Ашық сабақ. Қазақ тілі мен әдебиеті. Қазақтың тіліне ғашық болдым. 8-сынып.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сәуірдің отызы
Сынып жұмысы
Қазақтың тіліне ғашық болдым
Оқыту мақсаттары
8.4.1.1 - мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін
сақтап, пікір жазу.
8.5.2.1 - жазба жұмыстарында кезектес салалас құрмалас
сөйлемдерді құрастыру.
1 слайд
Сәуірдің отызы Сынып жұмысы Қазақтың тіліне ғашық болдым Оқыту мақсаттары 8.4.1.1 - мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, пікір жазу. 8.5.2.1 - жазба жұмыстарында кезектес салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.
2 слайд
Үй тапсырмасы (өзін-өзі бағалау)
4-тапсырма. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы
өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін ата.
Дескриптор
1. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын
еткен қазақтың жеті қасиетін атайды – 3 балл.
2. Талдау жасайды – 3 балл.
3.Ойын жүйелі жеткізеді – 4 балл.
2 слайд
Үй тапсырмасы (өзін-өзі бағалау) 4-тапсырма. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін ата. Дескриптор 1. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін атайды – 3 балл. 2. Талдау жасайды – 3 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 4 балл.
3 слайд
Жаңа сөздер
Кең жүрегін, пейілін, ұнаттым, бауырмалдығын,
жақын тарттым, ар-ұят, тәнті болдым, ғашық
болдым, дүлдүл, зиянды жақтарын, ашық
айтады, талқыға салып.
3 слайд
Жаңа сөздер Кең жүрегін, пейілін, ұнаттым, бауырмалдығын, жақын тарттым, ар-ұят, тәнті болдым, ғашық болдым, дүлдүл, зиянды жақтарын, ашық айтады, талқыға салып.
4 слайд
6-тапсырма. Мәтіннен Н.Лушникованың өз
отбасы туралы айтқан бөлікті тауып, сұрақ
дайындаңдар. Сұхбат ұйымдастырыңдар.
Дескриптор
1. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті
тауып, сұрақ дайындайды, жауап береді – 3 балл.
2.Сұхбатқа қатысады – 2 балл.
3.Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл.
4.Дауыс мәнерін сақтайды – 2 балл.
4 слайд
6-тапсырма. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті тауып, сұрақ дайындаңдар. Сұхбат ұйымдастырыңдар. Дескриптор 1. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті тауып, сұрақ дайындайды, жауап береді – 3 балл. 2.Сұхбатқа қатысады – 2 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 4.Дауыс мәнерін сақтайды – 2 балл.
5 слайд
7-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.
1.Қалай ойлайсың, ақын неге: «Мен қазаққа
қарыздармын», - дейді?
2.Ақын неге өзін «қазақтың бір қызы ретінде
атайды? Айтып бер.
5 слайд
7-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. 1.Қалай ойлайсың, ақын неге: «Мен қазаққа қарыздармын», - дейді? 2.Ақын неге өзін «қазақтың бір қызы ретінде атайды? Айтып бер.
6 слайд
Дескриптор
1. Сұрақтарға жауап береді – 5 балл.
2.Ойын жүйелі жеткізеді – 5 балл.
6 слайд
Дескриптор 1. Сұрақтарға жауап береді – 5 балл. 2.Ойын жүйелі жеткізеді – 5 балл.
7 слайд
8-тапсырма. Айтыс қоғамдағы
мәселелерді қалай шешетінін анықта.
•Дескриптор.
1.Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін
анықтайды – 3 балл.
2.Талдайды – 3 балл.
3.Ойын жүйелі жеткізеді – 4 балл.
7 слайд
8-тапсырма. Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін анықта. •Дескриптор. 1.Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін анықтайды – 3 балл. 2.Талдайды – 3 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 4 балл.
8 слайд
9-тапсырма. Қоғамдағы мәселелерді шешуде
айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті
анықтап жаз.
•Дескриптор.
1. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан
жасалатын үш әрекетті анықтап жазады – 3 балл.
2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл.
3.Орфографиялық, пунктуациялық
норманы сақтайды – 2 балл.
4.Ұқыпты жазады – 2 балл.
8 слайд
9-тапсырма. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті анықтап жаз. •Дескриптор. 1. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті анықтап жазады – 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық, пунктуациялық норманы сақтайды – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл.
9 слайд
Үй тапсырмасы
10-тапсырма. 122-бет. Айтыскер ақынға тән
талаптардың қайсысы Н.Лушникованың
бойында бар? Ойыңды дәлелдеп айт.
9 слайд
Үй тапсырмасы 10-тапсырма. 122-бет. Айтыскер ақынға тән талаптардың қайсысы Н.Лушникованың бойында бар? Ойыңды дәлелдеп айт.
10 слайд
Кері байланыс
«Зерде»
1.Білім (тақырып бойынша алған
ақпараттарым).
2.Эмоция (сабақтағы көңіл күйім).
3.Баға (өз жетістігіме беретін бағам).
4.Сын (өз бойымда нені дамытуым керек?)
5.Идея (маған келген жаңа ой)
10 слайд
Кері байланыс «Зерде» 1.Білім (тақырып бойынша алған ақпараттарым). 2.Эмоция (сабақтағы көңіл күйім). 3.Баға (өз жетістігіме беретін бағам). 4.Сын (өз бойымда нені дамытуым керек?) 5.Идея (маған келген жаңа ой)
11 слайд
Есте сақта!
• Қазақтың дарқан даладай кең жүрегін, кең
пейілін ұнаттым. Туыстығын, бауырмалдығын
жақын тарттым. Аңқылдаған көңілі мен кір
шалдырмас ар-ұятына тәнті болдым. Інжу-
маржан тілі мен жырына ғашық болдым.
11 слайд
Есте сақта! • Қазақтың дарқан даладай кең жүрегін, кең пейілін ұнаттым. Туыстығын, бауырмалдығын жақын тарттым. Аңқылдаған көңілі мен кір шалдырмас ар-ұятына тәнті болдым. Інжу- маржан тілі мен жырына ғашық болдым.
12 слайд
Назарларыңызға рақмет!
12 слайд
Назарларыңызға рақмет!