Ашық сабақ: "Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер " 7 сынып
Ашық сабақ: "Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер " 7 сынып

#1 слайд
«С.Ерубаев» атындағы №7 жалпы орта мектеп-интернаты
Математика пән мұғалімі
Атенова Акмарал Орынбасаровна
7-сынып
1 слайд
«С.Ерубаев» атындағы №7 жалпы орта мектеп-интернаты Математика пән мұғалімі Атенова Акмарал Орынбасаровна 7-сынып
#2 слайд
Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар:
Шеңбердің
анықтамасын біледі
Көптеген оқушылар:
Шеңбердің анықтамасын
біледі және есеп
шығарғанда қолдана
алады.
Кейбір оқушылар:
Формуланы
пайдаланып есеп
шығарады,дәлелдей
алады
Сабақтың тақырыбы:
Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері
мен бөліктер 7.3.1.31 нүктелердің геометриялық
орнының анықтамасын білу;
7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және
олардың элементтерінің (центр,
радиус, диаметр, хорда)
анықтамаларын білу;
Оқу мақсаты:
2 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі Көптеген оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі және есеп шығарғанда қолдана алады. Кейбір оқушылар: Формуланы пайдаланып есеп шығарады,дәлелдей алады Сабақтың тақырыбы: Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер 7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу; Оқу мақсаты:
#3 слайд
Бағалау
критерийлері
Тілдік мақсат
·Шеңбер, дөңгелек
ұғымының
анықтамасын
біледі.
·Шеңбер мен
дөңгелекті
ажырата алады.
·Шеңбер мен
дөңгелектің
элементтерін
біледі.
·Циркульдің
көмегімен шеңбер
сала алады.
Пәнге тән лексика мен
терминология:
- нүктелердің геометриялық
орны
- шеңбердің центрі
- шеңбердің радиусы
- шеңбердің диаметрі
- хорда
- шеңбердің доғасы
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен
тіркестер:
- есептің шығу жолын біледі
- бөлімнің ұғымдары мен
терминдерін түсінеді есеп
шығарғанда қолдана алады
-сызбада берілгендерді
сипаттай алады
Құндылықтарды
дамыту
Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы.Еңбек және
шығармашылық,
ынтымақтастық, өмір бойы
білім алу.
Информатика, технология
Пән аралық
байланыс
АКТ қолдану
дағдылары
Слайд, суреттер, парақшалар
3 слайд
Бағалау критерийлері Тілдік мақсат ·Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі. ·Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады. ·Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі. ·Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады. Пәнге тән лексика мен терминология: - нүктелердің геометриялық орны - шеңбердің центрі - шеңбердің радиусы - шеңбердің диаметрі - хорда - шеңбердің доғасы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - есептің шығу жолын біледі - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді есеп шығарғанда қолдана алады -сызбада берілгендерді сипаттай алады Құндылықтарды дамыту Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу. Информатика, технология Пән аралық байланыс АКТ қолдану дағдылары Слайд, суреттер, парақшалар
#4 слайд
Шаттық шеңбер:
Ертеңгілік шеңбері
Қол алысып, кәне біз,
Достасайық бәріміз
4 слайд
Шаттық шеңбер: Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, кәне біз, Достасайық бәріміз
#5 слайд
0
(оқушыларға қағаздардағы
суреттерді әр топтағы өз
суретіне қатысты
суреттерге барып отырады)
Ал, енді балалар мына
суреттерден өздеріңе
қажетті суреттерді таңдап
алып, топқа бөлініп
отырыңыздар.
Топқа біріктіру:
«Радиус» тобы
«Диаметр»
тобы
«Хорда» тобы
«Жұптас,тексер!» әдісі
арқылы үйге берілген
тапсырманы тексеру
5 слайд
0 (оқушыларға қағаздардағы суреттерді әр топтағы өз суретіне қатысты суреттерге барып отырады) Ал, енді балалар мына суреттерден өздеріңе қажетті суреттерді таңдап алып, топқа бөлініп отырыңыздар. Топқа біріктіру: «Радиус» тобы «Диаметр» тобы «Хорда» тобы «Жұптас,тексер!» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы тексеру
#6 слайд
Біз қалай тұрмыз?
Шеңбер дегеніміз не?
Шеңбердің элементтерін ата?
Радиус дегеніміз не?
Диаметр дегеніміз не?
Хорда дегеніміз не?
Дөңгелектің ауданын қалай табамыз?
Дөңгелек пен шеңбердің айырмашылығы қандай?
«Ашық хат» әдісі арқылы біз өткен сабақты есімізге
түсіреміз және жаңа тақырыпты ашамыз
6 слайд
Біз қалай тұрмыз? Шеңбер дегеніміз не? Шеңбердің элементтерін ата? Радиус дегеніміз не? Диаметр дегеніміз не? Хорда дегеніміз не? Дөңгелектің ауданын қалай табамыз? Дөңгелек пен шеңбердің айырмашылығы қандай? «Ашық хат» әдісі арқылы біз өткен сабақты есімізге түсіреміз және жаңа тақырыпты ашамыз
#7 слайд
1-тапсырма:
«Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтар
постер қорғайды.Әр топ шеңбердің
радиусын, хордасын, диаметрін табады.
Бағалау критерийі Дескрипторлар Балдар
1.Шеңбер, дөңгелек ұғымының
анықтамасын біледі
2.Шеңбер мен дөңгелекті ажырата
алады
Есептің шартын жазады
Радиусын есептейді
Шеңбердің диметрін есептейді
және салады
1
1
1
7 слайд
1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтар постер қорғайды.Әр топ шеңбердің радиусын, хордасын, диаметрін табады. Бағалау критерийі Дескрипторлар Балдар 1.Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі 2.Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады Есептің шартын жазады Радиусын есептейді Шеңбердің диметрін есептейді және салады 1 1 1
#8 слайд
2-тапсырма:
«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы
топтарға есеп беремін
Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер
хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d =
5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес)
Бағалау критерийі Дескрипторлар Балдар
1. Шеңбер мен дөңгелектің
элементтерін біледі
2. Циркульдің көмегімен шеңбер сала
алады
Радиусы 2,5 см шеңбер салады
Есеп шартын жазады
Жауабын айтады және дәлелдейді
1
1
1
8 слайд
2-тапсырма: «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға есеп беремін Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес) Бағалау критерийі Дескрипторлар Балдар 1. Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі 2. Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады Радиусы 2,5 см шеңбер салады Есеп шартын жазады Жауабын айтады және дәлелдейді 1 1 1
#9 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және
қауіпсіздік
техникасын сақтау
«Жұптас,тексер!»,
«Ашық хат», «Бірге
ойлаймыз», «Ойлан,
бірік, бөліс» әдістері
арқылы оқушылардың
топтық және жеке
жұмыстарға қатысуын
бақылау, дұрыс бағыт
беру.
Кері байланыс жасау және
қалыптастырушы бағалау
жұмыстарын беру арқылы
жеке оқудағы жетістіктеріне
көздерін жеткізу
Оқушылардың
денсаулығы мен
өмірлерінің
қауіпсіздігін
қамтамасыз ету.
9 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Жұптас,тексер!», «Ашық хат», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан, бірік, бөліс» әдістері арқылы оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру. Кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету.
#10 слайд
Кері байланыс
Тақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер
жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің
сабақты қалай түсінгенін немесе көңіл-күй
деңгейін білдіреді)
10 слайд
Кері байланыс Тақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің сабақты қалай түсінгенін немесе көңіл-күй деңгейін білдіреді)
#11 слайд
Назарларыңызға
рахмет
11 слайд
Назарларыңызға рахмет
шағым қалдыра аласыз













