Ашық сабақ: "Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер " 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер " 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім бойынша жазылған ашық сабақтың презентация.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«С.Ерубаев» атындағы №7 жалпы орта мектеп-интернаты Математика пән мұғалімі Атенова Акмарал Орынбасаровна 7-сынып

#1 слайд
«С.Ерубаев» атындағы №7 жалпы орта мектеп-интернаты Математика пән мұғалімі Атенова Акмарал Орынбасаровна 7-сынып

1 слайд

«С.Ерубаев» атындағы №7 жалпы орта мектеп-интернаты Математика пән мұғалімі Атенова Акмарал Орынбасаровна 7-сынып

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі Көптеген оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі жән

#2 слайд
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі Көптеген оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі және есеп шығарғанда қолдана алады. Кейбір оқушылар: Формуланы пайдаланып есеп шығарады,дәлелдей алады Сабақтың тақырыбы: Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер 7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу; Оқу мақсаты:

2 слайд

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі Көптеген оқушылар: Шеңбердің анықтамасын біледі және есеп шығарғанда қолдана алады. Кейбір оқушылар: Формуланы пайдаланып есеп шығарады,дәлелдей алады Сабақтың тақырыбы: Шеңбер, дөңгелек олардың элементтері мен бөліктер 7.3.1.31 нүктелердің геометриялық орнының анықтамасын білу; 7.3.1.28 шеңбер мен дөңгелектің және олардың элементтерінің (центр, радиус, диаметр, хорда) анықтамаларын білу; Оқу мақсаты:

Бағалау критерийлері Тілдік мақсат ·Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі. ·Шеңбер мен дөңгелекті ажырата ала

#3 слайд
Бағалау критерийлері Тілдік мақсат ·Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі. ·Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады. ·Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі. ·Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады. Пәнге тән лексика мен терминология: - нүктелердің геометриялық орны - шеңбердің центрі - шеңбердің радиусы - шеңбердің диаметрі - хорда - шеңбердің доғасы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - есептің шығу жолын біледі - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді есеп шығарғанда қолдана алады -сызбада берілгендерді сипаттай алады Құндылықтарды дамыту Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу. Информатика, технология Пән аралық байланыс АКТ қолдану дағдылары Слайд, суреттер, парақшалар

3 слайд

Бағалау критерийлері Тілдік мақсат ·Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі. ·Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады. ·Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі. ·Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады. Пәнге тән лексика мен терминология: - нүктелердің геометриялық орны - шеңбердің центрі - шеңбердің радиусы - шеңбердің диаметрі - хорда - шеңбердің доғасы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - есептің шығу жолын біледі - бөлімнің ұғымдары мен терминдерін түсінеді есеп шығарғанда қолдана алады -сызбада берілгендерді сипаттай алады Құндылықтарды дамыту Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу. Информатика, технология Пән аралық байланыс АКТ қолдану дағдылары Слайд, суреттер, парақшалар

Шаттық шеңбер: Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, кәне біз, Достасайық бәріміз

#4 слайд
Шаттық шеңбер: Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, кәне біз, Достасайық бәріміз

4 слайд

Шаттық шеңбер: Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, кәне біз, Достасайық бәріміз

0 (оқушыларға қағаздардағы суреттерді әр топтағы өз суретіне қатысты суреттерге барып отырады) Ал, енді балалар мына суре

#5 слайд
0 (оқушыларға қағаздардағы суреттерді әр топтағы өз суретіне қатысты суреттерге барып отырады) Ал, енді балалар мына суреттерден өздеріңе қажетті суреттерді таңдап алып, топқа бөлініп отырыңыздар. Топқа біріктіру: «Радиус» тобы «Диаметр» тобы «Хорда» тобы «Жұптас,тексер!» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы тексеру

5 слайд

0 (оқушыларға қағаздардағы суреттерді әр топтағы өз суретіне қатысты суреттерге барып отырады) Ал, енді балалар мына суреттерден өздеріңе қажетті суреттерді таңдап алып, топқа бөлініп отырыңыздар. Топқа біріктіру: «Радиус» тобы «Диаметр» тобы «Хорда» тобы «Жұптас,тексер!» әдісі арқылы үйге берілген тапсырманы тексеру

Біз қалай тұрмыз? Шеңбер дегеніміз не? Шеңбердің элементтерін ата? Радиус дегеніміз не? Диаметр дегеніміз не? Хорда дегені

#6 слайд
Біз қалай тұрмыз? Шеңбер дегеніміз не? Шеңбердің элементтерін ата? Радиус дегеніміз не? Диаметр дегеніміз не? Хорда дегеніміз не? Дөңгелектің ауданын қалай табамыз? Дөңгелек пен шеңбердің айырмашылығы қандай? «Ашық хат» әдісі арқылы біз өткен сабақты есімізге түсіреміз және жаңа тақырыпты ашамыз

6 слайд

Біз қалай тұрмыз? Шеңбер дегеніміз не? Шеңбердің элементтерін ата? Радиус дегеніміз не? Диаметр дегеніміз не? Хорда дегеніміз не? Дөңгелектің ауданын қалай табамыз? Дөңгелек пен шеңбердің айырмашылығы қандай? «Ашық хат» әдісі арқылы біз өткен сабақты есімізге түсіреміз және жаңа тақырыпты ашамыз

1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтар постер қорғайды.Әр топ шеңбердің радиусын, хордасын, диаметрін табады. Бағ

#7 слайд
1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтар постер қорғайды.Әр топ шеңбердің радиусын, хордасын, диаметрін табады. Бағалау критерийі Дескрипторлар Балдар 1.Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі 2.Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады Есептің шартын жазады Радиусын есептейді Шеңбердің диметрін есептейді және салады 1 1 1

7 слайд

1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі арқылы топтар постер қорғайды.Әр топ шеңбердің радиусын, хордасын, диаметрін табады. Бағалау критерийі Дескрипторлар Балдар 1.Шеңбер, дөңгелек ұғымының анықтамасын біледі 2.Шеңбер мен дөңгелекті ажырата алады Есептің шартын жазады Радиусын есептейді Шеңбердің диметрін есептейді және салады 1 1 1

2-тапсырма: «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға есеп беремін Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- г

#8 слайд
2-тапсырма: «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға есеп беремін Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес) Бағалау критерийі Дескрипторлар Балдар 1. Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі 2. Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады Радиусы 2,5 см шеңбер салады Есеп шартын жазады Жауабын айтады және дәлелдейді 1 1 1

8 слайд

2-тапсырма: «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылы топтарға есеп беремін Шеңбердің радиусы 2,5 см-ге тең. Шеңбер хордасы 6 см- ге тең болуы мүмкін бе? ( d = 5 см, хорда 6 см болуы мүмкін емес) Бағалау критерийі Дескрипторлар Балдар 1. Шеңбер мен дөңгелектің элементтерін біледі 2. Циркульдің көмегімен шеңбер сала алады Радиусы 2,5 см шеңбер салады Есеп шартын жазады Жауабын айтады және дәлелдейді 1 1 1

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Жұптас,тексер!», «Ашық хат», «Бірге ой

#9 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Жұптас,тексер!», «Ашық хат», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан, бірік, бөліс» әдістері арқылы оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру. Кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

9 слайд

Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау «Жұптас,тексер!», «Ашық хат», «Бірге ойлаймыз», «Ойлан, бірік, бөліс» әдістері арқылы оқушылардың топтық және жеке жұмыстарға қатысуын бақылау, дұрыс бағыт беру. Кері байланыс жасау және қалыптастырушы бағалау жұмыстарын беру арқылы жеке оқудағы жетістіктеріне көздерін жеткізу Оқушылардың денсаулығы мен өмірлерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету.

Кері байланыс Тақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің сабақты қалай түсінгенін не

#10 слайд
Кері байланыс Тақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің сабақты қалай түсінгенін немесе көңіл-күй деңгейін білдіреді)

10 слайд

Кері байланыс Тақтада көрсетілген сәйкес бағанға стикер жабыстырады (аттарын жазып, өздерінің сабақты қалай түсінгенін немесе көңіл-күй деңгейін білдіреді)

Назарларыңызға рахмет

#11 слайд
Назарларыңызға рахмет

11 слайд

Назарларыңызға рахмет

Файл форматы:
pptx
20.12.2017
788
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі