Материалдар / Ашық сабақ "Қала мен ауыл" дүниетану пәні
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Қала мен ауыл" дүниетану пәні

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2020
300
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Аты-жөні: Сбанбаева Нуржамал Сапаралиевна Пән: Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Қала мен ауыл. Оқу мақсатты  1.1.3.1 Өз мекенжай

1 слайд
Аты-жөні: Сбанбаева Нуржамал Сапаралиевна Пән: Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Қала мен ауыл. Оқу мақсатты  1.1.3.1 Өз мекенжайын атау және елді мекенін сипаттау Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар : өзі тұратын елді мекенді біледі; Көптеген оқушылар: қала мен ауылды ажыратады; Кейбір оқушылар: өзі тұратын елді мекеннің ерекше көрнекті жерлерін біледі;

Оқушылармен үш тілде амандасу Қайырлы таң Доброе утро Good moming

2 слайд
Оқушылармен үш тілде амандасу Қайырлы таң Доброе утро Good moming

"Жаңбырлы сұрақ" стратегиясы Мақсаты: Оқушылар берілген суреттерден қала мен ауылды ажыратуды үйренеді, қала мен ауылға с

3 слайд
"Жаңбырлы сұрақ" стратегиясы Мақсаты: Оқушылар берілген суреттерден қала мен ауылды ажыратуды үйренеді, қала мен ауылға сипаттама береді; Нәтиже: Қала мен ауылды ажыратуды үйренеді. Өз тұратын жерлерінің атауын айтады және ол туралы білімдерін нығайтады. «Ауызша қолдау» әдісі арқылы бағаланады  

(Ж) “1 минуттық әңгіме" әдісі Мақсаты: Бұл әдіс бойынша оқушы

4 слайд
(Ж) “1 минуттық әңгіме" әдісі Мақсаты: Бұл әдіс бойынша оқушылардың қала мен ауыл туралы білімдері бір-бірінің көмегімен толығады, яғни оқушылар 1 минут ішінде бір- бірінен ақпарат алады. Нәтиже: оқушылар "қала" және "ауыл" ерекшеліктерін нақтылайды. « Басбармақ» әдісі арқылы бағаланады    

(Ө) 23-жұмыс парағындағы тапсырманы орындайды. « Бағдаршам

5 слайд
  (Ө) 23-жұмыс парағындағы тапсырманы орындайды. « Бағдаршам » арқылы бағаланады   Дискриптор:  Қалада кездеспейтін заттарды табады;  Қалада кездеспейтін заттарды қызыл түспен бояйды; Саралау жұмысы: «Көрікті орындар» тақырыбына өзі тұратын елді-мекеннің көрікті жерінің суретін салады.

Сергіту сәті: “ Жаяу, мен барамын ауылға " музыка ырғағымен іс-қимылдар жасайды.

6 слайд
Сергіту сәті: “ Жаяу, мен барамын ауылға " музыка ырғағымен іс-қимылдар жасайды.

(Т) “ Мұнара " әдісі Мақсаты: бұл әдіс бойынша оқушылар топпен жұмыс жасай отырып елді мекеніміздің

7 слайд
(Т) “ Мұнара " әдісі Мақсаты: бұл әдіс бойынша оқушылар топпен жұмыс жасай отырып елді мекеніміздің көрнекті орындарының макетін жасайды. Нәтиже: топта ынтымақтасып жұмыс жасап үйренеді. " Отшашу " әдісі арқылы бағаланады.

Сабақтың соңы  Бекіту сұрақтары: -Өз елді мекендерің қалай аталады? -Сендер тұратын елді-мекеннің қандай көрнекті жерлері б

8 слайд
Сабақтың соңы  Бекіту сұрақтары: -Өз елді мекендерің қалай аталады? -Сендер тұратын елді-мекеннің қандай көрнекті жерлері бар? Рефлексия\ Кері байланыс (“БАҒАЛАУ “ аралы) Мен бәрін білемін Маған қайта түсіндіріңіз Мен әлі қайталауым керек