Ашық сабақ. Қазақ тілі. 9-сынып. Сабақтың тақырыбы - "Жаһанданудың пайдасы мен зияны".

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Қазақ тілі. 9-сынып. Сабақтың тақырыбы - "Жаһанданудың пайдасы мен зияны".

Материал туралы қысқаша түсінік
"Жаһанданудың пайдасы мен зияны" тақырыбындағы ашық сабақтың презентациясы. Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғаліміне арналған.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазанның он алтысы Сынып жұмысы Жаһанданудың пайдасы мен зияны 9.1.5.1 - мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни

#1 слайд
Қазанның он алтысы Сынып жұмысы Жаһанданудың пайдасы мен зияны 9.1.5.1 - мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту. 9.4.3.1 - стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана білу.

1 слайд

Қазанның он алтысы Сынып жұмысы Жаһанданудың пайдасы мен зияны 9.1.5.1 - мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту. 9.4.3.1 - стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктерді дұрыс қолдана білу.

Отан отбасынан басталады. Мен бұл пікірмен келісемін (келіспеймін), себебі...

#2 слайд
Отан отбасынан басталады. Мен бұл пікірмен келісемін (келіспеймін), себебі...

2 слайд

Отан отбасынан басталады. Мен бұл пікірмен келісемін (келіспеймін), себебі...

Үй тапсырмасы 12-тапсырма. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен байланысты ақпара

#3 слайд
Үй тапсырмасы 12-тапсырма. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен байланысты ақпаратқа зейін қой. Сол ақпараттың жаһанданудың қай түріне қатысты екенін анықта. Бір-біріңді бағалаңдар.

3 слайд

Үй тапсырмасы 12-тапсырма. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен байланысты ақпаратқа зейін қой. Сол ақпараттың жаһанданудың қай түріне қатысты екенін анықта. Бір-біріңді бағалаңдар.

1. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен байланысты ақпаратқа зейін қойып, со

#4 слайд
1. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен байланысты ақпаратқа зейін қойып, сол ақпараттың жаһанданудың қай түріне қатысты екенін анықтайды, талдау жасайды – 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық нормаға сай жазады – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл. Дескриптор Өзара бағалау

4 слайд

1. БАҚ құралдарында берілген жаңалықтарды тыңдап, онда айтылған жаһандану үдерісімен байланысты ақпаратқа зейін қойып, сол ақпараттың жаһанданудың қай түріне қатысты екенін анықтайды, талдау жасайды – 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық нормаға сай жазады – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл. Дескриптор Өзара бағалау

Видеоролик «Жаһандану дегеніміз не?» Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1.Есте сақтаған әр дерек үшін – 1 балл

#5 слайд
Видеоролик «Жаһандану дегеніміз не?» Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1.Есте сақтаған әр дерек үшін – 1 балл

5 слайд

Видеоролик «Жаһандану дегеніміз не?» Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1.Есте сақтаған әр дерек үшін – 1 балл

5-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қой. Дескриптор. 1.Мәтінді оқып, тақырып қояды –

#6 слайд
5-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қой. Дескриптор. 1.Мәтінді оқып, тақырып қояды – 5 балл. 2. Ойын дәлелдейді - 5 балл. Өзін-өзі бағалау

6 слайд

5-тапсырма. Мәтінді оқып, тақырып қой. Дескриптор. 1.Мәтінді оқып, тақырып қояды – 5 балл. 2. Ойын дәлелдейді - 5 балл. Өзін-өзі бағалау

6-тапсырма. Қарамен берілген сөздердің мағынасын анықта. Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1.Қарамен берілген сөздердің мағынасын

#7 слайд
6-тапсырма. Қарамен берілген сөздердің мағынасын анықта. Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1.Қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтайды – 10 балл (әр сөз үшін 2 балл).

7 слайд

6-тапсырма. Қарамен берілген сөздердің мағынасын анықта. Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1.Қарамен берілген сөздердің мағынасын анықтайды – 10 балл (әр сөз үшін 2 балл).

Сенсация – күшті әсер тудыратын хабар не оқиға, яғни құлақ естіп, көз көрмеген жаңа хабар, таңқаларлық, тосын оқиға.

#8 слайд
Сенсация – күшті әсер тудыратын хабар не оқиға, яғни құлақ естіп, көз көрмеген жаңа хабар, таңқаларлық, тосын оқиға. Ұлттық дүниетаным – адам мен табиғатқа, құндылықтарға, моральдік нормаға тұлғаның көзқарасын білдіретін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын қалыптастыратын қоғам мүшелеріне ортақ, ұлттық негіздегі жүйе. Идеология – адамдардың үлкен әлеуметтік топтарының іс-әрекетіне бағдар беріп, олардың мақсат-мүдделерін білдіретін идеялар мен көзқарастар жүйесі. Субмәдениет – қандай да болмасын әлеуметтік немесе демографиялық топтың мәдениеті. Иммунитет – адамның ауру қоздырғыштарына қарсы тұратын, олардың уыттылығына төтеп беретін қасиеті.

8 слайд

Сенсация – күшті әсер тудыратын хабар не оқиға, яғни құлақ естіп, көз көрмеген жаңа хабар, таңқаларлық, тосын оқиға. Ұлттық дүниетаным – адам мен табиғатқа, құндылықтарға, моральдік нормаға тұлғаның көзқарасын білдіретін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын қалыптастыратын қоғам мүшелеріне ортақ, ұлттық негіздегі жүйе. Идеология – адамдардың үлкен әлеуметтік топтарының іс-әрекетіне бағдар беріп, олардың мақсат-мүдделерін білдіретін идеялар мен көзқарастар жүйесі. Субмәдениет – қандай да болмасын әлеуметтік немесе демографиялық топтың мәдениеті. Иммунитет – адамның ауру қоздырғыштарына қарсы тұратын, олардың уыттылығына төтеп беретін қасиеті.

Тапсырма. «Дебат» интеллектуалды ойыны. «Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталас ұйымдастырыңдар. Өзін-өзі бағ

#9 слайд
Тапсырма. «Дебат» интеллектуалды ойыны. «Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталас ұйымдастырыңдар. Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1. «Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталасқа қатысады – 3 балл. 2.Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Идея ұсынады – 4 балл.

9 слайд

Тапсырма. «Дебат» интеллектуалды ойыны. «Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталас ұйымдастырыңдар. Өзін-өзі бағалау Дескриптор. 1. «Жаһанданудың пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталасқа қатысады – 3 балл. 2.Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Идея ұсынады – 4 балл.

7-тапсырма. Жаһандану құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жаз. Жаһанданудың пайдалы жақтары ... ... Жаһанда

#10 слайд
7-тапсырма. Жаһандану құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жаз. Жаһанданудың пайдалы жақтары ... ... Жаһанданудың зиянды жақтары ... ...

10 слайд

7-тапсырма. Жаһандану құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жаз. Жаһанданудың пайдалы жақтары ... ... Жаһанданудың зиянды жақтары ... ...

Дескриптор. 1. Жаһандану құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жазады. - 3 балл. 2. Ойын жүйелі

#11 слайд
Дескриптор. 1. Жаһандану құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жазады. - 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық нормаға сай жазады – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл. Өзін-өзі бағалау

11 слайд

Дескриптор. 1. Жаһандану құбылысының пайдалы және зиянды жақтарын сызба түрінде жазады. - 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық нормаға сай жазады – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл. Өзін-өзі бағалау

Үй тапсырмасы 9-тапсырма (36-бет). Оқылым мәтінінің мазмұнына сай 4 сөйлемнен тұратын кіріспе бөлім жаз. Сол мәтініңдегі 6 сөз

#12 слайд
Үй тапсырмасы 9-тапсырма (36-бет). Оқылым мәтінінің мазмұнына сай 4 сөйлемнен тұратын кіріспе бөлім жаз. Сол мәтініңдегі 6 сөздің орфографияның қай принципі бойынша жазылғанын дәлелдеп айт.

12 слайд

Үй тапсырмасы 9-тапсырма (36-бет). Оқылым мәтінінің мазмұнына сай 4 сөйлемнен тұратын кіріспе бөлім жаз. Сол мәтініңдегі 6 сөздің орфографияның қай принципі бойынша жазылғанын дәлелдеп айт.

«Жемістер» ойыны https:// www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU &idGames=119893 Жалпы балл -120 балл 12 балл – 1 балл

#13 слайд
«Жемістер» ойыны https:// www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU &idGames=119893 Жалпы балл -120 балл 12 балл – 1 балл

13 слайд

«Жемістер» ойыны https:// www.umapalata.com/zexpo/game.html?LANG=RU &idGames=119893 Жалпы балл -120 балл 12 балл – 1 балл

Кері байланыс. «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр. Қандай ой пайда болды? Сабақта алған білімімді кейін қалай қо

#14 слайд
Кері байланыс. «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр. Қандай ой пайда болды? Сабақта алған білімімді кейін қалай қолдана аламын? Не ұнады?

14 слайд

Кері байланыс. «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтыр. Қандай ой пайда болды? Сабақта алған білімімді кейін қалай қолдана аламын? Не ұнады?

Назарларыңызға рақмет!

#15 слайд
Назарларыңызға рақмет!

15 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
28.10.2024
519
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі