ашық сабақ слайд 6класс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
6. 3. 2. 1 – Есептің шешімін кезеңмен талдау
Барлық оқушылар: «Компьютерлік ойын» және
«жанр» ұғымдарын түсініп, Scratch программалау
ортасында ойынды құру кезеңдерімен танысу;
Оқушылардың басым бөлігі: Ойын құру кезеңдері
бойынша қадамдап анықтай алады.
Кейбір оқушылар:Білімін жинақтайды, өзіне ұнаған
жанырда оқып үйренгендерін прақтикада қолданады.
Сабақтың мақсатты:Сабақтың мақсатты:
Пән
аралық
байла-
ныс:
Музы
ка
Бейне
леу
2 слайд
6. 3. 2. 1 – Есептің шешімін кезеңмен талдау Барлық оқушылар: «Компьютерлік ойын» және «жанр» ұғымдарын түсініп, Scratch программалау ортасында ойынды құру кезеңдерімен танысу; Оқушылардың басым бөлігі: Ойын құру кезеңдері бойынша қадамдап анықтай алады. Кейбір оқушылар:Білімін жинақтайды, өзіне ұнаған жанырда оқып үйренгендерін прақтикада қолданады. Сабақтың мақсатты:Сабақтың мақсатты: Пән аралық байла- ныс: Музы ка Бейне леу
3 слайд
Жаңа сабақта мәтінді
тыңдап, жалпы сұрақтарға
жауап береді, мәселе бойынша
өз ойын (пікірін) білдіреді,
командаларды қолданып скрипт
жазады
Терминология: компьютерлік
ойын – компьютерная игра –
computer game,
Сөз тіркестері: спрайт, сахна,
скрипт, блок, команда, батырма,
әмір, терезе, Scratch, анимация,
қайталау, егер, онда, әйтпесе,
әрқашан, қайталау,
команда, блок.
ҚҰНДЫЛЫҚТАРТІЛДІК МАҚСАТ
Тұлғааралық қарым-қатынасты
дамытуға мүмкіндік беретін
жұптық және топтық
жұмыстарды ұйымдастыру;
өзін-өзі бағалау және өзара
бағалау арқылы жауапкершілік
Сезімін қалыптастыру;
компьютерлік ойынның
пайдасы мен зияны
туралы саналарына сіңіру.
3 слайд
Жаңа сабақта мәтінді тыңдап, жалпы сұрақтарға жауап береді, мәселе бойынша өз ойын (пікірін) білдіреді, командаларды қолданып скрипт жазады Терминология: компьютерлік ойын – компьютерная игра – computer game, Сөз тіркестері: спрайт, сахна, скрипт, блок, команда, батырма, әмір, терезе, Scratch, анимация, қайталау, егер, онда, әйтпесе, әрқашан, қайталау, команда, блок. ҚҰНДЫЛЫҚТАРТІЛДІК МАҚСАТ Тұлғааралық қарым-қатынасты дамытуға мүмкіндік беретін жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру; өзін-өзі бағалау және өзара бағалау арқылы жауапкершілік Сезімін қалыптастыру; компьютерлік ойынның пайдасы мен зияны туралы саналарына сіңіру.
4 слайд
Белсенді оқу әдістері
Басы
Үй тапсырмасын
сұрау
Ортасы
1.Тапсырмалар кезеңі
2.Сабақтың өту барысы
Топқа бөлу
1-топ
«Скрейтч»
2-топ
«Лабиринт»
4 слайд
Белсенді оқу әдістері Басы Үй тапсырмасын сұрау Ортасы 1.Тапсырмалар кезеңі 2.Сабақтың өту барысы Топқа бөлу 1-топ «Скрейтч» 2-топ «Лабиринт»
5 слайд
Оқушылар информатика
кабинетіндегі қауіпсіздік
техникасының ережелерін ұмытпай,
орындаңдар!
5 слайд
Оқушылар информатика кабинетіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін ұмытпай, орындаңдар!
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
8 слайд
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Біліп айтқан сөзге құн жетпейді.
Тауып айтқан сөзге шын жетпейді.
Өзің білмесең, білгендерден үйрен.
Үйренгеннен ештеңе кетпейді.
Төле би
Бағалау
парағы
Үй тапсырма
§§ 22- 22-
10 слайд
Біліп айтқан сөзге құн жетпейді. Тауып айтқан сөзге шын жетпейді. Өзің білмесең, білгендерден үйрен. Үйренгеннен ештеңе кетпейді. Төле би Бағалау парағы Үй тапсырма §§ 22- 22-
11 слайд
Сабақ өте қызықты болды.
Маған ұнады. Тапсырмаларды
Өзім орындадым.
Маған сабақ , ұнады
біррақ аздап қателер болды.
Маған мұғалім мен
оқушылар көмектестті.
Маған сабақ қызықсыз
болды. Мен сабақты орындай
алмадым.
11 слайд
Сабақ өте қызықты болды. Маған ұнады. Тапсырмаларды Өзім орындадым. Маған сабақ , ұнады біррақ аздап қателер болды. Маған мұғалім мен оқушылар көмектестті. Маған сабақ қызықсыз болды. Мен сабақты орындай алмадым.
12 слайд
12 слайд