1 слайд
Сабақтың мақсаты:
8.1.3.11 параллелограммның,
ромбтың ауданы формулаларын
қорытып шығару және қолдану;
2 слайд
Ұйымдастыру: «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі
Оқушыларды
топка бөлу:
1-топ,
2-топ,
3-топ«Сұрақ-жауап»
әдісі арқылы
сабақтың
мақсатын
ашамын
-1)Төртбұрыш
дегеніміз не?
2)Дөңес
төртбұрыш деп
нені айтамыз?
3)Төртбұрышты
ң элементтері?–
3 слайд
4 слайд
Посте
р
қорғауЖеке жұмыс 1:
5 слайд
Жеке жұмыс
2:
№ 1. AB С D параллелограмм. ABD
үшбұрышының периметрі 35 см. Егер
BD диагоналінің ұзындығы 11 см болса,
параллелограмның периметрін тап.
№ 2. ABCD параллелограмының А
төбесінен жүргізілген биссектрисасы ВС
қабырғасын Е нүктесінде қиып өтеді.
ВЕ=7 см, ЕС=5 см болса,
параллелограмның периметрі неге тең?
6 слайд
Жеке жұмыс
3:
1.Табан қабырғасы 12 см ,ал оған
түсірілген биіктігі 6 см –ге тең
үшбұрыштың ауданы неге тең?
2.Үшбұрыштың биіктігі 20 см,ал
табаны биіктігінен 2 есе
кіші.Үшбұрыштың ауданын тап.
7 слайд
РЕФЛЕКСИ
Я
«Өрмекші торы»
«Екі жұлдыз, бір тілек»
8 слайд
Үйге тапсырма:
№72, №73жаттығу
9 слайд
НАЗАРЛАРЫҢ
ЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз