Ашық сабақ слайд, презентация

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ слайд, презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Үйсіндер туралы жазба деректер.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ

#1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ

1 слайд

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ

Үй тапсырмасын сұрау Wordwall платформасы арқылы білім айналмасы әдісі

#2 слайд
Үй тапсырмасын сұрау Wordwall платформасы арқылы білім айналмасы әдісі

2 слайд

Үй тапсырмасын сұрау Wordwall платформасы арқылы білім айналмасы әдісі

Адасқан әріптер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын табу

#3 слайд
Адасқан әріптер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын табу

3 слайд

Адасқан әріптер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын табу

АШЫҚ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ҮЙСІНДЕР ТУРАЛЫ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР Қазақстан тарихы 5-сынып

#4 слайд
АШЫҚ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ҮЙСІНДЕР ТУРАЛЫ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР Қазақстан тарихы 5-сынып

4 слайд

АШЫҚ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ҮЙСІНДЕР ТУРАЛЫ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР Қазақстан тарихы 5-сынып

Оқу мақсаты: 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; Сабақ мақсаты: Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген

#5 слайд
Оқу мақсаты: 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; Сабақ мақсаты: Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру.

5 слайд

Оқу мақсаты: 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; Сабақ мақсаты: Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру.

Жаңа тақырып бейне сюжет арқылы көрсету Түртіп алу әдісі арқылы

#6 слайд
Жаңа тақырып бейне сюжет арқылы көрсету Түртіп алу әдісі арқылы

6 слайд

Жаңа тақырып бейне сюжет арқылы көрсету Түртіп алу әдісі арқылы

Б.з.д. ІІІ ғ.-б.з. V ғ. Аралығында өмір сүрген үйсіндер қазақ халқының қалыптасуына үлкен үлес қосты. Олар Қазақстанның Жетісу

#7 слайд
Б.з.д. ІІІ ғ.-б.з. V ғ. Аралығында өмір сүрген үйсіндер қазақ халқының қалыптасуына үлкен үлес қосты. Олар Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік-батыс аумағында тұрды. Астанасы Қызыл Аңғар (Чигучен, Чигу) қаласы болған.

7 слайд

Б.з.д. ІІІ ғ.-б.з. V ғ. Аралығында өмір сүрген үйсіндер қазақ халқының қалыптасуына үлкен үлес қосты. Олар Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік-батыс аумағында тұрды. Астанасы Қызыл Аңғар (Чигучен, Чигу) қаласы болған.

1- тапсырма: Топтық жұмыс Постер қорғау 1- топқа: Үйсіндердің мемлекетінің құрылуы 2- топқа: Үйсіндердің 3-ке бөлінуі

#8 слайд
1- тапсырма: Топтық жұмыс Постер қорғау 1- топқа: Үйсіндердің мемлекетінің құрылуы 2- топқа: Үйсіндердің 3-ке бөлінуі (оң қанат, орталық және сол қанат) 3-топқа: Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірі Дескриптор: 1.Үйсін мемлекетінің қалай құрылғандығын біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды 2.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды. 3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады, топ болып жұмыс жасап қорғайды.

8 слайд

1- тапсырма: Топтық жұмыс Постер қорғау 1- топқа: Үйсіндердің мемлекетінің құрылуы 2- топқа: Үйсіндердің 3-ке бөлінуі (оң қанат, орталық және сол қанат) 3-топқа: Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірі Дескриптор: 1.Үйсін мемлекетінің қалай құрылғандығын біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды 2.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды. 3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады, топ болып жұмыс жасап қорғайды.

Жұптық жұмыс Сәйкестендіру кестесі , яғни 2 баладан жұп болып тапсырманы орындау. Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипатта

#9 слайд
Жұптық жұмыс Сәйкестендіру кестесі , яғни 2 баладан жұп болып тапсырманы орындау. Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз     Гуньмо (күньби)   Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды   Бектер, ру басылары, ауқатты адамдар   Мемлекеттің ең жоғарғы билешісі.Ол өзіне қараған ел - жұртты балаларына бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді.   Қарапайым Бұқара Әскербасылар мен шонжарлар. Сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған. Дескриптор: 1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. 2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. 3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. Тапсырманы аяқтағаннан кейін кері байланыс жасайды бір- бірінің тапсырмасын беріп тексереді.

9 слайд

Жұптық жұмыс Сәйкестендіру кестесі , яғни 2 баладан жұп болып тапсырманы орындау. Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз     Гуньмо (күньби)   Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды   Бектер, ру басылары, ауқатты адамдар   Мемлекеттің ең жоғарғы билешісі.Ол өзіне қараған ел - жұртты балаларына бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді.   Қарапайым Бұқара Әскербасылар мен шонжарлар. Сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған. Дескриптор: 1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. 2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. 3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. Тапсырманы аяқтағаннан кейін кері байланыс жасайды бір- бірінің тапсырмасын беріп тексереді.

•Мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі. Ол өзіне қараған ел-жұртты балаларына бөліп беріп, билікті мұрагерлік жолмен иеленді. Гу

#10 слайд
•Мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі. Ол өзіне қараған ел-жұртты балаларына бөліп беріп, билікті мұрагерлік жолмен иеленді. Гуньмо •Әскербасылар мен шонжарлардың, сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған. Бектер, ру басылары, ауқатты адамдар •Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Қоғамда құлдарда болған. Олар, негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды. Қарапайым бұқара

10 слайд

•Мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі. Ол өзіне қараған ел-жұртты балаларына бөліп беріп, билікті мұрагерлік жолмен иеленді. Гуньмо •Әскербасылар мен шонжарлардың, сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған. Бектер, ру басылары, ауқатты адамдар •Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Қоғамда құлдарда болған. Олар, негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды. Қарапайым бұқара

Жеке жұмыс. «Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы Сұрақтар Ақиқ ат Жалған 1.Үйсін тайпалары б.з ІІғ-б.з.ІІІғ ғасыры аралығында ө

#11 слайд
Жеке жұмыс. «Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы Сұрақтар Ақиқ ат Жалған 1.Үйсін тайпалары б.з ІІғ-б.з.ІІІғ ғасыры аралығында өмір сүрді.   2.Үйсін-қазақ халқының қалыптасуына негіз болған ежелгі тайпалардың бірі.   3. Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндердің 120мың түтіні, 630мың адамы, 188 000 әскері болған.   4.Қытай тарихшысы ЖанЧянның «Хан әулеті» еңбегінде «Усунь»этнонимі ең алғаш айтылады.   5. Жазба деректерде Үйсіндер Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағында тұрды деп айтылады   Дескриптор: 1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады, жеке жұмыс жасап, сынып ұжымымен талқылайды 2.Үйсіндердің мемлекеттік шекарасын анықтайды, қортындылайды.

11 слайд

Жеке жұмыс. «Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы Сұрақтар Ақиқ ат Жалған 1.Үйсін тайпалары б.з ІІғ-б.з.ІІІғ ғасыры аралығында өмір сүрді.   2.Үйсін-қазақ халқының қалыптасуына негіз болған ежелгі тайпалардың бірі.   3. Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндердің 120мың түтіні, 630мың адамы, 188 000 әскері болған.   4.Қытай тарихшысы ЖанЧянның «Хан әулеті» еңбегінде «Усунь»этнонимі ең алғаш айтылады.   5. Жазба деректерде Үйсіндер Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағында тұрды деп айтылады   Дескриптор: 1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады, жеке жұмыс жасап, сынып ұжымымен талқылайды 2.Үйсіндердің мемлекеттік шекарасын анықтайды, қортындылайды.

#12 слайд

12 слайд

Үй тапсырмасы Үйсіндердің жазба деректері туралы тірек сызба құрастырып келу

#13 слайд
Үй тапсырмасы Үйсіндердің жазба деректері туралы тірек сызба құрастырып келу

13 слайд

Үй тапсырмасы Үйсіндердің жазба деректері туралы тірек сызба құрастырып келу

Керуен арқылы кері байланыс

#14 слайд
Керуен арқылы кері байланыс

14 слайд

Керуен арқылы кері байланыс

Файл форматы:
pptx
20.12.2024
298
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі