Ашық сабақ Қоршаған ортамен танысу мектепалды даярлық тобы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 89 ІТ мектеп - лицей МАД тәрбиешісі:
Зулпибекова Камила АсанқызыСала : Әлеумет
ҰОҚ: Қоршаған ортамен танысу
Тақырып: Еліміздің рәміздері
Оқу мақсаты:
балалар Қазақстан Республикасының рәміздерін танып, мемлекеттік Әнұранды орындағанда
орындарынан тұрып, оң қолдарын кеуделерінің сол жақ бөлігіне қоятынын, ер балалар бас
киімдерін шешетінін білу керек.
ҰОҚ мақсаты:
-
балалар ҚР рәміздерін таниды және ажыратады;
-
мемлекеттік Әнұранды орында у кезінде орында у өзін ұстау ережесін сақтайды және орындайды;
Күтілетін нәтиже:
Қазақстан Республикасы мемлекеттік әнұранын орындау кезіндегі өзін ұстау
ережесін біледі;
1 слайд
№ 89 ІТ мектеп - лицей МАД тәрбиешісі: Зулпибекова Камила АсанқызыСала : Әлеумет ҰОҚ: Қоршаған ортамен танысу Тақырып: Еліміздің рәміздері Оқу мақсаты: балалар Қазақстан Республикасының рәміздерін танып, мемлекеттік Әнұранды орындағанда орындарынан тұрып, оң қолдарын кеуделерінің сол жақ бөлігіне қоятынын, ер балалар бас киімдерін шешетінін білу керек. ҰОҚ мақсаты: - балалар ҚР рәміздерін таниды және ажыратады; - мемлекеттік Әнұранды орында у кезінде орында у өзін ұстау ережесін сақтайды және орындайды; Күтілетін нәтиже: Қазақстан Республикасы мемлекеттік әнұранын орындау кезіндегі өзін ұстау ережесін біледі;
2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері
Жұптық жұмыс.
“ Орынын тап” әдісі
А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі.
Алдында бірнеше рәміздердің белгілері
ұсынылады.
Мын белгілердің орынын тауып, керек
рәміздерге орналастыр және бір-біріңе
әңгімеле.
Мысалы: шаңырақ элементін елтаңбаға
орналастырады. Қыранды туға
орналастырады…
Белсенді оқу. Мақсатқа жеткізеді. Тапсырма
тақырыпты толық меңгеруге бағытталған.
4К: сыни ойлау, қарым-қатынас дағдысы
дамиды. Бала үні ескерілген. Топтық жұмыс
“ Кім күшті?” сайысы
Бейне роликтен ән ұран орындауын
ережеге сай қайталап, орында.
Ең керемет орндаған топты анықтау.
Интербелсенді оқу. Бұл тапсырма
мақсатқа жеткізеді, баланың патриоттық
қызығушылығын оятады. 4К моделінің
сыни ойлау, командамен жұмыс жасай
білу дағдылары дамиды. Бала үні
ескеріледі.
2 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметіне тарту тәсілдері Жұптық жұмыс. “ Орынын тап” әдісі А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі. Алдында бірнеше рәміздердің белгілері ұсынылады. Мын белгілердің орынын тауып, керек рәміздерге орналастыр және бір-біріңе әңгімеле. Мысалы: шаңырақ элементін елтаңбаға орналастырады. Қыранды туға орналастырады… Белсенді оқу. Мақсатқа жеткізеді. Тапсырма тақырыпты толық меңгеруге бағытталған. 4К: сыни ойлау, қарым-қатынас дағдысы дамиды. Бала үні ескерілген. Топтық жұмыс “ Кім күшті?” сайысы Бейне роликтен ән ұран орындауын ережеге сай қайталап, орында. Ең керемет орндаған топты анықтау. Интербелсенді оқу. Бұл тапсырма мақсатқа жеткізеді, баланың патриоттық қызығушылығын оятады. 4К моделінің сыни ойлау, командамен жұмыс жасай білу дағдылары дамиды. Бала үні ескеріледі.
3 слайд
Саралау әдісі
Жұптық жұмыс.
“ Орынын тап” әдісі
А4 форматта рәміздердің суреттері
беріледі. Алдында бірнеше рәміздердің
белгілері ұсынылады.
Мын белгілердің орынын тауып, керек
рәміздерге орналастыр және бір-біріңе
әңгімеле. Топтық жұмыс
“ Кім күшті?” сайысы
Бейне роликтен ән ұран орындауын
ережеге сай қайталап, орында.
Ең керемет орндаған топты анықтау.
ҰОҚ мақсатын балалардың қажеттілігін, жас ерекшелігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа жету
үшун қолданылатын әдіс-тәсілдерімді саралай алдым. Жұптық жұмыста қолдауды қажет ететін балаға
көп қолдау көрсетемін. Бұл саралау әдісінің “П едагогтің түрлі қажеттіліктері мен деңгейі бар балаларға
қолдау көрсету ” тәсілдері. Тез орындап болған жұпқа қосымша тапсырма беремін, ал жай орындаған
балаға уақыт беремін. Бұл саралаудың “Қарқын, уақыт, жылдамдық” тәсілі.
Топтық жұмыста барлығына бір мақсатты тапсырма берілсе де, нәтижелері әртүрлі. Бұл саралау әдісінің
“Нәтиже” тәсілі . Сонымен қатар тапсрма орындау барысында балаларда мақтау арқылы
қызығушылығын пайдаланамын. Бұл саралаудың “ Қызығушылық, мүдде ” тәсілі көрініс табады.
3 слайд
Саралау әдісі Жұптық жұмыс. “ Орынын тап” әдісі А4 форматта рәміздердің суреттері беріледі. Алдында бірнеше рәміздердің белгілері ұсынылады. Мын белгілердің орынын тауып, керек рәміздерге орналастыр және бір-біріңе әңгімеле. Топтық жұмыс “ Кім күшті?” сайысы Бейне роликтен ән ұран орындауын ережеге сай қайталап, орында. Ең керемет орндаған топты анықтау. ҰОҚ мақсатын балалардың қажеттілігін, жас ерекшелігі мен қызығушылығын ескеріп, мақсатқа жету үшун қолданылатын әдіс-тәсілдерімді саралай алдым. Жұптық жұмыста қолдауды қажет ететін балаға көп қолдау көрсетемін. Бұл саралау әдісінің “П едагогтің түрлі қажеттіліктері мен деңгейі бар балаларға қолдау көрсету ” тәсілдері. Тез орындап болған жұпқа қосымша тапсырма беремін, ал жай орындаған балаға уақыт беремін. Бұл саралаудың “Қарқын, уақыт, жылдамдық” тәсілі. Топтық жұмыста барлығына бір мақсатты тапсырма берілсе де, нәтижелері әртүрлі. Бұл саралау әдісінің “Нәтиже” тәсілі . Сонымен қатар тапсрма орындау барысында балаларда мақтау арқылы қызығушылығын пайдаланамын. Бұл саралаудың “ Қызығушылық, мүдде ” тәсілі көрініс табады.
4 слайд
Бақылау түрі / бақылау парағы
ҰОҚ мақсатты балалардың қажеттілігін ескере отырып, мақсатқа жету үшін қолданатын әдіс-
тәсілдер қолдану барысында балалардың іс-әрекетін бақылаймын :
-
Қадір мен Гүлжанға жұптық жұмыста сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін.
- ауызша мадақтау (Жарайсың! Супер! Керемет! ...) арқылы қолдап , жігерлендіріп отырамын. Аты балалар ҚР
рәміздерін таниды
және ажыратады; мемлекеттік Әнұранды орында у
кезінде орында у өзін ұстау
ережесін сақтайды және
орындайды; Бала
үні 4К:
сыни
ойлау К оманда
мен
жұмыс
Қадір - + + - +
Айман + + + + +
Гүлжан - + - - +
4 слайд
Бақылау түрі / бақылау парағы ҰОҚ мақсатты балалардың қажеттілігін ескере отырып, мақсатқа жету үшін қолданатын әдіс- тәсілдер қолдану барысында балалардың іс-әрекетін бақылаймын : - Қадір мен Гүлжанға жұптық жұмыста сұрақтар қою арқылы қолдау көрсетемін. - ауызша мадақтау (Жарайсың! Супер! Керемет! ...) арқылы қолдап , жігерлендіріп отырамын. Аты балалар ҚР рәміздерін таниды және ажыратады; мемлекеттік Әнұранды орында у кезінде орында у өзін ұстау ережесін сақтайды және орындайды; Бала үні 4К: сыни ойлау К оманда мен жұмыс Қадір - + + - + Айман + + + + + Гүлжан - + - - +
5 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылар
Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспарын құрған кезімде
сабақ мақсатын құруда қиын болды . Оқуды белсендіретін әдіс-
тәсілдерді таңдауда қиналдым. Тренердің берген кері
байланысынан өз-өзіме түзету жұмыстарын жасадым.
Әріптестерімнен кері байланыс ала отырып сабақ
барысында қолданатын көптеген әдіс –тәсілдерді үйрендім,
соның ішінде ойындар мен әдіс-тәсілдерді
ҰОҚ мақсатына сәйкес құруды түсіндім.
Алдағы уақытта :
Оқу мақсаты мен ҰОҚ мақсатын үйлестіре білуді,
Оқу мақсатына бағыттап тиімді әдіс-тәсілдерді
ұйымдастыруды қолға алып , жетілдіремін деген ойдамын.
5 слайд
Ұйымдастырылған оқу қызметін жоспарлау бойынша қорытындылар Ұйымдастырылған оқу қызметінің жоспарын құрған кезімде сабақ мақсатын құруда қиын болды . Оқуды белсендіретін әдіс- тәсілдерді таңдауда қиналдым. Тренердің берген кері байланысынан өз-өзіме түзету жұмыстарын жасадым. Әріптестерімнен кері байланыс ала отырып сабақ барысында қолданатын көптеген әдіс –тәсілдерді үйрендім, соның ішінде ойындар мен әдіс-тәсілдерді ҰОҚ мақсатына сәйкес құруды түсіндім. Алдағы уақытта : Оқу мақсаты мен ҰОҚ мақсатын үйлестіре білуді, Оқу мақсатына бағыттап тиімді әдіс-тәсілдерді ұйымдастыруды қолға алып , жетілдіремін деген ойдамын.