Материалдар / Ашық сабақ. Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару

Ашық сабақ. Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2020
749
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару. Математика п әні мұғалімі: Нысанбаева Гульжам

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару. Математика п әні мұғалімі: Нысанбаева Гульжамал Толегеновна 6 сыныпЖамбыл облысы Т .Рысқұлов ауданы Ақтоған шағын орталықты орта мектебі

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды көбейту тақырыбына есептер шығару. Математика п әні мұғалімі: Нысанбаева Гульжамал Толегеновна 6 сыныпЖамбыл облысы Т .Рысқұлов ауданы Ақтоған шағын орталықты орта мектебі

Мақсаты: А) Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңба

2 слайд
Мақсаты: А) Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету; Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.

2 слайд

Мақсаты: А) Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелеу. Таңбалары әр түрлі, таңбалары бірдей сандарды көбейтіп, көбейтіндіні таба білуге үйрету; Ә) Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру. Ой-өрісін кеңейту. Теориялық білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастыру; Б) Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тез шешім қабылдай білуге, пәнге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу.

І Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушыларды топқа бөлу. 2. Үй тапсырмасын тексеру (жұптап оқушылар бірінің дәптерін тексеру) 3. Қызы

3 слайд
І Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушыларды топқа бөлу. 2. Үй тапсырмасын тексеру (жұптап оқушылар бірінің дәптерін тексеру) 3. Қызығушылықты ояту : сұрақ –жауап. 4. Мағынаны тану . (сабақты « Ойлан, жұптас, бөліс » әдісі арқылы түсіндіру ) а) Сұрақ - жауап арқылы өтілген тақырыптарды талдау ә) «Кім жылдам?» ойыны (Планшетпен жұмыс ,ауызша есептер) б) Оқулықпен жұмыс. в ) Семантикалық карта г) Ой толғаныс. («Алтернативті тест» әдісі арқылы сабақты қорытындылау) 7. Үйге тапсырма 8. Бағалау 9. Кері байланыс

3 слайд

І Ұйымдастыру кезеңі. 1. Оқушыларды топқа бөлу. 2. Үй тапсырмасын тексеру (жұптап оқушылар бірінің дәптерін тексеру) 3. Қызығушылықты ояту : сұрақ –жауап. 4. Мағынаны тану . (сабақты « Ойлан, жұптас, бөліс » әдісі арқылы түсіндіру ) а) Сұрақ - жауап арқылы өтілген тақырыптарды талдау ә) «Кім жылдам?» ойыны (Планшетпен жұмыс ,ауызша есептер) б) Оқулықпен жұмыс. в ) Семантикалық карта г) Ой толғаныс. («Алтернативті тест» әдісі арқылы сабақты қорытындылау) 7. Үйге тапсырма 8. Бағалау 9. Кері байланыс

Қызығушылықты ояту Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтілген тақырыптарды пысықтау 1. Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту ережесі

4 слайд
Қызығушылықты ояту Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтілген тақырыптарды пысықтау 1. Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту ережесін тұжырымдаңдар. 2. Таңбалары бірдей екі санды көбейту ережесін тұжырымдаңдар. 3. Көбейткіштердің біреуі нөлге тең болса, көбейтінді нешеге тең? 4. Көбейткіштердің біреуі бірге тең болса, көбейтінді нешеге тең?

4 слайд

Қызығушылықты ояту Сұрақ-жауап әдісі арқылы өтілген тақырыптарды пысықтау 1. Таңбалары әртүрлі екі санды көбейту ережесін тұжырымдаңдар. 2. Таңбалары бірдей екі санды көбейту ережесін тұжырымдаңдар. 3. Көбейткіштердің біреуі нөлге тең болса, көбейтінді нешеге тең? 4. Көбейткіштердің біреуі бірге тең болса, көбейтінді нешеге тең?

« Ойлан, жұптас, бөліс » әдісі Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу - 12 - ( - 24 ) - 36 12 - 12

5 слайд
« Ойлан, жұптас, бөліс » әдісі Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу - 12 - ( - 24 ) - 36 12 - 12

5 слайд

« Ойлан, жұптас, бөліс » әдісі Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу - 12 - ( - 24 ) - 36 12 - 12

Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

6 слайд
Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

6 слайд

Кез-келген теріс сан оң саннан кіші тең үлкен

Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең 1- ге тең -1 -ге тең

7 слайд
Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең 1- ге тең -1 -ге тең

7 слайд

Қарама – қарсы сандардың қосындысы 0-ге тең 1- ге тең -1 -ге тең

Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

8 слайд
Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

8 слайд

Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің Оң жағында Қарама- қарсы Сол жағында

Планшетпен жұмыс

9 слайд
Планшетпен жұмыс

9 слайд

Планшетпен жұмыс

Көбейтуді орындаңдар:0 3 1 29           1 73 . 0     8 7 65 1  

10 слайд
Көбейтуді орындаңдар:0 3 1 29           1 73 . 0     8 7 65 1  

10 слайд

Көбейтуді орындаңдар:0 3 1 29           1 73 . 0     8 7 65 1  

Көбейтуді орындаңдар:        8 5 6 0   1 73 . 0        99 . 0 1   

11 слайд
Көбейтуді орындаңдар:        8 5 6 0   1 73 . 0        99 . 0 1   

11 слайд

Көбейтуді орындаңдар:        8 5 6 0   1 73 . 0        99 . 0 1   

№ 483 № 483 № 483Оқулықпен жұмыс Оң сандар тобы Рационал сандар тобы Теріс сандар тобы 1;4 2;5 № 483 7;83;6 Бүтін с

12 слайд
№ 483 № 483 № 483Оқулықпен жұмыс Оң сандар тобы Рационал сандар тобы Теріс сандар тобы 1;4 2;5 № 483 7;83;6 Бүтін сандар тобы Дескриптор: - рационал сандарды анықтайды; - рационал сандардың көбейту ережесін қолданады.

12 слайд

№ 483 № 483 № 483Оқулықпен жұмыс Оң сандар тобы Рационал сандар тобы Теріс сандар тобы 1;4 2;5 № 483 7;83;6 Бүтін сандар тобы Дескриптор: - рационал сандарды анықтайды; - рационал сандардың көбейту ережесін қолданады.

«Семантикалық карта». -2 1 0 -4 5 -6 0 Дескриптор: - рационал сандарды анықтайды; - рационал сандардың к

13 слайд
«Семантикалық карта». -2 1 0 -4 5         -6         0         Дескриптор: - рационал сандарды анықтайды; - рационал сандардың көбейту ережесін қолданады.

13 слайд

«Семантикалық карта». -2 1 0 -4 5         -6         0         Дескриптор: - рационал сандарды анықтайды; - рационал сандардың көбейту ережесін қолданады.

-2 1 0 -4 5 -10 5 0 -20 -6 12 -6 0 24 0 0 0 0 0 Дескриптор: - рационал сандарды анықтайды; - рационал сандардың көбе

14 слайд
-2 1 0 -4 5 -10  5  0  -20  -6 12  -6  0  24  0 0  0  0  0  Дескриптор: - рационал сандарды анықтайды; - рационал сандардың көбейту ережесін қолданады. Жауабын тексеру

14 слайд

-2 1 0 -4 5 -10  5  0  -20  -6 12  -6  0  24  0 0  0  0  0  Дескриптор: - рационал сандарды анықтайды; - рационал сандардың көбейту ережесін қолданады. Жауабын тексеру

Ой толғаныс Альтернативтік тест арқылы сабақты қорытындылау. 1 . 5 санына қарама-қарсы сан А) 0 В) -5

15 слайд
Ой толғаныс Альтернативтік тест арқылы сабақты қорытындылау. 1 . 5 санына қарама-қарсы сан А) 0    В) -5    С) 6 2. Теріс санына   қарама-қарсы сан А) натурал сан   В) оң сан  С) бүтін сан 3. 0 санына қарама-қарсы сан А) теріс сан    В) оң сан   С) 0 4. Есепте: -(-4) *11 А) 44    В) -4    С) 4,4 Есепте: -(+5,2)*4 А) 21    В) -5,2    С)-20,8   6. - ( -b) А) b     В) - b     С)0

15 слайд

Ой толғаныс Альтернативтік тест арқылы сабақты қорытындылау. 1 . 5 санына қарама-қарсы сан А) 0    В) -5    С) 6 2. Теріс санына   қарама-қарсы сан А) натурал сан   В) оң сан  С) бүтін сан 3. 0 санына қарама-қарсы сан А) теріс сан    В) оң сан   С) 0 4. Есепте: -(-4) *11 А) 44    В) -4    С) 4,4 Есепте: -(+5,2)*4 А) 21    В) -5,2    С)-20,8   6. - ( -b) А) b     В) - b     С)0

1.А 2.В 3.С 4.А 5.СЖауабы:

16 слайд
1.А 2.В 3.С 4.А 5.СЖауабы:

16 слайд

1.А 2.В 3.С 4.А 5.СЖауабы:

17 слайд

17 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА № 492(1,2,3)

18 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА № 492(1,2,3)

18 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА № 492(1,2,3)

“ Жеміс ағашы ”

19 слайд
“ Жеміс ағашы ”

19 слайд

“ Жеміс ағашы ”

Назарлары ңызға рахмет!

20 слайд
Назарлары ңызға рахмет!

20 слайд

Назарлары ңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ