Материалдар / Ашық сабақ: "Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері" 4- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: "Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері" 4- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4- сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Наурыз 2023
445
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 172 мектеп-гимназиясы Бөлім: Мәдени мұра Тақырыбы: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4 “К” сыныбы

1 слайд
№ 172 мектеп-гимназиясы Бөлім: Мәдени мұра Тақырыбы: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4 “К” сыныбы

1 слайд

№ 172 мектеп-гимназиясы Бөлім: Мәдени мұра Тақырыбы: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4 “К” сыныбы

 4.1.2.1- мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.  4.

2 слайд
 4.1.2.1- мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.  4.2.5.1. - дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау.Сабақтың мақсаты:

2 слайд

 4.1.2.1- мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.  4.2.5.1. - дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау.Сабақтың мақсаты:

Шаттық шеңбері: «Алақаннан алақанға» тренингі

3 слайд
Шаттық шеңбері: «Алақаннан алақанға» тренингі

3 слайд

Шаттық шеңбері: «Алақаннан алақанға» тренингі

Үй тапсырмасын тексеру 78- бет 16- жаттығу Дескриптор:  Жадынама дайындап келеді- 1 б

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 78- бет 16- жаттығу Дескриптор:  Жадынама дайындап келеді- 1 б

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру 78- бет 16- жаттығу Дескриптор:  Жадынама дайындап келеді- 1 б

 1-топ: «Сарыар қа »  2-топ- «Таңбалы тас»  3- топ: «Киіз үй»«Cast Lots» әдісі арқылы топқа бөлу

5 слайд
   1-топ: «Сарыар қа »  2-топ- «Таңбалы тас»  3- топ: «Киіз үй»«Cast Lots» әдісі арқылы топқа бөлу

5 слайд

   1-топ: «Сарыар қа »  2-топ- «Таңбалы тас»  3- топ: «Киіз үй»«Cast Lots» әдісі арқылы топқа бөлу

Көркем жазу минуты Дескриптор 1.Дәптерге көркем жазады- 1 б 2.Сөйлем мүшесіне талдайды-1 б

6 слайд
Көркем жазу минуты Дескриптор 1.Дәптерге көркем жазады- 1 б 2.Сөйлем мүшесіне талдайды-1 б

6 слайд

Көркем жазу минуты Дескриптор 1.Дәптерге көркем жазады- 1 б 2.Сөйлем мүшесіне талдайды-1 б

Мәдени мұралармен танысу Дескриптор: Күрделі, дара мүшесі бар сөйлем құрайды-1 б

7 слайд
Мәдени мұралармен танысу Дескриптор: Күрделі, дара мүшесі бар сөйлем құрайды-1 б

7 слайд

Мәдени мұралармен танысу Дескриптор: Күрделі, дара мүшесі бар сөйлем құрайды-1 б

Топтық тапсырмалар Оқулықпен жұмыс Дескриптор:  Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын біледі-1б  Мәтін мазмұны бойынша кестені то

8 слайд
   Топтық тапсырмалар Оқулықпен жұмыс Дескриптор:  Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын біледі-1б  Мәтін мазмұны бойынша кестені толтырады- 1 б  Күрделі мүшеге сөйлем құрап жазады- 1 б

8 слайд

   Топтық тапсырмалар Оқулықпен жұмыс Дескриптор:  Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын біледі-1б  Мәтін мазмұны бойынша кестені толтырады- 1 б  Күрделі мүшеге сөйлем құрап жазады- 1 б

Сергіту сәтіС е р г і т у с ә т і

9 слайд
Сергіту сәтіС е р г і т у с ә т і

9 слайд

Сергіту сәтіС е р г і т у с ә т і

 1-топ:«Түйілген орамал» әдісі арқылы диалог құрайды -1 б  2- топ: Дереккөздерден өлең тауып, мәтінмен салыстырады – 1 б 

10 слайд
 1-топ:«Түйілген орамал» әдісі арқылы диалог құрайды -1 б  2- топ: Дереккөздерден өлең тауып, мәтінмен салыстырады – 1 б  3- топ: Хабарламаны толықтырып, жазады- 1 б Шығармашылық тапсырмалар

10 слайд

 1-топ:«Түйілген орамал» әдісі арқылы диалог құрайды -1 б  2- топ: Дереккөздерден өлең тауып, мәтінмен салыстырады – 1 б  3- топ: Хабарламаны толықтырып, жазады- 1 б Шығармашылық тапсырмалар

Сабақты қорытындылау . « Plickers » әдісі бойынша тест жұмысы

11 слайд
Сабақты қорытындылау . « Plickers » әдісі бойынша тест жұмысы

11 слайд

Сабақты қорытындылау . « Plickers » әдісі бойынша тест жұмысы

Рефлексия: . «БББ» әдісі Білгенім: Білдім: Білгім келеді:

12 слайд
Рефлексия: . «БББ» әдісі Білгенім: Білдім: Білгім келеді:

12 слайд

Рефлексия: . «БББ» әдісі Білгенім: Білдім: Білгім келеді:

Үй тапсырмасы: . Өз өлкеңдегі тарихи құндылықтар туралы мәліметтер жинап, жазып кел. Күрделі мүшелердің астын сыз.

13 слайд
Үй тапсырмасы: . Өз өлкеңдегі тарихи құндылықтар туралы мәліметтер жинап, жазып кел. Күрделі мүшелердің астын сыз.

13 слайд

Үй тапсырмасы: . Өз өлкеңдегі тарихи құндылықтар туралы мәліметтер жинап, жазып кел. Күрделі мүшелердің астын сыз.

 Бағалау парағына талдауРефлексия

14 слайд
 Бағалау парағына талдауРефлексия

14 слайд

 Бағалау парағына талдауРефлексия

 Көңіл қойып тыңдағандарыңызға КӨП РАХМЕТ! Сабақ аяқталды

15 слайд
 Көңіл қойып тыңдағандарыңызға КӨП РАХМЕТ! Сабақ аяқталды

15 слайд

 Көңіл қойып тыңдағандарыңызға КӨП РАХМЕТ! Сабақ аяқталды