Материалдар / Ашық сабақ. Қазақ тілі мен әдебиеті. Қазақтың тіліне ғашық болдым. 8-сынып.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Қазақ тілі мен әдебиеті. Қазақтың тіліне ғашық болдым. 8-сынып.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні бойынша 8-сыныптағы "Қазақтың тіліне ғашық болдым" сабағының презентациясы. Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімдеріне арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2024
260
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сәуірдің отызы Сынып жұмысы Қазақтың тіліне ғашық болдым Оқыту мақсаттары 8.4.1.1 - мәтіндердің жанрлық және стильдік ерек

1 слайд
Сәуірдің отызы Сынып жұмысы Қазақтың тіліне ғашық болдым Оқыту мақсаттары 8.4.1.1 - мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, пікір жазу. 8.5.2.1 - жазба жұмыстарында кезектес салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

1 слайд

Сәуірдің отызы Сынып жұмысы Қазақтың тіліне ғашық болдым Оқыту мақсаттары 8.4.1.1 - мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтап, пікір жазу. 8.5.2.1 - жазба жұмыстарында кезектес салалас құрмалас сөйлемдерді құрастыру.

Үй тапсырмасы (өзін-өзі бағалау) 4-тапсырма. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін ата. Дес

2 слайд
Үй тапсырмасы (өзін-өзі бағалау) 4-тапсырма. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін ата. Дескриптор 1. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін атайды – 3 балл. 2. Талдау жасайды – 3 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 4 балл.

2 слайд

Үй тапсырмасы (өзін-өзі бағалау) 4-тапсырма. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін ата. Дескриптор 1. Мәтінді оқып, Н.Лушникованы өзіне жақын еткен қазақтың жеті қасиетін атайды – 3 балл. 2. Талдау жасайды – 3 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 4 балл.

Жаңа сөздер Кең жүрегін, пейілін, ұнаттым, бауырмалдығын, жақын тарттым, ар-ұят, тәнті болдым, ғашық болдым, дүлдүл, зиянды жа

3 слайд
Жаңа сөздер Кең жүрегін, пейілін, ұнаттым, бауырмалдығын, жақын тарттым, ар-ұят, тәнті болдым, ғашық болдым, дүлдүл, зиянды жақтарын, ашық айтады, талқыға салып.

3 слайд

Жаңа сөздер Кең жүрегін, пейілін, ұнаттым, бауырмалдығын, жақын тарттым, ар-ұят, тәнті болдым, ғашық болдым, дүлдүл, зиянды жақтарын, ашық айтады, талқыға салып.

6-тапсырма. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті тауып, сұрақ дайындаңдар. Сұхбат ұйымдастырыңдар. Дескрип

4 слайд
6-тапсырма. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті тауып, сұрақ дайындаңдар. Сұхбат ұйымдастырыңдар. Дескриптор 1. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті тауып, сұрақ дайындайды, жауап береді – 3 балл. 2.Сұхбатқа қатысады – 2 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 4.Дауыс мәнерін сақтайды – 2 балл.

4 слайд

6-тапсырма. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті тауып, сұрақ дайындаңдар. Сұхбат ұйымдастырыңдар. Дескриптор 1. Мәтіннен Н.Лушникованың өз отбасы туралы айтқан бөлікті тауып, сұрақ дайындайды, жауап береді – 3 балл. 2.Сұхбатқа қатысады – 2 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 4.Дауыс мәнерін сақтайды – 2 балл.

7-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. 1.Қалай ойлайсың, ақын неге: «Мен қазаққа қарыздармын», - дейді? 2.Ақын неге өзін «қазақтың

5 слайд
7-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. 1.Қалай ойлайсың, ақын неге: «Мен қазаққа қарыздармын», - дейді? 2.Ақын неге өзін «қазақтың бір қызы ретінде атайды? Айтып бер.

5 слайд

7-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер. 1.Қалай ойлайсың, ақын неге: «Мен қазаққа қарыздармын», - дейді? 2.Ақын неге өзін «қазақтың бір қызы ретінде атайды? Айтып бер.

Дескриптор 1. Сұрақтарға жауап береді – 5 балл. 2.Ойын жүйелі жеткізеді – 5 балл.

6 слайд
Дескриптор 1. Сұрақтарға жауап береді – 5 балл. 2.Ойын жүйелі жеткізеді – 5 балл.

6 слайд

Дескриптор 1. Сұрақтарға жауап береді – 5 балл. 2.Ойын жүйелі жеткізеді – 5 балл.

8-тапсырма. Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін анықта. •Дескриптор. 1.Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін ан

7 слайд
8-тапсырма. Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін анықта. •Дескриптор. 1.Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін анықтайды – 3 балл. 2.Талдайды – 3 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 4 балл.

7 слайд

8-тапсырма. Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін анықта. •Дескриптор. 1.Айтыс қоғамдағы мәселелерді қалай шешетінін анықтайды – 3 балл. 2.Талдайды – 3 балл. 3.Ойын жүйелі жеткізеді – 4 балл.

9-тапсырма. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті анықтап жаз. •Дескриптор. 1. Қоғамдағы мәселел

8 слайд
9-тапсырма. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті анықтап жаз. •Дескриптор. 1. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті анықтап жазады – 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық, пунктуациялық норманы сақтайды – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл.

8 слайд

9-тапсырма. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті анықтап жаз. •Дескриптор. 1. Қоғамдағы мәселелерді шешуде айтыс тарапынан жасалатын үш әрекетті анықтап жазады – 3 балл. 2. Ойын жүйелі жеткізеді – 3 балл. 3.Орфографиялық, пунктуациялық норманы сақтайды – 2 балл. 4.Ұқыпты жазады – 2 балл.

Үй тапсырмасы 10-тапсырма. 122-бет. Айтыскер ақынға тән талаптардың қайсысы Н.Лушникованың бойында бар? Ойыңды дәлелде

9 слайд
Үй тапсырмасы 10-тапсырма. 122-бет. Айтыскер ақынға тән талаптардың қайсысы Н.Лушникованың бойында бар? Ойыңды дәлелдеп айт.

9 слайд

Үй тапсырмасы 10-тапсырма. 122-бет. Айтыскер ақынға тән талаптардың қайсысы Н.Лушникованың бойында бар? Ойыңды дәлелдеп айт.

Кері байланыс «Зерде» 1.Білім (тақырып бойынша алған ақпараттарым). 2.Эмоция (сабақтағы көңіл күйім). 3.Баға (өз жетістігіме

10 слайд
Кері байланыс «Зерде» 1.Білім (тақырып бойынша алған ақпараттарым). 2.Эмоция (сабақтағы көңіл күйім). 3.Баға (өз жетістігіме беретін бағам). 4.Сын (өз бойымда нені дамытуым керек?) 5.Идея (маған келген жаңа ой)

10 слайд

Кері байланыс «Зерде» 1.Білім (тақырып бойынша алған ақпараттарым). 2.Эмоция (сабақтағы көңіл күйім). 3.Баға (өз жетістігіме беретін бағам). 4.Сын (өз бойымда нені дамытуым керек?) 5.Идея (маған келген жаңа ой)

Есте сақта! • Қазақтың дарқан даладай кең жүрегін, кең пейілін ұнаттым. Туыстығын, бауырмалдығын жақын тарттым. Аңқылдаған көң

11 слайд
Есте сақта! • Қазақтың дарқан даладай кең жүрегін, кең пейілін ұнаттым. Туыстығын, бауырмалдығын жақын тарттым. Аңқылдаған көңілі мен кір шалдырмас ар-ұятына тәнті болдым. Інжу- маржан тілі мен жырына ғашық болдым.

11 слайд

Есте сақта! • Қазақтың дарқан даладай кең жүрегін, кең пейілін ұнаттым. Туыстығын, бауырмалдығын жақын тарттым. Аңқылдаған көңілі мен кір шалдырмас ар-ұятына тәнті болдым. Інжу- маржан тілі мен жырына ғашық болдым.

Назарларыңызға рақмет!

12 слайд
Назарларыңызға рақмет!

12 слайд

Назарларыңызға рақмет!