Ашық сабақ Қазақ тілі 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Т. Амандосов атындағы орта мектеп
Алмухашева Асылгуль
Сабақтың тақырыбы:
Қобыз7-сынып
5-бөлім Музыка өнері және
қазақтың домбырасы
1- сабақ
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
7.Т/А.4.Мәтін тақырыбы,
сөйлеушінің дауыс ырғағы
мен сөйлеу мәнері арқылы
негізгі ойды анықтау.
7.ӘТН3.Фразеологизм,
мақал-мәтелдердің
эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін
түсініп қолдану. Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты
1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы
үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің
дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері
арқылы негізгі ойды анықтайды.арқылы негізгі ойды анықтайды.
2. Фразеологизм, мақал-2. Фразеологизм, мақал-
мәтелдердің эмоционалды мәнін, мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп көркемдік ерекшеліктерін түсініп
қолданады.қолданады.
3. Тақырыптың өзектілігін 3. Тақырыптың өзектілігін
айқындайды, көзқарасын білдіреді. айқындайды, көзқарасын білдіреді. Т. Амандосов атындағы орта мектеп
Алмухашева Асылгуль Сабақтың тақырыбы:
Қобыз 7-сынып
5-бөлім Музыка өнері және
қазақтың домбырасы
1- сабақ Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
7.Т/А.4.Мәтін тақырыбы,
сөйлеушінің дауыс ырғағы
мен сөйлеу мәнері арқылы
негізгі ойды анықтау.
7.ӘТН3.Фразеологизм,
мақал-мәтелдердің
эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін
түсініп қолдану. Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты
1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы
үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің
дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері
арқылы негізгі ойды анықтайды.арқылы негізгі ойды анықтайды.
2. Фразеологизм, мақал-2. Фразеологизм, мақал-
мәтелдердің эмоционалды мәнін, мәтелдердің эмоционалды мәнін,
көркемдік ерекшеліктерін түсініп көркемдік ерекшеліктерін түсініп
қолданады.қолданады.
3. Тақырыптың өзектілігін 3. Тақырыптың өзектілігін
айқындайды, көзқарасын білдіреді. айқындайды, көзқарасын білдіреді.
1 слайд
Т. Амандосов атындағы орта мектеп Алмухашева Асылгуль Сабақтың тақырыбы: Қобыз7-сынып 5-бөлім Музыка өнері және қазақтың домбырасы 1- сабақ Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.Т/А.4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды.арқылы негізгі ойды анықтайды. 2. Фразеологизм, мақал-2. Фразеологизм, мақал- мәтелдердің эмоционалды мәнін, мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады.қолданады. 3. Тақырыптың өзектілігін 3. Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді. айқындайды, көзқарасын білдіреді. Т. Амандосов атындағы орта мектеп Алмухашева Асылгуль Сабақтың тақырыбы: Қобыз 7-сынып 5-бөлім Музыка өнері және қазақтың домбырасы 1- сабақ Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 7.Т/А.4.Мәтін тақырыбы, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 7.ӘТН3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану. Сабақтың мақсатыСабақтың мақсаты 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы 1. М.Жұмабаев «Қорқыт» поэмасы үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің үзіндісінің тақырыбын,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтайды.арқылы негізгі ойды анықтайды. 2. Фразеологизм, мақал-2. Фразеологизм, мақал- мәтелдердің эмоционалды мәнін, мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолданады.қолданады. 3. Тақырыптың өзектілігін 3. Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді. айқындайды, көзқарасын білдіреді.
2 слайд
«Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын, оқу үдерісі
соғұрлым қарқынды жүзеге асады.» Джон Хэтти
2 слайд
«Ми неғұрлым белсенді жұмыс істеген сайын, оқу үдерісі соғұрлым қарқынды жүзеге асады.» Джон Хэтти
3 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУКРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ-
позма үзіндісін
мұқият
тыңдайды.
-
сұрақтарға
жауап жазады.
-
негізгі ойды
анықтайды.
-
көркемдегіш
құралдарды
(теңеу, кейіптеу,
эпитет) тауып
кестеге жазады. ДискрипторДискриптор
ДискрипторДискриптор
өнерпаздар туралы
мәтін құрайды
-
Фразеологизмдерді,
мақал-мәтелдерді
сөйлемде тиімді
қолданады.
- Өз ойын жүйелі
жеткізеді.
«Бір ауыз сөз» (бірін-бірі бағалау«Бір ауыз сөз» (бірін-бірі бағалау
) «Шахмат әдісі») «Шахмат әдісі»
«Менің термометрім1.Мәтіндегі тақырыпты
анықтайды.
2. Сөйлеушінің дауыс
ырғағы мен сөйлеу
мәнері арқылы негізгі
ойды ажыратады.
3. Тұрақты тіркестер
мен мақал-мәтелдердің
мәнін, көркемдік
ерекшеліктерін бір-
бірінен ажыратады.
4. Айтылым және
жазылым барысында
тиімді қолданады.
5.Тақырыптың
өзектілігін айқындайды,
көзқарасын білдіреді Бағалау
критерийі
3 слайд
КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУКРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ- позма үзіндісін мұқият тыңдайды. - сұрақтарға жауап жазады. - негізгі ойды анықтайды. - көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет) тауып кестеге жазады. ДискрипторДискриптор ДискрипторДискриптор өнерпаздар туралы мәтін құрайды - Фразеологизмдерді, мақал-мәтелдерді сөйлемде тиімді қолданады. - Өз ойын жүйелі жеткізеді. «Бір ауыз сөз» (бірін-бірі бағалау«Бір ауыз сөз» (бірін-бірі бағалау ) «Шахмат әдісі») «Шахмат әдісі» «Менің термометрім1.Мәтіндегі тақырыпты анықтайды. 2. Сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды ажыратады. 3. Тұрақты тіркестер мен мақал-мәтелдердің мәнін, көркемдік ерекшеліктерін бір- бірінен ажыратады. 4. Айтылым және жазылым барысында тиімді қолданады. 5.Тақырыптың өзектілігін айқындайды, көзқарасын білдіреді Бағалау критерийі
4 слайд
Саралап оқытуда –оқушылардың жеке
қабілеттері ескеріледі.Оқушылармен
жеке,топтық жұмыстар
жүргізіледі.Оқушылардың жеке
қызығушылықтарын ескере отырып,сұрақтар
беру арқылы жауаптарын тұжырым кестесіне
толтырып отырады.
Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға
мақсаттарға жетуге ықпал жасаймын.
Көпіршелер әдісін беремін.
Ширату тапсырмасы арқылы оқушылар өз
әсерлерін әнмен жеткізеді.
4 слайд
Саралап оқытуда –оқушылардың жеке қабілеттері ескеріледі.Оқушылармен жеке,топтық жұмыстар жүргізіледі.Оқушылардың жеке қызығушылықтарын ескере отырып,сұрақтар беру арқылы жауаптарын тұжырым кестесіне толтырып отырады. Саралау әдістері арқылы әрбір оқушыға мақсаттарға жетуге ықпал жасаймын. Көпіршелер әдісін беремін. Ширату тапсырмасы арқылы оқушылар өз әсерлерін әнмен жеткізеді.
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауда ықпалы туралы қорытындылар
•
Ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен тиімді әдіс –
тәсілдерді жоспарлауды уйрендім.
Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысымен
ұсыныстарын ескеру арқылы дескриптор, бағалау критерийлерін құруды
үйрендім.
Жоспарлау тәжірибесін дамыту жоспарланады
•
болашақта осы тәжірибелерді дамытып,нәтижелі сабаққа
қол жеткізуді үйренемінСабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысымен
ұсыныстарын ескеру арқылы дескриптор, бағалау критерийлерін құруды
үйрендім.
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауда ықпалы туралы қорытындылар • Ықшамсабақ сабақты жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен тиімді әдіс – тәсілдерді жоспарлауды уйрендім. Сабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысымен ұсыныстарын ескеру арқылы дескриптор, бағалау критерийлерін құруды үйрендім. Жоспарлау тәжірибесін дамыту жоспарланады • болашақта осы тәжірибелерді дамытып,нәтижелі сабаққа қол жеткізуді үйренемінСабақты жоспарлауда әріптестердің және тренердің кері байланысымен ұсыныстарын ескеру арқылы дескриптор, бағалау критерийлерін құруды үйрендім.