1 слайд
ҚАЗАҚ ҚОЛӨНЕРІ
Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері
2 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ КЕЗЕҢІ
СУРЕТТЕР АРАСЫНДАҒЫ ҮШ БАЙЛАНЫСТЫ
ТАП. САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫН БОЛЖА.
3 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ КЕЗЕҢІ
1-тапсырма.
Оқушылар жұпқа бөлінеді. Әр жұп бір суреттен
алады. Қандай ою-өрнекпен безендіретіндерін және
неліктен оюдың өздеріне ұнаған түрін таңдағандары
туралы ойларын айтады.
4 слайд
СҰРАҚ:
• ОСЫ КӨРПЕНІ, КИІЗ ҮЙДІ, КЕСЕНІ, Т.Б. БҰЙЫМДАРДЫ ҚАНДАЙ ОЮ-ӨРНЕКПЕН
БЕЗЕНДІРУГЕ БОЛАДЫ? НЕЛІКТЕН?
5 слайд
2-ТАПСЫРМА.
«Егер біздің әлем (бізді қоршаған ұлттық
бұйымдарымыз) ою-өрнексіз болса, қандай болар
еді?» деген сұрақтың аясында «Попс формуласы»
әдісін қолдана отырып жауап береді.
6 слайд
«ПОПС» ФОРМУЛАСЫ
• Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »
• Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін … »
• Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен,
мысалдармен дәлелдей аламын … »
• Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен
мынадай қорытынды шешімге келдім.
7 слайд
3-ТАПСЫРМА.
«Қазақтың ою-өрнектері – ұлттық қолөнердің
ерекше түрі» тақырыбында диалог, сұхбат
құрастырады. Жұмыстарын шебер, зергер,
режиссер, автобус жүргізушісі, үй шаруасындағы
көп балалы ана, дизайнер атынан ұсынады.
Сынып алдына шығып, жұмыстарын креативті
ұсынады.
8 слайд
БАҒАЛАУ ДЕСКРИПТОРЛАРЫ:
• ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы,
лепті және бұйрықты сөйлемдерді қолданады;
• қолданған сөйлемдердің интонациялық
ерекшелігін ескеріп айтады;
• диалогте, сұхбатта ойын түсінікті жеткізеді;
• әртүрлі кейіпке еніп, диалогті креативті
ұсынады.
9 слайд
ОЙТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
1. Мен білдім....
2. Мен түсіндім....
3. Мен үйрендім....
4. Мен қиналдым...
5. Менің қолымнан келмеді...
6. Мен өте керемет орындадым..
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз