Ашық сабақ: "Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері" 4- сынып
Ашық сабақ: "Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері" 4- сынып

#1 слайд
№ 172 мектеп-гимназиясы
Бөлім: Мәдени мұра
Тақырыбы: Сөйлемнің дара
және күрделі мүшелері
4 “К” сыныбы
1 слайд
№ 172 мектеп-гимназиясы Бөлім: Мәдени мұра Тақырыбы: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4 “К” сыныбы
#2 слайд
4.1.2.1- мәтіннің тақырыбы мен берілген
диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің
мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.
4.2.5.1. - дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба,
кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды
табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын
мәтін бойынша анықтап, ақпаратты
қорытындылау, бағалау.Сабақтың мақсаты:
2 слайд
4.1.2.1- мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу. 4.2.5.1. - дереккөздерден (мәтін, сөздік, сызба, кесте, диаграмма) қажетті ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәтін бойынша анықтап, ақпаратты қорытындылау, бағалау.Сабақтың мақсаты:
#3 слайд
Шаттық шеңбері:
«Алақаннан алақанға» тренингі
3 слайд
Шаттық шеңбері: «Алақаннан алақанға» тренингі
#4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
78- бет 16- жаттығу
Дескриптор:
Жадынама дайындап келеді- 1 б
4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 78- бет 16- жаттығу Дескриптор: Жадынама дайындап келеді- 1 б
#5 слайд
1-топ: «Сарыар қа »
2-топ- «Таңбалы тас»
3- топ: «Киіз үй»«Cast Lots» әдісі арқылы топқа бөлу
5 слайд
1-топ: «Сарыар қа » 2-топ- «Таңбалы тас» 3- топ: «Киіз үй»«Cast Lots» әдісі арқылы топқа бөлу
#6 слайд
Көркем жазу минуты
Дескриптор
1.Дәптерге көркем жазады- 1 б
2.Сөйлем мүшесіне талдайды-1 б
6 слайд
Көркем жазу минуты Дескриптор 1.Дәптерге көркем жазады- 1 б 2.Сөйлем мүшесіне талдайды-1 б
#7 слайд
Мәдени мұралармен танысу
Дескриптор:
Күрделі, дара мүшесі бар
сөйлем құрайды-1 б
7 слайд
Мәдени мұралармен танысу Дескриптор: Күрделі, дара мүшесі бар сөйлем құрайды-1 б
#8 слайд
Топтық тапсырмалар
Оқулықпен жұмыс
Дескриптор:
Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын біледі-1б
Мәтін мазмұны бойынша кестені
толтырады- 1 б
Күрделі мүшеге сөйлем құрап жазады- 1 б
8 слайд
Топтық тапсырмалар Оқулықпен жұмыс Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды,мазмұнын біледі-1б Мәтін мазмұны бойынша кестені толтырады- 1 б Күрделі мүшеге сөйлем құрап жазады- 1 б
#9 слайд
Сергіту сәтіС е р г і т у с ә т і
9 слайд
Сергіту сәтіС е р г і т у с ә т і
#10 слайд
1-топ:«Түйілген орамал» әдісі арқылы
диалог құрайды -1 б
2- топ: Дереккөздерден өлең тауып,
мәтінмен салыстырады – 1 б
3- топ: Хабарламаны толықтырып,
жазады- 1 б
Шығармашылық тапсырмалар
10 слайд
1-топ:«Түйілген орамал» әдісі арқылы диалог құрайды -1 б 2- топ: Дереккөздерден өлең тауып, мәтінмен салыстырады – 1 б 3- топ: Хабарламаны толықтырып, жазады- 1 б Шығармашылық тапсырмалар
#11 слайд
Сабақты қорытындылау
.
« Plickers » әдісі
бойынша тест
жұмысы
11 слайд
Сабақты қорытындылау . « Plickers » әдісі бойынша тест жұмысы
#12 слайд
Рефлексия:
.
«БББ» әдісі
Білгенім:
Білдім:
Білгім келеді:
12 слайд
Рефлексия: . «БББ» әдісі Білгенім: Білдім: Білгім келеді:
#13 слайд
Үй тапсырмасы:
.
Өз өлкеңдегі тарихи
құндылықтар туралы мәліметтер
жинап, жазып кел. Күрделі
мүшелердің астын сыз.
13 слайд
Үй тапсырмасы: . Өз өлкеңдегі тарихи құндылықтар туралы мәліметтер жинап, жазып кел. Күрделі мүшелердің астын сыз.
#14 слайд
Бағалау парағына
талдауРефлексия
14 слайд
Бағалау парағына талдауРефлексия
#15 слайд
Көңіл қойып
тыңдағандарыңызға
КӨП РАХМЕТ! Сабақ аяқталды
15 слайд
Көңіл қойып тыңдағандарыңызға КӨП РАХМЕТ! Сабақ аяқталды
шағым қалдыра аласыз













