Материалдар / Ашық сабақ презентациясы Қазақстан Халқы Ассамблеясы 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ презентациясы Қазақстан Халқы Ассамблеясы 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7.1.5.1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беру 7.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мәтін құрастыру 7.4.4.1 етістіктің шақ түрлерін тілдесім барысында қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2020
1360
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы:Қазақстан халқы Ассамблеясы Етістіктің шақтары мен райлары 7-сынып Қазақ тілі пәні Пән мұғалімі:Ажимуратова Ма

1 слайд
Сабақтың тақырыбы:Қазақстан халқы Ассамблеясы Етістіктің шақтары мен райлары 7-сынып Қазақ тілі пәні Пән мұғалімі:Ажимуратова Мадина Усимхановна

1 слайд

Сабақтың тақырыбы:Қазақстан халқы Ассамблеясы Етістіктің шақтары мен райлары 7-сынып Қазақ тілі пәні Пән мұғалімі:Ажимуратова Мадина Усимхановна

Оқу мақсаттары: 7.1.5.1 проблемалы қ сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беру 7.4.4.1 ет

2 слайд
Оқу мақсаттары: 7.1.5.1 проблемалы қ сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беру 7.4.4.1 етістіктің шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану7.3.5.1 оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,жин ақы мәтін жазу

2 слайд

Оқу мақсаттары: 7.1.5.1 проблемалы қ сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,дәлелді жауап беру 7.4.4.1 етістіктің шақ,рай түрлерін тілдесім барысында қолдану7.3.5.1 оқылым мен тыңдалым материалдары бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,жин ақы мәтін жазу

Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тірек сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мәтін құрастыра

3 слайд
Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тірек сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мәтін құрастыра алады.Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тірек сөздер мен сөз тіркесьерін қатыстырып мәтіннен дәлелдер келтіре отырып,мәтін құрастырады.Етістік тің шақ,рай түрлерін ажыратады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Оқулықтан тыс берілген сұрақтарға жауап береді, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

3 слайд

Сабақ мақсаттары: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тірек сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып,мәтін құрастыра алады.Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тірек сөздер мен сөз тіркесьерін қатыстырып мәтіннен дәлелдер келтіре отырып,мәтін құрастырады.Етістік тің шақ,рай түрлерін ажыратады. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады : Оқулықтан тыс берілген сұрақтарға жауап береді, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

4 слайд

4 слайд

Үй тапсырмасын сұрау Қар кесегі әдісі Ғаламтор дегеніміз не? Оның қандай пайдасы және зияны бар? Әлеуметтік желі дегені

5 слайд
Үй тапсырмасын сұрау Қар кесегі әдісі Ғаламтор дегеніміз не? Оның қандай пайдасы және зияны бар? Әлеуметтік желі дегеніміз не? Ең алғашқы әлеуметтік желі қалай аталады және оның негізін салған кім? Қандай әлеуметтік желілердің атауын білесің,қыз меті қандай? Кітап және ғаламтор туралы қандай ойың бар? Айтылған ойлардан қандай қорытынды шығаруға болады?

5 слайд

Үй тапсырмасын сұрау Қар кесегі әдісі Ғаламтор дегеніміз не? Оның қандай пайдасы және зияны бар? Әлеуметтік желі дегеніміз не? Ең алғашқы әлеуметтік желі қалай аталады және оның негізін салған кім? Қандай әлеуметтік желілердің атауын білесің,қыз меті қандай? Кітап және ғаламтор туралы қандай ойың бар? Айтылған ойлардан қандай қорытынды шығаруға болады?

Топқа бөлу

6 слайд
Топқа бөлу

6 слайд

Топқа бөлу

7 слайд

7 слайд

Жаңа тақырыпты меңгеру Домино әдісі Топтық жұмыс Шашыраған сөздерден мәтін құрастырады. Дескриптор: - Тыңдалған мәтін бойынша

8 слайд
Жаңа тақырыпты меңгеру Домино әдісі Топтық жұмыс Шашыраған сөздерден мәтін құрастырады. Дескриптор: - Тыңдалған мәтін бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып мәтін құрайды. -Етістіктің шақ,рай түрлерін мәтін құрастыруда қолданады ҚБ:жалаушалар арқылы

8 слайд

Жаңа тақырыпты меңгеру Домино әдісі Топтық жұмыс Шашыраған сөздерден мәтін құрастырады. Дескриптор: - Тыңдалған мәтін бойынша тірек сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып мәтін құрайды. -Етістіктің шақ,рай түрлерін мәтін құрастыруда қолданады ҚБ:жалаушалар арқылы

Жұптық жұмыс Аяқталмаған сөйлем әдісі Дескриптор: - Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,жауап береді -Мәтін құрастырады.

9 слайд
Жұптық жұмыс Аяқталмаған сөйлем әдісі Дескриптор: - Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,жауап береді -Мәтін құрастырады. -Мәтіннен етістіктің жасалу жолдарын талдайды. ҚБ: жалаушалар арқылы

9 слайд

Жұптық жұмыс Аяқталмаған сөйлем әдісі Дескриптор: - Тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып,жауап береді -Мәтін құрастырады. -Мәтіннен етістіктің жасалу жолдарын талдайды. ҚБ: жалаушалар арқылы

Жеке жұмыс Семантикалық карта Кітаппен жұмыс. 5-тапсырма Мәтінді оқып,мәтін ішінде кездескен етістіктерді қай шақта қолданыста

10 слайд
Жеке жұмыс Семантикалық карта Кітаппен жұмыс. 5-тапсырма Мәтінді оқып,мәтін ішінде кездескен етістіктерді қай шақта қолданыста тұрғанын талдаңыз. Семантикалық картаны толтырыңыз. Дескриптор: - Мәтіннен деректер келтіре отырып,етістіктің жасалу жолдарына талдайды. ҚБ.қол шапалақтау әдісі арқылы

10 слайд

Жеке жұмыс Семантикалық карта Кітаппен жұмыс. 5-тапсырма Мәтінді оқып,мәтін ішінде кездескен етістіктерді қай шақта қолданыста тұрғанын талдаңыз. Семантикалық картаны толтырыңыз. Дескриптор: - Мәтіннен деректер келтіре отырып,етістіктің жасалу жолдарына талдайды. ҚБ.қол шапалақтау әдісі арқылы

Рефлексия

11 слайд
Рефлексия

11 слайд

Рефлексия

Үй тапсырмасы 11-тапсырма «Халықтар достығы» тақырыбында әңгіме құрастыру

12 слайд
Үй тапсырмасы 11-тапсырма «Халықтар достығы» тақырыбында әңгіме құрастыру

12 слайд

Үй тапсырмасы 11-тапсырма «Халықтар достығы» тақырыбында әңгіме құрастыру

13 слайд

13 слайд