Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары 7 сынып
Ашық сабақ Қысқаша көбейту формулалары 7 сынып

#1 слайд
Ырғыз ауданы, №1 қазақ
жалпыға білім беретін орта
мектебінің математика
пәнінің мұғалімі АБДИРОВА
НУРИЛА ЕРСАЙЫНҚЫЗЫ
1 слайд
Ырғыз ауданы, №1 қазақ жалпыға білім беретін орта мектебінің математика пәнінің мұғалімі АБДИРОВА НУРИЛА ЕРСАЙЫНҚЫЗЫ
#2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Қысқаша көбейту формулалары
Оқу мақсаты:
7.2.1.10. Қысқаша көбейту формулаларын білу және
қолдану
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар:
- a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік
қалыптастырады;
Көптеген оқушылар:
-алгебралық өрнектерді ықшамдауда a²-b²=(a-b)(a+b)қысқаша көбейту
формуласын қолданады;
Кейбір оқушылар:
күрделі теңдеу шешу барысында a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту
формуласын пайдаланады.
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулалары Оқу мақсаты: 7.2.1.10. Қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: - a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады; Көптеген оқушылар: -алгебралық өрнектерді ықшамдауда a²-b²=(a-b)(a+b)қысқаша көбейту формуласын қолданады; Кейбір оқушылар: күрделі теңдеу шешу барысында a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласын пайдаланады.
#3 слайд
Бағалау критерийлері
- a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту
формуласы туралы түсінік қалыптастырады;
-алгебралық өрнектерді ықшамдауда a²-
b²=(a-b)(a+b)қысқаша көбейту формуласын
қолданады;
-күрделі теңдеу шешу барысында a²-b²=(a-b)
(a+b) қысқаша көбейту формуласын
пайдаланады.
Тілдік
мақсаттар:
Терминология
Лексика
Құндылықтарға
баулу:
Қазақстанның
тәуелсіздігі және Астана
Алдыңғы білім
Бірмүшелер мен
көпмүшелермен
амалдар орындай алу
Пәнаралық байланыс
3 слайд
Бағалау критерийлері - a²-b²=(a-b)(a+b) қысқаша көбейту формуласы туралы түсінік қалыптастырады; -алгебралық өрнектерді ықшамдауда a²- b²=(a-b)(a+b)қысқаша көбейту формуласын қолданады; -күрделі теңдеу шешу барысында a²-b²=(a-b) (a+b) қысқаша көбейту формуласын пайдаланады. Тілдік мақсаттар: Терминология Лексика Құндылықтарға баулу: Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана Алдыңғы білім Бірмүшелер мен көпмүшелермен амалдар орындай алу Пәнаралық байланыс
#4 слайд
Белсенді оқу әдістері
Топқа бөлу
«Мозайка» әдісі
Оқушыларға өткен тақырыпты
қорытындылау мақсатында тапсырмалар
беріп, осы тапсырмаларды орындау
барысында “Мозайка” әдісін қолдандым
Оқушылардың тапсырманы
орындау барысында бүгінгі
сабақта алған білімін білу
мақсатында: Жеке жұмыс
Нәтижесінде:
Формуланы қолданып көп
нүктенің орындағы санды
немесе әріпті тауып дұрыс
теңдік шығатындай етіп, бос
орынды толтырды.
4 слайд
Белсенді оқу әдістері Топқа бөлу «Мозайка» әдісі Оқушыларға өткен тақырыпты қорытындылау мақсатында тапсырмалар беріп, осы тапсырмаларды орындау барысында “Мозайка” әдісін қолдандым Оқушылардың тапсырманы орындау барысында бүгінгі сабақта алған білімін білу мақсатында: Жеке жұмыс Нәтижесінде: Формуланы қолданып көп нүктенің орындағы санды немесе әріпті тауып дұрыс теңдік шығатындай етіп, бос орынды толтырды.
#5 слайд
“Мозайка”
әдісі
“Белсен-ді
тақта”
әдісі
“Ой қозға”
әдісі
құндылық
Жеке өзіндік
жұмыс
5 слайд
“Мозайка” әдісі “Белсен-ді тақта” әдісі “Ой қозға” әдісі құндылық Жеке өзіндік жұмыс
#6 слайд
Барлық оқушылар:
«Еркін әңгіме» арқылы өз білімдерін көрсете білді;
Көптеген оқушылар:
Сабақтың мақсатына сай сараланып берілген ресурс
бойынша ,қолдау көрсету арқылы берілген тапсырмалар
бойынша күтілетін нәтижеге қол жеткізді;
Кейбір оқушылар:
Жеке жұмыс жасау арқылы өз
білімдерін кеңейтті
САРАЛАУ
1.Сабақ мақсат бойынша саралау
2.Нәтиже бойынша саралау
3.Ресурс бойынша саралау
4.Оқушыға қолдау көрсету
5.Жылдамдық арқылы саралау
6.Тапсырмалар бойынша саралау
6 слайд
Барлық оқушылар: «Еркін әңгіме» арқылы өз білімдерін көрсете білді; Көптеген оқушылар: Сабақтың мақсатына сай сараланып берілген ресурс бойынша ,қолдау көрсету арқылы берілген тапсырмалар бойынша күтілетін нәтижеге қол жеткізді; Кейбір оқушылар: Жеке жұмыс жасау арқылы өз білімдерін кеңейтті САРАЛАУ 1.Сабақ мақсат бойынша саралау 2.Нәтиже бойынша саралау 3.Ресурс бойынша саралау 4.Оқушыға қолдау көрсету 5.Жылдамдық арқылы саралау 6.Тапсырмалар бойынша саралау
#7 слайд
Смайликтер
Дескриптор
Мен саған-
сен маған
Бағдаршам
БАҒАЛАУ
Өзін-өзі
бағалау
Көршіңді
тексер
Бас бармақ
Бағалау
терезесі
7 слайд
Смайликтер Дескриптор Мен саған- сен маған Бағдаршам БАҒАЛАУ Өзін-өзі бағалау Көршіңді тексер Бас бармақ Бағалау терезесі
#8 слайд
Бағалау
Б
а
ғ
а
л
а
у
т
е
р
е
з
е
с
і
Б
а
с
б
а
р
м
а
қ
М
е
н
с
а
ғ
а
н
,
с
е
н
м
а
ғ
а
н
С
м
а й
л
и
к
т е р
Бағдаршам
8 слайд
Бағалау Б а ғ а л а у т е р е з е с і Б а с б а р м а қ М е н с а ғ а н , с е н м а ғ а н С м а й л и к т е р Бағдаршам
#9 слайд
•“Ой қозға” әдісі
•“Бағдаршам” әдісі, кері
байланыс
Сабақта ең
жақсы өткен
екі нәрсе
•Белсенді оқыту әдістерін кеңінен
қолдану
•Формативті бағалау әдістерін
нақты, жүйелі пайдалану
Сабақтың бұдан
да жақсы өтуіне
не оң ықпал
етер еді
9 слайд
•“Ой қозға” әдісі •“Бағдаршам” әдісі, кері байланыс Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе •Белсенді оқыту әдістерін кеңінен қолдану •Формативті бағалау әдістерін нақты, жүйелі пайдалану Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді
шағым қалдыра аласыз













