Материалдар / Ашық сабақ Сауат ашу №4 Бастауыш мектебі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Сауат ашу №4 Бастауыш мектебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға пайдалы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2020
467
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
КЕРІ БАЙЛАНЫС

1 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

2Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру

2 слайд
2Кері байланыс – белгілі бір оқиға немесе әрекетке жауап беру, үн қату, пікір білдіру

Ұсынады Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін түсінуге әсер ететін және ілге

3 слайд
Ұсынады Қабылдайды Күтілетін нәтиже Мұғалім Білім алушы Оқудағы жетістіктерін, кемшіліктерін түсінуге әсер ететін және ілгерілеу үшін нақты ұсыныс беретін ақпарат. Білім алушы Білім алушы Сыныптастарымен қарым-қатынас жасау арқылы өз жетістіктері мен кемшіліктерін түсінуге мүмкіндік беретін ақпарат. Білім алушы Мұғалім Білім алушының білім алудағы кемшіліктері мен қажеттіліктерін уақтылы анықтауға және мұғалімнің іс - әрекетіне өзгерістер енгізуге мүмкіндік беретін ақпарат. Мұғалім Мұғалім Мұғалімнің кәсіби дағдысын жетілдіруге және оқытуды түзетуге мүмкіндік беретін әріптестің тарапынан берілетін ақпарат.Кері байланысты кім қамтамасыз етуі мүмкін?

Тиімді кері байланыс Нақты Нақты емесЖағымсыз Жағымды

4 слайд
Тиімді кері байланыс Нақты Нақты емесЖағымсыз Жағымды

графикалықж а зб аш а ауызшаКері байланыс беру үлгілері Ж арайсы ң! Тапсы рм аны өте ж ақсы оры ндағансы ң.

5 слайд
графикалықж а зб аш а ауызшаКері байланыс беру үлгілері Ж арайсы ң! Тапсы рм аны өте ж ақсы оры ндағансы ң.

Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.

6 слайд
Тамаша сурет. Үлкен және көркем салынған. Шеттері айқын болу үшін қарындашыңды ұштап ал.

Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді: • Менің оқуым қандай сатыда? •

7 слайд
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыс Тиімді кері байланыс оқушының үш сұрағына жауап береді: • Менің оқуым қандай сатыда? • Мен жоғары нәтижеге қалай қол жеткіземін? • Білімімді толықтыру үшін не істеуім керек?

Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар Үнемі тиімді кері байланыс жасаңыз және оқушыларды өз жұмысын және басқалардың жұмы

8 слайд
Кері байланысты жазуға арналған ұсыныстар Үнемі тиімді кері байланыс жасаңыз және оқушыларды өз жұмысын және басқалардың жұмысын бағалауға үйретіңіз. • Түсіндірмесіз айтылатын «дұрыс емес», «өтірік», «кім жауап береді?» деген сөздерден аулақ болыңыз. Ненің дұрыс емес екенін, оны түзету үшін не істеуге болатынын ұсыныңыз. Қателігін емес, дұрыс орындалғанын айтыңыз. Кемшіліктерді болдырмаудың жолдары немесе жауаптарын қалай жақсартуға болатыны жөнінде ұсыныстар беріңіз. • Қателіктері туралы төмендегідей пункттер бойынша ақпарат бере аласыз: • орналасуы;ƒ • қателерінің түрі; • қателерді жөндеу үшін ƒ жасалатын әрекеттер . Оқушының жауабына берілетін кері байланысыңызда мысқылдайтын, сынайтын тұрғыдағы «орынсыз жауап», «бұлай ойлауға қандай қақың бар» және т.б. жағымсыз сөздерді, сөз тіркестерін қолданудан сақтаныңыз. Мұндай сөз тіркестері оқушының намысына тиеді.