1 слайд
Қазақстан тарихы
Сынып:8 “Ғ”
Пән мұғалімі:Еспанов Н
2 слайд
Сабақ тақырыбы
•
Қазақ-жоңғар шайқастары
•
Зерттеу сұрағы: Неліктен
Аңырақай шайқасы қазақ-
жоңғар соғысындағы
түбегейлі бетбұрыс деп
саналады?
3 слайд
Оқу мақсаттары
•
7.3.2.1 – Жоңғар
шапқыншылығына қарсы
күресте танылған хандар мен
батырлардың рөлін түсіндіру
4 слайд
Сабақ мақсаттары
•
Барлығы: Жоңғар шапқыншылығына
қарсы күрескен хандар,сұлтандар және
батырлар туралы біледі
•
Көпшілігі: Жоңғар шапқыншылығына
қарсы күрескен хандар,сұлтандар және
батырлардың ерліктерін сипаттайды
•
Кейбірі: Жоңғар шапқыншылықтарына
қарсы күрестегі хандар мен
батырлардың рөліне баға береді
5 слайд
Тілдік мақсат
•
Тақырыпқа сәйкес тезис жазады, кесте толтырады (жазылым
дағдысы)
•
Хандар мен батырлардың шайқастардағы рөлі туралы жұпта
талқылау жүргізеді (айтылым дағдысы)
•
Тақырыпқа байланысты ақпараттық мәтіндермен жұмыс
жасайды (оқылым дағдысы)
•
Пәнге қатысты лексика мен терминология :
•
Хан, батыр, шайқас, Бұланты, Аңырақай шайқастары.
•
Диалогтар мен жазуға пайдалы сөз тіркестер:
•
Аңырақай шайқасындағы жеңістің тарихи маңызы зор,
өйткені...
•
Бұланты шайқасы келесі мүмкіндіктер берді...
•
Ордабасы құрылтайында қабылданған шешім маңызды
нәтижелерге әкелді...
•
Маңызды нәтижелер/өзгерістер...
6 слайд
Бағалау
критерийлері
•
Қазақ-жоңғар соғыстарының
негізгі шайқастарын сипаттайды
•
Шайқастар барысындағы хандар
мен батырлардың рөлін түсіндіреді
•
Шайқастар барысындағы хандар
мен батырлардың рөлін
салыстырады,бағалайды
7 слайд
Құндылықтарды
дарыту : « Мәңгілік Ел» идеясының маңызды
құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық
және жалпыұлттық идея қазақстандықтардың
бойында патриоттық сезімі, ұлттық сана-сезімі,
ұлттық рухы, азаматтылығы мен әлеуметтік
белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге
қабілетті тұлғаға тән қасиет-сапаларды жетілдіру .
•
Пәнаралық байланыстар : Қазақ
әдебиеті (оқушылар шайқастар туралы жырлар мен
әдеби шығармаларды анықтайды)
•
География (оқушылар картада шайқастардың өткен
жерін анықтап, белгілейді).
8 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
Өтілген материалды қайталау
Дескриптор:
- Оқушылар өткен сабақ материалын пысықтайды
- Қазақ жоңғар қатынастары туралы қорытынды жасайды
9 слайд
Жұптық жұмыс:
Оқулықпен жұмыс
Дескриптор:
- Оқушылар негізгі оқиғалар тізбегін анықтайды
- Баға береді•
Деректермен жұмысты
ұйымдастырамын.Оқулықты оқып
оқушылар келесі тұстарды
анықтаулары тиіс:
•
1. Негізгі идея
•
2. Кілтті даталар
•
3. Негізгі оқиғалар
•
4. Негізгі тұлғалар
•
5. Сіздің эмоцияңыз.
•
6. Бұл оқиғаға сіздің жеке пікіріңіз
10 слайд
Жеке жұмыс: Оқушыларға өз алған білімдерін
бекітуге тапсырма беремін. Оқиғаларды
жылдармен сәйкестендіріп, сипаттама беру
тапсырмасын беремін
Сипаттама
1635 ж Қарақұмдағы
құрылтай
1643 ж «Аңырақай шайқасы»
1710ж Жоңғар хандығы
құрылды
1723ж «Бұланты» бойындағы
шайқас
1727ж «Ақтабан шұбырынды,
алқакөл сұлама»
қайғыға толы, ауыр
жыл. «Елім-ай» әні
қалды.
1729-30ж Батур қоңтайшы
бастаған
жоңғарлардың қалың
қолы қазақ даласына
бет алды
11 слайд
Сабақ соңында сабақты бекіту
және рефлексия жасау
мақсатында келесі кестені
толтыруды тапсырамын.
Шайқасқа
қатысқандар Рөл Тарихи фактілер
Әбілқайыр хан
Бөгенбай батыр
Кабанбай батыр
Райымбек батыр
12 слайд
Бағалау
13 слайд
Үйге тапсырма:
•
§-4-5-6 бойынша “Ромб”
әдісі бойынша кесте
толтыру
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз