Ашық сабақ Қазақ тілі 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қазақ тілі 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Т. Амандосов атындағы орта мектеп Алмухашева Асылгуль Сабақтың тақырыбы: Қобыз7-сынып 5-бөлім Музыка өнері және қазақтың дом

#1 слайд
Т. Амандосов атындағы орта мектеп Алмухашева Асылгуль Сабақтың тақырыбы: Қобыз7-сынып 5-бөлім Музыка өнері және қазақтың домбырасы 1- сабақ Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.Т/А.4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды.арқылы негізгі ойды анықтайды. 2. Фразеологизм, мақал-2. Фразеологизм, мақал- мәтелдердің эмоционалды мәнін, мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады.қолданады. 3. Тақырыптың өзектілігін 3. Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді. айқындайды, көзқарасын білдіреді. Т. Амандосов атындағы орта мектеп Алмухашева Асылгуль Сабақтың тақырыбы: Қобыз 7-сынып 5-бөлім Музыка өнері және қазақтың домбырасы 1- сабақ Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.Т/А.4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды.арқылы негізгі ойды анықтайды. 2. Фразеологизм, мақал-2. Фразеологизм, мақал- мәтелдердің эмоционалды мәнін, мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады.қолданады. 3. Тақырыптың өзектілігін 3. Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді. айқындайды, көзқарасын білдіреді.

1 слайд

Т. Амандосов атындағы орта мектеп Алмухашева Асылгуль Сабақтың тақырыбы: Қобыз7-сынып 5-бөлім Музыка өнері және қазақтың домбырасы 1- сабақ Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.Т/А.4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды.арқылы негізгі ойды анықтайды. 2. Фразеологизм, мақал-2. Фразеологизм, мақал- мәтелдердің эмоционалды мәнін, мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады.қолданады. 3. Тақырыптың өзектілігін 3. Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді. айқындайды, көзқарасын білдіреді. Т. Амандосов атындағы орта мектеп Алмухашева Асылгуль Сабақтың тақырыбы: Қобыз 7-сынып 5-бөлім Музыка өнері және қазақтың домбырасы 1- сабақ Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.Т/А.4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды.арқылы негізгі ойды анықтайды. 2. Фразеологизм, мақал-2. Фразеологизм, мақал- мәтелдердің эмоционалды мәнін, мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады.қолданады. 3. Тақырыптың өзектілігін 3. Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді. айқындайды, көзқарасын білдіреді.

«Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын, оқу үдерісі соғұрлым қарқынды жүзеге асады.» Джон Хэтти

#2 слайд
«Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын, оқу үдерісі соғұрлым қарқынды жүзеге асады.» Джон Хэтти

2 слайд

«Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын, оқу үдерісі соғұрлым қарқынды жүзеге асады.» Джон Хэтти

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУКРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ- позма үзіндісін мұқият тыңдайды. - сұрақ

#3 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУКРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ- позма үзіндісін мұқият тыңдайды. - сұрақтарға жауап жазады. - негізгі ойды анықтайды. - көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет) тауып кестеге жазады. ДискрипторДискриптор ДискрипторДискриптор өнерпаздар туралы мәтін құрайды - Фразеологизмдерді, мақал-мәтелдерді сөйлемде тиімді қолданады. - Өз ойын жүйелі жеткізеді. «Бір ауыз сөз» (бірін-бірі бағалау«Бір ауыз сөз» (бірін-бірі бағалау ) «Шахмат әдісі») «Шахмат әдісі» «Менің термометрім1.Мәтіндегі тақырыпты анықтайды. 2. Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды ажыратады. 3. Тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдердің мәнін, көркемдік ерекшеліктерін бір- бірінен ажыратады. 4. Айтылым және жазылым барысында тиімді қолданады. 5.Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді Бағалау критерийі

3 слайд

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУКРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ- позма үзіндісін мұқият тыңдайды. - сұрақтарға жауап жазады. - негізгі ойды анықтайды. - көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет) тауып кестеге жазады. ДискрипторДискриптор ДискрипторДискриптор өнерпаздар туралы мәтін құрайды - Фразеологизмдерді, мақал-мәтелдерді сөйлемде тиімді қолданады. - Өз ойын жүйелі жеткізеді. «Бір ауыз сөз» (бірін-бірі бағалау«Бір ауыз сөз» (бірін-бірі бағалау ) «Шахмат әдісі») «Шахмат әдісі» «Менің термометрім1.Мәтіндегі тақырыпты анықтайды. 2. Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды ажыратады. 3. Тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдердің мәнін, көркемдік ерекшеліктерін бір- бірінен ажыратады. 4. Айтылым және жазылым барысында тиімді қолданады. 5.Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді Бағалау критерийі

Саралап оқытуда –оқушылардың жеке қабілеттері ескеріледі.Оқушылармен жеке,топтық жұмыстар жүргізіледі.Оқушылардың жеке

#4 слайд
Саралап оқытуда –оқушылардың жеке қабілеттері ескеріледі.Оқушылармен жеке,топтық жұмыстар жүргізіледі.Оқушылардың жеке қызығушылықтарын ескере отырып,сұрақтар беру арқылы жауаптарын тұжырым кестесіне толтырып отырады. Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасаймын. Көпіршелер әдісін беремін. Ширату тапсырмасы арқылы оқушылар өз әсерлерін әнмен жеткізеді.

4 слайд

Саралап оқытуда –оқушылардың жеке қабілеттері ескеріледі.Оқушылармен жеке,топтық жұмыстар жүргізіледі.Оқушылардың жеке қызығушылықтарын ескере отырып,сұрақтар беру арқылы жауаптарын тұжырым кестесіне толтырып отырады. Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасаймын. Көпіршелер әдісін беремін. Ширату тапсырмасы арқылы оқушылар өз әсерлерін әнмен жеткізеді.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауда ықпалы туралы қорытындылар • Ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен тиімді әді

#5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауда ықпалы туралы қорытындылар • Ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен тиімді әдіс – тәсілдерді жоспарлауды уйрендім. Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысымен ұсыныстарын ескеру арқылы дескриптор, бағалау критерийлерін құруды үйрендім. Жоспарлау тәжірибесін дамыту жоспарланады • болашақта осы тәжірибелерді дамытып,нәтижелі сабаққа қол жеткізуді үйренемінСабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысымен ұсыныстарын ескеру арқылы дескриптор, бағалау критерийлерін құруды үйрендім.

5 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауда ықпалы туралы қорытындылар • Ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен тиімді әдіс – тәсілдерді жоспарлауды уйрендім. Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысымен ұсыныстарын ескеру арқылы дескриптор, бағалау критерийлерін құруды үйрендім. Жоспарлау тәжірибесін дамыту жоспарланады • болашақта осы тәжірибелерді дамытып,нәтижелі сабаққа қол жеткізуді үйренемінСабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысымен ұсыныстарын ескеру арқылы дескриптор, бағалау критерийлерін құруды үйрендім.

Файл форматы:
ppt
21.02.2019
1023
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі