Ашық сабақ: Судың негізгі қасиеттері. 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақмола облысы Аршалы ауданы Сарыоба орта мектебі
Мұғалімнің аты – жөні: Зейнел Маратбек
Сабақ тақырыбы: 7.4.Судың негізгі қасиеттері.
Сынып: 7 Судың биологиялық маңызы.
Сабақ мақсаттары:
7.4.1.1. Судың қасиеті мен тірі
ағзалар үшін маңызын сипаттау
Оқу мақсаттары:
Су тіршіліктің көзі, тірі ағзаның жаны :
Барлық оқушылар
Судың қасиеттерін біледі
Көпшілігі.
Судың тірі ағзалар үшін маңызын түсініп,
зерттейді
Кейбір оқушылар.
Орта жағдайына байланысты су
теңгерілімін анықтайды
1 слайд
Ақмола облысы Аршалы ауданы Сарыоба орта мектебі Мұғалімнің аты – жөні: Зейнел Маратбек Сабақ тақырыбы: 7.4.Судың негізгі қасиеттері. Сынып: 7 Судың биологиялық маңызы. Сабақ мақсаттары: 7.4.1.1. Судың қасиеті мен тірі ағзалар үшін маңызын сипаттау Оқу мақсаттары: Су тіршіліктің көзі, тірі ағзаның жаны : Барлық оқушылар Судың қасиеттерін біледі Көпшілігі. Судың тірі ағзалар үшін маңызын түсініп, зерттейді Кейбір оқушылар. Орта жағдайына байланысты су теңгерілімін анықтайды
2 слайд
20.10.2023 2
Бағалау критерийлері
Тілдік мақсаттар:
-Судың қасиеттерін біледі
-Судың тірі ағзалар үшін маңызын
түсінеді
-Орта жағдайына байланысты
теңгерілімін анықтайды
• Пәнге тән лексика мен термин сөздер
• молекулярлық еріткіш, ерітінді, бөліп
шығару, булану, жойылу, температураны
реттеу, когезия, адгезия
Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер
топтамасы
Су ... қандай рөл ойнайды/маңызы бар?
Не себепті су ... үшін маңызды?
Құндылықтарға
баулу Бейбітшілік және келісім транзиттік өзен, көлдер
қорғалуы ынтымақтастық, еңбек және
шығармашылық арқылы патриоттыққа тәрбиелеу
2 слайд
20.10.2023 2 Бағалау критерийлері Тілдік мақсаттар: -Судың қасиеттерін біледі -Судың тірі ағзалар үшін маңызын түсінеді -Орта жағдайына байланысты теңгерілімін анықтайды • Пәнге тән лексика мен термин сөздер • молекулярлық еріткіш, ерітінді, бөліп шығару, булану, жойылу, температураны реттеу, когезия, адгезия Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы Су ... қандай рөл ойнайды/маңызы бар? Не себепті су ... үшін маңызды? Құндылықтарға баулу Бейбітшілік және келісім транзиттік өзен, көлдер қорғалуы ынтымақтастық, еңбек және шығармашылық арқылы патриоттыққа тәрбиелеу
3 слайд
20.10.2023 3
Пәнаралық
байланыс
Алдынғы білім
Жаратылыстану, география, дүние тану
пәндерімен байланыс.
АКТ
қолдану
дағдылары
Smk.edu.kz
Okylk.kz Интерактивті тақта
Оқушылар біледі:
• Заттардың қасиеттерін біледі және
сипаттайды,
• Мысалы: заттардың қайнау және
балқу температурасы
Сабақ барысы
Сабақ жоспарланған
кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған
жаттығу түрлері
3 слайд
20.10.2023 3 Пәнаралық байланыс Алдынғы білім Жаратылыстану, география, дүние тану пәндерімен байланыс. АКТ қолдану дағдылары Smk.edu.kz Okylk.kz Интерактивті тақта Оқушылар біледі: • Заттардың қасиеттерін біледі және сипаттайды, • Мысалы: заттардың қайнау және балқу температурасы Сабақ барысы Сабақ жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
4 слайд
20.10.2023 4
Сабақтың басы
Ұйымдастыру: Ынтымақтастыру атмосферасын құру.
Психологиялық дайындық
“Су тамшылары” ойыны арқылы топтарға бөлінеді.
Қызығушылығын арттыру мақсатында окушылардың
тәжірибесі
Оқушыларға стаканға құйылған су беріледі. Және суға қарап не
байқағандары сұралады: түсі (мөлдір, таза), иісі (иіссіз),
физикалық күйі (сұйық). Енді су келесі стаканға құйылады.
*Не байқадыңыз? – су ағады. *Демек, судың қандай қасиеттерін
байқадыңыздар? – қандай да бір көлемі болмайды.
Сабақтың
ортасы
Жаңа сабақты түсіндіру. (Бейне жазба электрондық оқулық)
Оқушыларға жалпы суға тән қасиеттер туралы қысқаша ақпарат
беріледі.
Тапсырма «Зерттеу» әдісі. 3-топқа тапсырма: (ТЖ)
• Судың қасиеттерін білу арқылы топта талқылайды және
түсіндіреді
• Судың қасиеттері;
• Сулардың қайнау және балқу температуралары;
. Заттарды ерітуі
Бағалау: топтар бір-бірін “Басбармақ” әдісі арқылы бағалайды .
4 слайд
20.10.2023 4 Сабақтың басы Ұйымдастыру: Ынтымақтастыру атмосферасын құру. Психологиялық дайындық “Су тамшылары” ойыны арқылы топтарға бөлінеді. Қызығушылығын арттыру мақсатында окушылардың тәжірибесі Оқушыларға стаканға құйылған су беріледі. Және суға қарап не байқағандары сұралады: түсі (мөлдір, таза), иісі (иіссіз), физикалық күйі (сұйық). Енді су келесі стаканға құйылады. *Не байқадыңыз? – су ағады. *Демек, судың қандай қасиеттерін байқадыңыздар? – қандай да бір көлемі болмайды. Сабақтың ортасы Жаңа сабақты түсіндіру. (Бейне жазба электрондық оқулық) Оқушыларға жалпы суға тән қасиеттер туралы қысқаша ақпарат беріледі. Тапсырма «Зерттеу» әдісі. 3-топқа тапсырма: (ТЖ) • Судың қасиеттерін білу арқылы топта талқылайды және түсіндіреді • Судың қасиеттері; • Сулардың қайнау және балқу температуралары; . Заттарды ерітуі Бағалау: топтар бір-бірін “Басбармақ” әдісі арқылы бағалайды .
5 слайд
20.10.2023 5
2-Тапсырма: «Интерактивті тақтада суретпен жұмыс
Судың тірі ағзалар үшін маңызы мен қасиеттерін зерттеу
Бағалау критерийі
Білім алушы:
-Судың қасиеттерін анықтайды
-Судың тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды
Ойлау дағдыларының деңгейі
Білу және түсіну (Ж) Сіз анықтаған су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын
түсіндіріңіз
Дескриптор : Білім алушы:
•сурет бойынша судың қасиетін сипаттайды;
• су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын
түсіндіреді;
•су туралы тұжырымдардың қатесін анықтап,
• тұжырым жазады .
Судың сабақ бойымен жоғары көтерілуіне мүмкін
жасайды;
-жоғары температурада су буланады, осының
арқасында дене салқындайды.
(ЖЖ) Төмендегі суреттерді
пайдаланып судың қасиеттерін
сипаттаңыз
Мұғалімнің бағалауы
Сергіту сәті:
“Жау жаңбыр”
Тапсырма-3 Тапсырма
« Неліктен сұрақтар» әдісі.
Орта жағдайға байланысты су тенгерілімін
анықтайды.
1. Құрлықтық жануарлар су теңгерілімін қалай
реттейді.
2. Өсімдіктер тіршілігінде су қандай маңызға ие
3.Су организмге кері қайту әсері.
5 слайд
20.10.2023 5 2-Тапсырма: «Интерактивті тақтада суретпен жұмыс Судың тірі ағзалар үшін маңызы мен қасиеттерін зерттеу Бағалау критерийі Білім алушы: -Судың қасиеттерін анықтайды -Судың тірі ағзалар үшін маңызын сипаттайды Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну (Ж) Сіз анықтаған су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын түсіндіріңіз Дескриптор : Білім алушы: •сурет бойынша судың қасиетін сипаттайды; • су қасиеттерінің тірі ағзалар үшін маңызын түсіндіреді; •су туралы тұжырымдардың қатесін анықтап, • тұжырым жазады . Судың сабақ бойымен жоғары көтерілуіне мүмкін жасайды; -жоғары температурада су буланады, осының арқасында дене салқындайды. (ЖЖ) Төмендегі суреттерді пайдаланып судың қасиеттерін сипаттаңыз Мұғалімнің бағалауы Сергіту сәті: “Жау жаңбыр” Тапсырма-3 Тапсырма « Неліктен сұрақтар» әдісі. Орта жағдайға байланысты су тенгерілімін анықтайды. 1. Құрлықтық жануарлар су теңгерілімін қалай реттейді. 2. Өсімдіктер тіршілігінде су қандай маңызға ие 3.Су организмге кері қайту әсері.
6 слайд
20.10.2023 6
Рефлекция
Тапсырма-4 “Проблемалық сұрақ қою” әдісі.
3-топқа тапсырма:
Орта жағдайға байланысты су тенгерілімін
анықтайды.
•Жылусыйымдылығы
•Өзін-өзі тазарту
•Заттарды ерітуі
Оқушылар «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды.
•Сабақты қорытындылау ... Жылдам сұрақ
«Ия» не «жоқ» деген жауаптар арқылы
оқушылар келесі тұжырымдарға жауап береді.
•Су жасушаға еріткіш ретінде қажет.
•Шөлде тіршілік ететін ағзалар сусыз тіршілік
ете береді.
Мұғалімнің басқаруымен оқушылар өз
жұмыстарын тексеріп шығады.
Әр дұрыс жауап тұсына «√» белгісін қойып
отырады.
Үйге тапсырма:
«Су – ол ... » тақырыбында эссе жазуып келу
Бүгінгі сабақты түсінген туралы стикерге жазады.
Табыс ағашы:
- Сабақтан қандай пайдалы білім алдыныз...............................
- Қай оқушының жауабы қызықты болды..............................
- Мен көп ақпарат білдім...............................................................
- Алған білімді мен өмірде қолдана алам....................................
6 слайд
20.10.2023 6 Рефлекция Тапсырма-4 “Проблемалық сұрақ қою” әдісі. 3-топқа тапсырма: Орта жағдайға байланысты су тенгерілімін анықтайды. •Жылусыйымдылығы •Өзін-өзі тазарту •Заттарды ерітуі Оқушылар «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды. •Сабақты қорытындылау ... Жылдам сұрақ «Ия» не «жоқ» деген жауаптар арқылы оқушылар келесі тұжырымдарға жауап береді. •Су жасушаға еріткіш ретінде қажет. •Шөлде тіршілік ететін ағзалар сусыз тіршілік ете береді. Мұғалімнің басқаруымен оқушылар өз жұмыстарын тексеріп шығады. Әр дұрыс жауап тұсына «√» белгісін қойып отырады. Үйге тапсырма: «Су – ол ... » тақырыбында эссе жазуып келу Бүгінгі сабақты түсінген туралы стикерге жазады. Табыс ағашы: - Сабақтан қандай пайдалы білім алдыныз............................... - Қай оқушының жауабы қызықты болды.............................. - Мен көп ақпарат білдім............................................................... - Алған білімді мен өмірде қолдана алам....................................
7 слайд
Саралау Бағалау
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
Барлық оқушылар:
«Зерттеу» әдісі арқылы
Судың қайнау және балқу
температураларын
зертханада жұмыс істеу
арқылы жұмыстың
нәтижесін шығарады және
Интерактивті тақтадағы
көрсетілген суретке талдау
жасап өз ойларын
қорытындылайды.
Көпшілігі:
« Неліктен сұрақтар» әдісі
бойынша
Құрлықтық жануарлар
мен
өсімдіктер тіршілігінде
судың тірі ағзалар үшін
қандай маңызды екенін
жаттығуды орындау арқылы
өз ойларын ашық айтып,
сұрақтың жауабын шешеді.
Кейбір оқушылар:
“Проблемалық сұрақ қою”
әдісі бойынша
Оқушы судың жылу
сыйымдылығың және
көлдің өзін-өзі тазарту
процесін зерттеу арқылы өз
мақсатына жетеді әрі маңызын
ашады.
Топтар бір-бірін
Басбармақ әдісі
арқылы
Критерий арқылы
Бағдаршам
арқылы
Әр дұрыс жауап
тұсына «√»
белгісін қойып
отырады.
Мұғалімнің
бағалауы
Сынып ішінде сабақ
барысында тыныштық
сақтау.
Зерттеу кезінде
қауіпсіздік ережесін
сақтау
7 слайд
Саралау Бағалау Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы Барлық оқушылар: «Зерттеу» әдісі арқылы Судың қайнау және балқу температураларын зертханада жұмыс істеу арқылы жұмыстың нәтижесін шығарады және Интерактивті тақтадағы көрсетілген суретке талдау жасап өз ойларын қорытындылайды. Көпшілігі: « Неліктен сұрақтар» әдісі бойынша Құрлықтық жануарлар мен өсімдіктер тіршілігінде судың тірі ағзалар үшін қандай маңызды екенін жаттығуды орындау арқылы өз ойларын ашық айтып, сұрақтың жауабын шешеді. Кейбір оқушылар: “Проблемалық сұрақ қою” әдісі бойынша Оқушы судың жылу сыйымдылығың және көлдің өзін-өзі тазарту процесін зерттеу арқылы өз мақсатына жетеді әрі маңызын ашады. Топтар бір-бірін Басбармақ әдісі арқылы Критерий арқылы Бағдаршам арқылы Әр дұрыс жауап тұсына «√» белгісін қойып отырады. Мұғалімнің бағалауы Сынып ішінде сабақ барысында тыныштық сақтау. Зерттеу кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау