Ашық сабақ Қоршаған ортамен танысу мектепалды даярлық тобы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қоршаған ортамен танысу мектепалды даярлық тобы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҰОҚ мақсатын балалардың қажеттілігін, жас ерекшелігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа жету үшун қолданылатын әдіс-тәсілдерімді саралай алдым. Жұптық жұмыста қолдауды қажет ететін балаға көп қолдау көрсетемін. Бұл саралау әдісінің “Педагогтің түрлі қажеттіліктері мен деңгейі бар балаларға қолдау көрсету” тәсілдері. Тез орындап болған жұпқа қосымша тапсырма беремін, ал жай орындаған балаға уақыт беремін. Бұл саралаудың “Қарқын, уақыт, жылдамдық” тәсілі.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 89 ІТ мектеп - лицей МАД тәрбиешісі: Зулпибекова Камила АсанқызыСала : Әлеумет ҰОҚ: Қоршаған ортамен танысу Тақырып: Елімі

#1 слайд
№ 89 ІТ мектеп - лицей МАД тәрбиешісі: Зулпибекова Камила АсанқызыСала : Әлеумет ҰОҚ: Қоршаған ортамен танысу Тақырып: Еліміздің рәміздері Оқу мақсаты: балалар Қазақстан Республикасының рәміздерін танып, мемлекеттік Әнұранды орындағанда орындарынан тұрып, оң қолдарын кеуделерінің сол жақ бөлігіне қоятынын, ер балалар бас киімдерін шешетінін білу керек. ҰОҚ мақсаты: - балалар ҚР рәміздерін таниды және ажыратады; - мемлекеттік Әнұранды орында у кезінде орында у өзін ұстау ережесін сақтайды және орындайды; Күтілетін нәтиже: Қазақстан Республикасы мемлекеттік әнұранын орындау кезіндегі өзін ұстау ережесін біледі;

1 слайд

№ 89 ІТ мектеп - лицей МАД тәрбиешісі: Зулпибекова Камила АсанқызыСала : Әлеумет ҰОҚ: Қоршаған ортамен танысу Тақырып: Еліміздің рәміздері Оқу мақсаты: балалар Қазақстан Республикасының рәміздерін танып, мемлекеттік Әнұранды орындағанда орындарынан тұрып, оң қолдарын кеуделерінің сол жақ бөлігіне қоятынын, ер балалар бас киімдерін шешетінін білу керек. ҰОҚ мақсаты: - балалар ҚР рәміздерін таниды және ажыратады; - мемлекеттік Әнұранды орында у кезінде орында у өзін ұстау ережесін сақтайды және орындайды; Күтілетін нәтиже: Қазақстан Республикасы мемлекеттік әнұранын орындау кезіндегі өзін ұстау ережесін біледі;

Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері Жұптық жұмыс. “ Орынын тап” әдісі А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі. Ал

#2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері Жұптық жұмыс. “ Орынын тап” әдісі А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі. Алдында бірнеше рәміздердің белгілері ұсынылады. Мын белгілердің орынын тауып, керек рәміздерге орналастыр және бір-біріңе әңгімеле. Мысалы: шаңырақ элементін елтаңбаға орналастырады. Қыранды туға орналастырады… Белсенді оқу. Мақсатқа жеткізеді. Тапсырма тақырыпты толық меңгеруге бағытталған. 4К: сыни ойлау, қарым-қатынас дағдысы дамиды. Бала үні ескерілген. Топтық жұмыс “ Кім күшті?” сайысы Бейне роликтен ән ұран орындауын ережеге сай қайталап, орында. Ең керемет орндаған топты анықтау. Интербелсенді оқу. Бұл тапсырма мақсатқа жеткізеді, баланың патриоттық қызығушылығын оятады. 4К моделінің сыни ойлау, командамен жұмыс жасай білу дағдылары дамиды. Бала үні ескеріледі.

2 слайд

Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері Жұптық жұмыс. “ Орынын тап” әдісі А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі. Алдында бірнеше рәміздердің белгілері ұсынылады. Мын белгілердің орынын тауып, керек рәміздерге орналастыр және бір-біріңе әңгімеле. Мысалы: шаңырақ элементін елтаңбаға орналастырады. Қыранды туға орналастырады… Белсенді оқу. Мақсатқа жеткізеді. Тапсырма тақырыпты толық меңгеруге бағытталған. 4К: сыни ойлау, қарым-қатынас дағдысы дамиды. Бала үні ескерілген. Топтық жұмыс “ Кім күшті?” сайысы Бейне роликтен ән ұран орындауын ережеге сай қайталап, орында. Ең керемет орндаған топты анықтау. Интербелсенді оқу. Бұл тапсырма мақсатқа жеткізеді, баланың патриоттық қызығушылығын оятады. 4К моделінің сыни ойлау, командамен жұмыс жасай білу дағдылары дамиды. Бала үні ескеріледі.

Саралау әдісі Жұптық жұмыс. “ Орынын тап” әдісі А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі. Алдында бірнеше рәміздердің белг

#3 слайд
Саралау әдісі Жұптық жұмыс. “ Орынын тап” әдісі А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі. Алдында бірнеше рәміздердің белгілері ұсынылады. Мын белгілердің орынын тауып, керек рәміздерге орналастыр және бір-біріңе әңгімеле. Топтық жұмыс “ Кім күшті?” сайысы Бейне роликтен ән ұран орындауын ережеге сай қайталап, орында. Ең керемет орндаған топты анықтау. ҰОҚ мақсатын балалардың қажеттілігін, жас ерекшелігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа жету үшун қолданылатын әдіс-тәсілдерімді саралай алдым. Жұптық жұмыста қолдауды қажет ететін балаға көп қолдау көрсетемін. Бұл саралау әдісінің “П едагогтің түрлі қажеттіліктері мен деңгейі бар балаларға қолдау көрсету ” тәсілдері. Тез орындап болған жұпқа қосымша тапсырма беремін, ал жай орындаған балаға уақыт беремін. Бұл саралаудың “Қарқын, уақыт, жылдамдық” тәсілі. Топтық жұмыста барлығына бір мақсатты тапсырма берілсе де, нәтижелері әртүрлі. Бұл саралау әдісінің “Нәтиже” тәсілі . Сонымен қатар тапсрма орындау барысында балаларда мақтау арқылы қызығушылығын пайдаланамын. Бұл саралаудың “ Қызығушылық, мүдде ” тәсілі көрініс табады.

3 слайд

Саралау әдісі Жұптық жұмыс. “ Орынын тап” әдісі А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі. Алдында бірнеше рәміздердің белгілері ұсынылады. Мын белгілердің орынын тауып, керек рәміздерге орналастыр және бір-біріңе әңгімеле. Топтық жұмыс “ Кім күшті?” сайысы Бейне роликтен ән ұран орындауын ережеге сай қайталап, орында. Ең керемет орндаған топты анықтау. ҰОҚ мақсатын балалардың қажеттілігін, жас ерекшелігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа жету үшун қолданылатын әдіс-тәсілдерімді саралай алдым. Жұптық жұмыста қолдауды қажет ететін балаға көп қолдау көрсетемін. Бұл саралау әдісінің “П едагогтің түрлі қажеттіліктері мен деңгейі бар балаларға қолдау көрсету ” тәсілдері. Тез орындап болған жұпқа қосымша тапсырма беремін, ал жай орындаған балаға уақыт беремін. Бұл саралаудың “Қарқын, уақыт, жылдамдық” тәсілі. Топтық жұмыста барлығына бір мақсатты тапсырма берілсе де, нәтижелері әртүрлі. Бұл саралау әдісінің “Нәтиже” тәсілі . Сонымен қатар тапсрма орындау барысында балаларда мақтау арқылы қызығушылығын пайдаланамын. Бұл саралаудың “ Қызығушылық, мүдде ” тәсілі көрініс табады.

Бақылау түрі / бақылау парағы ҰОҚ мақсатты балалардың қажеттілігін ескере отырып, мақсатқа жету үшін қолданатын әдіс- тәсілдер

#4 слайд
Бақылау түрі / бақылау парағы ҰОҚ мақсатты балалардың қажеттілігін ескере отырып, мақсатқа жету үшін қолданатын әдіс- тәсілдер қолдану барысында балалардың іс-әрекетін бақылаймын : - Қадір мен Гүлжанға жұптық жұмыста сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін. - ауызша мадақтау (Жарайсың! Супер! Керемет! ...) арқылы қолдап , жігерлендіріп отырамын. Аты балалар ҚР рәміздерін таниды және ажыратады; мемлекеттік Әнұранды орында у кезінде орында у өзін ұстау ережесін сақтайды және орындайды; Бала үні 4К: сыни ойлау К оманда мен жұмыс Қадір - + + - + Айман + + + + + Гүлжан - + - - +

4 слайд

Бақылау түрі / бақылау парағы ҰОҚ мақсатты балалардың қажеттілігін ескере отырып, мақсатқа жету үшін қолданатын әдіс- тәсілдер қолдану барысында балалардың іс-әрекетін бақылаймын : - Қадір мен Гүлжанға жұптық жұмыста сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін. - ауызша мадақтау (Жарайсың! Супер! Керемет! ...) арқылы қолдап , жігерлендіріп отырамын. Аты балалар ҚР рәміздерін таниды және ажыратады; мемлекеттік Әнұранды орында у кезінде орында у өзін ұстау ережесін сақтайды және орындайды; Бала үні 4К: сыни ойлау К оманда мен жұмыс Қадір - + + - + Айман + + + + + Гүлжан - + - - +

Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылар Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспарын құрған кезімде сабақ мақса

#5 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылар Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспарын құрған кезімде сабақ мақсатын құруда қиын болды . Оқуды белсендіретін әдіс- тәсілдерді таңдауда қиналдым. Тренердің берген кері байланысынан өз-өзіме түзету жұмыстарын жасадым. Әріптестерімнен кері байланыс ала отырып сабақ барысында қолданатын көптеген әдіс –тәсілдерді үйрендім, соның ішінде ойындар мен әдіс-тәсілдерді ҰОҚ мақсатына сәйкес құруды түсіндім. Алдағы уақытта : Оқу мақсаты мен ҰОҚ мақсатын үйлестіре білуді, Оқу мақсатына бағыттап тиімді әдіс-тәсілдерді ұйымдастыруды қолға алып , жетілдіремін деген ойдамын.

5 слайд

Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылар Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспарын құрған кезімде сабақ мақсатын құруда қиын болды . Оқуды белсендіретін әдіс- тәсілдерді таңдауда қиналдым. Тренердің берген кері байланысынан өз-өзіме түзету жұмыстарын жасадым. Әріптестерімнен кері байланыс ала отырып сабақ барысында қолданатын көптеген әдіс –тәсілдерді үйрендім, соның ішінде ойындар мен әдіс-тәсілдерді ҰОҚ мақсатына сәйкес құруды түсіндім. Алдағы уақытта : Оқу мақсаты мен ҰОҚ мақсатын үйлестіре білуді, Оқу мақсатына бағыттап тиімді әдіс-тәсілдерді ұйымдастыруды қолға алып , жетілдіремін деген ойдамын.

Файл форматы:
pptx
30.01.2021
1251
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі