Материалдар / Ашық сабақ. презентация. п3.8. Жай бөлшектерді косу және азайту-6 сағаты
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. презентация. п3.8. Жай бөлшектерді косу және азайту-6 сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.19 натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2022
407
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Мұғалім: Молдагалиева Зауре Хайруллаевна Санаты: зерттеуші-педагог Сы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Мұғалім: Молдагалиева Зауре Хайруллаевна Санаты: зерттеуші-педагог Сыныбы: 5 сынып п.3.8. Жай бөлшектерді қосу және азайту- 6 сағаты Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі КММ

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Мұғалім: Молдагалиева Зауре Хайруллаевна Санаты: зерттеуші-педагог Сыныбы: 5 сынып п.3.8. Жай бөлшектерді қосу және азайту- 6 сағаты Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі КММ

Оқу мақсаттары: 5.1.2.17- бөлі

2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.1.2.17- бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18- бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.19- натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;

2 слайд

Оқу мақсаттары: 5.1.2.17- бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18- бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.19- натурал саннан жай бөлшекті азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаттары : Білім алушылар: Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса және азайта алады;  Жай бөлшектерді орт

3 слайд
Сабақтың мақсаттары : Білім алушылар: Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса және азайта алады;  Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіруді біледі;  Бөлімдері бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қоса және азайта алады;  Натурал саннан жай бөлшектерді азайтуды біледі;  Теориялық алған білімін практикада қолдана алады..

3 слайд

Сабақтың мақсаттары : Білім алушылар: Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса және азайта алады;  Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіруді біледі;  Бөлімдері бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерді қоса және азайта алады;  Натурал саннан жай бөлшектерді азайтуды біледі;  Теориялық алған білімін практикада қолдана алады..

“ Ойды жалғастыр” әдісі 1. Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер ... деп аталады. 2. Бөлшектің алымын да,бөлім

4 слайд
“ Ойды жалғастыр” әдісі 1. Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер ... деп аталады. 2. Бөлшектің алымын да,бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді ... деп атайды. 3. Егер бөлшектің алымын да,бөлімін де бірдей натурал санға көбейтсек немесе бөлсек, онда оған ... алынады. 4. Натурал санды алымы бөліміне еселік болатын ... түрінде жазуға болады. 5. Бөлшекті қысқартуға болатын ең үлкен сан оның алымы мен бөлімінің ... болады. 6. ... -қосу таңбасынсыз жазылған натурал сан мен дұрыс бөлшек қосындысы. 7. Бөлшекті жаңа бөлімге келтіру үшін оның алымын да,бөлімін де көбейтетін сан ... деп аталады. 8. Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігі сол бөлшектердің ... болады. Дескриптор: Көп нүктенің орнына керекті сөздерді айтады-1

4 слайд

“ Ойды жалғастыр” әдісі 1. Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер ... деп аталады. 2. Бөлшектің алымын да,бөлімін де олардың 1-ден өзге ортақ бөлгішіне бөлуді ... деп атайды. 3. Егер бөлшектің алымын да,бөлімін де бірдей натурал санға көбейтсек немесе бөлсек, онда оған ... алынады. 4. Натурал санды алымы бөліміне еселік болатын ... түрінде жазуға болады. 5. Бөлшекті қысқартуға болатын ең үлкен сан оның алымы мен бөлімінің ... болады. 6. ... -қосу таңбасынсыз жазылған натурал сан мен дұрыс бөлшек қосындысы. 7. Бөлшекті жаңа бөлімге келтіру үшін оның алымын да,бөлімін де көбейтетін сан ... деп аталады. 8. Берілген бөлшектердің бөлімдерінің ең кіші ортақ еселігі сол бөлшектердің ... болады. Дескриптор: Көп нүктенің орнына керекті сөздерді айтады-1

“ Дөңгелек үстел” әдісі – топтық жұмыс Дескриптор: -Жай бөлшектерді азайтады-1

5 слайд
“ Дөңгелек үстел” әдісі – топтық жұмыс Дескриптор: -Жай бөлшектерді азайтады-1 - Жай бөлшектерді қосады-1 -Бөлшектерді қысқартады-1 Үшбұрыштың периметрінің формуласын қолданады-1 Бағалау: Өзара бағалау

5 слайд

“ Дөңгелек үстел” әдісі – топтық жұмыс Дескриптор: -Жай бөлшектерді азайтады-1 - Жай бөлшектерді қосады-1 -Бөлшектерді қысқартады-1 Үшбұрыштың периметрінің формуласын қолданады-1 Бағалау: Өзара бағалау

“ Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі - Жұптық жұмыс Дескриптор: -Белгісіз қосылғышты табады-1 - Белгісіз азайғышты таба

6 слайд
“ Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі - Жұптық жұмыс Дескриптор: -Белгісіз қосылғышты табады-1 - Белгісіз азайғышты табады-1 Бағалау: “Көршімде қалай?”

6 слайд

“ Ойлан,жұптас,бөліс” әдісі - Жұптық жұмыс Дескриптор: -Белгісіз қосылғышты табады-1 - Белгісіз азайғышты табады-1 Бағалау: “Көршімде қалай?”

“ Сен білесің бе?”- жеке жұмыс Жауабы: А. В. С. Дискрип

7 слайд
“ Сен білесің бе?”- жеке жұмыс Жауабы: А. В. С. Дискриптор: -Амалдарды орындайды-1 -Қысқартады-1 -Жауабын табады-1Ежелгі Римде кейбір бөлшектердің атаулары болған. Төмендегі мысалдарды орындап,сол атаулармен таныс ал: Бағалау: ”Шаршы” әдісі

7 слайд

“ Сен білесің бе?”- жеке жұмыс Жауабы: А. В. С. Дискриптор: -Амалдарды орындайды-1 -Қысқартады-1 -Жауабын табады-1Ежелгі Римде кейбір бөлшектердің атаулары болған. Төмендегі мысалдарды орындап,сол атаулармен таныс ал: Бағалау: ”Шаршы” әдісі

Үйге тапсырма: п.3.8 Тақырып түйіндерін жаттау

8 слайд
Үйге тапсырма: п.3.8 Тақырып түйіндерін жаттау № 521-есеп.

8 слайд

Үйге тапсырма: п.3.8 Тақырып түйіндерін жаттау № 521-есеп.

Кері байланыс - “Бүгінгі сабақ ұнады ма?”

9 слайд
Кері байланыс - “Бүгінгі сабақ ұнады ма?”

9 слайд

Кері байланыс - “Бүгінгі сабақ ұнады ма?”