1 слайд
Ю.А.Гагарин атындағы жалпы орта мек теп
Әдебиеттік оқу
3 “Б” сынып
Пән мұғалімі: Измуханбетова Раиса
Жоламановна
2 слайд
Ширату “Сиқырлы сөздер”
1. Қыста бар да, жазда жоқ.
2. Қүлағы мен көзі жоқ,
Жоқ тіпті қол мен аяғы
Бірақ ғажап өнерпаз,
Мәнерлеп ою салады.
3. Қанаты жоқ ұшады.
Аяғы жоқ-желеді
Аузы жоқ-ұлиды
І топ- Қар
ІІ топ – Аяз
ІІІ топ- Боран
3 слайд
“ Балмұздақ таяқшасы ” сұрақ-жауап
-
Шығарманың қандай түрлері болады?
-
Кімнің шығармасымен таныстық?
-
Мәтін бойынша қандай жұмыс түрлерін орындаушы едік?
-
Эпитет дегеніміз не?
-
Бүгнгі сабақта не туралы айтамыз?
-
Бүгінгі сабағымызда шығарманың қандай түрімен жұмыс
жасаймыз?
4 слайд
Қарашаның жиырма екісі
Қысқы кеш
Мұқан Иманжанов
5 слайд
( ҰЖ) Оқулықпен жұмыс
6 слайд
33-sabak_1.mp3
7 слайд
8 слайд
Мәтін І бөлім Түтенген боран
Құтырған боран
Сұрлана соққан боран
Ысқырған боран
ІІ бөлім Үйдің іші көңілді
Жарық үйде қызықты
Жылы үйде істер көп
9 слайд
Теңеу – екі нәрсенің ортақ сипатын, белгілерін табу,
ұқсату.
Теңеу - дай, -дей, -тай, -тей жұрнақтары арқылы
жасалады.
Мәтіндерде қысқы боран адам кейпінде суреттелген.
Осындай табиғат құбылыстарын адам кейпіне келтіріп
суреттеуді кейіптеу деп атайды.
10 слайд
Сергіту сәті
Сөздерді қатыстырып сөйлем құраңдар
І топ - күн, қыс, суық
ІІ топ - аяз, боран, қар
ІІІ топ - ойна, шаңғы, шана
11 слайд
(ТЖ)
Тапсырма
І топ- Өлеңнің алғашқы екі шумағын оқы. Осы
жолдардағы көркем ойға сәйкес келетін қарасөзді
мәтін бөлігін тауып оқы.
ІІ топ- Мәтіннің авторы туралы постер құрастыр.
ІІІ топ- Сызбада берілген шығармаларды салыстыр
12 слайд
ІІІ топ
Сызбада берілген шығармаларды салыстырІ топ
Қысқы кеш
Қара боран көкті жапты,
Қарлы құйын қуалай.
Кейде ұлыған аң сияқты,
Кейде жылайды баладай.
Төбесінен үйдің тозған
Сылдырайды сабаны,
Жолаушыдай кешеу қалған
Терезені қағады. Мұқан
ИманжановІІ топ
13 слайд
(ЖЖ) Дәптермен жұмыс
(ӨЖ) Мәтінге сүйеніп, боранға қатысты кейіптеулерді тауып жаз.Мәтіннен ауыл көрінісін сипаттайтын, боранның іс-қимылын
сипаттайтын сөйлемдерді тауып жаз.
Та қтамен жұмыс
14 слайд
Кері байланыс “Алтын сандық” Сұрақ-жауап
-
Қандай тақырыппен таныстық?
-
Шығарманың авторы туралы нені білдік?
-
Әдеби көркемдеуші тәсілдерді ата
-
Кейіптеу деген не?
15 слайд
Үйге тапсырма
87-88 бет оқу.
16 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз