Материалдар / Ашық сабақ Сағыныш сазы. Әбу Насыр әл-Фараби. 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сағыныш сазы. Әбу Насыр әл-Фараби. 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды әріптестеріме тәжірибе алмасуға және жас мамандарға әдістемелік көмек ретінде ұсынамын. Бұл сабағымды жаңартылған бағдарлама аясында өттім. Қалыптастырушы бағалаудың бірнеше түрін пайдаландым. Бұл сабағымдағы әдіс-тәсілдер жас мамандарға әдістемелік көмек болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Сәуір 2019
2229
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ

1 слайд
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ

1 слайд

ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ “МЕН КҮЛГЕНДІ ҰНАТАМЫН” ЖАҢА ТОП ҚҰРУ I топ “Біздің

2 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ “МЕН КҮЛГЕНДІ ҰНАТАМЫН” ЖАҢА ТОП ҚҰРУ I топ “Біздің” ІІ топ “сынып” ІІІ топ “өте” І V топ “керемет ”

2 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ ШАТТЫҚ ШЕҢБЕРІ “МЕН КҮЛГЕНДІ ҰНАТАМЫН” ЖАҢА ТОП ҚҰРУ I топ “Біздің” ІІ топ “сынып” ІІІ топ “өте” І V топ “керемет ”

АЛТЫН ЕРЕЖЕ:  Ұйымшыл болу  Шапшаң болу  Өзгенің пікірін тыңдау  Уақытты тиімді пайдалану  Әд

3 слайд
АЛТЫН ЕРЕЖЕ:  Ұйымшыл болу  Шапшаң болу  Өзгенің пікірін тыңдау  Уақытты тиімді пайдалану  Әділ бағалау

3 слайд

АЛТЫН ЕРЕЖЕ:  Ұйымшыл болу  Шапшаң болу  Өзгенің пікірін тыңдау  Уақытты тиімді пайдалану  Әділ бағалау

АЛДЫҢҒЫ БІЛІМДІ ЕСКЕ ТҮСІРУ “ ДАНАЛЫҚ АҒАШЫ”

4 слайд
АЛДЫҢҒЫ БІЛІМДІ ЕСКЕ ТҮСІРУ “ ДАНАЛЫҚ АҒАШЫ”

4 слайд

АЛДЫҢҒЫ БІЛІМДІ ЕСКЕ ТҮСІРУ “ ДАНАЛЫҚ АҒАШЫ”

СҰРАҚТАР: 1. “ Сағыныш сазы ” аңызында кім туралы айтылған? 2. Әбу Насыр әл-Фараби кім? 3. Шам Шаһарында Әл-Фараби не жұмыс ат

5 слайд
СҰРАҚТАР: 1. “ Сағыныш сазы ” аңызында кім туралы айтылған? 2. Әбу Насыр әл-Фараби кім? 3. Шам Шаһарында Әл-Фараби не жұмыс атқарды? 4. Өлеңді неше жасында жазған еді? 5. . “ Сағыныш сазы ” өлеңін кімге және неге арнап жазған еді? 6. Фараби ғажайып бақта неге көңілсіз болды? 7. Бұл өлеңнен өзіне не түйдің? 8. Өлеңге байланысты қандай мақалдар айтуға болады? ҚБ. Отшашу арқылы бірін-бірі бағалау.

5 слайд

СҰРАҚТАР: 1. “ Сағыныш сазы ” аңызында кім туралы айтылған? 2. Әбу Насыр әл-Фараби кім? 3. Шам Шаһарында Әл-Фараби не жұмыс атқарды? 4. Өлеңді неше жасында жазған еді? 5. . “ Сағыныш сазы ” өлеңін кімге және неге арнап жазған еді? 6. Фараби ғажайып бақта неге көңілсіз болды? 7. Бұл өлеңнен өзіне не түйдің? 8. Өлеңге байланысты қандай мақалдар айтуға болады? ҚБ. Отшашу арқылы бірін-бірі бағалау.

ӘБУ НАСЫР ӘЛ-ФАРАБИ

6 слайд
ӘБУ НАСЫР ӘЛ-ФАРАБИ

6 слайд

ӘБУ НАСЫР ӘЛ-ФАРАБИ

СӨЗЖҰМБАҚ 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.

7 слайд
СӨЗЖҰМБАҚ   1.     2.     3.   4.     5.           6.           7.     8. 9.    

7 слайд

СӨЗЖҰМБАҚ   1.     2.     3.   4.     5.           6.           7.     8. 9.    

САБАҚТЫН ТАҚЫРЫБЫ: Бұқар жырау Хан Абылай атандым.

8 слайд
САБАҚТЫН ТАҚЫРЫБЫ: Бұқар жырау Хан Абылай атандым.

8 слайд

САБАҚТЫН ТАҚЫРЫБЫ: Бұқар жырау Хан Абылай атандым.

СӨЗЖҰМБАҚТЫҢ СҰРАҚТАРЫ: 1. Қазақтың ұлы ақыны 2. Ұлы жүздің биі 3. Алғашқы ұстаз 4. Бір ғасыр жасаған ақын 5. Абылайды

9 слайд
СӨЗЖҰМБАҚТЫҢ СҰРАҚТАРЫ: 1. Қазақтың ұлы ақыны 2. Ұлы жүздің биі 3. Алғашқы ұстаз 4. Бір ғасыр жасаған ақын 5. Абылайды жырлаған жыршы 6. Қазақ батыры 7. « Абай жолы » романының авторы 8. Тұңғыш қазақ суретші 9. Күй атасы

9 слайд

СӨЗЖҰМБАҚТЫҢ СҰРАҚТАРЫ: 1. Қазақтың ұлы ақыны 2. Ұлы жүздің биі 3. Алғашқы ұстаз 4. Бір ғасыр жасаған ақын 5. Абылайды жырлаған жыршы 6. Қазақ батыры 7. « Абай жолы » романының авторы 8. Тұңғыш қазақ суретші 9. Күй атасы

СӨЗЖҰМБАҚ 1 . А Б А Й 2. Т Ө Л Е Б И 3. Ы Б Ы Р А Й 4. Ж А М Б Ы Л 5. Б Ұ Қ А Р

10 слайд
СӨЗЖҰМБАҚ   1 . А Б А Й     2. Т Ө Л Е Б И     3. Ы Б Ы Р А Й   4. Ж А М Б Ы Л     5. Б Ұ Қ А Р     6. 7. Р А Й Ы М Б Е К   М Ұ Х Т А Р   8. 9. Ә Б І Л Х А Н   Қ Ұ Р М А Н Ғ А З Ы  

10 слайд

СӨЗЖҰМБАҚ   1 . А Б А Й     2. Т Ө Л Е Б И     3. Ы Б Ы Р А Й   4. Ж А М Б Ы Л     5. Б Ұ Қ А Р     6. 7. Р А Й Ы М Б Е К   М Ұ Х Т А Р   8. 9. Ә Б І Л Х А Н   Қ Ұ Р М А Н Ғ А З Ы  

САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫ  Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.  Көптеген оқушылар шығармашыл

11 слайд
САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫ  Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.  Көптеген оқушылар шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.  Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.• 3.2.1.2- шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу; • 3.1.4.1- сөйлеу барысында суреттерді (қиялындағы) қолдану . САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

11 слайд

САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫ  Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.  Көптеген оқушылар шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.  Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.• 3.2.1.2- шығарманы іштей саналы түрде түсініп, көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып, сын тұрғысынан бағалап оқу; • 3.1.4.1- сөйлеу барысында суреттерді (қиялындағы) қолдану . САБАҚ МАҚСАТТАРЫ

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.  шығармашылыққа негізделген сұра

12 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.  шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.  берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Құндылықтарды дарыту  Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.  Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

12 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ  мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.  шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.  берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады. Құндылықтарды дарыту  Оқуға, білімге деген қызығушылығын арттырып, еңбекке баулу.  Жеке және топта жұмыс жасай алу, ынтымақтастық.

АБЫЛАЙ ХАН БҰҚАР ЖЫРАУ

13 слайд
АБЫЛАЙ ХАН БҰҚАР ЖЫРАУ

13 слайд

АБЫЛАЙ ХАН БҰҚАР ЖЫРАУ

ОҚЫЛЫМ А ЛДЫ ЖҰМЫС БҰҚАР ЖЫРАУ-АБЫЛАЙ ХАН ТҰСЫНДА ӨМІР СҮРГЕН ЖЫРАУ.

14 слайд
ОҚЫЛЫМ А ЛДЫ ЖҰМЫС БҰҚАР ЖЫРАУ-АБЫЛАЙ ХАН ТҰСЫНДА ӨМІР СҮРГЕН ЖЫРАУ. ОҚЫЛЫМ “ХАН АБЫЛАЙ АТАНДЫҢ” ӨЛЕҢДІ ТҮСІНІП, МӘНЕРЛЕП ОҚУ Абылай хан жайлы оқушылардың жинаған мәліметтері.  ҚБ. Басбармақ арқылы топтар бірін-бірі бағалау. Топтық тапсырма: 3-4 минут Мына анықтамалардың мағынасын ашатындай мәтін құрастыру  І топ- “Абылай-хан”  ІІ топ- “Абылай-батыр ”  ІІІ топ- “Абылай- қолбасшы”  І V топ- “Абылай ханды сипаттау” ҚБ. Бағдаршам көздері арқылы бірін-бірі бағалау.

14 слайд

ОҚЫЛЫМ А ЛДЫ ЖҰМЫС БҰҚАР ЖЫРАУ-АБЫЛАЙ ХАН ТҰСЫНДА ӨМІР СҮРГЕН ЖЫРАУ. ОҚЫЛЫМ “ХАН АБЫЛАЙ АТАНДЫҢ” ӨЛЕҢДІ ТҮСІНІП, МӘНЕРЛЕП ОҚУ Абылай хан жайлы оқушылардың жинаған мәліметтері.  ҚБ. Басбармақ арқылы топтар бірін-бірі бағалау. Топтық тапсырма: 3-4 минут Мына анықтамалардың мағынасын ашатындай мәтін құрастыру  І топ- “Абылай-хан”  ІІ топ- “Абылай-батыр ”  ІІІ топ- “Абылай- қолбасшы”  І V топ- “Абылай ханды сипаттау” ҚБ. Бағдаршам көздері арқылы бірін-бірі бағалау.

САБАҚТЫҢ СОҢЫ  “ Ойлан. Жұптас. Пікірлес” Сұрақтар: Топ мүшелерінің пікірлесуі Рефлекция Кері байланыс пар

15 слайд
САБАҚТЫҢ СОҢЫ  “ Ойлан. Жұптас. Пікірлес” Сұрақтар: Топ мүшелерінің пікірлесуі Рефлекция Кері байланыс парағы

15 слайд

САБАҚТЫҢ СОҢЫ  “ Ойлан. Жұптас. Пікірлес” Сұрақтар: Топ мүшелерінің пікірлесуі Рефлекция Кері байланыс парағы