Материалдар / Ашық сабақ Серпімділік күші дегеніміз не?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Серпімділік күші дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
3 сынып мұғалімдеріне көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2020
419
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Домалақ ене атындағы орта мектеп АШЫҚ САБАҚ Жаратылыстану пәні Тақырыбы: “Серпімділік күші дегеніміз не?” 3 сынып Мұғалімі:Н

1 слайд
Домалақ ене атындағы орта мектеп АШЫҚ САБАҚ Жаратылыстану пәні Тақырыбы: “Серпімділік күші дегеніміз не?” 3 сынып Мұғалімі:Нүриева Алтыншаш

Сабақ тақырыбы: Серпімділік күші дегеніміз не? • Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 3.5.1.1-серпімділік күшін зерт

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Серпімділік күші дегеніміз не? • Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 3.5.1.1-серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіру; 3.1.2.4-жүргізілген эксперимент нәтижелерін құрылған жоспарға сәйкес көрсету, қорытынды жасау • Бағалау критерийлері серпімділік күшін зерттеу және оның білінуіне мысал келтіреді. серпімділік күші туралы білімді түсінеді. серпімділік күшіне мысал келтіреді. • Тілдік мақсаттар • Пәнге тән лексика мен терминология: серпімділік күші,серпімді, серпімсіз. • Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Серпімділік күші дегеніміз не? Заттардың пішіні қандай болады? • Бастапқы білім • Оқушылар «тәулік », «тәуліктік жол » ұғымдарын түсінеді, күн мен түннің қалай ауысатынын біледі, күннің тәуліктік жолының қалай өтетінін және тәулікті қандай бөліктерге бөлуге болатынын біледі әрі түсінеді, мысал келтіре алады.

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет «Жалпы ритм» жаттығуы Мақсаты : топтың біртұтастығын артты

3 слайд
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет «Жалпы ритм» жаттығуы   Мақсаты :   топтың біртұтастығын арттыру.   Өту барысы:  Топ мүшелері дөңгеленіп тұрады. Жүргізуші белгілі бір жылдамдықпен ритмды ұлғайта отырып бірнеше рет шапалақтайды, бұл ритмді топ мүшелері де жалғастырып əкетулері керек: жүргізушінің оң жағында тұрған қатысушы бір шапалақтайды, одан кейін екінші қатысушы шапалақтайды, осылай жалғасып кете береді. Бір ритмде тек бір адам ғана шапалақтап тұрған сияқты дыбыс шығару керек.   Топқа бөлу 1-топ 2-топ 3-топ  Жұмыс ережесін келісу • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз! • Уақытты үнемдейміз! • Нақты,дәл жауап береміз! • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз! • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Түстер бойынша топқа бөлу

4 слайд
Түстер бойынша топқа бөлу

Алдыңғы білімді еске түсіру «Жедел жауап» әдісі 1-топ • Жыл неден құралады? • Апта ше? • Апта күндерін ата. • Егер бүгі

5 слайд
Алдыңғы білімді еске түсіру «Жедел жауап» әдісі 1-топ • Жыл неден құралады? • Апта ше? • Апта күндерін ата. • Егер бүгін күн сенбі болса, келесі сенбі күніне дейін неше уақыт бар? 2-топ • 1 тәулікте неше сағат бар? • Тәулік дегеніміз не? • Күн мен түн неге алмасады? • Тәулікті қандай бөліктерге бөлуге болады? 3-топ • Күннің тәуліктік жолы қандай? • Күн көкжиектің қай тұсынан шығады? • Қай тұстан батады? • Кей елдерде тәулікті қалай бөліп атайды? • ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау.

Ширату тапсырмасы. «Өз ойыңмен бөліс!» «Парасатты диалог» әдісі • Заттардың пішіні қандай болады? • Қандай мысал келтіре алам

6 слайд
Ширату тапсырмасы. «Өз ойыңмен бөліс!» «Парасатты диалог» әдісі • Заттардың пішіні қандай болады? • Қандай мысал келтіре аламыз? • Серпімділік күші дегеніміз не? • Серпілетін және серпілмейтін заттарға мысалдар келтіру. • Серпімділік күші – дененің сыртқы пішіні мен көлемінің өзгеруі нәтижесінде пайда болатын күш. Дененің қалпын өзгерту үшін оны созуға, қысуға, бұрауға немесе майыстыруға болады.

Серпімділік күші – дененің сыртқы пішіні мен көлемінің өзгеруі нәтижесінде пайда болатын күш. Дененің қалпын өзгерту үшін оны

7 слайд
Серпімділік күші – дененің сыртқы пішіні мен көлемінің өзгеруі нәтижесінде пайда болатын күш. Дененің қалпын өзгерту үшін оны созуға, қысуға, бұрауға немесе майыстыруға болады. Денелер серпімді серпімсіз (пластикалық) Күш әсерінен кейін пішіні өз қалпына келетін денелер Күш әсерінен кейін пішіні өз қалпына келмейтін денелер Серіппе, резеңке, т.б. осылардан жасалған заттар Ермексаз, сазбалшық,т.б. осылардан жасалған заттарБарлық дененің пішіні мен көлемі болады. Олар қандай да бір күштің әсерінен өзгеріске ұшырайды.

Спортшылардың әрекетінен кейін денелер (шайба, доп, жебе) қандай өзгеріске түседі?

8 слайд
Спортшылардың әрекетінен кейін денелер (шайба, доп, жебе) қандай өзгеріске түседі?

Балалар заттарды қандай топтарға бөлді деп ойлайсың? Неге?

9 слайд
Балалар заттарды қандай топтарға бөлді деп ойлайсың? Неге?

Құтқарушылар неге батутты керді? Мақсат не? Серпімділік күші қайда бағытталған?

10 слайд
Құтқарушылар неге батутты керді? Мақсат не? Серпімділік күші қайда бағытталған?

11 слайд

Топтық жұмыс 1 топ .Серпімді және серпімсіз денелерге айналадан мысал келтір, дәлелде 2 топ. Серпімді және серпімсіз дене

12 слайд
Топтық жұмыс 1 топ .Серпімді және серпімсіз денелерге айналадан мысал келтір, дәлелде 2 топ. Серпімді және серпімсіз денелерді ажырат,қорытынды жаса 3 топ .Қажетті сөзді таңдап алып, серпімділік күшінің анықтамасын құрастыр

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану • Зерттеу: • Әртүрлі материалдардан жасалған ұзындығы бірдей денелер қалай созылады?

13 слайд
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану • Зерттеу: • Әртүрлі материалдардан жасалған ұзындығы бірдей денелер қалай созылады?

“ Ара ұясы “ әдісі • Не білгені туралы пікір алмасу • Екі сұрақтан дайындау • Әрбір топ кезектесіп сұрақ- жауаптар беру

14 слайд
“ Ара ұясы “ әдісі • Не білгені туралы пікір алмасу • Екі сұрақтан дайындау • Әрбір топ кезектесіп сұрақ- жауаптар беру

Кері байланыс : «Еркін микрофон » әдісі

15 слайд
Кері байланыс : «Еркін микрофон » әдісі

« Табыс баспалдағы»

16 слайд
« Табыс баспалдағы»

• Оқушыларды бағалау • Үйге тапсырма беру • Серпімділік күші туралы тақырыпты оқып, мазмұндау, сұрақтарға жауаптар табу.

17 слайд
• Оқушыларды бағалау • Үйге тапсырма беру • Серпімділік күші туралы тақырыпты оқып, мазмұндау, сұрақтарға жауаптар табу.

18 слайд