1 слайд
Маңғыстау облысы Қарақия ауданы
Мұнайшы ауылы №7орта мектебі КММ
Музыка пәнінің мұғалімі Аманшаева Жарқынай
Сабақтың
тақырыбы
Оқу мақсаттары
Сабақ мақсаты
Тілдік мақсатБағалау критерийлері Күн тәртібі
1 . 1 . 2 . 4 Күн тәртібін сақтау маңызын
түсіндіру және күн тәртібін құру
Барлық оқушылар ; Күн тәртібін біледі
Көптеген оқушылар ; Күн тәртібін сақтаудың маңыздылығын
түсінеді
Кейбір оқушылар ; Күн тәртібін өмірде дұрыс қолдана алады
1 .күн тәртібін сақтайды, маңызылығын түсіндіре алады.
2 . Өзінің күн тәртібін құрас тырады
Күн тәртібі, тәулік
2 слайд
Белсенді оқытудағы әдіс-тәсілдерім.
Жұптық жұмыс. ” Ізден
тап ” әдісі.
Балалар күнтәртібінің
ретін анықтап,
цифырларменжазып
көрсетеді.Күн тәртібінне
үшін сақтау қажет? « Кел ойнайық» сайысы Бұл
ойында күн тәртібіне
байланысты қимылдар
жасау.
-Төсек жинау қимылы.
-Беті-қолдарын жуу қимылы.
-Тамақтану қимылы:
-Киіну қымылы . ” Бірге ойлаймыз ” әдісі.
Қима суреттерден
оқушының күн тәртібін
құрастырады.Оны өз күн
тәртібімен салыстырады.Белсенді оқу әдістерін оқушылардың алған білімдерін есте сақтай отырып
оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз
жоспарымды құрдым.Психалогиалы қ ахуал.
Шаттық шеңбер.
Топқа бөлу. Оқулықпен жүмыс “Қораптағы
сұрақтар” әдісі .
-Асыланның күн тәртібіде не істейді?
-Аслан таңертең және кешке не
істейді.
3 слайд
Сарлап оқыту
әдісі .
Қабілеті жоғары оқушыға
өзгенің көмегінсіз танғы
жаттығуларды жасай
алады .
Оқушылар сабақтан алған
әсерін смайликтер
арқылы білдіреді Сергіту сәті.
Қане қанат жазайық.
Қарлығашқа ұқсайық.
Ұшып-ұшып алайық,
Орнымызға қонайық.
Білімде алда болайық
4 слайд
Оқушылардың
тапсырмаларды нұсқауға сай
орындағандарына қарап,
смайлик үлестіріп отырдым.
Дискриптор.
-Қима қағаздардан күн тәртібін
дұрыс құрастырады.
-Өз күн тәртібімен салыстыра
алады.
-Күн тәртібін сақтаудың
маңыздылығын түсіндіреді.“ Басбармақ” әдісі.
“ Смайлик” әдісі.
“ Жұлдызша” әдісі. Бағалау критерийлері.
Қалыптастырушы бағалау.
5 слайд
Ықшам
сабақтан
алған әсерім Топқа біріктіруді
Оқушыларға
еркіндік беруді
Ашық
сұрақтар
қоюды ҚМЖ жазуды
Әдіс-тәсілдерРесурстарды
пайдалануды
Әріптестерімнен алған кері байланыс:
Уақытты тиімді пайдалану. Мұғалім өзі көпсөйлемей нақты
ашық сұрақтар қойып оқушылардың сыный тұрғыдан ойлауына
мүмкіндік беру,
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет .
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз