Ашық сабақ. Сандар мен амалдарды орындау. Бастауыш сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Математика
1.2 Сандар мен амалдарды орындау
1.1.2.4. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай
қосу кестесін құра білу және қолдануОқу мақсаты:
Сабақ
мақсаттары:
Шымкент қаласы «Абай Құнанбаев мектебі»
Худайбергенова Зухра Султанбайевна бастауыш сынып мұғалімі
Кейбір оқушылар: Ондықтан аттамай қосу кестесін
құрады, біледі, және қолданады
Көптеген оқушылар: өз бетінше кесте құрап, жұмыс
істей алады
Барлық оқушылар: бір
таңбалы сандарды оқи алады, жазады, кесте құрайды.
Сабақ
тақырыбы:
1 слайд
Математика 1.2 Сандар мен амалдарды орындау 1.1.2.4. Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құра білу және қолдануОқу мақсаты: Сабақ мақсаттары: Шымкент қаласы «Абай Құнанбаев мектебі» Худайбергенова Зухра Султанбайевна бастауыш сынып мұғалімі Кейбір оқушылар: Ондықтан аттамай қосу кестесін құрады, біледі, және қолданады Көптеген оқушылар: өз бетінше кесте құрап, жұмыс істей алады Барлық оқушылар: бір таңбалы сандарды оқи алады, жазады, кесте құрайды. Сабақ тақырыбы:
2 слайд
Бағалау
критерийлері:
Тілдік мақсаттар:
1.Тірек сөздер
2.Пән лексикасы
және терминология
3.Диалог/жазуға
арналған пайдалы
сөз тіркестері
АКТ қолдану: Саннан кейін, алдында, арасында,
алдыңғы, келесі санды жаза
аласызба?-
Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу
кестесін құрады
-
Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданады
1.1.3.2. Өлшем бірліктерді (см,дм, кг, л, сағат) қолданып
өлшеу. Бір таңбалы сандарды қосады, азайтады, кері
санай аладыҰялы телефон арқылы және проектор арқылы бір
таңбалы сандарды қосу және азайту кестесі
көрсетіледіСандарды оқу, цифрды жазу, сандардың
атауын және заттардың тиістісін
сәйкестендіру қосу, сан, цифр
Бастапқы
білім:
2 слайд
Бағалау критерийлері: Тілдік мақсаттар: 1.Тірек сөздер 2.Пән лексикасы және терминология 3.Диалог/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері АКТ қолдану: Саннан кейін, алдында, арасында, алдыңғы, келесі санды жаза аласызба?- Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады - Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданады 1.1.3.2. Өлшем бірліктерді (см,дм, кг, л, сағат) қолданып өлшеу. Бір таңбалы сандарды қосады, азайтады, кері санай аладыҰялы телефон арқылы және проектор арқылы бір таңбалы сандарды қосу және азайту кестесі көрсетіледіСандарды оқу, цифрды жазу, сандардың атауын және заттардың тиістісін сәйкестендіру қосу, сан, цифр Бастапқы білім:
3 слайд
САБАҚ БАРЫСЫ:
Сабақтың басы:
Ширату жаттығуы
Оқушылар бір-біріне
жақсы тілектер айтады.
“ Гүл теру” әдісі
Ауызша амалдарды
орындау (ТЖ) 1 + 3 = 4
2 + 3 = 5
3 + 3 = 6
? + 3 =7
? + 3=
? + 3 =
? + 3 =Сабақтың ортасы:
(ТЖ)Бос торкөздегі белгісіз санды табу
(айтылым, тыңдалым, оқылым)
Сергіту сәті
1- тапсырма (ҚБ) Сурет бойынша 3-ті
қосу кестесін қалай құрылғанын
түсіндіреді. Суретті тиісті торкөздерді
бояу арқылы толықтыра отырып,
жазбаны жалғастырады
Проблемалық сұрақ қойылады
2- тапсырма (ҚБ) Қосу кестесін
пайдаланып, берілген өрнектің мәнін
табады
3- тапсырма (ҚБ; ҰЖ)
Амалдарды дәптерде орындайды
3 слайд
САБАҚ БАРЫСЫ: Сабақтың басы: Ширату жаттығуы Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады. “ Гүл теру” әдісі Ауызша амалдарды орындау (ТЖ) 1 + 3 = 4 2 + 3 = 5 3 + 3 = 6 ? + 3 =7 ? + 3= ? + 3 = ? + 3 =Сабақтың ортасы: (ТЖ)Бос торкөздегі белгісіз санды табу (айтылым, тыңдалым, оқылым) Сергіту сәті 1- тапсырма (ҚБ) Сурет бойынша 3-ті қосу кестесін қалай құрылғанын түсіндіреді. Суретті тиісті торкөздерді бояу арқылы толықтыра отырып, жазбаны жалғастырады Проблемалық сұрақ қойылады 2- тапсырма (ҚБ) Қосу кестесін пайдаланып, берілген өрнектің мәнін табады 3- тапсырма (ҚБ; ҰЖ) Амалдарды дәптерде орындайды
4 слайд
Дескриптор:
-Заңдылығын анықтай
отырып, суретті аяқтап
салады.
-Сәйкес өрнектер жазып,
кестені толықтырады
-Қосу кестесін
пайдаланып, өрнектің
мәнін табады.
-Дәптерде амалдарды
қәтесіз орындайдыҚалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырмалар
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
2 3 4 5 6 7 8 9 10
3 4 5 6 7 8 9 10
4 5 6 7 8 9 10
5 6 7 8 9 10
6 7 8 9 10
7 8 9 10
8 9 10
9 10
2- тапсырма (ҚБ, ҰЖ) амалдарды
дәптерде орындап береді
5 +3= 8-2=
4+5= 7-3=
47+1= 5-3= (тыңдалым-айтылым, оқулым ,жазылым)
1-тапсырма : (ҚБ)
Суретке мұқият қараңыз.
Қосу кестесін табыңыз
4 слайд
Дескриптор: -Заңдылығын анықтай отырып, суретті аяқтап салады. -Сәйкес өрнектер жазып, кестені толықтырады -Қосу кестесін пайдаланып, өрнектің мәнін табады. -Дәптерде амалдарды қәтесіз орындайдыҚалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар 1 2 3 4 5 6 7 8 9 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 2 3 4 5 6 7 8 9 10 3 4 5 6 7 8 9 10 4 5 6 7 8 9 10 5 6 7 8 9 10 6 7 8 9 10 7 8 9 10 8 9 10 9 10 2- тапсырма (ҚБ, ҰЖ) амалдарды дәптерде орындап береді 5 +3= 8-2= 4+5= 7-3= 47+1= 5-3= (тыңдалым-айтылым, оқулым ,жазылым) 1-тапсырма : (ҚБ) Суретке мұқият қараңыз. Қосу кестесін табыңыз
5 слайд
Қабілетті
оқушыларды
нәтиже арқылы
саралаймын.
Қолдауды қажет
ететін оқушыларға
диалог арқылы қолдау
көрсетемін Саралау
Бір таңбалы сандарды
ондықтан аттамай қосу
кестесін құрады
Есептеу барысында
қосу кестесін дұрыс
қолданады Бағалау
5 слайд
Қабілетті оқушыларды нәтиже арқылы саралаймын. Қолдауды қажет ететін оқушыларға диалог арқылы қолдау көрсетемін Саралау Бір таңбалы сандарды ондықтан аттамай қосу кестесін құрады Есептеу барысында қосу кестесін дұрыс қолданады Бағалау
6 слайд
Сабақтың соңы:
Бас бармақ тәсілі:
Барлығын түсіндім
- Бір таңбалы сандарды қосу кестесін құрай білдім
Енді түсініп келемін
-Кестемен жұмыс істегенде кедергілер болді
Түсінбедім
-Кестеде есептеу киын болды ҚОРЫТЫНДЫЛАУ
6 слайд
Сабақтың соңы: Бас бармақ тәсілі: Барлығын түсіндім - Бір таңбалы сандарды қосу кестесін құрай білдім Енді түсініп келемін -Кестемен жұмыс істегенде кедергілер болді Түсінбедім -Кестеде есептеу киын болды ҚОРЫТЫНДЫЛАУ
7 слайд
Сабақтарға түрлі әдіс-тәсілдерді енгіземін
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырмаларды қолданамын
Оқушылардың бір-біріне қарым-қатынасын
жақсартамын Рефлекс
ия
7 слайд
Сабақтарға түрлі әдіс-тәсілдерді енгіземін Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмаларды қолданамын Оқушылардың бір-біріне қарым-қатынасын жақсартамын Рефлекс ия