Ашық сабақ: "Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері" 4- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 172 мектеп-гимназиясы
Бөлім: Мәдени мұра
Тақырыбы: Сөйлемнің дара
және күрделі мүшелері
4 “К” сыныбы
1 слайд
№ 172 мектеп-гимназиясы Бөлім: Мәдени мұра Тақырыбы: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4 “К” сыныбы
2 слайд
4.1.2.1- мәтіннің тақырыбы мен берілген
диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің
мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.
4.2.5.1. - дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба,
кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды
табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын
мәтін бойынша анықтап, ақпаратты
қорытындылау, бағалау.Сабақтың мақсаты:
2 слайд
4.1.2.1- мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу. 4.2.5.1. - дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау.Сабақтың мақсаты:
3 слайд
Шаттық шеңбері:
«Алақаннан алақанға» тренингі
3 слайд
Шаттық шеңбері: «Алақаннан алақанға» тренингі
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
78- бет 16- жаттығу
Дескриптор:
Жадынама дайындап келеді- 1 б
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 78- бет 16- жаттығу Дескриптор: Жадынама дайындап келеді- 1 б
5 слайд
1-топ: «Сарыар қа »
2-топ- «Таңбалы тас»
3- топ: «Киіз үй»«Cast Lots» әдісі арқылы топқа бөлу
5 слайд
1-топ: «Сарыар қа » 2-топ- «Таңбалы тас» 3- топ: «Киіз үй»«Cast Lots» әдісі арқылы топқа бөлу
6 слайд
Көркем жазу минуты
Дескриптор
1.Дәптерге көркем жазады- 1 б
2.Сөйлем мүшесіне талдайды-1 б
6 слайд
Көркем жазу минуты Дескриптор 1.Дәптерге көркем жазады- 1 б 2.Сөйлем мүшесіне талдайды-1 б
7 слайд
Мәдени мұралармен танысу
Дескриптор:
Күрделі, дара мүшесі бар
сөйлем құрайды-1 б
7 слайд
Мәдени мұралармен танысу Дескриптор: Күрделі, дара мүшесі бар сөйлем құрайды-1 б
8 слайд
Топтық тапсырмалар
Оқулықпен жұмыс
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын біледі-1б
Мәтін мазмұны бойынша кестені
толтырады- 1 б
Күрделі мүшеге сөйлем құрап жазады- 1 б
8 слайд
Топтық тапсырмалар Оқулықпен жұмыс Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын біледі-1б Мәтін мазмұны бойынша кестені толтырады- 1 б Күрделі мүшеге сөйлем құрап жазады- 1 б
9 слайд
Сергіту сәтіС е р г і т у с ә т і
9 слайд
Сергіту сәтіС е р г і т у с ә т і
10 слайд
1-топ:«Түйілген орамал» әдісі арқылы
диалог құрайды -1 б
2- топ: Дереккөздерден өлең тауып,
мәтінмен салыстырады – 1 б
3- топ: Хабарламаны толықтырып,
жазады- 1 б
Шығармашылық тапсырмалар
10 слайд
1-топ:«Түйілген орамал» әдісі арқылы диалог құрайды -1 б 2- топ: Дереккөздерден өлең тауып, мәтінмен салыстырады – 1 б 3- топ: Хабарламаны толықтырып, жазады- 1 б Шығармашылық тапсырмалар
11 слайд
Сабақты қорытындылау
.
« Plickers » әдісі
бойынша тест
жұмысы
11 слайд
Сабақты қорытындылау . « Plickers » әдісі бойынша тест жұмысы
12 слайд
Рефлексия:
.
«БББ» әдісі
Білгенім:
Білдім:
Білгім келеді:
12 слайд
Рефлексия: . «БББ» әдісі Білгенім: Білдім: Білгім келеді:
13 слайд
Үй тапсырмасы:
.
Өз өлкеңдегі тарихи
құндылықтар туралы мәліметтер
жинап, жазып кел. Күрделі
мүшелердің астын сыз.
13 слайд
Үй тапсырмасы: . Өз өлкеңдегі тарихи құндылықтар туралы мәліметтер жинап, жазып кел. Күрделі мүшелердің астын сыз.
14 слайд
Бағалау парағына
талдауРефлексия
14 слайд
Бағалау парағына талдауРефлексия
15 слайд
Көңіл қойып
тыңдағандарыңызға
КӨП РАХМЕТ! Сабақ аяқталды
15 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға КӨП РАХМЕТ! Сабақ аяқталды