Ашық сабақ. Қазақ тілі. 9-сынып. Сабақтың тақырыбы - "Жаһанданудың пайдасы мен зияны".
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қазанның он алтысы
Сынып жұмысы
Жаһанданудың пайдасы мен зияны
9.1.5.1 - мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын
білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту.
9.4.3.1 - стильдік ерекшеліктерге сай тілдік
бірліктерді дұрыс қолдана білу.
1 слайд
Қазанның он алтысы Сынып жұмысы Жаһанданудың пайдасы мен зияны 9.1.5.1 - мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту. 9.4.3.1 - стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана білу.
2 слайд
Отан отбасынан
басталады.
Мен бұл пікірмен
келісемін
(келіспеймін), себебі...
2 слайд
Отан отбасынан басталады. Мен бұл пікірмен келісемін (келіспеймін), себебі...
3 слайд
Үй тапсырмасы
12-тапсырма. БАҚ құралдарында
берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған
жаһандану үдерісімен байланысты ақпаратқа зейін
қой. Сол ақпараттың жаһанданудың қай түріне
қатысты екенін анықта. Бір-біріңді бағалаңдар.
3 слайд
Үй тапсырмасы 12-тапсырма. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен байланысты ақпаратқа зейін қой. Сол ақпараттың жаһанданудың қай түріне қатысты екенін анықта. Бір-біріңді бағалаңдар.
4 слайд
1. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды
тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен
байланысты ақпаратқа зейін қойып, сол
ақпараттың жаһанданудың қай түріне қатысты
екенін анықтайды, талдау жасайды – 3 балл.
2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл.
3.Орфографиялық нормаға сай жазады – 2 балл.
4.Ұқыпты жазады – 2 балл.
Дескриптор
Өзара бағалау
4 слайд
1. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен байланысты ақпаратқа зейін қойып, сол ақпараттың жаһанданудың қай түріне қатысты екенін анықтайды, талдау жасайды – 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық нормаға сай жазады – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл. Дескриптор Өзара бағалау
5 слайд
Видеоролик
«Жаһандану дегеніміз не?»
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор.
1.Есте сақтаған әр дерек үшін – 1 балл
5 слайд
Видеоролик «Жаһандану дегеніміз не?» Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1.Есте сақтаған әр дерек үшін – 1 балл
6 слайд
5-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қой.
Дескриптор.
1.Мәтінді оқып, тақырып қояды –
5 балл.
2. Ойын дәлелдейді - 5 балл.
Өзін-өзі бағалау
6 слайд
5-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қой. Дескриптор. 1.Мәтінді оқып, тақырып қояды – 5 балл. 2. Ойын дәлелдейді - 5 балл. Өзін-өзі бағалау
7 слайд
6-тапсырма. Қарамен берілген сөздердің
мағынасын анықта.
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор.
1.Қарамен берілген сөздердің
мағынасын анықтайды – 10 балл
(әр сөз үшін 2 балл).
7 слайд
6-тапсырма. Қарамен берілген сөздердің мағынасын анықта. Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1.Қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтайды – 10 балл (әр сөз үшін 2 балл).
8 слайд
Сенсация –
күшті әсер тудыратын хабар не оқиға, яғни құлақ естіп, көз көрмеген жаңа
хабар, таңқаларлық, тосын оқиға.
Ұлттық дүниетаным –
адам мен табиғатқа, құндылықтарға, моральдік нормаға тұлғаның
көзқарасын білдіретін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын
қалыптастыратын қоғам мүшелеріне ортақ, ұлттық негіздегі жүйе.
Идеология –
адамдардың үлкен әлеуметтік топтарының іс-әрекетіне бағдар беріп, олардың
мақсат-мүдделерін білдіретін идеялар мен көзқарастар жүйесі.
Субмәдениет –
қандай да болмасын әлеуметтік немесе демографиялық топтың мәдениеті.
Иммунитет –
адамның ауру қоздырғыштарына қарсы тұратын, олардың уыттылығына
төтеп беретін қасиеті.
8 слайд
Сенсация – күшті әсер тудыратын хабар не оқиға, яғни құлақ естіп, көз көрмеген жаңа хабар, таңқаларлық, тосын оқиға. Ұлттық дүниетаным – адам мен табиғатқа, құндылықтарға, моральдік нормаға тұлғаның көзқарасын білдіретін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын қалыптастыратын қоғам мүшелеріне ортақ, ұлттық негіздегі жүйе. Идеология – адамдардың үлкен әлеуметтік топтарының іс-әрекетіне бағдар беріп, олардың мақсат-мүдделерін білдіретін идеялар мен көзқарастар жүйесі. Субмәдениет – қандай да болмасын әлеуметтік немесе демографиялық топтың мәдениеті. Иммунитет – адамның ауру қоздырғыштарына қарсы тұратын, олардың уыттылығына төтеп беретін қасиеті.
9 слайд
Тапсырма. «Дебат» интеллектуалды ойыны.
«Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында
пікірталас ұйымдастырыңдар.
Өзін-өзі бағалау
Дескриптор.
1. «Жаһанданудың пайдасы мен
зияны» тақырыбында
пікірталасқа қатысады – 3 балл.
2.Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл.
3.Идея ұсынады – 4 балл.
9 слайд
Тапсырма. «Дебат» интеллектуалды ойыны. «Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталас ұйымдастырыңдар. Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1. «Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталасқа қатысады – 3 балл. 2.Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Идея ұсынады – 4 балл.
10 слайд
7-тапсырма. Жаһандану құбылысының пайдалы
және зиянды жақтарын сызба түрінде жаз.
Жаһанданудың
пайдалы жақтары
...
...
Жаһанданудың
зиянды жақтары
...
...
10 слайд
7-тапсырма. Жаһандану құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жаз. Жаһанданудың пайдалы жақтары ... ... Жаһанданудың зиянды жақтары ... ...
11 слайд
Дескриптор.
1. Жаһандану құбылысының
пайдалы және зиянды жақтарын
сызба түрінде жазады. - 3 балл.
2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл.
3.Орфографиялық нормаға сай
жазады – 2 балл.
4.Ұқыпты жазады – 2 балл.
Өзін-өзі бағалау
11 слайд
Дескриптор. 1. Жаһандану құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жазады. - 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық нормаға сай жазады – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл. Өзін-өзі бағалау
12 слайд
Үй тапсырмасы
9-тапсырма (36-бет). Оқылым мәтінінің
мазмұнына сай 4 сөйлемнен тұратын кіріспе
бөлім жаз. Сол мәтініңдегі 6 сөздің
орфографияның қай принципі бойынша
жазылғанын дәлелдеп айт.
12 слайд
Үй тапсырмасы 9-тапсырма (36-бет). Оқылым мәтінінің мазмұнына сай 4 сөйлемнен тұратын кіріспе бөлім жаз. Сол мәтініңдегі 6 сөздің орфографияның қай принципі бойынша жазылғанын дәлелдеп айт.
13 слайд
«Жемістер» ойыны
https://
www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU
&idGames=119893
Жалпы балл -120 балл
12 балл – 1 балл
13 слайд
«Жемістер» ойыны https:// www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU &idGames=119893 Жалпы балл -120 балл 12 балл – 1 балл
14 слайд
Кері байланыс.
«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр.
Қандай ой пайда
болды?
Сабақта алған білімімді
кейін қалай қолдана
аламын?
Не ұнады?
14 слайд
Кері байланыс. «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр. Қандай ой пайда болды? Сабақта алған білімімді кейін қалай қолдана аламын? Не ұнады?
15 слайд
Назарларыңызға
рақмет!
15 слайд
Назарларыңызға рақмет!