Материалдар / Ашық сабақ сауат ашу мектепалды даярлық топ
Аттестацияда (ПББ) келетін
сұрақтармен
тестке дайындалыңыз!
Ұлттық тестілеу орталығының тақырыптары бойынша жасалған

Ашық сабақ сауат ашу мектепалды даярлық топ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешиге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2021
470
3 рет жүктелген
578 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«Барыс» бөбекжай бақшасы Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі Тақырыбы: «Өткен әріптерді қайталау » Сауат ашу оқу қызметі «Лашын

1 слайд
«Барыс» бөбекжай бақшасы Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі Тақырыбы: «Өткен әріптерді қайталау » Сауат ашу оқу қызметі «Лашын » мектепалды даярлық тобы Тәрбиеші: Сәлімбаева Айнұр Алманқұлқызы

1 слайд

«Барыс» бөбекжай бақшасы Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі Тақырыбы: «Өткен әріптерді қайталау » Сауат ашу оқу қызметі «Лашын » мектепалды даярлық тобы Тәрбиеші: Сәлімбаева Айнұр Алманқұлқызы

Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сауат ашу тақырыбы: Өткен әріптерді қайталау  Мақсаты:  сауат ашу оқу қызметінен ал

2 слайд
Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сауат ашу тақырыбы: Өткен әріптерді қайталау  Мақсаты:  сауат ашу оқу қызметінен алған білімдерін пысықтау.  Дыбыс, әріп, буын, сөз,сөйлем туралы түсініктерін тиянақтау.  Сөзді буындап, тұтас оқу дағдыларын одан әрі қалыптастыру.  Балалардың таным қабілеттерін, байланыстыра сөйлеу  дағдысын дамыту ұқыптылыққа, шапшаңдыққа баулу.  Әдіс –тәсілдер: сұрақ жауап,түсіндіру, көрсету ,ойын,  орындату.  Керекті құралдар : сюжетті суреттер ,әріптер таңбасы ,оқу құралдары .  Инклюзивті орта: белсенділігі төмен балаларға жеке жұмыс көрсету.  Блингвалды сыңары: әріп –буква-alphabet

2 слайд

Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сауат ашу тақырыбы: Өткен әріптерді қайталау  Мақсаты:  сауат ашу оқу қызметінен алған білімдерін пысықтау.  Дыбыс, әріп, буын, сөз,сөйлем туралы түсініктерін тиянақтау.  Сөзді буындап, тұтас оқу дағдыларын одан әрі қалыптастыру.  Балалардың таным қабілеттерін, байланыстыра сөйлеу  дағдысын дамыту ұқыптылыққа, шапшаңдыққа баулу.  Әдіс –тәсілдер: сұрақ жауап,түсіндіру, көрсету ,ойын,  орындату.  Керекті құралдар : сюжетті суреттер ,әріптер таңбасы ,оқу құралдары .  Инклюзивті орта: белсенділігі төмен балаларға жеке жұмыс көрсету.  Блингвалды сыңары: әріп –буква-alphabet

Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз, кішілерге сіз. Үлкендерді құрметтеп,

3 слайд
Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз, кішілерге сіз. Үлкендерді құрметтеп, бас иеміз біз

3 слайд

Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз, кішілерге сіз. Үлкендерді құрметтеп, бас иеміз біз

І .Мотивациялық-бағдарлау кезеңі: Ойын : «Кім білгір »  -Сауат ашу оқу іс әрекетінде нені үйренеміз?  Сауат ашу оқу іс әрекеті

4 слайд
І .Мотивациялық-бағдарлау кезеңі: Ойын : «Кім білгір »  -Сауат ашу оқу іс әрекетінде нені үйренеміз?  Сауат ашу оқу іс әрекетінде әріпті және дыбысты оқуды, жазуды үйренеміз.  -Әріп дегеніміз не?  Әріп дегеніміз дыбыстың таңбасы.  Әріптерді қайтеміз?  Жазамыз, оқиымыз, көреміз  Дыбыс дегеніміз не?  - Дыбысты естиміз, айтамыз  - Қазақ тілінде қанша әріп бар?  *Қазақ тілінде 42 әріп бар.  - Дыбыстар нешеге бөлінеді?  -екіге бөлінеді.  -Қандай- қандай болып бөлінеді?  -Дауысты және дауыссыз.

4 слайд

І .Мотивациялық-бағдарлау кезеңі: Ойын : «Кім білгір »  -Сауат ашу оқу іс әрекетінде нені үйренеміз?  Сауат ашу оқу іс әрекетінде әріпті және дыбысты оқуды, жазуды үйренеміз.  -Әріп дегеніміз не?  Әріп дегеніміз дыбыстың таңбасы.  Әріптерді қайтеміз?  Жазамыз, оқиымыз, көреміз  Дыбыс дегеніміз не?  - Дыбысты естиміз, айтамыз  - Қазақ тілінде қанша әріп бар?  *Қазақ тілінде 42 әріп бар.  - Дыбыстар нешеге бөлінеді?  -екіге бөлінеді.  -Қандай- қандай болып бөлінеді?  -Дауысты және дауыссыз.

5 слайд

5 слайд

ІІ. Әріптердің таңбасын жазу.  Мм, Ее , Жж, Аа, Пп, Тт , Юю, Бб, Үү, Сс,

6 слайд
ІІ. Әріптердің таңбасын жазу.  Мм, Ее , Жж, Аа, Пп, Тт , Юю, Бб, Үү, Сс,

6 слайд

ІІ. Әріптердің таңбасын жазу.  Мм, Ее , Жж, Аа, Пп, Тт , Юю, Бб, Үү, Сс,

ІІІ. Ойын : « Суреттің атауын жазып , дыбыстық талдау жасау »

7 слайд
ІІІ. Ойын : « Суреттің атауын жазып , дыбыстық талдау жасау »

7 слайд

ІІІ. Ойын : « Суреттің атауын жазып , дыбыстық талдау жасау »

І V . Ойын : « Буын бөліктен сөз құрау» Ма тақ бо ран қа ла а та ә же ға рыш рыс бақ ке ша та ра

8 слайд
І V . Ойын : « Буын бөліктен сөз құрау» Ма тақ бо ран қа ла а та ә же ға рыш рыс бақ ке ша та ра рал та Ба ша ме на

8 слайд

І V . Ойын : « Буын бөліктен сөз құрау» Ма тақ бо ран қа ла а та ә же ға рыш рыс бақ ке ша та ра рал та Ба ша ме на

. Рефлексия. Біз не білдік?  -. Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма?  - Біз қандай тапсырмалар орындадық?  - Біз білімді ,ақылды

9 слайд
. Рефлексия. Біз не білдік?  -. Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма?  - Біз қандай тапсырмалар орындадық?  - Біз білімді ,ақылды болу үшін не істеуіміз керек?  Бар ғылымның данасы не ?  «Әліппе » өлеңін айту

9 слайд

. Рефлексия. Біз не білдік?  -. Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма?  - Біз қандай тапсырмалар орындадық?  - Біз білімді ,ақылды болу үшін не істеуіміз керек?  Бар ғылымның данасы не ?  «Әліппе » өлеңін айту