ашық сабақ слайд
ашық сабақ слайд

#1 слайд
Дизайн және технология
Бұйым дайындау.
Бұйымды безендіру.
Көркем еңбек 5 сынып
Көркем еңбек пәнінің мұғалімі:
Ашкеева Жанар
1 слайд
Дизайн және технология Бұйым дайындау. Бұйымды безендіру. Көркем еңбек 5 сынып Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Ашкеева Жанар
#2 слайд
Оқу мақсаты: 5.2.3.3- Шығармашылық
жұмыстар мен бұйымдар дайындау,
үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет
элементерін пайдалану.
5.2.6.1- Қауіпсіздік техникасын қадағалап оның
маңыздылығын сезіне және демонстрациялай
отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.
2 слайд
Оқу мақсаты: 5.2.3.3- Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар дайындау, үдерісінде қазақтың ұлттық мәдениет элементерін пайдалану. 5.2.6.1- Қауіпсіздік техникасын қадағалап оның маңыздылығын сезіне және демонстрациялай отырып, материалдар мен құралдарды қолдану.
#3 слайд
Сабақ мақсаты:
- Құрақ құрау технологиясымен танысады;
- Құрақ тұрлері мен технологияларын ,
идеиялары мен түстерін ажырата біледі
-Тәжірибелік дағыдыларын ,өз бетінше жұмыс
жасай білу жолдарын және шығармашылық
қабілеттерін дамытады.
3 слайд
Сабақ мақсаты: - Құрақ құрау технологиясымен танысады; - Құрақ тұрлері мен технологияларын , идеиялары мен түстерін ажырата біледі -Тәжірибелік дағыдыларын ,өз бетінше жұмыс жасай білу жолдарын және шығармашылық қабілеттерін дамытады.
#4 слайд
4 слайд
#5 слайд
Құрақтың жасалу жолын көрсетемін
5 слайд
Құрақтың жасалу жолын көрсетемін
#6 слайд
Қазіргі кезде мата қиындыларынан құрақ құрау өз алдына бір өнер
түріне жатады .Матадан құрақ құрау өнері жылдан жылға
қарқынмен дамуда. Онымен түрлі жастағы адамдар айналысады.
Ресейде басқа да елдерде осы өнер айасында фистивальлер,
конкурстар, көрмелер ұйымдастырылады. Қазақстанда ұлттық
бұйымдар көрмелерінде құрақтан жасалған бұйымдарды көптеп
кездестіруге болады. Матаны құрау үшін ең бірінші өрнектің
сызбасын қағаз бетіне түсіріп аламыз. Екінші матаның түр түсінің
үйлесімділігін анықтау үшін таңдай отырып бояп аламыз. Осыдан
кейін геометриялық пішінде үлгі қағаз даярлап аламыз да, сол
қағазды үлгі етіп, пайдалану арқылы матаны қағаздан мөлшерін
қиып аламыз .
6 слайд
Қазіргі кезде мата қиындыларынан құрақ құрау өз алдына бір өнер түріне жатады .Матадан құрақ құрау өнері жылдан жылға қарқынмен дамуда. Онымен түрлі жастағы адамдар айналысады. Ресейде басқа да елдерде осы өнер айасында фистивальлер, конкурстар, көрмелер ұйымдастырылады. Қазақстанда ұлттық бұйымдар көрмелерінде құрақтан жасалған бұйымдарды көптеп кездестіруге болады. Матаны құрау үшін ең бірінші өрнектің сызбасын қағаз бетіне түсіріп аламыз. Екінші матаның түр түсінің үйлесімділігін анықтау үшін таңдай отырып бояп аламыз. Осыдан кейін геометриялық пішінде үлгі қағаз даярлап аламыз да, сол қағазды үлгі етіп, пайдалану арқылы матаны қағаздан мөлшерін қиып аламыз .
#7 слайд
Қиылған матаны сызба үлгіге қарап белгіленген өрнек бойынша рет ретімен әуелі ортаңғы бөлік, содан кейін шеткі бөліктерді
тігеміз. Міне осындай жұмыстар жүргізу арқылы менгереміз.
Технология деген не
Қандай жұмыс болмасын оны іске асыру барысында істелінетін іс әрекет. Мысалы сызба үлгі тісіру түс таңдау үлгі даярлай ,қиюі
тігу т.б
Оының бәрі құрау технологиясы.
7 слайд
Қиылған матаны сызба үлгіге қарап белгіленген өрнек бойынша рет ретімен әуелі ортаңғы бөлік, содан кейін шеткі бөліктерді тігеміз. Міне осындай жұмыстар жүргізу арқылы менгереміз. Технология деген не Қандай жұмыс болмасын оны іске асыру барысында істелінетін іс әрекет. Мысалы сызба үлгі тісіру түс таңдау үлгі даярлай ,қиюі тігу т.б Оының бәрі құрау технологиясы.
#8 слайд
Са ра ма ндық ж ұмыс
Топпе н ж ұмыс
1- 2 топпен: 2- түрлі құра қ түрлерін құра ймыз.
1- топ:
2- топ:
Техника лық қауіпс іздік е ре же с ін қайт а лау
8 слайд
Са ра ма ндық ж ұмыс Топпе н ж ұмыс 1- 2 топпен: 2- түрлі құра қ түрлерін құра ймыз. 1- топ: 2- топ: Техника лық қауіпс іздік е ре же с ін қайт а лау
#9 слайд
Сабақты қорытындылау
Сабақты қорытындылай келе осы жасаған
жұмысымызды қандай өнер түріне
жатқызамыз.
9 слайд
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылай келе осы жасаған жұмысымызды қандай өнер түріне жатқызамыз.
шағым қалдыра аласыз













