Материалдар / Ашық сабақ Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала" 7-сынып

Ашық сабақ Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материалда Ұлы Отан соғысындағы ата-анасынан айырылған балалар туралы және өзім тұратын ауылдағы соғыс және еңбек ардагерлері туралы
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
28 Сәуір 2020
4343
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
 «Жойылсын соғыс» әнін орындау. Жойылсын жалғыз сөз соғыс деген, Тоқтасын мәңгілік жойылсын.  Бомбаның орынын тегістеген, 

1 слайд
 «Жойылсын соғыс» әнін орындау. Жойылсын жалғыз сөз соғыс деген, Тоқтасын мәңгілік жойылсын.  Бомбаның орынын тегістеген,  Күректер музейге қойылсын. Кел, достарым, ән бастайық! Көтеріп жаңғыртып Даласын дана, баласын ана Жоқтамасын мәңгілік! Психологиялық ахуал

1 слайд

 «Жойылсын соғыс» әнін орындау. Жойылсын жалғыз сөз соғыс деген, Тоқтасын мәңгілік жойылсын.  Бомбаның орынын тегістеген,  Күректер музейге қойылсын. Кел, достарым, ән бастайық! Көтеріп жаңғыртып Даласын дана, баласын ана Жоқтамасын мәңгілік! Психологиялық ахуал

 Жеңіс деген жақсылықтың сыңары,  Жігер менен құштарлықтың құралы.  Күрескердің арманы мен ұраны,  Қуаныш пен мерекенің бұл

2 слайд
 Жеңіс деген жақсылықтың сыңары,  Жігер менен құштарлықтың құралы.  Күрескердің арманы мен ұраны,  Қуаныш пен мерекенің бұлағы. Отанымды бейбіт күнге бастаған, Біздер үшін -Ұлы Жеңіс асқақ ән

2 слайд

 Жеңіс деген жақсылықтың сыңары,  Жігер менен құштарлықтың құралы.  Күрескердің арманы мен ұраны,  Қуаныш пен мерекенің бұлағы. Отанымды бейбіт күнге бастаған, Біздер үшін -Ұлы Жеңіс асқақ ән

Оқушылар бейбітшілік,тыныштық,бірлік туралы суреттердің түсіне байланысты топтастырылады. Бейб

3 слайд
Оқушылар бейбітшілік,тыныштық,бірлік туралы суреттердің түсіне байланысты топтастырылады. Бейбітшілік Тыныштық Бірлік Топқа бөлу

3 слайд

Оқушылар бейбітшілік,тыныштық,бірлік туралы суреттердің түсіне байланысты топтастырылады. Бейбітшілік Тыныштық Бірлік Топқа бөлу

 Шырт ұйқыда жатқан Серік төрдегі үстел үстінде тұрған телефонның шылдырлаған дыбысынан кенет оянып кетті.Бір аунақшып түс

4 слайд
 Шырт ұйқыда жатқан Серік төрдегі үстел үстінде тұрған телефонның шылдырлаған дыбысынан кенет оянып кетті.Бір аунақшып түсіп,басын көтеріп алып еді, папасы телефон трубкасын құлағына тосып тұр екен.  -Тыңдап тұрған майор Мергенбаев, -деп келте сөйлеген папасы лезде:- Солай ма?.. Қазір жетем!-деді де, өңі бұзылып, трубканы тарс еткізіп іле салды.Өткен оқылым 7-тапсырма 123-бет Берілген үзіндідегі асты сызылған сөздердің мағынасын түсіндіріңдер. Бұлсөздердің шығарма оқиғасын дамытуға қалай әсер етіп тұрғанын айтып беріңдер.

4 слайд

 Шырт ұйқыда жатқан Серік төрдегі үстел үстінде тұрған телефонның шылдырлаған дыбысынан кенет оянып кетті.Бір аунақшып түсіп,басын көтеріп алып еді, папасы телефон трубкасын құлағына тосып тұр екен.  -Тыңдап тұрған майор Мергенбаев, -деп келте сөйлеген папасы лезде:- Солай ма?.. Қазір жетем!-деді де, өңі бұзылып, трубканы тарс еткізіп іле салды.Өткен оқылым 7-тапсырма 123-бет Берілген үзіндідегі асты сызылған сөздердің мағынасын түсіндіріңдер. Бұлсөздердің шығарма оқиғасын дамытуға қалай әсер етіп тұрғанын айтып беріңдер.

Ақпанның жиырма бесі Сабақтың тақырыбы: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» Қазақ баласының тағдыры

5 слайд
Ақпанның жиырма бесі Сабақтың тақырыбы: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» Қазақ баласының тағдыры

5 слайд

Ақпанның жиырма бесі Сабақтың тақырыбы: Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала» Қазақ баласының тағдыры

7. А/И 2Автор бейнесі эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Оқу мақсаты

6 слайд
7. А/И 2Автор бейнесі эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Оқу мақсаты

6 слайд

7. А/И 2Автор бейнесі эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау Оқу мақсаты

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлерді айту арқылы бейнесін ашады, іс-әрекетін а

7 слайд
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлерді айту арқылы бейнесін ашады, іс-әрекетін ажырата алады. -Тыңдалым стратегиясын қолдану арқылы өз ойын еркін жеткізеді. Оқушылардың көпшілігі істей алады: Кейіпкерлерге салыстырмалы түрде мінездеме береді. Кейбір оқушылар істей алады: Кейіпкерлердің іс- әрекеті мен автор берген поэзиялық,драмалық,эпикалық мінездемені мәтіннен таба алады.

7 слайд

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар істей алады: Көркем шығармадағы кейіпкерлерді айту арқылы бейнесін ашады, іс-әрекетін ажырата алады. -Тыңдалым стратегиясын қолдану арқылы өз ойын еркін жеткізеді. Оқушылардың көпшілігі істей алады: Кейіпкерлерге салыстырмалы түрде мінездеме береді. Кейбір оқушылар істей алады: Кейіпкерлердің іс- әрекеті мен автор берген поэзиялық,драмалық,эпикалық мінездемені мәтіннен таба алады.

Үшінші мәтін тыңдалым тапсырмасынан кейін тақтаға «Қос жазба күнделігін» толтырады. Тыңдалым тапсырмасы

8 слайд
Үшінші мәтін тыңдалым тапсырмасынан кейін тақтаға «Қос жазба күнделігін» толтырады. Тыңдалым тапсырмасы

8 слайд

Үшінші мәтін тыңдалым тапсырмасынан кейін тақтаға «Қос жазба күнделігін» толтырады. Тыңдалым тапсырмасы

Шелектен шыққан 5 батыр Нұрлы ауылындағы соғыс ардагерлері,тылға қатысқан еңбек ардагерлері Серіктен хат Жұптық жұмыс

9 слайд
Шелектен шыққан 5 батыр Нұрлы ауылындағы соғыс ардагерлері,тылға қатысқан еңбек ардагерлері Серіктен хат Жұптық жұмыс

9 слайд

Шелектен шыққан 5 батыр Нұрлы ауылындағы соғыс ардагерлері,тылға қатысқан еңбек ардагерлері Серіктен хат Жұптық жұмыс

Топтық жұмыс ІІ топ. Қарама-қайшылықты сипаттама Кітаптан кейіпкер портретін тауып жаз Топтық жұмыстар «Мина» әд

10 слайд
Топтық жұмыс ІІ топ. Қарама-қайшылықты сипаттама Кітаптан кейіпкер портретін тауып жаз Топтық жұмыстар «Мина» әдісі Дескриптор  1. Кейіпкер портретін кітаптан тауып жазады 2. Мақал-мәтел біледі, жазады  3. Мінездерін айтады  4. Іс-әрекетін анықтайды Кейіпкерлер Мінездері Іс-әрекеті Мақал-мәтел Анна Ивановна Тамара Чуляк

10 слайд

Топтық жұмыс ІІ топ. Қарама-қайшылықты сипаттама Кітаптан кейіпкер портретін тауып жаз Топтық жұмыстар «Мина» әдісі Дескриптор  1. Кейіпкер портретін кітаптан тауып жазады 2. Мақал-мәтел біледі, жазады  3. Мінездерін айтады  4. Іс-әрекетін анықтайды Кейіпкерлер Мінездері Іс-әрекеті Мақал-мәтел Анна Ивановна Тамара Чуляк

І топ «Эйлер» шеңбері әдісі Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап,саралау мақсатында қолданылады;  1.Шығарма бойынш

11 слайд
І топ «Эйлер» шеңбері әдісі Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап,саралау мақсатында қолданылады;  1.Шығарма бойынша негізгі мәліметтерді ішкі шеңберге жазыңыздар 2.Оқулықтан тыс өздерің білетін құнды мәліметті сыртқы шеңберге жазыңыздар  Дескриптор  1. Маңызды мәліметті ішкі шеңберге енгізеді  2. Сыртқы шеңберге соғыс туралы өздері білетін қосымша мәліметті жазады

11 слайд

І топ «Эйлер» шеңбері әдісі Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап,саралау мақсатында қолданылады;  1.Шығарма бойынша негізгі мәліметтерді ішкі шеңберге жазыңыздар 2.Оқулықтан тыс өздерің білетін құнды мәліметті сыртқы шеңберге жазыңыздар  Дескриптор  1. Маңызды мәліметті ішкі шеңберге енгізеді  2. Сыртқы шеңберге соғыс туралы өздері білетін қосымша мәліметті жазады

Кейіпкерлер Кейіпкерлердің іс- әрекеті Мінездеме Серік Борис Дескриптор: -мәтін үзінділерін аша алады; -шығарма кейіпкерлерінің

12 слайд
Кейіпкерлер Кейіпкерлердің іс- әрекеті Мінездеме Серік Борис  Дескриптор: -мәтін үзінділерін аша алады; -шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетін талдай алады; -кейіпкерлерге мінездеме бере алады. ІІІ топ Кейіпкер талдауы Оқулықтағы «Жау тылындағы бала» үзіндіден кейіпкерлердің іс-әрекеті мен мінезін теріп жазыңыз

12 слайд

Кейіпкерлер Кейіпкерлердің іс- әрекеті Мінездеме Серік Борис  Дескриптор: -мәтін үзінділерін аша алады; -шығарма кейіпкерлерінің іс-әрекетін талдай алады; -кейіпкерлерге мінездеме бере алады. ІІІ топ Кейіпкер талдауы Оқулықтағы «Жау тылындағы бала» үзіндіден кейіпкерлердің іс-әрекеті мен мінезін теріп жазыңыз

 3 топқа бірдей сұрақ:  Сіз неліктен ...Анна Иванова Серікке көмектесті деп ойлайсыз?  Жомарт пен Жамалдың күдігі мен

13 слайд
 3 топқа бірдей сұрақ:  Сіз неліктен ...Анна Иванова Серікке көмектесті деп ойлайсыз?  Жомарт пен Жамалдың күдігі мен қорқынышы. Кейіпкерлер бейнесін сомдаңыз.  Серіктің тапқырлығы мен қырағылығын автор қалай көрсетті?  Шығармада Анна Ивановнаның аналық қамқорлығы қалай көрінеді? “ Айтуға оңай...” «Еркін микрафон» әдісі

13 слайд

 3 топқа бірдей сұрақ:  Сіз неліктен ...Анна Иванова Серікке көмектесті деп ойлайсыз?  Жомарт пен Жамалдың күдігі мен қорқынышы. Кейіпкерлер бейнесін сомдаңыз.  Серіктің тапқырлығы мен қырағылығын автор қалай көрсетті?  Шығармада Анна Ивановнаның аналық қамқорлығы қалай көрінеді? “ Айтуға оңай...” «Еркін микрафон» әдісі

 Талдау . “Кім кінәлі” (проблемалық сұрақтар)   1.Кейінгі ұрпаққа өшпес із қалдырған партизан- жазушының өмірі нелі

14 слайд
 Талдау . “Кім кінәлі” (проблемалық сұрақтар)   1.Кейінгі ұрпаққа өшпес із қалдырған партизан- жазушының өмірі неліктен өнегелі деп ойлайсыңдар?  2.Серіктің орнына сендер қандай әрекеттерге барар едіңдер?  3.Жауды тізе бүктіріп, жеңіске жеткізген қандай күш?  1.Теуелсіздік үшін күрескен боздақтарды ата?  2.Бейбіт күннің батырлары кімдер?

14 слайд

 Талдау . “Кім кінәлі” (проблемалық сұрақтар)   1.Кейінгі ұрпаққа өшпес із қалдырған партизан- жазушының өмірі неліктен өнегелі деп ойлайсыңдар?  2.Серіктің орнына сендер қандай әрекеттерге барар едіңдер?  3.Жауды тізе бүктіріп, жеңіске жеткізген қандай күш?  1.Теуелсіздік үшін күрескен боздақтарды ата?  2.Бейбіт күннің батырлары кімдер?

 Берілген кестені толтыра отырып, қиын кездегі адамдардың әрекетіне баға беріңдер Келесі оқылым 16-тапсырма 126-бет

15 слайд
 Берілген кестені толтыра отырып, қиын кездегі адамдардың әрекетіне баға беріңдер Келесі оқылым 16-тапсырма 126-бет

15 слайд

 Берілген кестені толтыра отырып, қиын кездегі адамдардың әрекетіне баға беріңдер Келесі оқылым 16-тапсырма 126-бет

16 слайд

16 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі