Ашық сабақ слайд, презентация
Ашық сабақ слайд, презентация

#1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ
1 слайд
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АХУАЛ
#2 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
Wordwall платформасы арқылы білім
айналмасы әдісі
2 слайд
Үй тапсырмасын сұрау Wordwall платформасы арқылы білім айналмасы әдісі
#3 слайд
Адасқан әріптер арқылы
бүгінгі сабақтың тақырыбын табу
3 слайд
Адасқан әріптер арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын табу
#4 слайд
АШЫҚ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:
ҮЙСІНДЕР ТУРАЛЫ ЖАЗБА
ДЕРЕКТЕР
Қазақстан тарихы
5-сынып
4 слайд
АШЫҚ САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ: ҮЙСІНДЕР ТУРАЛЫ ЖАЗБА ДЕРЕКТЕР Қазақстан тарихы 5-сынып
#5 слайд
Оқу мақсаты:
5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің
құрылуын түсіндіру;
Сабақ мақсаты:
Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін
мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін
мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың
ерекшеліктерін түсіндіру.
5 слайд
Оқу мақсаты: 5.3.1.2 ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру; Сабақ мақсаты: Ежелгі Қазақстан аумағын мекендеген үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылуы мен Үйсін мемлекетіндегі әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру.
#6 слайд
Жаңа тақырып бейне сюжет
арқылы көрсету
Түртіп алу әдісі арқылы
6 слайд
Жаңа тақырып бейне сюжет арқылы көрсету Түртіп алу әдісі арқылы
#7 слайд
Б.з.д. ІІІ ғ.-б.з. V ғ. Аралығында өмір сүрген үйсіндер қазақ халқының қалыптасуына
үлкен үлес қосты. Олар Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл
және Қытайдың солтүстік-батыс аумағында тұрды. Астанасы Қызыл Аңғар
(Чигучен, Чигу) қаласы болған.
7 слайд
Б.з.д. ІІІ ғ.-б.з. V ғ. Аралығында өмір сүрген үйсіндер қазақ халқының қалыптасуына үлкен үлес қосты. Олар Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік-батыс аумағында тұрды. Астанасы Қызыл Аңғар (Чигучен, Чигу) қаласы болған.
#8 слайд
1- тапсырма: Топтық жұмыс
Постер қорғау
1- топқа: Үйсіндердің мемлекетінің құрылуы
2- топқа: Үйсіндердің 3-ке бөлінуі (оң қанат, орталық және сол қанат)
3-топқа: Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірі
Дескриптор:
1.Үйсін мемлекетінің қалай құрылғандығын біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды
2.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды.
3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады, топ болып жұмыс жасап қорғайды.
8 слайд
1- тапсырма: Топтық жұмыс Постер қорғау 1- топқа: Үйсіндердің мемлекетінің құрылуы 2- топқа: Үйсіндердің 3-ке бөлінуі (оң қанат, орталық және сол қанат) 3-топқа: Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірі Дескриптор: 1.Үйсін мемлекетінің қалай құрылғандығын біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды 2.Үйсіндер туралы жазба деректерді біледі, топ болып жұмыс жасап қорғайды. 3.Үйсіндердің айналысқан кәсібі мен әлеуметтік өмірін айтады, топ болып жұмыс жасап қорғайды.
#9 слайд
Жұптық жұмыс
Сәйкестендіру кестесі , яғни 2 баладан жұп болып
тапсырманы орындау.
Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз
Гуньмо
(күньби)
Малшылар, егіншілер және
қолөнершілер. Құлдар да
болған. Олар негізінен соғыс
тұтқындарынан тұрған.
Олардың еңбегі көбінесе үй
шаруашылығында
пайдаланылды
Бектер, ру
басылары,
ауқатты
адамдар
Мемлекеттің ең жоғарғы
билешісі.Ол өзіне қараған ел -
жұртты балаларына бөліп беріп,
мұрагерлік жолмен иеленді.
Қарапайым
Бұқара
Әскербасылар мен шонжарлар.
Сарай маңындағы лауазымды
адамдардың алтын және мыс
мөрлері болған.
Дескриптор:
1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді, 2 оқушы
жұп болып жұмыс жасайды.
2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты
адамдардың рөлін сипаттайды, 2 оқушы жұп болып жұмыс
жасайды.
3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін
сипаттайды2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды.
Тапсырманы аяқтағаннан кейін кері байланыс жасайды бір-
бірінің тапсырмасын беріп тексереді.
9 слайд
Жұптық жұмыс Сәйкестендіру кестесі , яғни 2 баладан жұп болып тапсырманы орындау. Үйсін қоғамындағы әлеуметтік топтарға сипаттама беріңіз Гуньмо (күньби) Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Құлдар да болған. Олар негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды Бектер, ру басылары, ауқатты адамдар Мемлекеттің ең жоғарғы билешісі.Ол өзіне қараған ел - жұртты балаларына бөліп беріп, мұрагерлік жолмен иеленді. Қарапайым Бұқара Әскербасылар мен шонжарлар. Сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған. Дескриптор: 1.Үйсін қоғамындағы күнбидің рөлін түсіндіреді, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. 2.Үйсін қоғамындағы бектар, ру басылары, ауқатты адамдардың рөлін сипаттайды, 2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. 3.Үйсін қоғамындағы қарапайым бұқараның рөлін сипаттайды2 оқушы жұп болып жұмыс жасайды. Тапсырманы аяқтағаннан кейін кері байланыс жасайды бір- бірінің тапсырмасын беріп тексереді.
#10 слайд
•Мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі. Ол
өзіне қараған ел-жұртты балаларына бөліп
беріп, билікті мұрагерлік жолмен иеленді.
Гуньмо
•Әскербасылар мен шонжарлардың, сарай
маңындағы лауазымды адамдардың алтын
және мыс мөрлері болған.
Бектер, ру
басылары, ауқатты
адамдар
•Малшылар, егіншілер және қолөнершілер.
Қоғамда құлдарда болған. Олар, негізінен
соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың
еңбегі көбінесе үй шаруашылығында
пайдаланылды.
Қарапайым
бұқара
10 слайд
•Мемлекеттің ең жоғарғы билеушісі. Ол өзіне қараған ел-жұртты балаларына бөліп беріп, билікті мұрагерлік жолмен иеленді. Гуньмо •Әскербасылар мен шонжарлардың, сарай маңындағы лауазымды адамдардың алтын және мыс мөрлері болған. Бектер, ру басылары, ауқатты адамдар •Малшылар, егіншілер және қолөнершілер. Қоғамда құлдарда болған. Олар, негізінен соғыс тұтқындарынан тұрған. Олардың еңбегі көбінесе үй шаруашылығында пайдаланылды. Қарапайым бұқара
#11 слайд
Жеке жұмыс.
«Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы
Сұрақтар Ақиқ
ат
Жалған
1.Үйсін тайпалары б.з ІІғ-б.з.ІІІғ ғасыры
аралығында өмір сүрді.
2.Үйсін-қазақ халқының қалыптасуына
негіз болған ежелгі тайпалардың бірі.
3. Чжан Цянның хабарлауы бойынша
үйсіндердің 120мың түтіні, 630мың
адамы, 188 000 әскері болған.
4.Қытай тарихшысы ЖанЧянның «Хан
әулеті» еңбегінде «Усунь»этнонимі ең
алғаш айтылады.
5. Жазба деректерде Үйсіндер
Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас
өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың
солтүстік батыс аймағында тұрды деп
айтылады
Дескриптор:
1.Үйсіндер туралы Қытай жазба
деректерімен танысады, жеке
жұмыс жасап, сынып ұжымымен
талқылайды
2.Үйсіндердің мемлекеттік
шекарасын анықтайды,
қортындылайды.
11 слайд
Жеке жұмыс. «Ақиқат пен жалған» әдісі арқылы Сұрақтар Ақиқ ат Жалған 1.Үйсін тайпалары б.з ІІғ-б.з.ІІІғ ғасыры аралығында өмір сүрді. 2.Үйсін-қазақ халқының қалыптасуына негіз болған ежелгі тайпалардың бірі. 3. Чжан Цянның хабарлауы бойынша үйсіндердің 120мың түтіні, 630мың адамы, 188 000 әскері болған. 4.Қытай тарихшысы ЖанЧянның «Хан әулеті» еңбегінде «Усунь»этнонимі ең алғаш айтылады. 5. Жазба деректерде Үйсіндер Қазақстанның Жетісу өлкесі, Шу, Талас өңірі, Ыстықкөл және Қытайдың солтүстік батыс аймағында тұрды деп айтылады Дескриптор: 1.Үйсіндер туралы Қытай жазба деректерімен танысады, жеке жұмыс жасап, сынып ұжымымен талқылайды 2.Үйсіндердің мемлекеттік шекарасын анықтайды, қортындылайды.
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
Үй тапсырмасы
Үйсіндердің жазба деректері туралы
тірек сызба құрастырып келу
13 слайд
Үй тапсырмасы Үйсіндердің жазба деректері туралы тірек сызба құрастырып келу
#14 слайд
Керуен арқылы
кері байланыс
14 слайд
Керуен арқылы кері байланыс
шағым қалдыра аласыз













