Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сыныптыңалгебра пәні бойынша қысқаша көбейту формулалары тақырыбында өткізетін сабақтарында қолданылатын тиімді әдіс-тәсілдер
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Ырғыз ауданы, №1 қазақ жалпыға білім беретін орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі АБДИРОВА НУРИЛА ЕРСАЙЫНҚЫЗЫ

#1 слайд
Ырғыз ауданы, №1 қазақ жалпыға білім беретін орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі АБДИРОВА НУРИЛА ЕРСАЙЫНҚЫЗЫ

1 слайд

Ырғыз ауданы, №1 қазақ жалпыға білім беретін орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі АБДИРОВА НУРИЛА ЕРСАЙЫНҚЫЗЫ

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары Оқу мақсаты: 7.2.1.10. Қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану Сабақтың

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары Оқу мақсаты: 7.2.1.10. Қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: - a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады; Көптеген оқушылар: -алгебралық өрнектерді ықшамдауда a²-b²=(a-b)(a+b)қысқаша көбейту формуласын қолданады; Кейбір оқушылар: күрделі теңдеу шешу барысында a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласын пайдаланады.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары Оқу мақсаты: 7.2.1.10. Қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: - a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады; Көптеген оқушылар: -алгебралық өрнектерді ықшамдауда a²-b²=(a-b)(a+b)қысқаша көбейту формуласын қолданады; Кейбір оқушылар: күрделі теңдеу шешу барысында a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласын пайдаланады.

Бағалау критерийлері - a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады; -алгебралық өрнектерді ық

#3 слайд
Бағалау критерийлері - a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады; -алгебралық өрнектерді ықшамдауда a²- b²=(a-b)(a+b)қысқаша көбейту формуласын қолданады; -күрделі теңдеу шешу барысында a²-b²=(a-b) (a+b) қысқаша көбейту формуласын пайдаланады. Тілдік мақсаттар: Терминология Лексика Құндылықтарға баулу: Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана Алдыңғы білім Бірмүшелер мен көпмүшелермен амалдар орындай алу Пәнаралық байланыс

3 слайд

Бағалау критерийлері - a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады; -алгебралық өрнектерді ықшамдауда a²- b²=(a-b)(a+b)қысқаша көбейту формуласын қолданады; -күрделі теңдеу шешу барысында a²-b²=(a-b) (a+b) қысқаша көбейту формуласын пайдаланады. Тілдік мақсаттар: Терминология Лексика Құндылықтарға баулу: Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана Алдыңғы білім Бірмүшелер мен көпмүшелермен амалдар орындай алу Пәнаралық байланыс

Белсенді оқу әдістері Топқа бөлу «Мозайка» әдісі Оқушыларға өткен тақырыпты қорытындылау мақсатында тапсырмалар беріп, осы

#4 слайд
Белсенді оқу әдістері Топқа бөлу «Мозайка» әдісі Оқушыларға өткен тақырыпты қорытындылау мақсатында тапсырмалар беріп, осы тапсырмаларды орындау барысында “Мозайка” әдісін қолдандым Оқушылардың тапсырманы орындау барысында бүгінгі сабақта алған білімін білу мақсатында: Жеке жұмыс Нәтижесінде: Формуланы қолданып көп нүктенің орындағы санды немесе әріпті тауып дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтырды.

4 слайд

Белсенді оқу әдістері Топқа бөлу «Мозайка» әдісі Оқушыларға өткен тақырыпты қорытындылау мақсатында тапсырмалар беріп, осы тапсырмаларды орындау барысында “Мозайка” әдісін қолдандым Оқушылардың тапсырманы орындау барысында бүгінгі сабақта алған білімін білу мақсатында: Жеке жұмыс Нәтижесінде: Формуланы қолданып көп нүктенің орындағы санды немесе әріпті тауып дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтырды.

“Мозайка” әдісі “Белсен-ді тақта” әдісі “Ой қозға” әдісі құндылық Жеке өзіндік жұмыс

#5 слайд
“Мозайка” әдісі “Белсен-ді тақта” әдісі “Ой қозға” әдісі құндылық Жеке өзіндік жұмыс

5 слайд

“Мозайка” әдісі “Белсен-ді тақта” әдісі “Ой қозға” әдісі құндылық Жеке өзіндік жұмыс

Барлық оқушылар: «Еркін әңгіме» арқылы өз білімдерін көрсете білді; Көптеген оқушылар: Сабақтың мақсатына сай сарала

#6 слайд
Барлық оқушылар: «Еркін әңгіме» арқылы өз білімдерін көрсете білді; Көптеген оқушылар: Сабақтың мақсатына сай сараланып берілген ресурс бойынша ,қолдау көрсету арқылы берілген тапсырмалар бойынша күтілетін нәтижеге қол жеткізді; Кейбір оқушылар: Жеке жұмыс жасау арқылы өз білімдерін кеңейтті САРАЛАУ 1.Сабақ мақсат бойынша саралау 2.Нәтиже бойынша саралау 3.Ресурс бойынша саралау 4.Оқушыға қолдау көрсету 5.Жылдамдық арқылы саралау 6.Тапсырмалар бойынша саралау

6 слайд

Барлық оқушылар: «Еркін әңгіме» арқылы өз білімдерін көрсете білді; Көптеген оқушылар: Сабақтың мақсатына сай сараланып берілген ресурс бойынша ,қолдау көрсету арқылы берілген тапсырмалар бойынша күтілетін нәтижеге қол жеткізді; Кейбір оқушылар: Жеке жұмыс жасау арқылы өз білімдерін кеңейтті САРАЛАУ 1.Сабақ мақсат бойынша саралау 2.Нәтиже бойынша саралау 3.Ресурс бойынша саралау 4.Оқушыға қолдау көрсету 5.Жылдамдық арқылы саралау 6.Тапсырмалар бойынша саралау

Смайликтер Дескриптор Мен саған- сен маған Бағдаршам БАҒАЛАУ Өзін-өзі бағалау Көршіңді тексер Бас бармақ Бағалау терезесі

#7 слайд
Смайликтер Дескриптор Мен саған- сен маған Бағдаршам БАҒАЛАУ Өзін-өзі бағалау Көршіңді тексер Бас бармақ Бағалау терезесі

7 слайд

Смайликтер Дескриптор Мен саған- сен маған Бағдаршам БАҒАЛАУ Өзін-өзі бағалау Көршіңді тексер Бас бармақ Бағалау терезесі

Бағалау Б а ғ а л а у т е р е з е с і Б а с б а р м а қ М е н с а ғ а н , с е н м а ғ а н С м а й л и к т е р Бағдаршам

#8 слайд
Бағалау Б а ғ а л а у т е р е з е с і Б а с б а р м а қ М е н с а ғ а н , с е н м а ғ а н С м а й л и к т е р Бағдаршам

8 слайд

Бағалау Б а ғ а л а у т е р е з е с і Б а с б а р м а қ М е н с а ғ а н , с е н м а ғ а н С м а й л и к т е р Бағдаршам

•“Ой қозға” әдісі •“Бағдаршам” әдісі, кері байланыс Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе •Белсенді оқыту әдістерін кеңінен

#9 слайд
•“Ой қозға” әдісі •“Бағдаршам” әдісі, кері байланыс Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе •Белсенді оқыту әдістерін кеңінен қолдану •Формативті бағалау әдістерін нақты, жүйелі пайдалану Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді

9 слайд

•“Ой қозға” әдісі •“Бағдаршам” әдісі, кері байланыс Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе •Белсенді оқыту әдістерін кеңінен қолдану •Формативті бағалау әдістерін нақты, жүйелі пайдалану Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді

Файл форматы:
pptx
04.06.2018
672
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі