2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ "Қайтпай қалған қарылғаштар"

Ашық сабақ "Қайтпай қалған қарылғаштар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Құстар туралы балалардың білімдерін кеңейтіп, қарлығаш жөнінде мәлімет беру, оған қамқор жасай білуге үйрету. Сұрақтарға жауап беру арқылы құстардың түрлерін ажырату, жұмбақ шешу, сурет бойынша әңгіме құрастыру, шығарманы әңгімелеп бере білу
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
19 Ақпан 2019
865
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жалпы білім беретін Көгеріс негізгі мектебі Жанындағы шағын орталығы Дайындаған: Кәкімова Г.С

1 слайд
Жалпы білім беретін Көгеріс негізгі мектебі Жанындағы шағын орталығы Дайындаған: Кәкімова Г.С

1 слайд

Жалпы білім беретін Көгеріс негізгі мектебі Жанындағы шағын орталығы Дайындаған: Кәкімова Г.С

Әдіс – тәсілдері түсіндіру, машықтықБ ілім беру саласы “ Коммуникация” Тобы Ортаңғы Технологиясы Дамыта оқыту, ойын Пәна

2 слайд
Әдіс – тәсілдері түсіндіру, машықтықБ ілім беру саласы “ Коммуникация” Тобы Ортаңғы Технологиясы Дамыта оқыту, ойын Пәнаралық байланыс “ Әлеуметтік орта” “ Шығармашылық”

2 слайд

Әдіс – тәсілдері түсіндіру, машықтықБ ілім беру саласы “ Коммуникация” Тобы Ортаңғы Технологиясы Дамыта оқыту, ойын Пәнаралық байланыс “ Әлеуметтік орта” “ Шығармашылық”

Құстар туралы балалардың білімдерін кеңейтіп, қарлығаш жөнінде мәлімет беру, оған қамқор жасай білуге үйрету. Сұрақтарға жа

3 слайд
Құстар туралы балалардың білімдерін кеңейтіп, қарлығаш жөнінде мәлімет беру, оған қамқор жасай білуге үйрету. Сұрақтарға жауап беру арқылы құстардың түрлерін ажырату, жұмбақ шешу, сурет бойынша әңгіме құрастыру, шығарманы әңгімелеп бере білу, геометриялық пішіндерден құстардың бейнесін құрастыра білу дағдыларын қалыптастыру, құстардың түрлерін ажырату арқылы сөздік қорын байыту, құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. . Ұйымдастырлыған оқу іс-әрекетінің мақсат – міндеттері:

3 слайд

Құстар туралы балалардың білімдерін кеңейтіп, қарлығаш жөнінде мәлімет беру, оған қамқор жасай білуге үйрету. Сұрақтарға жауап беру арқылы құстардың түрлерін ажырату, жұмбақ шешу, сурет бойынша әңгіме құрастыру, шығарманы әңгімелеп бере білу, геометриялық пішіндерден құстардың бейнесін құрастыра білу дағдыларын қалыптастыру, құстардың түрлерін ажырату арқылы сөздік қорын байыту, құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. . Ұйымдастырлыған оқу іс-әрекетінің мақсат – міндеттері:

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

Қарлығашқа ұқсайық, Қане, қанат жазайық, Қарлығаш боп ұшайық, Ұшып – ұшып алайық. Бір –екі – үш, Қарлығаш боп ұш. Төрт -бес – а

10 слайд
Қарлығашқа ұқсайық, Қане, қанат жазайық, Қарлығаш боп ұшайық, Ұшып – ұшып алайық. Бір –екі – үш, Қарлығаш боп ұш. Төрт -бес – алты, Қарлығаш боп қалқы. Жеті – сегіз –тоғыз – он, Қарлығаш боп қон.

10 слайд

Қарлығашқа ұқсайық, Қане, қанат жазайық, Қарлығаш боп ұшайық, Ұшып – ұшып алайық. Бір –екі – үш, Қарлығаш боп ұш. Төрт -бес – алты, Қарлығаш боп қалқы. Жеті – сегіз –тоғыз – он, Қарлығаш боп қон.

Әңгіме: « Қайтпай қалған қарлығаш » (Т.Тайбазарұлы) Асан ерте тұрып, терезенің пердесін ысырды да, сыртқа көз жіберді. Айна

11 слайд
Әңгіме: « Қайтпай қалған қарлығаш » (Т.Тайбазарұлы) Асан ерте тұрып, терезенің пердесін ысырды да, сыртқа көз жіберді. Айнала аппақ қар. Күн нұрына шағылысады. Күрек алайын деп қораға кірді. Есіктің маңдайшасында бүрісіп отырған қарлығашқа көзі түсті. Жаңылыс көрдім бе деп, көзін уқалап, қайта қарады. Өзі асыраған қарлығаш. Атасы кигізген сақинадан таныды. Бұл жайды атасына айтуға асықты. Үйге жүгіріп келді де: - Ата, біздің қарлығаш жылы жаққа қайтпай қалыпты. Қорада отыр. Қатты тоңыпты,- деді. Қанатынан жараланған қарлығаш ұшуға дәрменсіз болған соң, қалып қойыпты. Оны үйде күтіп, асырауға тура келді. Қарлығаш қолға оңай үйрене алмаған соң, атасы темір тор жасап, алдына нан үгіндісі мен тары, су қойды. Бірте-бірте қолға үйреніп, жасқанбайтын болды. Сөйтіп, Асан өзінің кішкене досын қыстан аман алып шықты. Көктем шығып, құстар келе бастаған мезгілде, Асан атасы екеуі қарлығашты ұшырып жіберді. Қарлығаш жер бауырлай ұшып, үйді екі айналды да, биікке самғай көтерілді. Асан қарлығаш ұзап кеткенше қарап тұрды. Арада екі күн өткен соң, қарлығаш қайта оралып, қораға ұя салды. Өзіне серік тауып, жаздай сонда мекендеп жүрді. Асан ылғи бақылап отырды. Күз келіп құстар қайта бастағанда, бұл қарлығашта көрінбей кеткен. Сірә, серіктерін шығарып салған болар. Енді міне, өз ұясына оралыпты.

11 слайд

Әңгіме: « Қайтпай қалған қарлығаш » (Т.Тайбазарұлы) Асан ерте тұрып, терезенің пердесін ысырды да, сыртқа көз жіберді. Айнала аппақ қар. Күн нұрына шағылысады. Күрек алайын деп қораға кірді. Есіктің маңдайшасында бүрісіп отырған қарлығашқа көзі түсті. Жаңылыс көрдім бе деп, көзін уқалап, қайта қарады. Өзі асыраған қарлығаш. Атасы кигізген сақинадан таныды. Бұл жайды атасына айтуға асықты. Үйге жүгіріп келді де: - Ата, біздің қарлығаш жылы жаққа қайтпай қалыпты. Қорада отыр. Қатты тоңыпты,- деді. Қанатынан жараланған қарлығаш ұшуға дәрменсіз болған соң, қалып қойыпты. Оны үйде күтіп, асырауға тура келді. Қарлығаш қолға оңай үйрене алмаған соң, атасы темір тор жасап, алдына нан үгіндісі мен тары, су қойды. Бірте-бірте қолға үйреніп, жасқанбайтын болды. Сөйтіп, Асан өзінің кішкене досын қыстан аман алып шықты. Көктем шығып, құстар келе бастаған мезгілде, Асан атасы екеуі қарлығашты ұшырып жіберді. Қарлығаш жер бауырлай ұшып, үйді екі айналды да, биікке самғай көтерілді. Асан қарлығаш ұзап кеткенше қарап тұрды. Арада екі күн өткен соң, қарлығаш қайта оралып, қораға ұя салды. Өзіне серік тауып, жаздай сонда мекендеп жүрді. Асан ылғи бақылап отырды. Күз келіп құстар қайта бастағанда, бұл қарлығашта көрінбей кеткен. Сірә, серіктерін шығарып салған болар. Енді міне, өз ұясына оралыпты.

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

Нені үйренді: Қыстайтын, қыстамайтын құстар түрлерін, қ арлығашқа қамқор көрсете біледі. Қарылғаш туралы әңгіме айтып, б

16 слайд
Нені үйренді: Қыстайтын, қыстамайтын құстар түрлерін, қ арлығашқа қамқор көрсете біледі. Қарылғаш туралы әңгіме айтып, бейнесін құрастырады. Нені меңгерді: Қарлығашқа қамқор көрсету жолдарын және геометриялық пішіндерден бейнесін құрастыруды меңгерді. Не жасай алады: Жұмбақ шешеді, әңгіме құрастырады, геометриялық пішіндерден құстардың бейнесін жасайды, қамқор көрсетеді.

16 слайд

Нені үйренді: Қыстайтын, қыстамайтын құстар түрлерін, қ арлығашқа қамқор көрсете біледі. Қарылғаш туралы әңгіме айтып, бейнесін құрастырады. Нені меңгерді: Қарлығашқа қамқор көрсету жолдарын және геометриялық пішіндерден бейнесін құрастыруды меңгерді. Не жасай алады: Жұмбақ шешеді, әңгіме құрастырады, геометриялық пішіндерден құстардың бейнесін жасайды, қамқор көрсетеді.

17 слайд

17 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі