Ашық сабақ: Судың негізгі қасиеттері. 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақмола облысы Аршалы ауданы Сарыоба орта мектебі
Мұғалімнің аты – жөні: Зейнел Маратбек Сабақ тақырыбы: 7 .4.Судың негізгі қасиеттері.
Сынып: 7 Судың биологиялық маңызы.
Сабақ мақсаттары : 7.4.1.1. Судың қасиеті мен тірі
ағзалар үшін маңызын сипаттау Оқу мақсаттары:
Су тіршіліктің көзі, тірі ағзаның жаны :
Барлық оқушылар
Судың қасиеттерін біледі
Көпшілігі.
Судың тірі ағзалар үшін маңызын түсініп,
зерттейді
Кейбір оқушылар .
Орта жағдайына байланысты су
теңгерілімін анықтайды
1 слайд
Ақмола облысы Аршалы ауданы Сарыоба орта мектебі Мұғалімнің аты – жөні: Зейнел Маратбек Сабақ тақырыбы: 7 .4.Судың негізгі қасиеттері. Сынып: 7 Судың биологиялық маңызы. Сабақ мақсаттары : 7.4.1.1. Судың қасиеті мен тірі ағзалар үшін маңызын сипаттау Оқу мақсаттары: Су тіршіліктің көзі, тірі ағзаның жаны : Барлық оқушылар Судың қасиеттерін біледі Көпшілігі. Судың тірі ағзалар үшін маңызын түсініп, зерттейді Кейбір оқушылар . Орта жағдайына байланысты су теңгерілімін анықтайды
2 слайд
20.10.2023 2Бағалау критерийлері
Тілдік мақсаттар: -Судың қасиеттерін біледі
-Судың тірі ағзалар үшін маңызын
түсінеді
-Орта жағдайына байланысты
теңгерілімін анықтайды
•
Пәнге тән лексика мен термин сөздер
•
молекулярлық еріткіш, ерітінді, бөліп
шығару, булану, жойылу, температураны
реттеу, когезия, адгезия
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер
топтамасы
Су ... қандай рөл ойнайды/маңызы бар?
Не себепті су ... үшін маңызды?
Құндылықтарға
баулу Бейбітшілік және келісім транзиттік өзен, көлдер
қорғалуы ынтымақтастық, еңбек және
шығармашылық арқылы патриоттыққа тәрбиелеу
2 слайд
20.10.2023 2Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар: -Судың қасиеттерін біледі -Судың тірі ағзалар үшін маңызын түсінеді -Орта жағдайына байланысты теңгерілімін анықтайды • Пәнге тән лексика мен термин сөздер • молекулярлық еріткіш, ерітінді, бөліп шығару, булану, жойылу, температураны реттеу, когезия, адгезия Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы Су ... қандай рөл ойнайды/маңызы бар? Не себепті су ... үшін маңызды? Құндылықтарға баулу Бейбітшілік және келісім транзиттік өзен, көлдер қорғалуы ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық арқылы патриоттыққа тәрбиелеу
3 слайд
20.10.2023 3Пәнаралық
байланыс
Алдынғы білім Жаратылыстану, география, дүние тану
пәндерімен байланыс.
АКТ
қолдану
дағдылары Smk.edu.kz
Okylk.kz Интерактивті тақта
Оқушылар біледі:
•
Заттардың қасиеттерін біледі және
сипаттайды,
•
Мысалы: заттардың қайнау және
балқу температурасы
Сабақ барысы Сабақ жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы
жоспарланған
жаттығу түрлері
3 слайд
20.10.2023 3Пәнаралық байланыс Алдынғы білім Жаратылыстану, география, дүние тану пәндерімен байланыс. АКТ қолдану дағдылары Smk.edu.kz Okylk.kz Интерактивті тақта Оқушылар біледі: • Заттардың қасиеттерін біледі және сипаттайды, • Мысалы: заттардың қайнау және балқу температурасы Сабақ барысы Сабақ жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
4 слайд
20.10.2023 4Сабақтың басы
Ұйымдастыру: Ынтымақтастыру атмосферасын құру.
Психологиялық дайындық
“ Су тамшылары” ойыны арқылы топтарға бөлінеді.
Қызығушылығын арттыру мақсатында окушылардың
тәжірибесі
Оқушыларға стаканға құйылған су беріледі. Және суға қарап не
байқағандары сұралады: түсі ( мөлдір, таза ) , иісі (иіссіз ) ,
физикалық күйі ( сұйық ) . Енді су келесі стаканға құйылады.
*Не байқадыңыз? – су ағады . *Демек, судың қандай қасиеттерін
байқадыңыздар? – қандай да бір көлемі болмайды.
Сабақтың
ортасы Жаңа сабақты түсіндіру. (Бейне жазба электрондық оқулық)
Оқушыларға жалпы суға тән қасиеттер туралы қысқаша ақпарат
беріле ді.
Тапсырма «Зерттеу» әдісі. 3-топқа тапсырма: (ТЖ)
•
Судың қасиеттерін білу арқылы топта талқылайды және
түсіндіреді
•
Судың қасиеттері;
•
Сулардың қайнау және балқу температуралары;
. Заттарды ерітуі
Бағалау: топтар бір-бірін “ Басбармақ” әдісі арқылы бағалайды .
4 слайд
20.10.2023 4Сабақтың басы Ұйымдастыру: Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Психологиялық дайындық “ Су тамшылары” ойыны арқылы топтарға бөлінеді. Қызығушылығын арттыру мақсатында окушылардың тәжірибесі Оқушыларға стаканға құйылған су беріледі. Және суға қарап не байқағандары сұралады: түсі ( мөлдір, таза ) , иісі (иіссіз ) , физикалық күйі ( сұйық ) . Енді су келесі стаканға құйылады. *Не байқадыңыз? – су ағады . *Демек, судың қандай қасиеттерін байқадыңыздар? – қандай да бір көлемі болмайды. Сабақтың ортасы Жаңа сабақты түсіндіру. (Бейне жазба электрондық оқулық) Оқушыларға жалпы суға тән қасиеттер туралы қысқаша ақпарат беріле ді. Тапсырма «Зерттеу» әдісі. 3-топқа тапсырма: (ТЖ) • Судың қасиеттерін білу арқылы топта талқылайды және түсіндіреді • Судың қасиеттері; • Сулардың қайнау және балқу температуралары; . Заттарды ерітуі Бағалау: топтар бір-бірін “ Басбармақ” әдісі арқылы бағалайды .
5 слайд
20.10.2023 52-Тапсырма: «Интерактивті тақтада суретпен жұмыс
Судың тірі ағзалар үшін маңызы мен қасиеттерін зерттеу
Бағалау критерийі
Білім алушы:
-Судың қасиеттерін анықтайды
-Судың тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну
(Ж ) Сіз анықтаған су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын
түсіндіріңіз
Дескриптор : Білім алушы:
•
сурет бойынша судың қасиетін сипаттайды;
•
су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын
түсіндіреді;
•
су туралы тұжырымдардың қатесін анықтап,
•
тұжырым жазады .
Судың сабақ бойымен жоғары көтерілуіне мүмкін
жасайды;
-жоғары температурада су буланады, осының
арқасында дене салқындайды. (ЖЖ ) Төмендегі суреттерді
пайдаланып судың қасиеттерін
сипаттаңыз
Мұғалімнің бағалауы
Сергіту сәті:
“ Жау жаңбыр”
Тапсырма-3 Тапсырма
« Неліктен сұрақтар» әдісі.
Орта жағдайға байланысты су тенгерілімін
анықтайды.
1. Құрлықтық жануарлар су теңгерілімін қалай
реттейді.
2. Өсімдіктер тіршілігінде су қандай маңызға ие
3.Су организмге кері қайту әсері.
5 слайд
20.10.2023 52-Тапсырма: «Интерактивті тақтада суретпен жұмыс Судың тірі ағзалар үшін маңызы мен қасиеттерін зерттеу Бағалау критерийі Білім алушы: -Судың қасиеттерін анықтайды -Судың тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну (Ж ) Сіз анықтаған су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын түсіндіріңіз Дескриптор : Білім алушы: • сурет бойынша судың қасиетін сипаттайды; • су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын түсіндіреді; • су туралы тұжырымдардың қатесін анықтап, • тұжырым жазады . Судың сабақ бойымен жоғары көтерілуіне мүмкін жасайды; -жоғары температурада су буланады, осының арқасында дене салқындайды. (ЖЖ ) Төмендегі суреттерді пайдаланып судың қасиеттерін сипаттаңыз Мұғалімнің бағалауы Сергіту сәті: “ Жау жаңбыр” Тапсырма-3 Тапсырма « Неліктен сұрақтар» әдісі. Орта жағдайға байланысты су тенгерілімін анықтайды. 1. Құрлықтық жануарлар су теңгерілімін қалай реттейді. 2. Өсімдіктер тіршілігінде су қандай маңызға ие 3.Су организмге кері қайту әсері.
6 слайд
20.10.2023 6
Ре флекцияТапсырма-4 “ Проблемалық сұрақ қою” әдісі.
3-топқа тапсырма:
Орта жағдайға байланысты су тенгерілімін
анықтайды.
•
Жылусыйымдылығы
•
Өзін-өзі тазарту
•
Заттарды ерітуі
Оқушылар «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды . •
Сабақты қорытындылау ... Жылдам сұрақ
«Ия» не «жоқ» деген жауаптар арқылы
оқушылар келесі тұжырымдарға жауап береді.
•
Су жасушаға еріткіш ретінде қажет.
•
Шөлде тіршілік ететін ағзалар сусыз тіршілік
ете береді.
Мұғалімнің басқаруымен оқушылар өз
жұмыстарын тексеріп шығады.
Әр дұрыс жауап тұсына «√» белгісін қойып
отырады.
Үйге тапсырма:
«Су – ол ... » тақырыбында эссе жазуып келу
Бүгінгі сабақты түсінген туралы стикерге жазады.
Табыс ағашы:
- Сабақтан қандай пайдалы білім алдыныз...............................
- Қай оқушының жауабы қызықты болды..............................
- Мен көп ақпарат білдім...............................................................
- Алған білімді мен өмірде қолдана алам....................................
6 слайд
20.10.2023 6 Ре флекцияТапсырма-4 “ Проблемалық сұрақ қою” әдісі. 3-топқа тапсырма: Орта жағдайға байланысты су тенгерілімін анықтайды. • Жылусыйымдылығы • Өзін-өзі тазарту • Заттарды ерітуі Оқушылар «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды . • Сабақты қорытындылау ... Жылдам сұрақ «Ия» не «жоқ» деген жауаптар арқылы оқушылар келесі тұжырымдарға жауап береді. • Су жасушаға еріткіш ретінде қажет. • Шөлде тіршілік ететін ағзалар сусыз тіршілік ете береді. Мұғалімнің басқаруымен оқушылар өз жұмыстарын тексеріп шығады. Әр дұрыс жауап тұсына «√» белгісін қойып отырады. Үйге тапсырма: «Су – ол ... » тақырыбында эссе жазуып келу Бүгінгі сабақты түсінген туралы стикерге жазады. Табыс ағашы: - Сабақтан қандай пайдалы білім алдыныз............................... - Қай оқушының жауабы қызықты болды.............................. - Мен көп ақпарат білдім............................................................... - Алған білімді мен өмірде қолдана алам....................................
7 слайд
Саралау
Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
Барлық оқушылар :
«Зерттеу» әдісі арқылы
Судың қайнау және балқу
температураларын
зертханада жұмыс істеу
арқылы жұмыстың
нәтижесін шығарады және
Интерактивті тақтадағы
көрсетілген суретке талдау
жасап өз ойларын
қорытындылайды.
Көпшілігі:
« Неліктен сұрақтар» әдісі
б ойынша
Құрлықтық жануарлар
мен
өсімдіктер тіршілігінде
судың тірі ағзалар үшін
қандай маңызды екенін
жаттығуды орындау арқылы
өз ойларын ашық айтып,
сұрақтың жауабын шешеді.
Кейбір оқушылар :
“ Проблемалық сұрақ қою”
әдісі бойынша
Оқушы судың жылу
сыйымдылығың және
көлдің өзін-өзі тазарту
процесін зерттеу арқылы өз
мақсатына жетеді әрі маңызын
ашады. Топтар бір-бірін
Басбармақ әдісі
арқылы
Критерий арқылы
Бағдаршам
арқылы
Әр дұрыс жауап
тұсына «√»
белгісін қойып
отырады.
Мұғалімнің
бағалауы
Сынып ішінде сабақ
барысында тыныштық
сақтау.
Зерттеу кезінде
қауіпсіздік ережесін
сақтау
7 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Барлық оқушылар : «Зерттеу» әдісі арқылы Судың қайнау және балқу температураларын зертханада жұмыс істеу арқылы жұмыстың нәтижесін шығарады және Интерактивті тақтадағы көрсетілген суретке талдау жасап өз ойларын қорытындылайды. Көпшілігі: « Неліктен сұрақтар» әдісі б ойынша Құрлықтық жануарлар мен өсімдіктер тіршілігінде судың тірі ағзалар үшін қандай маңызды екенін жаттығуды орындау арқылы өз ойларын ашық айтып, сұрақтың жауабын шешеді. Кейбір оқушылар : “ Проблемалық сұрақ қою” әдісі бойынша Оқушы судың жылу сыйымдылығың және көлдің өзін-өзі тазарту процесін зерттеу арқылы өз мақсатына жетеді әрі маңызын ашады. Топтар бір-бірін Басбармақ әдісі арқылы Критерий арқылы Бағдаршам арқылы Әр дұрыс жауап тұсына «√» белгісін қойып отырады. Мұғалімнің бағалауы Сынып ішінде сабақ барысында тыныштық сақтау. Зерттеу кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау