бүйір қыры 5м. Трапецияның биіктігін табыңдар Сараланған тапсырма (Ө) “Бинго” ойыны Дескриптор: Бір катеті мен гипотенузасы арқылы екінші катетті таба біледі - Тең бүйірлі үшбұрыштың бүйір қабырғасы ,табан қабырғасының ұзындығы арқылы,табанына түсірілген биіктікті таба біледі - Тең бүйірлі трапецияның табандары , бүйір қыры арқылы. Трапецияның биіктігін таба алады
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
ҚБ Бірін-бірі бағалау
“ Кері байланыс ”
“ Сұрақтар жауыны”
ҚБ Мұғалім
бағалайды
“Түзетулер” әдісі
ҚБ Өзін-өзі
бағалау
“Бағдаршам” Бағалау критерийі
Пифагор теоремасын
қолданып,есептер шығара алады
Пифагор теоремасын ж ә не о ған кері
теореманы есептер шығаруда тиімді
қолданады
Логикалық ойлау қабілетімен есептеу
дағдыларын жетілдіреді
4 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ҚБ Бірін-бірі бағалау “ Кері байланыс ” “ Сұрақтар жауыны” ҚБ Мұғалім бағалайды “Түзетулер” әдісі ҚБ Өзін-өзі бағалау “Бағдаршам” Бағалау критерийі Пифагор теоремасын қолданып,есептер шығара алады Пифагор теоремасын ж ә не о ған кері теореманы есептер шығаруда тиімді қолданады Логикалық ойлау қабілетімен есептеу дағдыларын жетілдіреді