Материалдар / Ашық сабақ Сауат ашу 1 сынып

Ашық сабақ Сауат ашу 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2020
519
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қош келдіңіздер!

1 слайд
Қош келдіңіздер!

1 слайд

Қош келдіңіздер!

Бастауыш сынып мұғалімдері: Нурабаева Каламкас Мырзакуловна мұғалімінің іс - тәжиірбесінен ықшам сабақ7

2 слайд
Бастауыш сынып мұғалімдері: Нурабаева Каламкас Мырзакуловна мұғалімінің іс - тәжиірбесінен ықшам сабақ7

2 слайд

Бастауыш сынып мұғалімдері: Нурабаева Каламкас Мырзакуловна мұғалімінің іс - тәжиірбесінен ықшам сабақ7

Сабақтың тақ ырыбы: Я әрпінің жазылуы.

3 слайд
Сабақтың тақ ырыбы: Я әрпінің жазылуы.

3 слайд

Сабақтың тақ ырыбы: Я әрпінің жазылуы.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.9.2 Ды

4 слайд
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.9.2 Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну, қосарлы дыбыстарды дұрыс оқу және жазу .

4 слайд

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. 1.2.9.2 Дыбыстардың сөздегі қызметін түсіну, қосарлы дыбыстарды дұрыс оқу және жазу .

Бағалау критерийлері: 1 .Әріпті дауысты, дауыссыз екендігін анықтайды. 2 .Я әрпі қандай дыбыстың орнына жазылғандығын

5 слайд
Бағалау критерийлері: 1 .Әріпті дауысты, дауыссыз екендігін анықтайды. 2 .Я әрпі қандай дыбыстың орнына жазылғандығын сәйкестендіреді.

5 слайд

Бағалау критерийлері: 1 .Әріпті дауысты, дауыссыз екендігін анықтайды. 2 .Я әрпі қандай дыбыстың орнына жазылғандығын сәйкестендіреді.

Дескрипторлар: 1.1 Я дыбысы мен әрпі туралы білімдерін толықтырады. 2.1 Я әрпінің жазылу емлесін біліп,басқа әріпте

6 слайд
Дескрипторлар: 1.1 Я дыбысы мен әрпі туралы білімдерін толықтырады. 2.1 Я әрпінің жазылу емлесін біліп,басқа әріптерден ажыратады. 2.2 . Дыбыстық талдау жасайды.

6 слайд

Дескрипторлар: 1.1 Я дыбысы мен әрпі туралы білімдерін толықтырады. 2.1 Я әрпінің жазылу емлесін біліп,басқа әріптерден ажыратады. 2.2 . Дыбыстық талдау жасайды.

Тілдік мақсат Я әрпі қандай дыбыстардың орнына жазылып тұрғанын айтады және дыбыстық талдау жасайды. Түйінді сөзд

7 слайд
Тілдік мақсат Я әрпі қандай дыбыстардың орнына жазылып тұрғанын айтады және дыбыстық талдау жасайды. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: әріп- буква. дыбыс-звук. сөз- слова. буын-слоги. Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: қазақ тілі Талқылауға арналған сұрақтар: -Қазақ тілінде я әрпі сөздің қай буынында көп кездесе- ді? -Неліктен я әрпін қосарланған дыбысқа жатқызамыз?    

7 слайд

Тілдік мақсат Я әрпі қандай дыбыстардың орнына жазылып тұрғанын айтады және дыбыстық талдау жасайды. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: әріп- буква. дыбыс-звук. сөз- слова. буын-слоги. Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: қазақ тілі Талқылауға арналған сұрақтар: -Қазақ тілінде я әрпі сөздің қай буынында көп кездесе- ді? -Неліктен я әрпін қосарланған дыбысқа жатқызамыз?    

Тренинг: Күндей күлімдеп, Айдай жарқырап, Жұлдыздай арайлап, Судай таза көңілмен Сабағымызды бастаймыз. Топқа бөлу: 1,2,

8 слайд
Тренинг: Күндей күлімдеп, Айдай жарқырап, Жұлдыздай арайлап, Судай таза көңілмен Сабағымызды бастаймыз. Топқа бөлу: 1,2,3,4 санау арқылы.

8 слайд

Тренинг: Күндей күлімдеп, Айдай жарқырап, Жұлдыздай арайлап, Судай таза көңілмен Сабағымызды бастаймыз. Топқа бөлу: 1,2,3,4 санау арқылы.

Алдыңғы оқу: «Кір жаятын жіп»

9 слайд
Алдыңғы оқу: «Кір жаятын жіп»

9 слайд

Алдыңғы оқу: «Кір жаятын жіп»

10 слайд

10 слайд

«Миға шабуыл» ( ҰЖ) Қоян, пияз, тақия, аяқ ,шаян сөздеріне ортақ әріпті табады.

11 слайд
«Миға шабуыл» ( ҰЖ) Қоян, пияз, тақия, аяқ ,шаян сөздеріне ортақ әріпті табады.

11 слайд

«Миға шабуыл» ( ҰЖ) Қоян, пияз, тақия, аяқ ,шаян сөздеріне ортақ әріпті табады.

( МК) Я әрпінің дыбысталуы, дауысты, дауыссыз екенін айтып өтемін. Я әрпін айтқанда қандай қосарлы дыбыстар естілі

12 слайд
( МК) Я әрпінің дыбысталуы, дауысты, дауыссыз екенін айтып өтемін. Я әрпін айтқанда қандай қосарлы дыбыстар естіліп тұр? ( и+а )= Я Ереже шығару ( дәлелдеу ) Көркем жазу:Яя,Яя,Яя 1 -топ : Я әрпі бар сөздер ойлайды . 2 -топ :Қ ияр, пияз сөздеріне дыбыстық талдау жасайды . 3 - топ : А дасқан әріптер ( оянқ аяншдмаляа )сөздер құрастырады. 4 -топ :Сәйке сте ндір: 1. П и...з а,я,й. 2.С и..... и,я,а 3. Қари.... а.я 4. Дари.... а, я

12 слайд

( МК) Я әрпінің дыбысталуы, дауысты, дауыссыз екенін айтып өтемін. Я әрпін айтқанда қандай қосарлы дыбыстар естіліп тұр? ( и+а )= Я Ереже шығару ( дәлелдеу ) Көркем жазу:Яя,Яя,Яя 1 -топ : Я әрпі бар сөздер ойлайды . 2 -топ :Қ ияр, пияз сөздеріне дыбыстық талдау жасайды . 3 - топ : А дасқан әріптер ( оянқ аяншдмаляа )сөздер құрастырады. 4 -топ :Сәйке сте ндір: 1. П и...з а,я,й. 2.С и..... и,я,а 3. Қари.... а.я 4. Дари.... а, я

Ойлан-жұптас-бөліс: Жаялық, баян, таяқ, шаян, сия, қияр,пияз. Сөздерді буынға бөліп жазу.

13 слайд
Ойлан-жұптас-бөліс: Жаялық, баян, таяқ, шаян, сия, қияр,пияз. Сөздерді буынға бөліп жазу.

13 слайд

Ойлан-жұптас-бөліс: Жаялық, баян, таяқ, шаян, сия, қияр,пияз. Сөздерді буынға бөліп жазу.

Сергіту сәті Аспанға қарап күн көрдім, Төменге қарап жер көрдім. Оңға, солға бұрылып, Егеменді ел көрдім.

14 слайд
Сергіту сәті Аспанға қарап күн көрдім, Төменге қарап жер көрдім. Оңға, солға бұрылып, Егеменді ел көрдім.

14 слайд

Сергіту сәті Аспанға қарап күн көрдім, Төменге қарап жер көрдім. Оңға, солға бұрылып, Егеменді ел көрдім.

«Аяқталмаған тезис»әдісі: 1. Я.............дыбыс? 2.Я......... қандай дыбыстардан құралған? 3. И әрпінен кейін......дыбысы

15 слайд
«Аяқталмаған тезис»әдісі: 1. Я.............дыбыс? 2.Я......... қандай дыбыстардан құралған? 3. И әрпінен кейін......дыбысы естіледі? 4.И әрпінен соң ......., әрпі жазылады? 5. Сөзде иа дыбыстары естілгенімен, жазуда......жазылады?

15 слайд

«Аяқталмаған тезис»әдісі: 1. Я.............дыбыс? 2.Я......... қандай дыбыстардан құралған? 3. И әрпінен кейін......дыбысы естіледі? 4.И әрпінен соң ......., әрпі жазылады? 5. Сөзде иа дыбыстары естілгенімен, жазуда......жазылады?

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? 1) Көп нүкт

16 слайд
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? 1) Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып жазады. 2) тақия,пияз, қария сөздерін сипаттайтын 2-3 сөйлем жазады.

16 слайд

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? 1) Көп нүктенің орнына тиісті әріпті қойып жазады. 2) тақия,пияз, қария сөздерін сипаттайтын 2-3 сөйлем жазады.

Кері байланыс -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Сабақ түсінікті болды ма?

17 слайд
Кері байланыс -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Сабақ түсінікті болды ма?

17 слайд

Кері байланыс -Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? -Сабақ түсінікті болды ма?

Үйге тапсырма:Ү й г е т а п с ы р м а : C у р е т б о й ы н ш а ә ң г ім е қ ұ р а у

18 слайд
Үйге тапсырма:Ү й г е т а п с ы р м а : C у р е т б о й ы н ш а ә ң г ім е қ ұ р а у

18 слайд

Үйге тапсырма:Ү й г е т а п с ы р м а : C у р е т б о й ы н ш а ә ң г ім е қ ұ р а у

Бағалау

19 слайд
Бағалау

19 слайд

Бағалау

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!Назар қойып тыңдағандарыңызға көп рахмет!

20 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!Назар қойып тыңдағандарыңызға көп рахмет!

20 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!Назар қойып тыңдағандарыңызға көп рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ