Материалдар / Ашық сабақ Құтты болсын тәуелсіздік мерекеміз!!!
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Құтты болсын тәуелсіздік мерекеміз!!!

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2020
357
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7орта мектебі КММ Музыка п

1 слайд
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы Мұнайшы ауылы №7орта мектебі КММ Музыка пәнінің мұғалімі Аманшаева Жарқынай Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сабақ мақсаты Тілдік мақсатБағалау критерийлері Күн тәртібі 1 . 1 . 2 . 4 Күн тәртібін сақтау маңызын түсіндіру және күн тәртібін құру Барлық оқушылар ; Күн тәртібін біледі Көптеген оқушылар ; Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсінеді Кейбір оқушылар ; Күн тәртібін өмірде дұрыс қолдана алады 1 .күн тәртібін сақтайды, маңызылығын түсіндіре алады. 2 . Өзінің күн тәртібін құрас тырады Күн тәртібі, тәулік

Белсенді оқытудағы әдіс-тәсілдерім. Жұптық жұмыс. ” Ізден тап ” әдісі. Балалар күнтәртібінің ретін анықтап, цифырларменжазып

2 слайд
Белсенді оқытудағы әдіс-тәсілдерім. Жұптық жұмыс. ” Ізден тап ” әдісі. Балалар күнтәртібінің ретін анықтап, цифырларменжазып көрсетеді.Күн тәртібінне үшін сақтау қажет? « Кел ойнайық» сайысы Бұл ойында күн тәртібіне байланысты қимылдар жасау. -Төсек жинау қимылы. -Беті-қолдарын жуу қимылы. -Тамақтану қимылы: -Киіну қымылы . ” Бірге ойлаймыз ” әдісі. Қима суреттерден оқушының күн тәртібін құрастырады.Оны өз күн тәртібімен салыстырады.Белсенді оқу әдістерін оқушылардың алған білімдерін есте сақтай отырып оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымды құрдым.Психалогиалы қ ахуал. Шаттық шеңбер. Топқа бөлу. Оқулықпен жүмыс “Қораптағы сұрақтар” әдісі . -Асыланның күн тәртібіде не істейді? -Аслан таңертең және кешке не істейді.

Сарлап оқыту әдісі . Қабілеті жоғары оқушыға өзгенің көмегінсіз танғы жаттығуларды жасай алады . Оқушылар сабақтан алған әс

3 слайд
Сарлап оқыту әдісі . Қабілеті жоғары оқушыға өзгенің көмегінсіз танғы жаттығуларды жасай алады . Оқушылар сабақтан алған әсерін смайликтер арқылы білдіреді Сергіту сәті. Қане қанат жазайық. Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайық

Оқушылардың тапсырмаларды нұсқауға сай орындағандарына қарап, смайлик үлестіріп отырдым. Дискриптор. -Қима қағаздардан күн

4 слайд
Оқушылардың тапсырмаларды нұсқауға сай орындағандарына қарап, смайлик үлестіріп отырдым. Дискриптор. -Қима қағаздардан күн тәртібін дұрыс құрастырады. -Өз күн тәртібімен салыстыра алады. -Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді.“ Басбармақ” әдісі. “ Смайлик” әдісі. “ Жұлдызша” әдісі. Бағалау критерийлері. Қалыптастырушы бағалау.

Ықшам сабақтан алған әсерім Топқа біріктіруді Оқушыларға еркіндік беруді Ашық сұрақтар қоюды ҚМЖ жазуды Әдіс-тәсілдерРесурс

5 слайд
Ықшам сабақтан алған әсерім Топқа біріктіруді Оқушыларға еркіндік беруді Ашық сұрақтар қоюды ҚМЖ жазуды Әдіс-тәсілдерРесурстарды пайдалануды Әріптестерімнен алған кері байланыс: Уақытты тиімді пайдалану. Мұғалім өзі көпсөйлемей нақты ашық сұрақтар қойып оқушылардың сыный тұрғыдан ойлауына мүмкіндік беру,

Назарларыңызға рахмет .

6 слайд
Назарларыңызға рахмет .