Материалдар / Ашық сабақ сауат ашу мектепалды даярлық топ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ сауат ашу мектепалды даярлық топ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешиге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Наурыз 2021
632
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Барыс» бөбекжай бақшасы Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі Тақырыбы: «Өткен әріптерді қайталау » Сауат ашу оқу қызметі «Лашын

1 слайд
«Барыс» бөбекжай бақшасы Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі Тақырыбы: «Өткен әріптерді қайталау » Сауат ашу оқу қызметі «Лашын » мектепалды даярлық тобы Тәрбиеші: Сәлімбаева Айнұр Алманқұлқызы

1 слайд

«Барыс» бөбекжай бақшасы Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі Тақырыбы: «Өткен әріптерді қайталау » Сауат ашу оқу қызметі «Лашын » мектепалды даярлық тобы Тәрбиеші: Сәлімбаева Айнұр Алманқұлқызы

Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сауат ашу тақырыбы: Өткен әріптерді қайталау  Мақсаты:  сауат ашу оқу қызметінен ал

2 слайд
Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сауат ашу тақырыбы: Өткен әріптерді қайталау  Мақсаты:  сауат ашу оқу қызметінен алған білімдерін пысықтау.  Дыбыс, әріп, буын, сөз,сөйлем туралы түсініктерін тиянақтау.  Сөзді буындап, тұтас оқу дағдыларын одан әрі қалыптастыру.  Балалардың таным қабілеттерін, байланыстыра сөйлеу  дағдысын дамыту ұқыптылыққа, шапшаңдыққа баулу.  Әдіс –тәсілдер: сұрақ жауап,түсіндіру, көрсету ,ойын,  орындату.  Керекті құралдар : сюжетті суреттер ,әріптер таңбасы ,оқу құралдары .  Инклюзивті орта: белсенділігі төмен балаларға жеке жұмыс көрсету.  Блингвалды сыңары: әріп –буква-alphabet

2 слайд

Білім беру саласы: Қатынас Бөлімі: Сауат ашу тақырыбы: Өткен әріптерді қайталау  Мақсаты:  сауат ашу оқу қызметінен алған білімдерін пысықтау.  Дыбыс, әріп, буын, сөз,сөйлем туралы түсініктерін тиянақтау.  Сөзді буындап, тұтас оқу дағдыларын одан әрі қалыптастыру.  Балалардың таным қабілеттерін, байланыстыра сөйлеу  дағдысын дамыту ұқыптылыққа, шапшаңдыққа баулу.  Әдіс –тәсілдер: сұрақ жауап,түсіндіру, көрсету ,ойын,  орындату.  Керекті құралдар : сюжетті суреттер ,әріптер таңбасы ,оқу құралдары .  Инклюзивті орта: белсенділігі төмен балаларға жеке жұмыс көрсету.  Блингвалды сыңары: әріп –буква-alphabet

Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз, кішілерге сіз. Үлкендерді құрметтеп,

3 слайд
Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз, кішілерге сіз. Үлкендерді құрметтеп, бас иеміз біз

3 слайд

Шаттық шеңбері Үлкенге де сіз, кішілерге сіз. Үлкендерді құрметтеп, бас иеміз біз

І .Мотивациялық-бағдарлау кезеңі: Ойын : «Кім білгір »  -Сауат ашу оқу іс әрекетінде нені үйренеміз?  Сауат ашу оқу іс әрекеті

4 слайд
І .Мотивациялық-бағдарлау кезеңі: Ойын : «Кім білгір »  -Сауат ашу оқу іс әрекетінде нені үйренеміз?  Сауат ашу оқу іс әрекетінде әріпті және дыбысты оқуды, жазуды үйренеміз.  -Әріп дегеніміз не?  Әріп дегеніміз дыбыстың таңбасы.  Әріптерді қайтеміз?  Жазамыз, оқиымыз, көреміз  Дыбыс дегеніміз не?  - Дыбысты естиміз, айтамыз  - Қазақ тілінде қанша әріп бар?  *Қазақ тілінде 42 әріп бар.  - Дыбыстар нешеге бөлінеді?  -екіге бөлінеді.  -Қандай- қандай болып бөлінеді?  -Дауысты және дауыссыз.

4 слайд

І .Мотивациялық-бағдарлау кезеңі: Ойын : «Кім білгір »  -Сауат ашу оқу іс әрекетінде нені үйренеміз?  Сауат ашу оқу іс әрекетінде әріпті және дыбысты оқуды, жазуды үйренеміз.  -Әріп дегеніміз не?  Әріп дегеніміз дыбыстың таңбасы.  Әріптерді қайтеміз?  Жазамыз, оқиымыз, көреміз  Дыбыс дегеніміз не?  - Дыбысты естиміз, айтамыз  - Қазақ тілінде қанша әріп бар?  *Қазақ тілінде 42 әріп бар.  - Дыбыстар нешеге бөлінеді?  -екіге бөлінеді.  -Қандай- қандай болып бөлінеді?  -Дауысты және дауыссыз.

5 слайд

5 слайд

ІІ. Әріптердің таңбасын жазу.  Мм, Ее , Жж, Аа, Пп, Тт , Юю, Бб, Үү, Сс,

6 слайд
ІІ. Әріптердің таңбасын жазу.  Мм, Ее , Жж, Аа, Пп, Тт , Юю, Бб, Үү, Сс,

6 слайд

ІІ. Әріптердің таңбасын жазу.  Мм, Ее , Жж, Аа, Пп, Тт , Юю, Бб, Үү, Сс,

ІІІ. Ойын : « Суреттің атауын жазып , дыбыстық талдау жасау »

7 слайд
ІІІ. Ойын : « Суреттің атауын жазып , дыбыстық талдау жасау »

7 слайд

ІІІ. Ойын : « Суреттің атауын жазып , дыбыстық талдау жасау »

І V . Ойын : « Буын бөліктен сөз құрау» Ма тақ бо ран қа ла а та ә же ға рыш рыс бақ ке ша та ра

8 слайд
І V . Ойын : « Буын бөліктен сөз құрау» Ма тақ бо ран қа ла а та ә же ға рыш рыс бақ ке ша та ра рал та Ба ша ме на

8 слайд

І V . Ойын : « Буын бөліктен сөз құрау» Ма тақ бо ран қа ла а та ә же ға рыш рыс бақ ке ша та ра рал та Ба ша ме на

. Рефлексия. Біз не білдік?  -. Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма?  - Біз қандай тапсырмалар орындадық?  - Біз білімді ,ақылды

9 слайд
. Рефлексия. Біз не білдік?  -. Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма?  - Біз қандай тапсырмалар орындадық?  - Біз білімді ,ақылды болу үшін не істеуіміз керек?  Бар ғылымның данасы не ?  «Әліппе » өлеңін айту

9 слайд

. Рефлексия. Біз не білдік?  -. Балалар бүгінгі сабақ ұнадыма?  - Біз қандай тапсырмалар орындадық?  - Біз білімді ,ақылды болу үшін не істеуіміз керек?  Бар ғылымның данасы не ?  «Әліппе » өлеңін айту