Материалдар / Ашық сабақ "Қазақ қолөнері" 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Қазақ қолөнері" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6 (орыс) сыныбындағы қазақ тілі сабағында «Қазақ қолөнері» тақырыбы бойынша жоспарланған оқыту іс-әрекеттеріне арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Маусым 2020
1902
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ҚАЗАҚ ҚОЛӨНЕРІ Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері

1 слайд
ҚАЗАҚ ҚОЛӨНЕРІ Сабақта жоспарланған оқыту іс-әрекеттері

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ КЕЗЕҢІ СУРЕТТЕР АРАСЫНДАҒЫ ҮШ БАЙЛАНЫСТЫ ТАП. САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫН БОЛЖА.

2 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ КЕЗЕҢІ СУРЕТТЕР АРАСЫНДАҒЫ ҮШ БАЙЛАНЫСТЫ ТАП. САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫН БОЛЖА.

МАҒЫНАНЫ ТАНУ КЕЗЕҢІ 1-тапсырма. Оқушылар жұпқа бөлінеді. Әр жұп бір суреттен алады. Қандай ою-өрнекпен безендіретіндерін ж

3 слайд
МАҒЫНАНЫ ТАНУ КЕЗЕҢІ 1-тапсырма. Оқушылар жұпқа бөлінеді. Әр жұп бір суреттен алады. Қандай ою-өрнекпен безендіретіндерін және неліктен оюдың өздеріне ұнаған түрін таңдағандары туралы ойларын айтады.

СҰРАҚ: • ОСЫ КӨРПЕНІ, КИІЗ ҮЙДІ, КЕСЕНІ, Т.Б. БҰЙЫМДАРДЫ ҚАНДАЙ ОЮ-ӨРНЕКПЕН БЕЗЕНДІРУГЕ БОЛАДЫ? НЕЛІКТЕН?

4 слайд
СҰРАҚ: • ОСЫ КӨРПЕНІ, КИІЗ ҮЙДІ, КЕСЕНІ, Т.Б. БҰЙЫМДАРДЫ ҚАНДАЙ ОЮ-ӨРНЕКПЕН БЕЗЕНДІРУГЕ БОЛАДЫ? НЕЛІКТЕН?

2-ТАПСЫРМА. «Егер біздің әлем (бізді қоршаған ұлттық бұйымдарымыз) ою-өрнексіз болса, қандай болар еді?» деген сұрақтың аясынд

5 слайд
2-ТАПСЫРМА. «Егер біздің әлем (бізді қоршаған ұлттық бұйымдарымыз) ою-өрнексіз болса, қандай болар еді?» деген сұрақтың аясында «Попс формуласы» әдісін қолдана отырып жауап береді.

«ПОПС» ФОРМУЛАСЫ • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » • Үшінші сөйл

6 слайд
«ПОПС» ФОРМУЛАСЫ • Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... » • Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … » • Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … » • Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім.

3-ТАПСЫРМА. «Қазақтың ою-өрнектері – ұлттық қолөнердің ерекше түрі» тақырыбында диалог, сұхбат құрастырады. Жұмыстарын шебер,

7 слайд
3-ТАПСЫРМА. «Қазақтың ою-өрнектері – ұлттық қолөнердің ерекше түрі» тақырыбында диалог, сұхбат құрастырады. Жұмыстарын шебер, зергер, режиссер, автобус жүргізушісі, үй шаруасындағы көп балалы ана, дизайнер атынан ұсынады. Сынып алдына шығып, жұмыстарын креативті ұсынады.

БАҒАЛАУ ДЕСКРИПТОРЛАРЫ: • ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдерді қолданады; • қолданған сөйл

8 слайд
БАҒАЛАУ ДЕСКРИПТОРЛАРЫ: • ауызша мәтіндер құрауда сұраулы, хабарлы, лепті және бұйрықты сөйлемдерді қолданады; • қолданған сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айтады; • диалогте, сұхбатта ойын түсінікті жеткізеді; • әртүрлі кейіпке еніп, диалогті креативті ұсынады.

ОЙТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ Рефлексия Бүгінгі сабақта 1. Мен білдім.... 2. Мен түсіндім.... 3. Мен үйрендім.... 4. Мен қиналдым... 5. Мені

9 слайд
ОЙТОЛҒАНЫС КЕЗЕҢІ Рефлексия Бүгінгі сабақта 1. Мен білдім.... 2. Мен түсіндім.... 3. Мен үйрендім.... 4. Мен қиналдым... 5. Менің қолымнан келмеді... 6. Мен өте керемет орындадым..