Ашық сабақ Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары 10 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары 10 сынып 10.2.4.5 -жеңілдететін және ауырлататын мән-жайларды ескере отырып қылмыстық құқықбқзушылықты бағалау: 10.2.4.6 - адамның қылмыстық жауаптылықтан босатылу шарттарын айқындау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ашық сабақ

#1 слайд
Ашық сабақ

1 слайд

Ашық сабақ

1. Достық - теңдіктен басталады. 2. Заңнан ақылды болудың қажеті жоқ Өз-өзіңді жеңу - жеңістердің жеңісі. (Платон) 8. Талқыға

#2 слайд
1. Достық - теңдіктен басталады. 2. Заңнан ақылды болудың қажеті жоқ Өз-өзіңді жеңу - жеңістердің жеңісі. (Платон) 8. Талқыға салған кезде ғана ақиқаттың беті ашылады. (Сократ)  

2 слайд

1. Достық - теңдіктен басталады. 2. Заңнан ақылды болудың қажеті жоқ Өз-өзіңді жеңу - жеңістердің жеңісі. (Платон) 8. Талқыға салған кезде ғана ақиқаттың беті ашылады. (Сократ)  

3. Ақшасы жоқ адам кедей емес, арманы жоқ адам кедей. 4. Тек бір ғана жақсылық бар ол - білім, тек бір ғана жамандық бар ол -

#3 слайд
3. Ақшасы жоқ адам кедей емес, арманы жоқ адам кедей. 4. Тек бір ғана жақсылық бар ол - білім, тек бір ғана жамандық бар ол - надандық. 5. Ашулы адам ешқандай пайдасыз басқаларды зәбірлейді. 6. Ізгілік пен игілік жоқ жерде әсемдік те жоқ. 7. Әлемді өзгертпес бұрын, өзіңді өзгерт. (Сократ)

3 слайд

3. Ақшасы жоқ адам кедей емес, арманы жоқ адам кедей. 4. Тек бір ғана жақсылық бар ол - білім, тек бір ғана жамандық бар ол - надандық. 5. Ашулы адам ешқандай пайдасыз басқаларды зәбірлейді. 6. Ізгілік пен игілік жоқ жерде әсемдік те жоқ. 7. Әлемді өзгертпес бұрын, өзіңді өзгерт. (Сократ)

Өзіміз қандай қарым-қатынасты қаласақ, достарымызға да дәл сондай қарым-қатынаста болайық

#4 слайд
Өзіміз қандай қарым-қатынасты қаласақ, достарымызға да дәл сондай қарым-қатынаста болайық (Аристотель) Малыңды жауға, басыңды дауға салып қор қылма. (Абай)

4 слайд

Өзіміз қандай қарым-қатынасты қаласақ, достарымызға да дәл сондай қарым-қатынаста болайық (Аристотель) Малыңды жауға, басыңды дауға салып қор қылма. (Абай)

13.12.2021ж. Сабақтың тақырыбы: Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары

#5 слайд
13.12.2021ж. Сабақтың тақырыбы: Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары

5 слайд

13.12.2021ж. Сабақтың тақырыбы: Қылмыстық жаза түсінігі және одан босату шарттары

Гуманизм ( лат. humanitas — (human - Кісі) — адамның кісілік қадір-қасиетін, адамның еркіндігін, адамның бақытқа құштарлығ

#6 слайд
Гуманизм  ( лат.   humanitas  — (human - Кісі) — адамның кісілік қадір-қасиетін, адамның еркіндігін, адамның бақытқа құштарлығы мен талпынысын, адамның құқығы мен жауапкершілігін, арын, намысын, мейірбандығы мен қайсарлығын, адамның жасампаздығын - яғни адамның барша адами қасиеттерін ұлықтайтын, даралығы мен дамуын діріптейтін идея .

6 слайд

Гуманизм  ( лат.   humanitas  — (human - Кісі) — адамның кісілік қадір-қасиетін, адамның еркіндігін, адамның бақытқа құштарлығы мен талпынысын, адамның құқығы мен жауапкершілігін, арын, намысын, мейірбандығы мен қайсарлығын, адамның жасампаздығын - яғни адамның барша адами қасиеттерін ұлықтайтын, даралығы мен дамуын діріптейтін идея .

Оқушыларға «Үлестірме қағаз» таратады. Жазадан босату шарттарын түсіндіреді. №1- тапсырма (2 ұпай) (ҚК 65-б.); (ҚК 66-б.);

#7 слайд
Оқушыларға «Үлестірме қағаз» таратады. Жазадан босату шарттарын түсіндіреді. №1- тапсырма (2 ұпай)   (ҚК 65-б.);   (ҚК 66-б.);   (ҚК 67-б.);   (ҚК 68-б.);

7 слайд

Оқушыларға «Үлестірме қағаз» таратады. Жазадан босату шарттарын түсіндіреді. №1- тапсырма (2 ұпай)   (ҚК 65-б.);   (ҚК 66-б.);   (ҚК 67-б.);   (ҚК 68-б.);

№ 1 – тапсырма (1ұпай) ҚК 65-бабын қарастырайық. Мұнда қылмыстық жауаптылықтан босатудың іс-әрекетіне өкіну түрі қарастырылға

#8 слайд
№ 1 – тапсырма (1ұпай) ҚК 65-бабын қарастырайық. Мұнда қылмыстық жауаптылықтан босатудың іс-әрекетіне өкіну түрі қарастырылған. 1) ......................................... 2) ......................................... 3) ......................................... 4) .......................................... 5) ...........................................

8 слайд

№ 1 – тапсырма (1ұпай) ҚК 65-бабын қарастырайық. Мұнда қылмыстық жауаптылықтан босатудың іс-әрекетіне өкіну түрі қарастырылған. 1) ......................................... 2) ......................................... 3) ......................................... 4) .......................................... 5) ...........................................

№ 1 тапсырма Дескриптор: - Жазадан босату шарттарын жазады; 2 ұпай -ҚК 65-бабы жауаптылықтан босатудың іс- әрекетіне өкіну тү

#9 слайд
№ 1 тапсырма Дескриптор: - Жазадан босату шарттарын жазады; 2 ұпай -ҚК 65-бабы жауаптылықтан босатудың іс- әрекетіне өкіну түрін анықтайды. 1ұпай Жалпы - 3ұпай  

9 слайд

№ 1 тапсырма Дескриптор: - Жазадан босату шарттарын жазады; 2 ұпай -ҚК 65-бабы жауаптылықтан босатудың іс- әрекетіне өкіну түрін анықтайды. 1ұпай Жалпы - 3ұпай  

№ 2-тапсырма: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі Жазадан босату туралы шешім қабылданғанда заңның маңызды шарттарын анықтаңыз. 1.Кі

#10 слайд
№ 2-тапсырма: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі   Жазадан босату туралы шешім қабылданғанда заңның маңызды шарттарын анықтаңыз. 1.Кінәсін мойындау дегеніміз – 2.Қылмысты ашуға көмектесу дегеніміз – 3.Келтірілген шығынның орнын толтыру – Дескриптор: - Мәтіннен дәлелді мазмұнды келтіре отырып, сөйлемдерді жалғастырады. 2 ұпай; Тұжырымды ойларын айтады; 1ұпай; Жалпы 3 ұпай  

10 слайд

№ 2-тапсырма: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі   Жазадан босату туралы шешім қабылданғанда заңның маңызды шарттарын анықтаңыз. 1.Кінәсін мойындау дегеніміз – 2.Қылмысты ашуға көмектесу дегеніміз – 3.Келтірілген шығынның орнын толтыру – Дескриптор: - Мәтіннен дәлелді мазмұнды келтіре отырып, сөйлемдерді жалғастырады. 2 ұпай; Тұжырымды ойларын айтады; 1ұпай; Жалпы 3 ұпай  

№ 3 тапсырма: Мәтін мазмұны негізінде өз көзқарасыңызды білдіріп, қылмыстық құқықбұзушылық жасады деп анықталған кінәлі ада

#11 слайд
№ 3 тапсырма: Мәтін мазмұны негізінде өз көзқарасыңызды білдіріп, қылмыстық құқықбұзушылық жасады деп анықталған кінәлі адамға қылмыстық жаза қолданбай-ақ түзелетініне тән ізгілік қастеттерін жазыңдар. қылмыстық жауаптылықтан босату жағдайда қандай оң нәтижелерге қол жеткізуге болатынын жазыңдар. Өз көзқарасыңызды дәлелдеу үшін мәтінді қолданыңыздар.

11 слайд

№ 3 тапсырма: Мәтін мазмұны негізінде өз көзқарасыңызды білдіріп, қылмыстық құқықбұзушылық жасады деп анықталған кінәлі адамға қылмыстық жаза қолданбай-ақ түзелетініне тән ізгілік қастеттерін жазыңдар. қылмыстық жауаптылықтан босату жағдайда қандай оң нәтижелерге қол жеткізуге болатынын жазыңдар. Өз көзқарасыңызды дәлелдеу үшін мәтінді қолданыңыздар.

№ 3 тапсырма Дескриптор: -Өз көзқарастарын білдіріп, ізгілік қасиеттерін жазады; 2 ұпай -Өз көзқарастарын дәлелдеу үшін мәтін

#12 слайд
№ 3 тапсырма Дескриптор: -Өз көзқарастарын білдіріп, ізгілік қасиеттерін жазады; 2 ұпай -Өз көзқарастарын дәлелдеу үшін мәтін мазмұнын орынды қолданады; 2 ұпай. Жалпы- 4 ұпай.

12 слайд

№ 3 тапсырма Дескриптор: -Өз көзқарастарын білдіріп, ізгілік қасиеттерін жазады; 2 ұпай -Өз көзқарастарын дәлелдеу үшін мәтін мазмұнын орынды қолданады; 2 ұпай. Жалпы- 4 ұпай.

«Шығу билеті» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. 1. Қылмыстық жауаптылықты қалай түсінесіңдер? 2. Қылмыстық жазадан босатуд

#13 слайд
«Шығу билеті» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. 1. Қылмыстық жауаптылықты қалай түсінесіңдер? 2. Қылмыстық жазадан босатудың маңызы қандай? 3. «Қорғау» «Реттеу» «Ынтымақтастық» дегенді қалай түсінесіңдер?

13 слайд

«Шығу билеті» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. 1. Қылмыстық жауаптылықты қалай түсінесіңдер? 2. Қылмыстық жазадан босатудың маңызы қандай? 3. «Қорғау» «Реттеу» «Ынтымақтастық» дегенді қалай түсінесіңдер?

«Шығу билеті» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. 1. Қылмыстық жауаптылықтан босату шарттарын қалай түсінесіңдер? 2. Қажетті

#14 слайд
«Шығу билеті» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. 1. Қылмыстық жауаптылықтан босату шарттарын қалай түсінесіңдер? 2. Қажетті қорғану ҚК нешінші бабында көрсетілген? (66-б.) 3. «Қорғау» «Ынтымақтастық» «Реттеу» дегенді қалай түсінесіңдер? Үйге тапсырма: Нақыл сөзерді талдау. Сұлтан Қалиевтің «Ата Заң» өлеңін жаттау.

14 слайд

«Шығу билеті» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. 1. Қылмыстық жауаптылықтан босату шарттарын қалай түсінесіңдер? 2. Қажетті қорғану ҚК нешінші бабында көрсетілген? (66-б.) 3. «Қорғау» «Ынтымақтастық» «Реттеу» дегенді қалай түсінесіңдер? Үйге тапсырма: Нақыл сөзерді талдау. Сұлтан Қалиевтің «Ата Заң» өлеңін жаттау.

Файл форматы:
pptx
21.04.2022
888
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі