Материалдар / Ашық сабақ. Сиқырлы пішіндер

Ашық сабақ. Сиқырлы пішіндер

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Сиқырлы пішіндер, презентация жариалау. Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
05 Қараша 2021
1564
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Сиқырлы пішіндер» “ Талдықорған қаласының білім бөлімі” ММ “№14 “Айбөбек” бөбекжай- бақшасы” МКҚК Тәрбиеші: Журтбаева А.Е.

1 слайд
  «Сиқырлы пішіндер» “ Талдықорған қаласының білім бөлімі” ММ “№14 “Айбөбек” бөбекжай- бақшасы” МКҚК Тәрбиеші: Журтбаева А.Е.

1 слайд

  «Сиқырлы пішіндер» “ Талдықорған қаласының білім бөлімі” ММ “№14 “Айбөбек” бөбекжай- бақшасы” МКҚК Тәрбиеші: Журтбаева А.Е.

 Білім беру саласы: «Қатынас», «Шығармашылық», «Әлеуметтік орта», «Таным» , « Денсаулық » .  Білім беру бөлімі: Қарапайым

2 слайд
 Білім беру саласы:  «Қатынас», «Шығармашылық», «Әлеуметтік орта», «Таным» , « Денсаулық » .  Білім беру бөлімі:   Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.  Тақырыбы:  «Сиқырлы пішіндер»  Мақсаты:  Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу , өткен сабақты қайталау .  Аралас сабақ:  Айналамен таныстыру, тіл дамыту, құрастыру сабағы.  Сөздік жұмыс:  Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, пішіндер.  Құрал-жабдықтар:   Тақташа

2 слайд

 Білім беру саласы:  «Қатынас», «Шығармашылық», «Әлеуметтік орта», «Таным» , « Денсаулық » .  Білім беру бөлімі:   Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.  Тақырыбы:  «Сиқырлы пішіндер»  Мақсаты:  Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін қалыптастыра отырып, қарапайым математикалық ұғымдарын бекіту, пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр – түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру. Балалардың ой - өрісін, қол моторикасын, логикалық ойлау қабілеттерін ойын арқылы дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру. Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу , өткен сабақты қайталау .  Аралас сабақ:  Айналамен таныстыру, тіл дамыту, құрастыру сабағы.  Сөздік жұмыс:  Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, пішіндер.  Құрал-жабдықтар:   Тақташа

Сабақ барысы: Балалар жарты шеңбер бойымен тұрады. Амандасу Жылулық шеңбері: ( Балалар қимылмен көрсетеді) Мынау менің атам,

3 слайд
Сабақ барысы:  Балалар жарты шеңбер бойымен тұрады. Амандасу Жылулық шеңбері:   ( Балалар қимылмен көрсетеді) Мынау менің атам, Мынау менің апам. Мынау менің әкем. Мынау менің анам, Ал мынау мен, біз үлкен отбасымыз, біз тату татті отбасымыз.

3 слайд

Сабақ барысы:  Балалар жарты шеңбер бойымен тұрады. Амандасу Жылулық шеңбері:   ( Балалар қимылмен көрсетеді) Мынау менің атам, Мынау менің апам. Мынау менің әкем. Мынау менің анам, Ал мынау мен, біз үлкен отбасымыз, біз тату татті отбасымыз.

4 слайд

4 слайд

(музыка әуенімен поездын дыбыс естіледі де, ханшайым көрінеді. Балалар бұрылып амандасады) Ханшайым: - Сәлеметсіздер ме, балала

5 слайд
(музыка әуенімен поездын дыбыс естіледі де, ханшайым көрінеді. Балалар бұрылып амандасады) Ханшайым: - Сәлеметсіздер ме, балалар? Балалар: -  Сәлеметсіз бе? Ханшайым: -  Мен сендерді «Сиқырлы пішіндер» әлеміне шақырамын. Тәрбиеші: - Балалар, бізге ертегі әлемінен Ханшайым келіп тұр, Ханшайыммен бірге «Сиқырлы пішіндер» әлеміне барғыларың келе ме? Балалар: -  Иә. Тәрбиеші: - Балалар сендер қандай көліктерді білесіңдер? Балалар: - Автобус, машина, поезд. Тәрбиеші: -Ал қандай көліктермен барғыларың келеді? Балалар: - Поезбен. Тәрбиеші: -  Жарайды. Ендеше, поезбен барайық. Ал кеттік. Бәрі шеңбер бойымен, музыка әуенімен жүр еді :

5 слайд

(музыка әуенімен поездын дыбыс естіледі де, ханшайым көрінеді. Балалар бұрылып амандасады) Ханшайым: - Сәлеметсіздер ме, балалар? Балалар: -  Сәлеметсіз бе? Ханшайым: -  Мен сендерді «Сиқырлы пішіндер» әлеміне шақырамын. Тәрбиеші: - Балалар, бізге ертегі әлемінен Ханшайым келіп тұр, Ханшайыммен бірге «Сиқырлы пішіндер» әлеміне барғыларың келе ме? Балалар: -  Иә. Тәрбиеші: - Балалар сендер қандай көліктерді білесіңдер? Балалар: - Автобус, машина, поезд. Тәрбиеші: -Ал қандай көліктермен барғыларың келеді? Балалар: - Поезбен. Тәрбиеші: -  Жарайды. Ендеше, поезбен барайық. Ал кеттік. Бәрі шеңбер бойымен, музыка әуенімен жүр еді :

Қимылды ойын: «Поезд» Тіл ұстарту жаттығу. Пыш - пыш, Пыш - пыш біз кеттік, Жүрісті үдеттік. Гу - гу, гу - гу гуілде, Қалып қо

6 слайд
Қимылды ойын: «Поезд»  Тіл ұстарту жаттығу. Пыш - пыш, Пыш - пыш біз кеттік, Жүрісті үдеттік. Гу - гу, гу - гу гуілде, Қалып қойма біріңде.

6 слайд

Қимылды ойын: «Поезд»  Тіл ұстарту жаттығу. Пыш - пыш, Пыш - пыш біз кеттік, Жүрісті үдеттік. Гу - гу, гу - гу гуілде, Қалып қойма біріңде.

Тәрбиеші: - Қане, балалар, тоқтайық. Пыш - ш - ш. - Балалар, біз міне «Сиқырлы пішіндер» әлеміне де келіп қалдық. Қане, поездан

7 слайд
Тәрбиеші: - Қане, балалар, тоқтайық. Пыш - ш - ш. - Балалар, біз міне «Сиқырлы пішіндер» әлеміне де келіп қалдық. Қане, поездан түсейік , орнымызға отырайық . - Ой, балалар, әртүрлі пішіндерді қараңдаршы. Өздері сөйлейді. Сиқырлы пішіндерге қандай пішіндер жатады екен, сұрап, көрейікші: - Сен қандай пішінсің? Төртбұрыш : -Төртбұрышпын, төртбұрышпын. Қай жағынан қарасаңда, Төрт қабырғам тең бұрышпын. Тәрбиеші: -  Неге төртбұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын, бұрышын санайық.  (санайды)  Төртбұрыштың түсі қандай? Үшбұрыш: -Үшбұрышпын, үшбұрышпын, Үш қабырғам бар бұрышпын, - Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен қабырғаларын санайық. Үшбұрыштың түсі қандай екен? Дөңгелек: - Домалақпын, домалақпын, Ай сияқты, күн сияқты Шар сияқты домалақпын. -  Дөңгелектің бұрышы бар ма? - Пішіннің түсі қандай?

7 слайд

Тәрбиеші: - Қане, балалар, тоқтайық. Пыш - ш - ш. - Балалар, біз міне «Сиқырлы пішіндер» әлеміне де келіп қалдық. Қане, поездан түсейік , орнымызға отырайық . - Ой, балалар, әртүрлі пішіндерді қараңдаршы. Өздері сөйлейді. Сиқырлы пішіндерге қандай пішіндер жатады екен, сұрап, көрейікші: - Сен қандай пішінсің? Төртбұрыш : -Төртбұрышпын, төртбұрышпын. Қай жағынан қарасаңда, Төрт қабырғам тең бұрышпын. Тәрбиеші: -  Неге төртбұрыш дейді екенбіз, қанекей төртбұрыштың қабырғаларын, бұрышын санайық.  (санайды)  Төртбұрыштың түсі қандай? Үшбұрыш: -Үшбұрышпын, үшбұрышпын, Үш қабырғам бар бұрышпын, - Ал, үшбұрышты неге үшбұрыш дейді екенбіз, бұрыштар мен қабырғаларын санайық. Үшбұрыштың түсі қандай екен? Дөңгелек: - Домалақпын, домалақпын, Ай сияқты, күн сияқты Шар сияқты домалақпын. -  Дөңгелектің бұрышы бар ма? - Пішіннің түсі қандай?

Төртбұрыш : -Төртбұрышпын, төртбұрышпын. Қай жағынан қарасаңда, Төрт қабырғам тең бұрышпын. Үшбұрыш: -Үшбұрышпын, үшбұрышпын, Үш

8 слайд
Төртбұрыш : -Төртбұрышпын, төртбұрышпын. Қай жағынан қарасаңда, Төрт қабырғам тең бұрышпын. Үшбұрыш: -Үшбұрышпын, үшбұрышпын, Үш қабырғам бар бұрышпын, Дөңгелек: - Домалақпын, домалақпын, Ай сияқты, күн сияқты Шар сияқты домалақпын.

8 слайд

Төртбұрыш : -Төртбұрышпын, төртбұрышпын. Қай жағынан қарасаңда, Төрт қабырғам тең бұрышпын. Үшбұрыш: -Үшбұрышпын, үшбұрышпын, Үш қабырғам бар бұрышпын, Дөңгелек: - Домалақпын, домалақпын, Ай сияқты, күн сияқты Шар сияқты домалақпын.

І. Тәрбиеші: - Балалар, осы пішіндерді қоршаған ортамен салыстырайық. Д/о. «Айналадағы заттардың пішіні" Шарты: Заттардың

9 слайд
І. Тәрбиеші: -  Балалар, осы пішіндерді қоршаған ортамен салыстырайық.   Д/о. «Айналадағы заттардың пішіні" Шарты: Заттардың қандай пішіндерге ұқсайтынын тауып айту. Сергіту сәті: Күлімденіп күлеміз Бақытты болып жүреміз Бәрін біліп алатын Біз баққыты баламыз

9 слайд

І. Тәрбиеші: -  Балалар, осы пішіндерді қоршаған ортамен салыстырайық.   Д/о. «Айналадағы заттардың пішіні" Шарты: Заттардың қандай пішіндерге ұқсайтынын тауып айту. Сергіту сәті: Күлімденіп күлеміз Бақытты болып жүреміз Бәрін біліп алатын Біз баққыты баламыз

ІІ. Тәрбиеші: – Балалар, Біз топқа қалай қайтамыз? Топқа қайту үшін Ханшайымның тапсырмаларын орындайықшы. Ханшайым

10 слайд
ІІ. Тәрбиеші: –   Балалар, Біз топқа қалай қайтамыз? Топқа қайту үшін Ханшайымның тапсырмаларын орындайықшы. Ханшайымның «Кеңістікті бағдарлау» деген тапсырмасы бар. Шарты: Тақтадағы үлгі бойынша тапсырманы орындау. Ақ жапсырғыштың бетіне жоғарғы жағына дөңгелек, төменгі жағына үшбұрыш, ортасына төртбұрыш жапсыру. Тәрбиеші тексереді.

10 слайд

ІІ. Тәрбиеші: –   Балалар, Біз топқа қалай қайтамыз? Топқа қайту үшін Ханшайымның тапсырмаларын орындайықшы. Ханшайымның «Кеңістікті бағдарлау» деген тапсырмасы бар. Шарты: Тақтадағы үлгі бойынша тапсырманы орындау. Ақ жапсырғыштың бетіне жоғарғы жағына дөңгелек, төменгі жағына үшбұрыш, ортасына төртбұрыш жапсыру. Тәрбиеші тексереді.

ІІІ. Тәрбиеші: – Балалар, Ханшайымның мынадай келесі тапсырмасы бар , «Ойыншықтардың үйін табу» деген. Шарты: - Мына жерде би

11 слайд
ІІІ. Тәрбиеші: – Балалар, Ханшайымның мынадай келесі тапсырмасы бар , «Ойыншықтардың үйін табу»  деген. Шарты: - Мына жерде биік және аласа үй бар. Ойыншықтарды көлеміне қарай, биік үйшікке үлкен ойыншықтарды, аласа үйшікке кішкентай ойыншықтарды апарып қою керек.

11 слайд

ІІІ. Тәрбиеші: – Балалар, Ханшайымның мынадай келесі тапсырмасы бар , «Ойыншықтардың үйін табу»  деген. Шарты: - Мына жерде биік және аласа үй бар. Ойыншықтарды көлеміне қарай, биік үйшікке үлкен ойыншықтарды, аласа үйшікке кішкентай ойыншықтарды апарып қою керек.

ІV. Тәрбиеші: - Балалар, Ханшайымның үшінші тапсырмасына қарайықшы. - Мынау не? - Балық. - Балық қайда жүзеді? - Суда. - Ба

12 слайд
ІV. Тәрбиеші:  - Балалар, Ханшайымның үшінші тапсырмасына қарайықшы. - Мынау не? - Балық. - Балық қайда жүзеді? - Суда. - Балықтардың көлеміне қарасақ бірдей ме? - Жоқ. Мынау қандай балық? - Үлкен, кіші. Тәрбиеші:  - Балалар, Ханшайымға көмектесейік. ( Түсіндіру) - Балалар, мынау біздің аквариум. Бір аквариум үлкен екінші кішкентай аквариум . Алдымызда тұрған балықтарды алып, көлеміне қарай балықтардың орнын табамыз. Д/о «Балықтардың орнын тап» Шарты: Үлкен, кіші  балықтарды тауып, олардың көлеміне қарап, ілгектеу.

12 слайд

ІV. Тәрбиеші:  - Балалар, Ханшайымның үшінші тапсырмасына қарайықшы. - Мынау не? - Балық. - Балық қайда жүзеді? - Суда. - Балықтардың көлеміне қарасақ бірдей ме? - Жоқ. Мынау қандай балық? - Үлкен, кіші. Тәрбиеші:  - Балалар, Ханшайымға көмектесейік. ( Түсіндіру) - Балалар, мынау біздің аквариум. Бір аквариум үлкен екінші кішкентай аквариум . Алдымызда тұрған балықтарды алып, көлеміне қарай балықтардың орнын табамыз. Д/о «Балықтардың орнын тап» Шарты: Үлкен, кіші  балықтарды тауып, олардың көлеміне қарап, ілгектеу.

Ханшайым: - Балалар менің тапсырмаларымның барлығын дұрыс орындадыңдар , сендерге көп р ахмет. Мен сендерге сыйлықтар алып к

13 слайд
Ханшайым: - Балалар менің тапсырмаларымның барлығын дұрыс орындадыңдар , сендерге көп р ахмет. Мен сендерге сыйлықтар алып келдім. Жапырақтар мен тәттілер. (Жапырақтарды, тәттіледі үлестіру) Тәрбиеші: - Балалар біз конаққа достарымызға барғанда өздеріміз сыйлық апармыз ба? -Рахмет Сізге Ханшайым! Ханшайыммен қоштасып, поезға отырып тобымызға барайық. Балалар: - Пыш - пыш, пыш - пыш біз кеттік, Жүрісті біз үдеттік. Гу - гу, гу - гу гуілде, Қалып қойма біріңде. Тәрбиеші: - Жарайсындар балалар! Тобымызға келдік. Балалар бүгінгі сабағымыз сендерге ұнады ма? Сабақта не өттік? Ханшайымның қай тапсырмасы ұнады? - Балалар өз өздерін смайликтер арқылы бағалайды. Сабақ аяқталды.

13 слайд

Ханшайым: - Балалар менің тапсырмаларымның барлығын дұрыс орындадыңдар , сендерге көп р ахмет. Мен сендерге сыйлықтар алып келдім. Жапырақтар мен тәттілер. (Жапырақтарды, тәттіледі үлестіру) Тәрбиеші: - Балалар біз конаққа достарымызға барғанда өздеріміз сыйлық апармыз ба? -Рахмет Сізге Ханшайым! Ханшайыммен қоштасып, поезға отырып тобымызға барайық. Балалар: - Пыш - пыш, пыш - пыш біз кеттік, Жүрісті біз үдеттік. Гу - гу, гу - гу гуілде, Қалып қойма біріңде. Тәрбиеші: - Жарайсындар балалар! Тобымызға келдік. Балалар бүгінгі сабағымыз сендерге ұнады ма? Сабақта не өттік? Ханшайымның қай тапсырмасы ұнады? - Балалар өз өздерін смайликтер арқылы бағалайды. Сабақ аяқталды.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі